Maar ook op de vraag of ze anderen mensen wilde vragen kwam ook niets viel me op. Ze heeft het nooit over ouders , broers en zussen volgens mijquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die kennen die gozer ook lijkt me. Ga je niet gezellig op bezoek met je kop op tv.
Goed gezegd van Cynthia, je moet met 2 mensen rekening houden.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
thomas had niet verwacht dat hij in zo'n situatie zou komen
ehhh
was je zelf bij vriend
blijft stoerquote:
Zou liever iemand hebben die wel wat weet van plaatsen en landen ipv een beetje.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijft stoer
als een newbie
zie het in het vossenbondje niet gebeuren
Keek vanuit mijn slaapkamerraam op de markt waar nu een programma over is .Werd om 5 uur wakker als de marktkarren voorbij reden pfffffff.quote:
nou thomas heeft gewoon mazzelquote:
Maar wel beter.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou thomas heeft gewoon mazzel
want die weet net zo goed niet veel
Was voorspelbaar.quote:
Ze kon het een beetje. Wilde graag spelenquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
ehhh eerlijk zijn over onze kwaliteiten????
hoe is het tot stand gekomen dat zij het moest doen?
Dus vriendinnen moeten juichelaars zijn, net doen of ze je steunen als je zoiets flikt.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nee dat zijn die beste vriendinnen niet.. die horen je altijd te steunen , of iedergeval er voor je te zijn… ook al doe je iets doms… het is geen moord die ze gepleegd heeft he…
ik wil het wel doenquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze kon het een beetje. Wilde graag spelen
nu ik die jas zie helemaalquote:
Je bedoelt die knuffelmuur in het zwembad?quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze Lelystad ook goed gekeurd hebben bij 'klaagmuur' ?
dat dus, niemand zegt iets in de hoop dat een ander zegt , ik doe het welquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil het wel doen
niemand anders zei
ik ga wel
Denk dat je met wat er in dat bad zit inderdaad wel een stevige muur kan bouwenquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bedoelt die knuffelmuur in het zwembad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |