Een Vlinder maaltijdquote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:22 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Gehakt bakken. Saus erbij. Ovenschaal pakken. Saus, lasagnebladen, saus repeat tot lasagnebladen of saus op. Eindigen met saus. Geraspte kaas. In oven zetten volgens verpakking. Eet smakelijk!
Ik voel me ineens helemaal thuis hier![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, same. Ik heb nog hoop dat het mss meevalt omdat ik een vagijn bezit, maar nu ik er over nadenk vrees ik dat dat niet veel verschil maakt
Nou dat soort staatjes dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik zou er voor openstaan, ware het niet dat mijn beide 'daar zou ik wel heen willen dan' op dit moment niet heel ehm, aantrekkelijk lijken (Noordwegen --> dichterbij die russische griezel) en Canada, de 52e staat van JDVance..)quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn he fiets. Als jonge goden in 2031 met pensioen
Zo zou in het ook doen, maar ik kwak nog wel groente door de saus. Ui of peen en vaak ook paprika hebben we eigenlijk altijd wel in huis.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:22 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Gehakt bakken. Saus erbij. Ovenschaal pakken. Saus, lasagnebladen, saus repeat tot lasagnebladen of saus op. Eindigen met saus. Geraspte kaas. In oven zetten volgens verpakking. Eet smakelijk!
![]()
Ik ook, paprika ofzo als ik het in huis heb, en anders blik linzen dan want dat heb ik altijd wel in huis, verse groente niet altijd. Maar Flash zei dat hij niks in huis heeft verderquote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zo zou in het ook doen, maar ik kwak nog wel groente door de saus. Ui of peen en vaak ook paprika hebben we eigenlijk altijd wel in huis.
Klopt ook, maar ik wilde geloof ik vooral zeggen dat in dit eigenlijk eem logische manier vind niet per se een gekke vlindertje-maaltijd. Behalve het gebrek aan groente dus, maar dat ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:51 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik ook, paprika ofzo als ik het in huis heb, en anders blik linzen dan want dat heb ik altijd wel in huis, verse groente niet altijd. Maar Flash zei dat hij niks in huis heeft verder
dit gaat het worden inderdaad. Maar dan in een yoghurtkommetje in de airfryerquote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:22 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
![]()
Haha, ehm, hoe snel gaan zij?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:56 schreef Clubsoda het volgende:
Ik wert trouwens niet wanneer je precies naar Barcelona gaar @:vlindertje89 , maar ik hoop van harte voor je niet 60 puber op uitwisseling treft in het vliegtuig
Haha, ik vat Vlindertje maaltijd op als zeer simpele maaltijd, niet gekke maaltijd. Hoewel ik wel snap waarom anderen daar misschien anders over denkenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klopt ook, maar ik wilde geloof ik vooral zeggen dat in dit eigenlijk eem logische manier vind niet per se een gekke vlindertje-maaltijd. Behalve het gebrek aan groente dus, maar dat ligt niet aan jou.
Ik vind het trouwens makkelijker om wél uien in huis te hebben dan niet, ze zitten met een hele club in dat netje, die eet ik niet in keer op.
Vrij snel al, door de week.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, ehm, hoe snel gaan zij?en vliegen ze op doordeweekse dag of in weekend?
[..]
Haha, ik vat Vlindertje maaltijd op als zeer simpele maaltijd, niet gekke maaltijd. Hoewel ik wel snap waarom anderen daar misschien anders over denken
Ah, dan zit ik niet met de pubers in het vliegtuigquote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vrij snel al, door de week.
Lasagne is per definitie vrij eenvoudig eten eigenlijk. Ik snap je pastapunt geloof ik wel, ik vind een simpele carbonara (ei-kaas-bacon) eigenlijk het allerlekkerst
Heb je ook aardappel? En iets om een kaassausje te maken?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:16 schreef fietsie het volgende:
Ik moet nog iets gaan bedenken met bloemkool kaas en gehakt.
Hmmm eens kijken of ik hier iets op kan varieren; geen aardappel erbij, maar ik kan wel iets met paprika's en ui en de kaas en het gehakt... En dan de bloemkool grillen na even koken ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Heb je ook aardappel? En iets om een kaassausje te maken?
Indien aardappel: aardappel in plakjes en voorkoken, gehakt bakken, bloemkool voorkoken, in ovenschaal plakjes-gehakt-bloemkool, kaas erover en even onder de grill. Of zelfde idee met airfryer.
Indien ook iets om kaassausje te maken, bovenstaande met kaassaus en dan hoeft het niet in oven.
Indien geen aardappel of kaassausje, en echt alleen deze dingen: bloemkool kruiden met wat je lekker vindt en in oven/airfryer roosteren, gehakt bakken en dan bloemkool met gehakt eten. Eventueel met kaas erbij, afhankelijk van de kruiden en of daar lekker bij is.
Of kaas smelten tot kaasfondue, bloemkool roosteren/koken, van de gehakt mini gehaktballetjes maken en bakken en dan kaasfonduen ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |