Klinkt lekker! Ik heb al een tijd choucroute op het menu staan maar het komt er steeds niet van. 8 Februari is er een nieuwe kansquote:Op donderdag 29 januari 2026 10:23 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik heb ook vrij vandaag (en morgen). En een logee, dus gezellig wat rondhangen en lekker eten enzo.
Gister aten we confit de canard, romige aardappelpuree (met knolselder), choucroute en rode kool. En Kaiserschmarren toe.
Vandaag wil ik biefstuk halen. Ik denk dat we dat gaan eten met tagliatelle en roomsaus, gebakken paddestoelen en misschien gefruite ui?
Als ze nog maar tevreden zijnquote:Op donderdag 29 januari 2026 10:25 schreef sigme het volgende:
M'n poezen worden zo oud (bijna 19 nu). Vooral Zwartje toont ook echt oud. Hier kan je dat we goed zien vind ik.
[ afbeelding ]
Wat een mooiequote:Op donderdag 29 januari 2026 10:25 schreef sigme het volgende:
M'n poezen worden zo oud (bijna 19 nu). Vooral Zwartje toont ook echt oud. Hier kan je dat we goed zien vind ik.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:25 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft al een tijd versleten vacht & vel, soms bloeden openliggend maar meestal dicht, aan de achterkant van de achterpootknietjes. Dierenarts had geen idee wat dat kon zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:05 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat een mooie![]()
En oud! Snap wel wat je bedoelt met dat je het hier goed kan zien ja. Merk je het ook in kwaaltjes of daarin niet?
Die bloederige achterpootknietjes had mijn eerste kat ook, ontdekte ik pas heel laat. DA dacht dat het te maken had met dunnere huid op hogere leeftijd (is is ook ca 19 geworden) en veel meer liggen en dat jammeren had ze ook, enorm dementquote:Op donderdag 29 januari 2026 13:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijd versleten vacht & vel, soms bloeden openliggend maar meestal dicht, aan de achterkant van de achterpootknietjes. Dierenarts had geen idee wat dat kon zijn.
En hij wordt echt roeperig/zeurderig. Jammeren. Nu nog alleen maar wanneer ik thuis ben.
Prima planquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:06 schreef fietsie het volgende:
Ik ben geen fan van potjeskoken, maar vandaag niet fit, dus ik ga met kipfilet en een pot 'butterchicken sauce' aan de slag.
Is het heel veel heiligschennis om dit te serveren op rijst, en er dan gewokte paksoi, ui en paprika bij te doen?
(Ik ben dus echt niet thuis in de butterchicken context)
Sneu hè. Omdat kat zo te zien ligt op een plank…Zou liggen op een kussentje oid iets uitmaken? Of de plank polsteren.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijd versleten vacht & vel, soms bloeden openliggend maar meestal dicht, aan de achterkant van de achterpootknietjes. Dierenarts had geen idee wat dat kon zijn.
En hij wordt echt roeperig/zeurderig. Jammeren. Nu nog alleen maar wanneer ik thuis ben.
Helemaal prima combinatie, ik zou zo aanschuivenquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:06 schreef fietsie het volgende:
Ik ben geen fan van potjeskoken, maar vandaag niet fit, dus ik ga met kipfilet en een pot 'butterchicken sauce' aan de slag.
Is het heel veel heiligschennis om dit te serveren op rijst, en er dan gewokte paksoi, ui en paprika bij te doen?
(Ik ben dus echt niet thuis in de butterchicken context)
Ik gok zomaar dat @sigme diverse zachte ligplekjes voorzien heeft maar poes besloot dat die plank nu de beste ligplek is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sneu hè. Omdat kat zo te zien ligt op een plank…Zou liggen op een kussentje oid iets uitmaken? Of de plank polsteren.
Het zal lastig zijn om katten achterpootjes kniebeschermers om te krijgen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |