abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 januari 2026 @ 16:41:35 #126
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_219970947
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:22 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Gehakt bakken. Saus erbij. Ovenschaal pakken. Saus, lasagnebladen, saus repeat tot lasagnebladen of saus op. Eindigen met saus. Geraspte kaas. In oven zetten volgens verpakking. Eet smakelijk!

Ik voel me ineens helemaal thuis hier :+ :P
Een Vlinder maaltijd *O* :D
  zaterdag 31 januari 2026 @ 16:47:21 #127
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219970990
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:50 schreef Syrena het volgende:

[..]
Ja, same. Ik heb nog hoop dat het mss meevalt omdat ik een vagijn bezit, maar nu ik er over nadenk vrees ik dat dat niet veel verschil maakt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat soort staatjes dus..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 31 januari 2026 @ 16:48:53 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219970995
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat zou wat zijn he fiets. Als jonge goden in 2031 met pensioen O+
Ik zou er voor openstaan, ware het niet dat mijn beide 'daar zou ik wel heen willen dan' op dit moment niet heel ehm, aantrekkelijk lijken (Noordwegen --> dichterbij die russische griezel) en Canada, de 52e staat van JDVance..)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219970997
quote:

[..]
Gehakt bakken. Saus erbij. Ovenschaal pakken. Saus, lasagnebladen, saus repeat tot lasagnebladen of saus op. Eindigen met saus. Geraspte kaas. In oven zetten volgens verpakking. Eet smakelijk!

Zo zou in het ook doen, maar ik kwak nog wel groente door de saus. Ui of peen en vaak ook paprika hebben we eigenlijk altijd wel in huis.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219971005
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Zo zou in het ook doen, maar ik kwak nog wel groente door de saus. Ui of peen en vaak ook paprika hebben we eigenlijk altijd wel in huis.
Ik ook, paprika ofzo als ik het in huis heb, en anders blik linzen dan want dat heb ik altijd wel in huis, verse groente niet altijd. Maar Flash zei dat hij niks in huis heeft verder :Y
pi_219971026
En dank voor de lieve reacties O+ De plannen centreren zich vooral rondom de inpandige verhuizing. Ik begin maandag met het schilderen van de muren in de kamer die nu van de puber is en van de peuter wordt. En als hij vervolgens een week weg is, wil ik zijn spullen uitzoeken en overhevelen en de peuterkamer inrichten. Verder gaan we nog een week op vakantie en wil ik lekker gaan sporten, zonder iemand die tegen mn kont duwt tijdens squats, op me zit bij situps en onder me doorkruipt bij pushups :7 rustig hardlopen op een moment dat het mij uitkomt. En koffie drinken in stilte met een boek O+ en ik moet nog wat werkdingetjes doen (mijn bijbeunwerk, krijg ik gewoon geld voor dus), ik heb een massage cadeau gekregen en wik rustig langs de huisarts en andere zorgdingen.
pi_219971032
Ik weet trouwens niet wanneer je precies naar Barcelona gaat @vlindertje89 , maar ik hoop van harte voor je niet 60 pubers op uitwisseling treft in het vliegtuig :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 31-01-2026 17:09:52 ]
pi_219971038
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:51 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik ook, paprika ofzo als ik het in huis heb, en anders blik linzen dan want dat heb ik altijd wel in huis, verse groente niet altijd. Maar Flash zei dat hij niks in huis heeft verder :Y
Klopt ook, maar ik wilde geloof ik vooral zeggen dat in dit eigenlijk eem logische manier vind niet per se een gekke vlindertje-maaltijd. Behalve het gebrek aan groente dus, maar dat ligt niet aan jou.

Ik vind het trouwens makkelijker om wél uien in huis te hebben dan niet, ze zitten met een hele club in dat netje, die eet ik niet in keer op. :+
pi_219971040
Dat gezegd hebbende, kookte ik in de afgelopen week al woknoedels met tempeh en gegrilde aubergine, courgette en paprika en twee keer wraps met laagje avocado+zure room smeersel en als vulling vega gehakt, mais, kidneybonen en geraspte kaas. En vanavond wordt het ofwel weer de woknoedels, ofwel pizza.

Ik liep alleen in de supermarkt en keek bij de verse pizza bij de lekkere, en wilde daarna voedingswaarde vergelijken met de lekkere diepvries pizza. En nu ben ik terug aan het lopen met mijn tas vol boodschapjes en bedenk ik me dat ik nog naar de diepvries moest daarvoor :+ . Gelukkig moet ik nog een stuk wandelen want vooral op bank gehangen tot nu toe, dus ik doe zo nog een rondje :+
pi_219971056
quote:

[..]

dit gaat het worden inderdaad. Maar dan in een yoghurtkommetje in de airfryer :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219971057
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:56 schreef Clubsoda het volgende:
Ik wert trouwens niet wanneer je precies naar Barcelona gaar @:vlindertje89 , maar ik hoop van harte voor je niet 60 puber op uitwisseling treft in het vliegtuig :+
Haha, ehm, hoe snel gaan zij? :D en vliegen ze op doordeweekse dag of in weekend?

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Klopt ook, maar ik wilde geloof ik vooral zeggen dat in dit eigenlijk eem logische manier vind niet per se een gekke vlindertje-maaltijd. Behalve het gebrek aan groente dus, maar dat ligt niet aan jou.

Ik vind het trouwens makkelijker om wél uien in huis te hebben dan niet, ze zitten met een hele club in dat netje, die eet ik niet in keer op. :+
Haha, ik vat Vlindertje maaltijd op als zeer simpele maaltijd, niet gekke maaltijd. Hoewel ik wel snap waarom anderen daar misschien anders over denken :+
  zaterdag 31 januari 2026 @ 17:03:24 #137
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219971064
Mijn gup gaat twee nachtjes met school op pad, en heeft zelf ingepakt.
Drie tassen.

Toen las ze nog een keer de instructies, en ging toen op zoek naar de grootste rugzak die er in huis is, omdat er netjes in stond: 1 (rug)tas voor je spullen.

Het is leuk om te observeren en verrast te kijken als ze weer iets zoekt wat ze niet weet te vinden maar blijkbaar wel mee moet :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 31 januari 2026 @ 17:08:02 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219971090
Wandelen was fijn O+. Leegt toch altijd je hoofd. Van Eenigenburg via Schagen naar Kolhorn.
Naar Schagen via diverse dijken. Koffie in een tentje bij de kerk. Laatste zes km naar Kolhorn was over een andere grasdijk dus dat werd vooral modder. En op een paar plekken echt blij dat ik glij. Gelukkig niet onderuit gegaan.
We moeten lang wachten op de buurtbus terug en kwamen terecht bij Eilanderij in Kolhorn. Mooie plek voor een terrasje in de zomer als je er op de fiets langs komt.

In de trein mn rozigheid er al best wat eruit geslapen :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219971092
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha, ehm, hoe snel gaan zij? :D en vliegen ze op doordeweekse dag of in weekend?
[..]
Haha, ik vat Vlindertje maaltijd op als zeer simpele maaltijd, niet gekke maaltijd. Hoewel ik wel snap waarom anderen daar misschien anders over denken :+
Vrij snel al, door de week.

Lasagne is per definitie vrij eenvoudig eten eigenlijk. Ik snap je pastapunt geloof ik wel, ik vind een simpele carbonara (ei-kaas-bacon) eigenlijk het allerlekkerst :Y)
pi_219971101
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:08 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Vrij snel al, door de week.

Lasagne is per definitie vrij eenvoudig eten eigenlijk. Ik snap je pastapunt geloof ik wel, ik vind een simpele carbonara (ei-kaas-bacon) eigenlijk het allerlekkerst :Y)
Ah, dan zit ik niet met de pubers in het vliegtuig ^O^

En dat is ook errrg lekker ja :9 ^O^
pi_219971110
Trek in lasagne nu.
Spoilers!
  zaterdag 31 januari 2026 @ 17:16:55 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219971127
Ik moet nog iets gaan bedenken met bloemkool kaas en gehakt.
pi_219971151
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:16 schreef fietsie het volgende:
Ik moet nog iets gaan bedenken met bloemkool kaas en gehakt.
Heb je ook aardappel? En iets om een kaassausje te maken?

Indien aardappel: aardappel in plakjes en voorkoken, gehakt bakken, bloemkool voorkoken, in ovenschaal plakjes-gehakt-bloemkool, kaas erover en even onder de grill. Of zelfde idee met airfryer.

Indien ook iets om kaassausje te maken, bovenstaande met kaassaus en dan hoeft het niet in oven.

Indien geen aardappel of kaassausje, en echt alleen deze dingen: bloemkool kruiden met wat je lekker vindt en in oven/airfryer roosteren, gehakt bakken en dan bloemkool met gehakt eten. Eventueel met kaas erbij, afhankelijk van de kruiden en of daar lekker bij is.

Of kaas smelten tot kaasfondue, bloemkool roosteren/koken, van de gehakt mini gehaktballetjes maken en bakken en dan kaasfonduen ermee.
pi_219971176
Trek in kaasfondue nu.
Spoilers!
pi_219971212
Oh, voor lasagne heb ik alles in huis maar moet nu eten wat op moet anders moet het weggooien. En voor morgen staat er ook al iets wat op moet in de planning dus geen lasagne
We have far more in common than that which devides us..
pi_219971214
Ik sta risotto met pompoen en rauwe ham te maken, in het kader van lekker makkelijk :9
  zaterdag 31 januari 2026 @ 17:34:47 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219971233
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:24 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Heb je ook aardappel? En iets om een kaassausje te maken?

Indien aardappel: aardappel in plakjes en voorkoken, gehakt bakken, bloemkool voorkoken, in ovenschaal plakjes-gehakt-bloemkool, kaas erover en even onder de grill. Of zelfde idee met airfryer.

Indien ook iets om kaassausje te maken, bovenstaande met kaassaus en dan hoeft het niet in oven.

Indien geen aardappel of kaassausje, en echt alleen deze dingen: bloemkool kruiden met wat je lekker vindt en in oven/airfryer roosteren, gehakt bakken en dan bloemkool met gehakt eten. Eventueel met kaas erbij, afhankelijk van de kruiden en of daar lekker bij is.

Of kaas smelten tot kaasfondue, bloemkool roosteren/koken, van de gehakt mini gehaktballetjes maken en bakken en dan kaasfonduen ermee.
Hmmm eens kijken of ik hier iets op kan varieren; geen aardappel erbij, maar ik kan wel iets met paprika's en ui en de kaas en het gehakt... En dan de bloemkool grillen na even koken ofzo.
  zaterdag 31 januari 2026 @ 17:38:29 #148
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219971260
Nog makkelijker hier vanavond:
Verse witte (desem)broodjes van bakkerij Scratch met Hollandse garnalen, garnalenkroketten, gebakken mosselen en zalmsalade van de Volendammer visboer…
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 31 januari 2026 @ 17:42:49 #149
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219971285
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Trek in kaasfondue nu.
Met ribben?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 31 januari 2026 @ 17:52:11 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219971329
Hmmm DHL en Dragonfly lijken wel ergens van de weg afgegleden... beiden van "we bezorgen rond 16:00" naar "het duurt wat langer.."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')