abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219987136
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:32 schreef theguyver het volgende:

[..]
Intentie is een bewuste gedachte of een plan om iets te bereiken.
..
Klopt.

quote:
Heb jij ook een bron dat deze agent gedachten kan lezen?

Zie filmpje in de spoiler, mevrouw stormt op 2 agenten aan met een mes.
lees even haar gedachten af, wou ze .

A. Neer geknald worden door de agent?
B. Wou ze beide agenten vermoorden?
C. Ze wou eigenlijk weg rennen.

A B of C

Zegt u maar
btw, even voor de duidelijkheid deze agenten hadden meer tijd om haar gedachten uit te lezen dan de ICE agent.
Niet relevant.

Het gaat in deze kwestie niet om de agent, maar om Good.

De stelling is (gechargeerd) dat als ze die dag in bed was blijven liggen, ze nog had geleefd.

Dat ze toch besloot om te protesteren heeft tot haar dood geleid, en is ze dit zelf schuldig aan.

Ik ben het niet eens met die stelling.
Good had op voorhand niet kunnen weten of hoeven te verwachten haar protest zo dramatisch voor haar zou eindigen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 2 februari 2026 @ 19:14:54 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219987223
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Je wijst ergens naar om de doelpalen dicht bij elkaar te zetten voor een antwoord, ik ga daar niet op in omdat ik het door heb en ik het een enorme hypocriete actie vind en ipv daarvan kaats ik hem terug en vraag je iets.
Lijkt mij heel normaal in een discussie. Vragen stellen.

Jij wil er vervolgens niet op ingaan en ik geef nog een aantal voorbeelden en je blijft de deur maar dichtgooien om maar niet te hoeven antwoorden.

Nu ben ik klaar met je gezuig. Je hebt 2 keuzes: verder gaan met zuigen en janken en het laatste woord willen hebben;
of
Inhoudelijk op de vraag in gaan en verder gaan met de discussie op een volwassen manier.
Ik ga niet door jouw hoepeltjes springen maat; je zoekt maar lekker iemand anders om je kinderachtige spelletjes mee te spelen.

Er staat een inhoudelijke reactie voor jou om op te reageren, maar je blijft kronkelen om dat niet te hoeven doen. En dan mij hypocrisie en duiken verwijten? Koekoek jonge :') .

:W
Huilen dan.
  Moderator maandag 2 februari 2026 @ 19:15:12 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219987226
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
De agent die schoot had interne bloedingen opgelopen!
Als hij niet is aangereden, hoe loop je dan interne bloedingen op?

want zoals ik hier boven al aangaf, na het schiet incident is ie naar de auto gelopen en ingestapt en verder (wat ik weet behandeld door de ambulance dienst en daarna naar het ziekenhuisgebracht)

Ook dit in eerder gepost filmpje wat iedereen hier vertikte te kijken.. :P

De agent die in het filmpje uitleg geeft, laat ook de telefoon gesprekken tussen ICE de lokale politie en de ambulance zien.
Die op de tractor schoot tijdens dat boerenprotest
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 2 februari 2026 @ 19:16:41 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219987243
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:45 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ehm, ik had überhaupt geen doelpalen gezet dus dan kan ik ze ook niet verschuiven.

Geen idee waarom je mij aan wil wrijven dat er in Nederland nul kans zou zijn dat iemand omkomt bij politiegeweld.
Dat doe ik niet, dat is het argument dat gebruikt werd

Dat in Nederland minder schietgraag zijn en de man wel (licht) straffen doet daar niets aan af
pi_219987272
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:16 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat doe ik niet, dat is het argument dat gebruikt werd

Dat in Nederland minder schietgraag zijn en de man wel (licht) straffen doet daar niets aan af
Dat iemand anders dat roept heeft echter weinig meer mijn post of punt te maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_219987290
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ook als de politie niet eens vermoed dat de burger gewapend is?

Het zal vast en zeker per staat verschillen.
Als je in Amerika woont of bezoekt dan is het slimst je te gedragen alsof je in een Staat bent waar men snel schiet. In Florida bijvoorbeeld als je voor een auto gaat staan en de bestuurder voelt zich bedreigt mag deze gewoon gas geven. De agenten komen ook uit verschillende Staten dus die denken anders dan een lokale politie agent die weinig mag.
life is like a box of chocolates
  Moderator maandag 2 februari 2026 @ 19:50:45 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219987638
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:19 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat iemand anders dat roept heeft echter weinig meer mijn post of punt te maken.
Euh ... ok?
pi_219987672
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:25 schreef theguyver het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

[ afbeelding ]
Breaking Bad actor Giancarlo Esposito :')
Acteurs moeten zich nooit in politiek mengen. Kring je van die cringefests van zoals nu op Netflix te zien is.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219987801
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Acteurs moeten zich nooit in politiek mengen. Kring je van die cringefests van zoals nu op Netflix te zien is.
Eens, mislukte incontinente zakenmannen die in een show zaten ook niet.
pi_219988174
quote:

[..]
Reagan :')
Schwarzenegger :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Wantie op 02-02-2026 21:27:42 ]
pi_219988243
quote:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
life is like a box of chocolates
pi_219988336
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:50 schreef sp3c het volgende:

[..]
Euh ... ok?
Als je iemand beschuldigd van het verplaatsen van de doelpalen dan moet iemand die er neergezet hebben of op zijn minst hebben proberen die doelpalen te verdedigen. Zo moeilijk is het toch allemaal niet? Ik zeg nergens dat politiegeweld in Nederland niet voorkomt en verdedig door stelling ook nergens in mijn reactie op andere posts.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_219988373
Holy cringe

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219988679
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2026 10:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Paramilitaire eskaders trekken gemaskerd door de stad om razzia's uit te voeren in opdracht van een fantastisch regime aangevoerd door een boze kleuter met fantastische fantasietjes en hoeven geen enkele verantwoording af te leggen voor hun daden, terwijl datzelfde fantastisch regime en boze kleuter een compleet verzonnen alternatieve realiteit presenteren.

Maar jij snapt het probleem niet? Dat verbaast me niks.
Ik denk dat het meer een probleem is dat wij in Europa allerlei illegalen hebben die moordend en verkrachtend rondtrekken en waarvan niemand weet waar ze vandaan komen en wat ze al op hun kerfstok hebben.. dan dat ik me drukmaak om ICE.
  Moderator maandag 2 februari 2026 @ 21:46:18 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219988698
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:55 schreef Monolith het volgende:

[..]
Als je iemand beschuldigd van het verplaatsen van de doelpalen dan moet iemand die er neergezet hebben of op zijn minst hebben proberen die doelpalen te verdedigen. Zo moeilijk is het toch allemaal niet? Ik zeg nergens dat politiegeweld in Nederland niet voorkomt en verdedig door stelling ook nergens in mijn reactie op andere posts.
Lekker belangrijk man

Persoon A zegt gebeurt ook in Nederland
Persoon B zegt niet zo vaak man

Dan is persoon B doelpalen aan het verschuiven
pi_219988720
Men provoceert niet

maandag 2 februari 2026 @ 22:04:32 #242
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219988825
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:42 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Of hij wilde haar intimideren om een "incident" te triggeren.
Dat zou helemaal laakbaar zijn.

Maar nogmaals, die 2 hebben allerlei keuzes gemaakt die hen brachten op dat moment op die locatie. 1 keuze anders had ze laten leven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 2 februari 2026 @ 22:06:50 #243
40566 Ericr
Livewrong
pi_219988837
Ok Gregory
  maandag 2 februari 2026 @ 22:08:01 #244
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219988845
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik ga niet door jouw hoepeltjes springen maat; je zoekt maar lekker iemand anders om je kinderachtige spelletjes mee te spelen.

Er staat een inhoudelijke reactie voor jou om op te reageren, maar je blijft kronkelen om dat niet te hoeven doen. En dan mij hypocrisie en duiken verwijten? Koekoek jonge :') .

:W
Ho ho. Jaren lang worden mensen over een kam geschoren zodra het links/woke/policor uitkomt en jij stelt hier een voorwaarde in de discussie om dat niet te doen.

Wie wil hier een ander door hoepels laten springen? Wie wil voor een ander bepalen wat diegene mag gebruiken? Wie speelt hier spelletjes?
1947-2016
  maandag 2 februari 2026 @ 22:17:00 #245
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219988914
quote:
Dit was wel echt een heerlijke servering van de waarheid hoor.

Nooit meer uitgenodigd daarna volgens mij. Te veel waarheid voor ze.
1947-2016
pi_219988919
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat zou helemaal laakbaar zijn.

Maar nogmaals, die 2 hebben allerlei keuzes gemaakt die hen brachten op dat moment op die locatie. 1 keuze anders had ze laten leven.
Dat is er een van het kaliber dat de verkrachte/mishandelde/vermoorde vrouw er ook gewoon voor had kunnen kiezen na zonsondergang niet meer de straat op te gaan.
pi_219988935
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:44 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik denk dat het meer een probleem is dat wij in Europa allerlei illegalen hebben die moordend en verkrachtend rondtrekken en waarvan niemand weet waar ze vandaan komen en wat ze al op hun kerfstok hebben.. dan dat ik me drukmaak om ICE.
Je jaagt dus op fantomen.
pi_219988940
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:17 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Dat is er een van het kaliber dat de verkrachte/mishandelde/vermoorde vrouw er ook gewoon voor had kunnen kiezen na zonsondergang niet meer de straat op te gaan.
Klopt, maar dat dringt niet tot hem door.
pi_219988965
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ho ho. Jaren lang worden mensen over een kam geschoren zodra het links/woke/policor uitkomt en jij stelt hier een voorwaarde in de discussie om dat niet te doen.

Wie wil hier een ander door hoepels laten springen? Wie wil voor een ander bepalen wat diegene mag gebruiken? Wie speelt hier spelletjes?
Jij scheert hier zelf over 1 kan.
  maandag 2 februari 2026 @ 22:53:42 #250
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219989109
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:17 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Gewoon over straat lopen is niet hetzelfde als met een auto op mensen inrijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')