abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219956827

@sigme kat 😽
pi_219956917
Kat O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219956933
Was fijn bij dinnetje. Talud was schoon, steiger alleen sneeuw en met de antislip zolen van mijn docs ging dat prrrrima. Ze woont midden in de polder tussen de weilanden, zo mooiii met de sneeuw O+

Combi post-OK met elders die breuk is erg veel fysiek en mentaal.
Lekker gelachen maar ook wat traantjes.

[ Bericht 20% gewijzigd door Blues op 29-01-2026 19:13:56 (Wat algemener :relaxed:) ]
pi_219957009
Vrolijker noot en first world problemos :P ons laatste hotel Sardiniė reis, ligt erg ver weg van vliegveld, terugvlucht al om 9.15 (7.15 aanwezig, dus 5 uur smorgens op laatste vakantiedag al vertrek, tanken, auto inleveren etc :o )
Morgen probeert g hotelswitch dichterbij, na 10 min in de wacht, moet hij morgen terugbellen :')
  donderdag 29 januari 2026 @ 18:36:52 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_219957038
Herkenbare "oud"uiterlijk Sigme, onze zwarte kat had dat ook maar is toch nog 23 geworden.

Hopelijk kunnen jullie omboeken Blues, anders wordt het wel heel vroeg.

Vanochtend om 5.15 richting werk en om 18.00 weer terug, daar word ik altijd hyperactief van :Y

Weinig wind, -1, sneeuw
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_219957131
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 18:06 schreef Blues het volgende:
Is er al een LaPo Hunter gesignaleerd :D
Ik sliep :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219957162
O+ void kat O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219957417
Dan maakt je een quiche met allemaal lekkere ingrediėnten (courgette, wortel, ui, knoflook, paprika ei, spekjes en geitenkaas. Is die echt niet lekker -O-
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 29 januari 2026 @ 19:39:32 #9
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219957506
Ingrijpen in de politiek in Venezuela, nee, dat is zoo Amerikaans en fout!

Ahum

Bekijk deze YouTube-video

Nederland in 1908: Wat, moeilijk doen over onze Antillen?
pi_219958050
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Dan maakt je een quiche met allemaal lekkere ingrediėnten (courgette, wortel, ui, knoflook, paprika ei, spekjes en geitenkaas. Is die echt niet lekker -O-
Wat jammer. Waardoor kwam 't ?
pi_219958102
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik gok zomaar dat @:sigme diverse zachte ligplekjes voorzien heeft maar poes besloot dat die plank nu de beste ligplek is.

Want kat :') O+
Zwartje lag op die foto in de kast links van de kachel; die kast is de kattentrap de kachel op.
Verder kan de kat natuurlijk overal liggen waar ie maar wil; stoelen, banken, perzische kleden.

Nu ligt ie op mijn schoot en Bella ligt er naast, met haar kop op Zwartje :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219958119
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:23 schreef sigme het volgende:
Vandaag wil ik biefstuk halen. Ik denk dat we dat gaan eten met tagliatelle en roomsaus, gebakken paddestoelen en misschien gefruite ui?
Daad bij het woord gevoegd
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219958189
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 20:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat jammer. Waardoor kwam 't ?
Geen flauw idee, ik ben wat verkouden en dacht dat het daar aan lag, maar gelukkig smaakt de thee en het koekje erbij wel gewoon.
pi_219958428
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Hij heeft al een tijd versleten vacht & vel, soms bloeden openliggend maar meestal dicht, aan de achterkant van de achterpootknietjes. Dierenarts had geen idee wat dat kon zijn.

En hij wordt echt roeperig/zeurderig. Jammeren. Nu nog alleen maar wanneer ik thuis ben.
Ach wat sneu.. lastig zeg. Hopelijk blijft het voorlopig hier bij.

@Blues :* nog voor je spoiler, waarvan ik denk dat die er eerst stond toch? Of heb ik dat gehallucineerd :D

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 29-01-2026 21:06:26 ]
pi_219958606
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 21:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ach wat sneu.. lastig zeg. Hopelijk blijft het voorlopig hier bij.

@:Blues :* nog voor je spoiler, waarvan ik denk dat die er eerst stond toch? Of heb ik dat gehallucineerd :D
Nee, :) maar was zo confronterend, dat hele verhaal over oude vriend ;(
pi_219958643
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 21:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Snap ik :* het is ook een verdrietige situatie, en al helemaal als je dan zo aan de zijlijn staat en het wel meekrijgt maar het idee hebt dat je niks kunt doen ;(
pi_219958848
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 21:11 schreef Blues het volgende:

[..]
:*
pi_219959129
Ik was op tijd thuis uit werk om even een wasje aan te zetten, avondeten te maken en vast vooruit te koken voor morgen en volgende week. Lekker ovengroente gemaakt voor vanavond en erwtensoep opgezet voor de komende week #huisvrouw _O-

Vervolgens pompt de wasmachine niet af.

Op een schaal van nul tot Gaza is dit natuurlijk hartstikke klein leed maar manmanman daar ging onze hele avond :'(

Filter gecheckt, zat een halve gesp van een riem in want iemand had maanden geleden z'n broek met riem en al in de was gedaan.

Niet gek dat de pomp erop vastloopt :X

Was met de hand gespoeld, gecentrifugeerd met de wasmachine maar dan het water met teiltjes zelf weggedragen.

Nou was ik die was net aan het ophangen #huisvrouw :') heeft B in de machine zitten poeren en draait de pomp weer :o :o

Nieuwe pomp is besteld (een deel van de riem is nog ergens dus ik verwacht meer pompproblemen tzt) maar hopelijk houdt deze het nog even :D
pi_219959364
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 22:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik was op tijd thuis uit werk om even een wasje aan te zetten, avondeten te maken en vast vooruit te koken voor morgen en volgende week. Lekker ovengroente gemaakt voor vanavond en erwtensoep opgezet voor de komende week #huisvrouw _O-

Op een schaal van nul tot Gaza is dit natuurlijk hartstikke klein leed maar manmanman daar ging onze hele avond :'(

Filter gecheckt, zat een halve gesp van een riem in want iemand had maanden geleden z'n broek met riem en al in de was gedaan.

Was met de hand gespoeld, gecentrifugeerd met de wasmachine maar dan het water met teiltjes zelf weggedragen.

Nou was ik die was net aan het ophangen #huisvrouw :') heeft B in de machine zitten poeren en draait de pomp weer :o :o

Nieuwe pomp is besteld (een deel van de riem is nog ergens dus ik verwacht meer pompproblemen tzt) maar hopelijk houdt deze het nog even :D
Romantiesssss :D :X
pi_219959585
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 22:09 schreef Tele6 het volgende:

Die riem was smerig? ;)
pi_219960603
Geen sneeuw *G*
pi_219960656
Sneeuw.

@Vanyel linkje gecheckt. Opgeslagen. Ben je er zelf geweest?

Gisteren gewerkt, was prima. Vandaag beetje hot naar her dag. Zo eerst uurtje trainen, door naar museum om feestje voor vanavond te bouwen, naar huis, paar uurtjes thuis, naar de binnenstad voor nieuwjaarsborrel met hapje en drankje met alle werknemers van ex-Baas, nuchter blijven ( ;( ) en dan om 22:00 weer naar museum om af te breken. Daarna lekker naar huis.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 30 januari 2026 @ 07:55:29 #24
370431 drakin
vurig typje
pi_219960706
Goedemorgen c_/

Kat O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  vrijdag 30 januari 2026 @ 08:08:20 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219960752
Geen sneeuw, beetje frisjes. Klein rondje gedaan maar voet vindt dat nog geen verstandige keuze.

Nu paar uurtjes teamsen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219960794
Hier is alles wit. Ik hoef niet op de fiets vandaag *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219960808
Geen sneeuw, 1 graadje
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_219960837
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 07:37 schreef Lonaa het volgende:
Sneeuw.

@:Vanyel linkje gecheckt. Opgeslagen. Ben je er zelf geweest?
:Y
In Utrecht. Vond leuk. Niet alles even fantastisch uiteraard, maar Olga Ponjee zelf vrij hilarisch en het onderwerp spreekt me aan *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219960996
Mogge!

Geen nieuwe sneeuw en hopelijk smelt wat er nu ligt.

Wel wat verbetering met de voet @fietsie ?
pi_219961010
Mogge!

Hier nog steeds alles wit.
pi_219961079
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die riem was smerig? ;)
Jup, hij had een of andere outdoor teambuilding gedoe dinges gehad met werk, helemaal modderig geworden.

Nou kan je zo'n riem ook wel onder de kraan afspoelen lijkt me, maar goed :s)
pi_219961082
Wat was er aan de hand met je voet @fietsie ?

Ik zit deze week in de blessurestress want ik heb een pijnlijke plek in mijn voetzool. Vorige week was het mijn scheen. Beetje rust en hopelijk zo weer in orde... ik was net zo lekker aan het sporten bij m'n nieuwe club :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Tele6 op 30-01-2026 09:51:49 ]
pi_219961089
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 09:25 schreef sigme het volgende:
Mogge!

[ afbeelding ]
Mooi!

Hier deels ook nog wit. En toen ik om 8:00 naar werk fietste was het al licht genoeg om de besneeuwde schaapjes in de polder te zien staan.

Hoe is het eigenlijk verder met jullie beesten? Hoe vindt Mooitje sneeuw?
pi_219961096
quote:
Mogge!

[ afbeelding ]
Hou mij vast: er wordt weer gebeverd!

Niet wit, niet glad.
Op naar de mondhygiėniste, dan koffie bij Vroeg en naar de stad U.
Eens kijken hoe het gaat…
pi_219961108
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 09:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Jup, hij had een of andere outdoor teambuilding gedoe dinges gehad met werk, helemaal modderig geworden.

Nou kan je zo'n riem ook wel onder de kraan afspoelen lijkt me, maar goed :s)
Duur uitje zeg. Hoe komt men op het idee!
#1000-dingen doekje :{w
  Moderator vrijdag 30 januari 2026 @ 10:04:21 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219961201
quote:
Mogge!

[ afbeelding ]
M'n nummerplaat nu ook.

Wisten jullie dat een Duitse kentekenplaat net iets te groter is als een Nederlandse en dus niet in de houder past?
Ik nu wel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219961485
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 09:46 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hou mij vast: er wordt weer gebeverd!

Niet wit, niet glad.
Op naar de mondhygiėniste, dan koffie bij Vroeg en naar de stad U.
Eens kijken hoe het gaat…
Ben je weer wat beter te pas?
pi_219961526
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 09:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mooi!

Hier deels ook nog wit. En toen ik om 8:00 naar werk fietste was het al licht genoeg om de besneeuwde schaapjes in de polder te zien staan.

Hoe is het eigenlijk verder met jullie beesten? Hoe vindt Mooitje sneeuw?
Kippen vinden sneeuw stom en staan dan alleen maar onder hun hok en als het heel erg is alleen maar in hun hok. En hun water bevriest en kippen moeten veel drinken, wij brengen dagelijks (of vaker indien nodig) warm water.

Ganzen hebben weinig mening over 'weer' maar kunnen niet bij het gras (hun vreten) als dat bedekt is met sneeuw. Ik schuif een stukje gras voor ze schoon en ze krijgen met dit weer ook wat mais bij. Als er geen sneeuw ligt worden ze nooit bijgevoerd, dat is altijd even wennen voor hun en ons om dat dan op te pakken.
Ganzen hebben veel meer last van ijs want dan kunnen ze niet gaan en staan waar ze willen.

Schapen kunnen tamelijk goed sneeuw krabben en dan toch gras vreten, maar bij teveel sneeuw natuurlijk niet en dan vreten ze veel hooi en moeten wij er aan denken om ze veel meer hooi te brengen. Verder geven schapen er niks om.

Mooitje vindt sneeuw prima en leuk, net als niet-sneeuw.

Als er ijs ligt rent ze over de sloot in plaats van te zwemmen, maakt haar niks uit geloof ik.
  Moderator vrijdag 30 januari 2026 @ 11:23:06 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219961616
Inventor doet kut, moet heel lang op iets simpels wachten.
Dan tussendoor maar opnieuw glasvezel aanvragen. Email met link "Klik om te bevestigen"

Link werkt niet. Vervolgens nog es, link werkt niet. Maar gebeld, vier het Mitarbeiter geroepen en toen kreeg ik iemand aan de telefoon.

Patat bestellen is wel gelukt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 30 januari 2026 @ 12:17:33 #40
370431 drakin
vurig typje
pi_219962028
Ik hou van deze sneeuw

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_219962254
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 10:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Ben je weer wat beter te pas?
Neen dus. Het is matig en wij zijn weer thuis. 😢
Morgen is er weer een dag.

@drakin omdat ik er snel langs scrolde, dacht ik een witte kat te zien op de laatste foto…
pi_219962323
Balen AnneX. Doe maar rustig aan dan.
Spoilers!
  vrijdag 30 januari 2026 @ 13:03:55 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219962391
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 09:43 schreef Tele6 het volgende:
Wat was er aan de hand met je voet @:fietsie ?

Ik zit deze week in de blessurestress want ik heb een pijnlijke plek in mijn voetzool. Vorige week was het mijn scheen. Beetje rust en hopelijk zo weer in orde... ik was net zo lekker aan het sporten bij m'n nieuwe club :(
Onze bank heeft RVS pootjes van +- 2cm breed. Die waar je je aan kan stoten (ervaringen uit het verleden) ligt inmiddels een rol Ducktape omheen als buffer. (Letterlijk de rol om de poot).

Ik schopte dus op volle snelheid tegen een 'onbereikbaar' en dus niet beschermd pootje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219962411
5 graden hier
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  vrijdag 30 januari 2026 @ 13:36:20 #45
370431 drakin
vurig typje
pi_219962626
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 12:46 schreef AnneX het volgende:

[..]
Neen dus. Het is matig en wij zijn weer thuis. 😢
Morgen is er weer een dag.

@:drakin omdat ik er snel langs scrolde, dacht ik een witte kat te zien op de laatste foto…
Het moet ook een obesitas witte kat voorstellen. Maar als iemand er een konijn in ziet is ook wel grappig.
Zonder die staart lijkt ie ook wel wat op Totoro
Freaks like me drink tea
pi_219962807
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Balen AnneX. Doe maar rustig aan dan.
Wij deden nog een thee stop met gebakje bij Vroeg.
Namen een taartje mee voor theebezoek morgen aan mensen met een nieuw huis.
En toen was het op.
pi_219962833
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 13:03 schreef fietsie het volgende:

[..]
Onze bank heeft RVS pootjes van +- 2cm breed. Die waar je je aan kan stoten (ervaringen uit het verleden) ligt inmiddels een rol Ducktape omheen als buffer. (Letterlijk de rol om de poot).

Ik schopte dus op volle snelheid tegen een 'onbereikbaar' en dus niet beschermd pootje.
Oeh.
pi_219963213
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 13:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Auw! :X
pi_219963217
Hier ook bankzaken, maar dan andere bank dan die van @fietsie maar doet wel zeer. Over een half jaar loopt mijn hypotheek af en ik moet er wat mee (restschuldje). Dus nu een afspraak gemaakt met de bank om alles goed door te nemen en kijken wat mijn mogelijkheden (noodzakelijkheden) zijn.

Ter voorbereiding vast "mijn pensioen overzicht" opgezocht en voor mij mag de tijd wel 2 jaar naar voren gehaald worden. Dan gaat het leven een stuk makkelijker worden.
  vrijdag 30 januari 2026 @ 14:52:14 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219963231
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Auw! :X
Check
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')