Jouw pensioendatum gaat niet gelijk achteruit nu Jetten 1 aan de macht is?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier ook bankzaken, maar dan andere bank dan die van @:fietsie maar doet wel zeer. Over een half jaar loopt mijn hypotheek af en ik moet er wat mee (restschuldje). Dus nu een afspraak gemaakt met de bank om alles goed door te nemen en kijken wat mijn mogelijkheden (noodzakelijkheden) zijn.
Ter voorbereiding vast "mijn pensioen overzicht" opgezocht en voor mij mag de tijd wel 2 jaar naar voren gehaald worden. Dan gaat het leven een stuk makkelijker worden.
nog steeds 16 oktober 2028 AOW en van één pensioenaanbieder pensioen, en 3/4 jaar later komt er nog één bij.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jouw pensioendatum gaat niet gelijk achteruit nu Jetten 1 aan de macht is?
Ik mag werken tot ik doodga als ik het zo over de duim afzet tegen de gemiddelde leeftijd van mannen in mijn familie. Of we moeten hopen op nog een mooie corona uitbraak of een mooie opvolger ervan, om de gemiddelde leeftijd omlaag te krijgen..
https://cmhf-pensioen.nl/(...)7-jaar-en-3-maanden/quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jouw pensioendatum gaat niet gelijk achteruit nu Jetten 1 aan de macht is?
Ik mag werken tot ik doodga als ik het zo over de duim afzet tegen de gemiddelde leeftijd van mannen in mijn familie. Of we moeten hopen op nog een mooie corona uitbraak of een mooie opvolger ervan, om de gemiddelde leeftijd omlaag te krijgen..
Nee want 2031 is niet mijn pensioenjaar; de gemiddelde man in mijn stamboom haalt de 70 niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
https://cmhf-pensioen.nl/(...)7-jaar-en-3-maanden/
Beetje gerustgesteld?
Maar @fietsie is nog hartstikke jong, en ze willen de pensioenleeftijd om laten gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
https://cmhf-pensioen.nl/(...)7-jaar-en-3-maanden/
Beetje gerustgesteld?
Zo ver ik het weet is het rekensysteem ook zo dat stijgingen in de levensverwachtingen wel meetellen (vroeger 2/3, nu dus 1:1) maar dalingen niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar @:Fietsie is nog hartstikke jong, en ze willen de pensioenleeftijd om laten gaan.
Ooh. Sorry. Wat een teleurstelling.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee want 2031 is niet mijn pensioenjaar; de gemiddelde man in mijn stamboom haalt de 70 niet.
Er ligt niet meer genoeg voor nog een sneeuwpopquote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:03 schreef flipsen het volgende:
Meer sneeuwfoto´s graag![]()
Hier weer heel de week 30+Zondag wel asado bij ons thuis met mijn vriendengroep van Buenos Aires
Ja, same. Ik heb nog hoop dat het mss meevalt omdat ik een vagijn bezit, maar nu ik er over nadenk vrees ik dat dat niet veel verschil maaktquote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee want 2031 is niet mijn pensioenjaar; de gemiddelde man in mijn stamboom haalt de 70 niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
En weet je ook dat de Duitse platen in 2 maten beschikbaar zijn? Ik na aanschaf van platen en onderlegbord wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
M'n nummerplaat nu ook.
Wisten jullie dat een Duitse kentekenplaat net iets te groter is als een Nederlandse en dus niet in de houder past?
Ik nu wel.
De wasmachine pomp is zo gemaakt dat deze tegen blokkeren kan.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik was op tijd thuis uit werk om even een wasje aan te zetten, avondeten te maken en vast vooruit te koken voor morgen en volgende week. Lekker ovengroente gemaakt voor vanavond en erwtensoep opgezet voor de komende week #huisvrouw![]()
Vervolgens pompt de wasmachine niet af.
Op een schaal van nul tot Gaza is dit natuurlijk hartstikke klein leed maar manmanman daar ging onze hele avond
Filter gecheckt, zat een halve gesp van een riem in want iemand had maanden geleden z'n broek met riem en al in de was gedaan.
Niet gek dat de pomp erop vastloopt
Was met de hand gespoeld, gecentrifugeerd met de wasmachine maar dan het water met teiltjes zelf weggedragen.
Nou was ik die was net aan het ophangen #huisvrouwheeft B in de machine zitten poeren en draait de pomp weer
![]()
Nieuwe pomp is besteld (een deel van de riem is nog ergens dus ik verwacht meer pompproblemen tzt) maar hopelijk houdt deze het nog even
Stomquote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:43 schreef Tele6 het volgende:
Wat was er aan de hand met je voet @:fietsie ?
Ik zit deze week in de blessurestress want ik heb een pijnlijke plek in mijn voetzool. Vorige week was het mijn scheen. Beetje rust en hopelijk zo weer in orde... ik was net zo lekker aan het sporten bij m'n nieuwe club
En ineens was je verhuisdquote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:07 schreef AnneX het volgende:
Exact een jaar geleden vandaag kwam de optie van deze flat voorbij
Dat zou wat zijn he fiets. Als jonge goden in 2031 met pensioenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, same. Ik heb nog hoop dat het mss meevalt omdat ik een vagijn bezit, maar nu ik er over nadenk vrees ik dat dat niet veel verschil maakt
BrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier twee opa's en een oom die rond de 65 omvielen met darmkanker. En een vader die dat rond zijn 55e overleefde.
Broer en ik toch maar een scopie en er werd genetisch onderzoek gedaan op wat ze bij pa hadden weggehaald. Geen erfelijke link en bij ons niks aant darmpje.
Dus ik ga er nu maar vanuit dat ik de 80+ oma's ga nadoen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Van Harte!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:45 schreef Clubsoda het volgende:
Je zult maar een maand niet hoeven werken![]()
Heilig Hondje:quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:03 schreef flipsen het volgende:
Meer sneeuwfoto´s graag![]()
Hier weer heel de week 30+Zondag wel asado bij ons thuis met mijn vriendengroep van Buenos Aires
Lekker hoor! Wat zijn je plannen of heb je juist geen plannen?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:45 schreef Clubsoda het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was B idd van plan. We gaan zien hoe lang de huidige pomp z'n opleving duurt, en anders is een nieuwe al onderweg. Hij heeft wel eerder wasmachines gerepareerd dus ik heb er alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:06 schreef z80 het volgende:
[..]
De wasmachine pomp is zo gemaakt dat deze tegen blokkeren kan.
Maar als je de zijkant van de machine schroeft kun je bij alle slangen. Wel maar 1 kant los halen. Anders wordt het een zeer onstabiel geval met risico op afbreken.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, same. Ik heb nog hoop dat het mss meevalt omdat ik een vagijn bezit, maar nu ik er over nadenk vrees ik dat dat niet veel verschil maakt
Wat een narigheid in je spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja nee ik wil het juist kijken zonder de uitslag te weten. Anders vind ik het veel minder leuk. Ik ga proberen de 3000m zaterdagavond al terug te kijken, hopelijk lukt dat.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan later op de avond wel terugkijken maar ik heb niet de discipline als jullieik moet het weten.
Herinner me nog een appje, geloof van @:lucky_strike toen ik hier eters had, dat Epke Zonderland van het rek was gevallen. Mijn gasten wisten niet eens wie dat was
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:45 schreef Clubsoda het volgende:
Team vlindertje hier. Laatste F1 race van het jaar, Verstappen kán nog winnen en ik kon echt niet live de race kijken. Dus heel de dag niet op FOK! en geen kranten inkijken, geen radio aan. Krijg ik een appje van een vriend van me: "Goed he, van Norris, zó verdiend!". En bedankt, ik hoefde de race niet meer te zienquote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:28 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh ja nee ik wil het juist kijken zonder de uitslag te weten. Anders vind ik het veel minder leuk. Ik ga proberen de 3000m zaterdagavond al terug te kijken, hopelijk lukt dat.
Ja, dat. Ik kan er ook echt de rest van de dag chagrijnig over zijn dan als ik de uitslag toch per ongeluk al te weten gekomen benquote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Team vlindertje hier. Laatste F1 race van het jaar, Verstappen kán nog winnen en ik kon echt niet live de race kijken. Dus heel de dag niet op FOK! en geen kranten inkijken, geen radio aan. Krijg ik een appje van een vriend van me: "Goed he, van Norris, zó verdiend!". En bedankt, ik hoefde de race niet meer te zien
Daar staat me iets van bij ja. Die uitslag was wel gestuurd op jouw verzoek he, dat dat even duidelijk isquote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan later op de avond wel terugkijken maar ik heb niet de discipline als jullieik moet het weten.
Herinner me nog een appje, geloof van @:lucky_strike toen ik hier eters had, dat Epke Zonderland van het rek was gevallen. Mijn gasten wisten niet eens wie dat was
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Geniet ervan @:Clubsoda, het is je ontzettend gegund
Zeker was dat op mijn verzoekquote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar staat me iets van bij ja. Die uitslag was wel gestuurd op jouw verzoek he, dat dat even duidelijk is
Wij hebben in december gekeken naar het OS schema en we nemen een dag vrij plus ik een ochtend en J een middag. Dan zijn er nog 2 wedstrijden die we een uurtje uitgesteld moeten kijken. Verder komt het goed met schaatsen, shorttrack en de wedstrijden van 'onze' Bruna, de langlaufende vriendin van Heywoodu die we in SPT al jaren steunen.
Vliegen stelt niets voor, je gaat gewoon de pijp uit, het hoekje om en hop in de kist. Naar beneden kom je altijd weer.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha, goed bezig.
Ik heb net even gekeken naar de vluchten. Om de een of andere reden had ik in mijn hoofd dat het 3u vliegen is. Maar dat klopt helemaal niet. Het is volgens tickets 2u15 heen en 2u35 terug, maar volgens vluchtgegevens van recente vluchten met zelfde nummer rond 1u50-2u. Meevaller
.
Merk wel dat nu het dichterbij begint te komen, het wel iets spannender wordt. Wel fijn dat ik kort ervoor nog een psych afspraak heb ook. Maar ik heb er ook wel zin in. Beetje een mix nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |