Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Speciaal voor Chessquote:Op woensdag 28 januari 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
aaah de vossen laatste
wat jammer nu
Gaat niet zo best he?quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
aaah de vossen laatste
wat jammer nu
Ja dat geldt ook voor andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
vind die van de haaien ook het meeste lijken
maar ja
als je een beetje kunt tekenen
heb je dus een megavoordeel
hij moet even met de rest roddelenquote:
Die jankt nog harder.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
ligt Roxy nu bij Chess, die is ook eng
BB vibesquote:Op woensdag 28 januari 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
ehh whatttt
bless onze uitdagings duelen
vraagt ze erom is het weer niet goedquote:Op woensdag 28 januari 2026 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Chess: ik ben al zo vaak verlaten in mijn leven....
hou oud is dat kind, 56?
Ja met z'n "Je moet die Roxy gewoon regelen"quote:
Gezien haar gedrag niet zo vreemd.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Chess: ik ben al zo vaak verlaten in mijn leven....
hou oud is dat kind, 56?
Nee dat zijn die beste vriendinnen niet.. die horen je altijd te steunen , of iedergeval er voor je te zijn… ook al doe je iets doms… het is geen moord die ze gepleegd heeft he…quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:57 schreef Soury het volgende:
Dus volgens Roxy zijn die vriendinnen haar niet waard, hoe keer je de boel om.
ze is al 6 jaar samen met die vriendquote:Op woensdag 28 januari 2026 19:58 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap wel waarom ze zoveel relaties heeft gehad, daar blijft niemand lang bij
Die vent verdient een medaillequote:Op woensdag 28 januari 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is al 6 jaar samen met die vriend
ja lekker met je kop op tvquote:Op woensdag 28 januari 2026 19:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nee dat zijn die beste vriendinnen niet.. die horen je altijd te steunen , of iedergeval er voor je te zijn… ook al doe je iets doms… het is geen moord die ze gepleegd heeft he…
en ze is 56quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is al 6 jaar samen met die vriend
Maar die kennen die gozer ook lijkt me. Ga je niet gezellig op bezoek met je kop op tv.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nee dat zijn die beste vriendinnen niet.. die horen je altijd te steunen , of iedergeval er voor je te zijn… ook al doe je iets doms… het is geen moord die ze gepleegd heeft he…
Maar ook op de vraag of ze anderen mensen wilde vragen kwam ook niets viel me op. Ze heeft het nooit over ouders , broers en zussen volgens mijquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die kennen die gozer ook lijkt me. Ga je niet gezellig op bezoek met je kop op tv.
Goed gezegd van Cynthia, je moet met 2 mensen rekening houden.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
thomas had niet verwacht dat hij in zo'n situatie zou komen
ehhh
was je zelf bij vriend
blijft stoerquote:
Zou liever iemand hebben die wel wat weet van plaatsen en landen ipv een beetje.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijft stoer
als een newbie
zie het in het vossenbondje niet gebeuren
Keek vanuit mijn slaapkamerraam op de markt waar nu een programma over is .Werd om 5 uur wakker als de marktkarren voorbij reden pfffffff.quote:
nou thomas heeft gewoon mazzelquote:
Maar wel beter.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou thomas heeft gewoon mazzel
want die weet net zo goed niet veel
Was voorspelbaar.quote:
Ze kon het een beetje. Wilde graag spelenquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
ehhh eerlijk zijn over onze kwaliteiten????
hoe is het tot stand gekomen dat zij het moest doen?
Dus vriendinnen moeten juichelaars zijn, net doen of ze je steunen als je zoiets flikt.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
ik wil het wel doenquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze kon het een beetje. Wilde graag spelen
nu ik die jas zie helemaalquote:
Je bedoelt die knuffelmuur in het zwembad?quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze Lelystad ook goed gekeurd hebben bij 'klaagmuur' ?
dat dus, niemand zegt iets in de hoop dat een ander zegt , ik doe het welquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil het wel doen
niemand anders zei
ik ga wel
Denk dat je met wat er in dat bad zit inderdaad wel een stevige muur kan bouwenquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bedoelt die knuffelmuur in het zwembad?
Die vindt het ookquote:
Waarschijnlijk dichterbijquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze Lelystad ook goed gekeurd hebben bij 'klaagmuur' ?
Het is wel om te janken, Israël is ook nog eens dagelijks in het nieuws.quote:
Jesus 10.000 euro.quote:
Je moet gewoon iemand die niet niet goed (slecht) gespeeld heeft in zijn waarde laten. Eerst zien of Jessica het wel beter kan. Niemand wilde het spelen. Als je al een beetje baalt en in zak en as zit is het laatste waar je wat aan hebt commentaar krijgen van je bondgenoten die het wel beter weten. Jammer maar helaas, dat achteraf gezeik is onnodig.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:06 schreef Cirilico het volgende:
Nou, Jessica had gewoon gelijk. Als je slecht bent in topo/algemene kennis moet je dat ook aangeven.
Den Haag, Houston en Jeruzalem waren én makkelijke antwoorden én redelijk makkelijk te benaderen op de kaart.
Jessica weet het nog netjes te brengen. Julia had je uitgekafferd in een zure toon.
Dan vind ik het niet netjes dat Cynthia het slachtoffer gaat spelen en tegelijkertijd Jessica aanvalt. En rot op met die bullshit "ik had een black-out". Neen, je wist het gewoon niet. Punt.
Sloerie Thomas wist net zo weinig dus die heeft met geluk gewonnen.
En toch denk ik dat het bezoek nog een extra doel heeft… iets met het 5de dier “ misschien moeten ze iets met een opdracht doen (bondjes wissel of iets of mogen ze meedenken aan een lange opdracht dat soort dingen )quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus 10.000 euro.![]()
Gelukkig gaat het naar een goed doel.
Dat is wel heel raar, iedereen kan op die veiling bieden. Dat zou niet eerlijk zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:20 schreef King_Merc het volgende:
[..]
En toch denk ik dat het bezoek nog een extra doel heeft… iets met het 5de dier “ misschien moeten ze iets met een opdracht doen (bondjes wissel of iets of mogen ze meedenken aan een lange opdracht dat soort dingen )
Er komen 4 gasten die wel heel erg veel hebben geboden om een 24 uur te winnen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:20 schreef King_Merc het volgende:
[..]
En toch denk ik dat het bezoek nog een extra doel heeft… iets met het 5de dier “ misschien moeten ze iets met een opdracht doen (bondjes wissel of iets of mogen ze meedenken aan een lange opdracht dat soort dingen )
Daar kan je toch een goed doel niet voor misbruiken?quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er komen 4 gasten die wel heel erg veel hebben geboden om een 24 uur te winnen.
Zal mij niet verbazen dat ze een 5e bondje worden, en dat DB zelf heeft overboden.
Idd en daarbij ook nog de andere bieders dus een nepveiling voorschotelen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan je toch een goed doel niet voor misbruiken?
Dat zal ook vast niet zo zijnquote:Op woensdag 28 januari 2026 23:19 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Idd en daarbij ook nog de andere bieders dus een nepveiling voorschotelen.
Ze zullen heus wel dokken.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan je toch een goed doel niet voor misbruiken?
3 en 4 waren nog slechterquote:Op donderdag 29 januari 2026 00:12 schreef JJ76 het volgende:
Zie nu toevallig tijdens zappen weer de uitslag van schilderij. Maar snap nog steeds niet hoe slangen 2de zijn, totaal geen realistisch schilderij(opdracht) en leek totaal niet op Roxy.
Daar gaat het niet om. Het gaat via een legale veiling dus gaan ze daar niet mee sjoemellen.quote:
Is ergens te vinden wie de laatste bieders waren?quote:
De gevolgen zijn betalen, zo niet, deurwaarder.quote:Op donderdag 29 januari 2026 01:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is ergens te vinden wie de laatste bieders waren?
Ik zag dat dezelfde personen regelmatig bij meerdere bondjes bovenaan stonden.
Ben benieuwd naar de gevolgen als dit ook precies op de deadline het geval was.
Dat ging toen met BB ook niet volledig opquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:59 schreef LionHeart het volgende:
[..]
De gevolgen zijn betalen, zo niet, deurwaarder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de rest van de promo's lijkt vooral weer Merry Chess-Mas gezever.
[ Bericht 6% gewijzigd door KinKiJan op 29-01-2026 15:52:31 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
En hoe zou de febo het oplossen? Iemand kan niet in drie kamers tegelijk overnachten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:59 schreef LionHeart het volgende:
[..]
De gevolgen zijn betalen, zo niet, deurwaarder.
Gewoon het hoogste bod, en daarna nr.2, 3 en 4quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
En hoe zou de febo het oplossen? Iemand kan niet in drie kamers tegelijk overnachten.
De FEBO die de Slangen goed uit de min wil trappen. Met andere woorden: de gele kaart was symbolisch.quote:Op donderdag 29 januari 2026 00:12 schreef JJ76 het volgende:
Zie nu toevallig tijdens zappen weer de uitslag van schilderij. Maar snap nog steeds niet hoe slangen 2de zijn, totaal geen realistisch schilderij(opdracht) en leek totaal niet op Roxy.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
Promo en wat speculaasHet is op zijn minst frappant dat we slechts één iemand mochten kiezen om te wisselen, aangezien je niet in je eentje kan wisselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de rest van de promo's lijkt vooral weer Merry Chess-Mas gezever.De betreffende persoon betaalt voor diens hoogste bod. De nummers twee betalen voor hun biedingen. Het verschil wordt eventueel betaald door de Febo. Staat vast allemaal in de voorwaarden.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
En hoe zou de febo het oplossen? Iemand kan niet in drie kamers tegelijk overnachten.Hotapnyc
quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon het hoogste bod, en daarna nr.2, 3 en 4
Thanksquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:11 schreef Cirilico het volgende:
De betreffende persoon betaalt voor diens hoogste bod. De nummers twee betalen voor hun biedingen. Het verschil wordt eventueel betaald door de Febo. Staat vast allemaal in de voorwaarden.
Er komt toch sowieso nog een bondjeswissel. Hebben we toch voor gestemd.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:20 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus niet mee eens, als mijn beste vriend dit zou doen zou ik ook niet op bezoek komen omdat ik niet mooi weer wil gaan spelen voor de camera en ik dit soort gesprekken enkel in de privé sfeer vind passen. Daarnaast is het zo dat die vriendinnen deel uitmaken van een gedeelte vriendengroep en Chess ook laat zien geen respect te hebben voor Nanne die zij ook een vriend noemen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Misschien hadden ze sowieso niet op TV willen komen, weten wij veelquote:Op donderdag 29 januari 2026 18:08 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus niet mee eens, als mijn beste vriend dit zou doen zou ik ook niet op bezoek komen omdat ik niet mooi weer wil gaan spelen voor de camera en ik dit soort gesprekken enkel in de privé sfeer vind passen. Daarnaast is het zo dat die vriendinnen deel uitmaken van een gedeelte vriendengroep en Chess ook laat zien geen respect te hebben voor Nanne die zij ook een vriend noemen.
Maar we kozen 1 persoon die zelf mag beslissen met wie diegene van bondje ruilt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:11 schreef Cirilico het volgende:
Het is op zijn minst frappant dat we slechts één iemand mochten kiezen om te wisselen, aangezien je niet in je eentje kan wisselen.
maar dat is niet gezegdquote:Op donderdag 29 januari 2026 18:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar we kozen 1 persoon die zelf mag beslissen met wie diegene van bondje ruilt.
Ik stem voor een ballenbakquote:Op donderdag 29 januari 2026 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat is niet gezegd
dat Mercedes zelf mag kiezen
ik stem voor chess en thomas uit elkaarquote:
De vraagstelling was wie we de macht gunden.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat is niet gezegd
quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat is niet gezegd
quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:17 schreef LionHeart het volgende:
[..]
De vraagstelling was wie we de macht gunden.
het is zon leuke stadquote:
heb je gemistquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Dat bezoek van Mercedes waar Salar de dramaqueen om uithing, horen we daar gewoon niks meer over of heb ik dat gewoon compleet gemist?
Nee, volgens mij niet gemist. Ben benieuwd of dat ooit nog komt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Dat bezoek van Mercedes waar Salar de dramaqueen om uithing, horen we daar gewoon niks meer over of heb ik dat gewoon compleet gemist?
ik vroeg me ook al af of ik het gemist hebquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik vroeg me ook al af of ik het gemist heb
het is echt geweestquote:
wel een kutkarakterquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel gif-genieke uitdrukkingen hoor
Ja daarom vroeg ik het ook, kan me geen bezoek herinneren en we horen er niks meer overquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
het is echt geweest
dat stukje dat Salar bang was voor papa merrie
ow zoquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het ook, kan me geen bezoek herinneren en we horen er niks meer over
Geen idee, weet wel dat niet alle bezoek uitgezonden wordt, maar voor de restquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow zo
is meestal aan het eind toch
dat mensen bezoek krijgen
maar heb ook zomaar het idee dat merrie alleen deze cyclus nog er is
Jesse had toch ook bezoek afgedwongen met veel gezeik. Daar hebben we ook niets van gezienquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat niet alle bezoek uitgezonden wordt, maar voor de rest
is dat niet een hele wedstrijd?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
15 uur, 49 minuten en 35 seconden
bedacht me, zoek het even op en idd dat dusquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
de langste rally volgens guiness book of recordsquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
is dat niet een hele wedstrijd?
Ja inderdaad! Ook helemaal niet meer aan gedacht! Niet heel moeilijk, ging om Jesse, maar dan nogquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:03 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Jesse had toch ook bezoek afgedwongen met veel gezeik. Daar hebben we ook niets van gezien
hij zit er elke keer naastquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:05 schreef LionHeart het volgende:
Casper doet alsof hij alles weet en snapt
Is geen officiële wedstrijd. Is gewoon een georganiseerde rally.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
is dat niet een hele wedstrijd?
Zolang rechtop staan zonder tegen een balletje te slaan vind ik al een prestatie.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
Ok ok hij was te lui om meer drama te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ook helemaal niet meer aan gedacht! Niet heel moeilijk, ging om Jesse, maar dan nog
En ook een klein kindquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
foei wat een kleinkind is die Casper
Wero?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wero... moet iedere keer denken aan Weirdo
Was ie imho al hoorquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Casper gaat wel binnen recordtijd van neutraal naar irritante kwast.
Ja dat is ook stom, je kan toch wel even wachten met doodgaan of iets anders.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was een verplichte samenkomst opgezet vanuit de FEBO om alle koppen weer dezelfde kant op te krijgen omtrent het Roxy bil-touch akkefietje van Frank. Hoop gedeug om niets en iedereen weer blij maar had van mij niet gehoeven, het is al erg genoeg dat de FEBO hier puntenaftrek voor gegeven heeft terwijl het eigenlijk al uitgepraat was met Roxy. Die andere hadden daar niet als hyena's op moeten duiken die het nog erger vonden dan Roxy zelf. Maar goed, I rest my case.
Ondertussen vind ik die Casper steeds enger worden met zijn hoofd en zijn vieze vlekken/puisten in zijn nek, brrr. En die Marlijn past wel bij hem, ook zo'n stiekemerd die iedereen voor de bus gooit. Gisteren in de aflevering ook weer v.w.b. Cynthia.
Die 'geheime opdracht' die Cynthia heeft gekregen omdat ze toevallig de opdracht had gewonnen zou ook zomaar eens bij voorbaat al bekend kunnen zijn dat ze die zou winnen, tussen haar en de FEBO. Het geheim zit hem dan ook 'in de staart'. Dat hoeft niet per definitie einde cyclus te zijn maar misschien letterlijk 'in haar staart' aangezien ze die heeft. We wachten af.
Melvin zwarte brief; het kan ook nooit eens een cyclus zonder gezeik van de buitenwacht....
Wie weet ik niet, maar voor 'met wat' betreft heb ik wel een vermoeden..quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:16 schreef Yver73 het volgende:
Wie heeft Thomas zijn haar gedaan?? 😂😂
Niet alleen haar vriend, maar ook haar vriendinnen gaven aan hoe fout ze bezig is.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:16 schreef Ilja2001 het volgende:
Beetje saaie aflevering. Ik heb het wel te doen met Chess. Ik heb het vermoeden dat we een heleboel niet weten van haar relatie thuis. En dat daar meer fout zit dan we denken. Anders had Chess vast niet zo close geworden met Thomas. Het lijkt wel alsof ze het niet uit durfde te maken en erop wachtte tot haar vriend dat zou doen. Hoe dan ook, er was iets niet goed thuis. En dan de volgende excuus poging van Frank richting Roxy en de groep. Opnieuw weer een wat zwak excuus, want uit een paar woorden haalde ik dat hij toch eigenlijk niet vindt dat hij zoveel fout heeft gedaan. En dat terwijl wat hij deed, op de billen slaan van een vrouw, gewoon keihard strafbaar is, Het applaus aan het einde vond ik wat tenenkrommend eigenlijk. En dan de geheime opdracht, een opdracht verzieken. Zal niet zo moeilijk zijn. Het zal niet te maken hebben met dat er een 5e dier al aanwezig is neem ik aan. Dat 5e dier speelde al toen dat eerste bericht een paar dagen terug op het scherm verscheen. En wat dat gaat inhouden zal misschien zijn dat als iemand zijn of haar bondje op de laatste plaats kan krijgen, dat ze dan de knock-outs als laatste mogen spelen. Dus de plek die anders voor het team dat eerste staat is. We gaan het zien.
Dat is niet waar. Ze gaven alleen door dat ze niet wilden komen. Niet waarom niet. Jij vult dat zelf in.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet alleen haar vriend, maar ook haar vriendinnen gaven aan hoe fout ze bezig is.
Hoe duidelijk het kan zijn dat ze voor haar ex-vriend hebben gekozen?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:10 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ze gaven alleen door dat ze niet wilden komen. Niet waarom niet. Jij vult dat zelf in.
Omdat hij zich niet aangetrokken tot haar voelt. Alles wat hij zegt en doet is afstandelijk, oppervlakkig, gekunsteld, indirect.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Salar begint wel een hoog playboy gehalte te krijgen.
Hij is nooit helemaal duidelijk tegen Mercedes. Het moet zo vaag mogelijk blijven.
Haha! Op dit tempo kunnen haar ouders volgende cyclus met Mercedes mee als zijn bezoekquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:38 schreef LionHeart het volgende:
@:greysbones @:Kinkijan
In het nieuwe voorstukje is Salar nog steeds zenuwachtig over het komende familiebezoek van Mercedes. Dus nog niet geweest.
Wat is er zo moeilijk aan het accepteren dat Roxy de excuses van Frank geaccepteerd heeft en ze het er verder bij wil laten. Jezus! Je lijkt Mercedes wel!quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:40 schreef Cirilico het volgende:
Frank zijn """excuses""" zijn dit keer iets beter maar nog altijd betrekt hij het niet op zichzelf. Het gaat wederom om hoe anderen zich voelen en hoe anderen zich jegens hem gedragen en hoe graag hij alles zo snel mogelijk weer wil vergeten.
We moeten het er maar mee doen.
De twee wanstaltige kechs zijn weer bezig geweest. Ze merken het elk vanzelf wel.
Dit! In elke relatie is wel es wat.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet alleen haar vriend, maar ook haar vriendinnen gaven aan hoe fout ze bezig is.
En ze wilde nog wel trouwen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
Geen idee hoe die relatie was. Chess zegt kut, maar we weten het gewoon niet. We weten wel hoe Chess het probleem 'opgelost' heeft en die verdient absoluut geen schoonheidsprijs, en wat mij betreft ook 0 sympathie.
Niet de eerste keer dat iemand de loods in kwam voor een ton voor de bruiloft die uiteindelijk niet door ging.quote:
Ja, zo kan en hoort het ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat iemand de loods in kwam voor een ton voor de bruiloft die uiteindelijk niet door ging.
Donna destijds, alleen gingen zij en ook Wesley met veel meer respect voor de hele situatie om dat wat we hier nu hebben gezien.
Het is wel sneu voor Mercedes die misschien denkt dat het iets serieus kan worden buiten de loods.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Omdat hij zich niet aangetrokken tot haar voelt. Alles wat hij zegt en doet is afstandelijk, oppervlakkig, gekunsteld, indirect.
Echt nul komma nul affectie of seksuele opwinding.
Eén en al steriel theater.
Joh houd toch op met die onzin, Chess lult maar wat in de rondte, zolang ze zichzelf maar als slachtoffer kan neerzetten. Zit je relatie niet goed dan werk je eraan of je gaat uit elkaar. Vreemd gaan zowel fysiek als mentaal is met geen enkele uitleg goed te praten.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:16 schreef Ilja2001 het volgende:
Beetje saaie aflevering. Ik heb het wel te doen met Chess. Ik heb het vermoeden dat we een heleboel niet weten van haar relatie thuis. En dat daar meer fout zit dan we denken. Anders had Chess vast niet zo close geworden met Thomas. Het lijkt wel alsof ze het niet uit durfde te maken en erop wachtte tot haar vriend dat zou doen. Hoe dan ook, er was iets niet goed thuis.
Met die schuinbek van een Mercedes heb ik geen medelijden. Haar moeder waarschuwde haar al maar luisteren, ho maar. Vind het ûberhaupt een verwend nest met haar saggerijnige hoofd de hele dag. En haar agressie naar Frank toe toen hij Roxy op haar billen sloeg terwijl ze er uitdagend bijlag en de rest op de bank bovenop elkaar lag te knuffelen. Was niet oké wat Frank toen deed maar waar bemoeit Mercedes zich mee en waarom het allemaal zo opblazen terwijl Frank zelf al enorm was geschrokken en je meteen al kon zien dat hij er niet bij stil stond dat zoiets tegenwoordig niet meer kan. Nee, er zitten verdomd veel onvolwassen prinsesjes in de groep deze keer. Om over die pubers van een jongens maar te zwijgen. En dat moet dan de toekomst vertegenwoordigen? God beware me.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het is wel sneu voor Mercedes die misschien denkt dat het iets serieus kan worden buiten de loods.
Binnen een paar maanden is ie al naar de volgende.
Helemaal eens, dat kind doet zich voor als slachtoffer maar heeft geen enkel respect voor de relatie die ze thuis heeft zitten. Ook Thomas moet zich doodschamen om er gewoon mee door te gaan. Heb erg te doen met haar vriend en als ik hem was zou ik alvast al haar spullen bij de voordeur zetten want hier is elk excuus overbodig en ongewenst.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:24 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Joh houd toch op met die onzin, Chess lult maar wat in de rondte, zolang ze zichzelf maar als slachtoffer kan neerzetten. Zit je relatie niet goed dan werk je eraan of je gaat uit elkaar. Vreemd gaan zowel fysiek als mentaal is met geen enkele uitleg goed te praten.
DITquote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:24 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Joh houd toch op met die onzin, Chess lult maar wat in de rondte, zolang ze zichzelf maar als slachtoffer kan neerzetten. Zit je relatie niet goed dan werk je eraan of je gaat uit elkaar. Vreemd gaan zowel fysiek als mentaal is met geen enkele uitleg goed te praten.
Kennelijk niet zo moeilijk als begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan het accepteren dat Roxy de excuses van Frank geaccepteerd heeft en ze het er verder bij wil laten. Jezus! Je lijkt Mercedes wel!
Plus als die vriend zo naar/onredelijk tegen haar was hadden die vriendinnen haar wellicht begrepen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
Geen idee hoe die relatie was. Chess zegt kut, maar we weten het gewoon niet. We weten wel hoe Chess het probleem 'opgelost' heeft en die verdient absoluut geen schoonheidsprijs, en wat mij betreft ook 0 sympathie.
Kan, geen idee, misschien willen ze geen partij kiezen. Of gewoon sowieso niet met hun kop op TV.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus als die vriend zo naar/onredelijk tegen haar was hadden die vriendinnen haar wellicht begrepen.
Nee maar dat was wel al afgesproken haar bezoek. Ze zou bezoek krijgen (3 man) vriend en 2 vriendinnen dus die hebben later afgehaakt. Het niet op tv willen komen is dus niet aan de orde.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan, geen idee, misschien willen ze geen partij kiezen. Of gewoon sowieso niet met hun kop op TV.
Als bekenden van mij die loods in gaan hoeven ze mij ook niet te bellen, hoe ze zich daar dan ook gedragen.
Hun gedoe, laat mij er buiten!
Maar dat zou je dan vooraf zeggen tegen je vrienden. Dan zou je ook niet uitgenodigd worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan, geen idee, misschien willen ze geen partij kiezen. Of gewoon sowieso niet met hun kop op TV.
Als bekenden van mij die loods in gaan hoeven ze mij ook niet te bellen, hoe ze zich daar dan ook gedragen.
Hun gedoe, laat mij er buiten!
Ze geven door wie ze op bezoek willen uitnodigen inderdaad, dat wordt dan bevestigd, of er wordt gevraagd om andere namen als er iemand niet kan/wil komen. Dat hebben we nu al zo vaak gezien, dat is hier niet anders.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat was wel al afgesproken haar bezoek. Ze zou bezoek krijgen (3 man) vriend en 2 vriendinnen dus die hebben later afgehaakt. Het niet op tv willen komen is dus niet aan de orde.
We kunnen hooguit concluderen dat ze geen partij willen kiezen, voor de rest is gokken op basis van de conclusie van Chess. Het gaat om een gezamenlijke vriendengroep, snap wel dat die er niet tussen willen zitten en al helemaal niet op TV.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:56 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Maar dat zou je dan vooraf zeggen tegen je vrienden. Dan zou je ook niet uitgenodigd worden.
Dat haar beste vriendinnen geen partij voor haar kiezen is echt wel een teken.
Nu wel maar die krijgt wel even een bak strontquote:
En als die 2 het niet verkloten is het Salar welquote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Wat als Jessica en Frank het verkloten nog voor Cynthia iets heeft kunnen doen?!
Er is nog nooit iemand naar huis gestuurd.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:49 schreef schetterklep het volgende:
Drama om een gouden brief die slechts max 100 punten zou afpakken? Ik dacht die Cynthia moet meteen naar huis of zelf nog iemand naar huis sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |