Ik sliepquote:
Wat jammer. Waardoor kwam 't ?quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Dan maakt je een quiche met allemaal lekkere ingrediėnten (courgette, wortel, ui, knoflook, paprika ei, spekjes en geitenkaas. Is die echt niet lekker
Zwartje lag op die foto in de kast links van de kachel; die kast is de kattentrap de kachel op.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat @:sigme diverse zachte ligplekjes voorzien heeft maar poes besloot dat die plank nu de beste ligplek is.
Want kat![]()
Daad bij het woord gevoegdquote:Op donderdag 29 januari 2026 10:23 schreef sigme het volgende:
Vandaag wil ik biefstuk halen. Ik denk dat we dat gaan eten met tagliatelle en roomsaus, gebakken paddestoelen en misschien gefruite ui?
Geen flauw idee, ik ben wat verkouden en dacht dat het daar aan lag, maar gelukkig smaakt de thee en het koekje erbij wel gewoon.quote:
Ach wat sneu.. lastig zeg. Hopelijk blijft het voorlopig hier bij.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijd versleten vacht & vel, soms bloeden openliggend maar meestal dicht, aan de achterkant van de achterpootknietjes. Dierenarts had geen idee wat dat kon zijn.
En hij wordt echt roeperig/zeurderig. Jammeren. Nu nog alleen maar wanneer ik thuis ben.
Nee,quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ach wat sneu.. lastig zeg. Hopelijk blijft het voorlopig hier bij.
@:Bluesnog voor je spoiler, waarvan ik denk dat die er eerst stond toch? Of heb ik dat gehallucineerd
Snap ikquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee,maar was zo confronterend, dat hele verhaal over oude vriend
quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee,maar was zo confronterend, dat hele verhaal over oude vriend
Romantiesssssquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik was op tijd thuis uit werk om even een wasje aan te zetten, avondeten te maken en vast vooruit te koken voor morgen en volgende week. Lekker ovengroente gemaakt voor vanavond en erwtensoep opgezet voor de komende week #huisvrouw![]()
Vervolgens pompt de wasmachine niet af.
Op een schaal van nul tot Gaza is dit natuurlijk hartstikke klein leed maar manmanman daar ging onze hele avond
Filter gecheckt, zat een halve gesp van een riem in want iemand had maanden geleden z'n broek met riem en al in de was gedaan.
Niet gek dat de pomp erop vastloopt
Was met de hand gespoeld, gecentrifugeerd met de wasmachine maar dan het water met teiltjes zelf weggedragen.
Nou was ik die was net aan het ophangen #huisvrouwheeft B in de machine zitten poeren en draait de pomp weer
![]()
Nieuwe pomp is besteld (een deel van de riem is nog ergens dus ik verwacht meer pompproblemen tzt) maar hopelijk houdt deze het nog even
Die riem was smerig?quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik was op tijd thuis uit werk om even een wasje aan te zetten, avondeten te maken en vast vooruit te koken voor morgen en volgende week. Lekker ovengroente gemaakt voor vanavond en erwtensoep opgezet voor de komende week #huisvrouw![]()
Vervolgens pompt de wasmachine niet af.
Op een schaal van nul tot Gaza is dit natuurlijk hartstikke klein leed maar manmanman daar ging onze hele avond
Filter gecheckt, zat een halve gesp van een riem in want iemand had maanden geleden z'n broek met riem en al in de was gedaan.
Niet gek dat de pomp erop vastloopt
Was met de hand gespoeld, gecentrifugeerd met de wasmachine maar dan het water met teiltjes zelf weggedragen.
Nou was ik die was net aan het ophangen #huisvrouwheeft B in de machine zitten poeren en draait de pomp weer
![]()
Nieuwe pomp is besteld (een deel van de riem is nog ergens dus ik verwacht meer pompproblemen tzt) maar hopelijk houdt deze het nog even
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 07:37 schreef Lonaa het volgende:
Sneeuw.
@:Vanyel linkje gecheckt. Opgeslagen. Ben je er zelf geweest?
Jup, hij had een of andere outdoor teambuilding gedoe dinges gehad met werk, helemaal modderig geworden.quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:25 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Hier nog steeds alles wit.
[ afbeelding ]
Hou mij vast: er wordt weer gebeverd!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:25 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[ afbeelding ]
Duur uitje zeg. Hoe komt men op het idee!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jup, hij had een of andere outdoor teambuilding gedoe dinges gehad met werk, helemaal modderig geworden.
Nou kan je zo'n riem ook wel onder de kraan afspoelen lijkt me, maar goed
M'n nummerplaat nu ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:25 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[ afbeelding ]
Ben je weer wat beter te pas?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hou mij vast: er wordt weer gebeverd!
Niet wit, niet glad.
Op naar de mondhygiėniste, dan koffie bij Vroeg en naar de stad U.
Eens kijken hoe het gaat…
Kippen vinden sneeuw stom en staan dan alleen maar onder hun hok en als het heel erg is alleen maar in hun hok. En hun water bevriest en kippen moeten veel drinken, wij brengen dagelijks (of vaker indien nodig) warm water.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mooi!
Hier deels ook nog wit. En toen ik om 8:00 naar werk fietste was het al licht genoeg om de besneeuwde schaapjes in de polder te zien staan.
Hoe is het eigenlijk verder met jullie beesten? Hoe vindt Mooitje sneeuw?
Neen dus. Het is matig en wij zijn weer thuis. 😢quote:
Onze bank heeft RVS pootjes van +- 2cm breed. Die waar je je aan kan stoten (ervaringen uit het verleden) ligt inmiddels een rol Ducktape omheen als buffer. (Letterlijk de rol om de poot).quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:43 schreef Tele6 het volgende:
Wat was er aan de hand met je voet @:fietsie ?
Ik zit deze week in de blessurestress want ik heb een pijnlijke plek in mijn voetzool. Vorige week was het mijn scheen. Beetje rust en hopelijk zo weer in orde... ik was net zo lekker aan het sporten bij m'n nieuwe club
Het moet ook een obesitas witte kat voorstellen. Maar als iemand er een konijn in ziet is ook wel grappig.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neen dus. Het is matig en wij zijn weer thuis. 😢
Morgen is er weer een dag.
@:drakin omdat ik er snel langs scrolde, dacht ik een witte kat te zien op de laatste foto…
Wij deden nog een thee stop met gebakje bij Vroeg.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Balen AnneX. Doe maar rustig aan dan.
Oeh.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Onze bank heeft RVS pootjes van +- 2cm breed. Die waar je je aan kan stoten (ervaringen uit het verleden) ligt inmiddels een rol Ducktape omheen als buffer. (Letterlijk de rol om de poot).
Ik schopte dus op volle snelheid tegen een 'onbereikbaar' en dus niet beschermd pootje.
Auw!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Onze bank heeft RVS pootjes van +- 2cm breed. Die waar je je aan kan stoten (ervaringen uit het verleden) ligt inmiddels een rol Ducktape omheen als buffer. (Letterlijk de rol om de poot).
Ik schopte dus op volle snelheid tegen een 'onbereikbaar' en dus niet beschermd pootje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |