En ook een klein kindquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
foei wat een kleinkind is die Casper
Wero?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wero... moet iedere keer denken aan Weirdo
Was ie imho al hoorquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Casper gaat wel binnen recordtijd van neutraal naar irritante kwast.
Ja dat is ook stom, je kan toch wel even wachten met doodgaan of iets anders.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was een verplichte samenkomst opgezet vanuit de FEBO om alle koppen weer dezelfde kant op te krijgen omtrent het Roxy bil-touch akkefietje van Frank. Hoop gedeug om niets en iedereen weer blij maar had van mij niet gehoeven, het is al erg genoeg dat de FEBO hier puntenaftrek voor gegeven heeft terwijl het eigenlijk al uitgepraat was met Roxy. Die andere hadden daar niet als hyena's op moeten duiken die het nog erger vonden dan Roxy zelf. Maar goed, I rest my case.
Ondertussen vind ik die Casper steeds enger worden met zijn hoofd en zijn vieze vlekken/puisten in zijn nek, brrr. En die Marlijn past wel bij hem, ook zo'n stiekemerd die iedereen voor de bus gooit. Gisteren in de aflevering ook weer v.w.b. Cynthia.
Die 'geheime opdracht' die Cynthia heeft gekregen omdat ze toevallig de opdracht had gewonnen zou ook zomaar eens bij voorbaat al bekend kunnen zijn dat ze die zou winnen, tussen haar en de FEBO. Het geheim zit hem dan ook 'in de staart'. Dat hoeft niet per definitie einde cyclus te zijn maar misschien letterlijk 'in haar staart' aangezien ze die heeft. We wachten af.
Melvin zwarte brief; het kan ook nooit eens een cyclus zonder gezeik van de buitenwacht....
Wie weet ik niet, maar voor 'met wat' betreft heb ik wel een vermoeden..quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:16 schreef Yver73 het volgende:
Wie heeft Thomas zijn haar gedaan?? 😂😂
Niet alleen haar vriend, maar ook haar vriendinnen gaven aan hoe fout ze bezig is.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:16 schreef Ilja2001 het volgende:
Beetje saaie aflevering. Ik heb het wel te doen met Chess. Ik heb het vermoeden dat we een heleboel niet weten van haar relatie thuis. En dat daar meer fout zit dan we denken. Anders had Chess vast niet zo close geworden met Thomas. Het lijkt wel alsof ze het niet uit durfde te maken en erop wachtte tot haar vriend dat zou doen. Hoe dan ook, er was iets niet goed thuis. En dan de volgende excuus poging van Frank richting Roxy en de groep. Opnieuw weer een wat zwak excuus, want uit een paar woorden haalde ik dat hij toch eigenlijk niet vindt dat hij zoveel fout heeft gedaan. En dat terwijl wat hij deed, op de billen slaan van een vrouw, gewoon keihard strafbaar is, Het applaus aan het einde vond ik wat tenenkrommend eigenlijk. En dan de geheime opdracht, een opdracht verzieken. Zal niet zo moeilijk zijn. Het zal niet te maken hebben met dat er een 5e dier al aanwezig is neem ik aan. Dat 5e dier speelde al toen dat eerste bericht een paar dagen terug op het scherm verscheen. En wat dat gaat inhouden zal misschien zijn dat als iemand zijn of haar bondje op de laatste plaats kan krijgen, dat ze dan de knock-outs als laatste mogen spelen. Dus de plek die anders voor het team dat eerste staat is. We gaan het zien.
Dat is niet waar. Ze gaven alleen door dat ze niet wilden komen. Niet waarom niet. Jij vult dat zelf in.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet alleen haar vriend, maar ook haar vriendinnen gaven aan hoe fout ze bezig is.
Hoe duidelijk het kan zijn dat ze voor haar ex-vriend hebben gekozen?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:10 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ze gaven alleen door dat ze niet wilden komen. Niet waarom niet. Jij vult dat zelf in.
Omdat hij zich niet aangetrokken tot haar voelt. Alles wat hij zegt en doet is afstandelijk, oppervlakkig, gekunsteld, indirect.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Salar begint wel een hoog playboy gehalte te krijgen.
Hij is nooit helemaal duidelijk tegen Mercedes. Het moet zo vaag mogelijk blijven.
Haha! Op dit tempo kunnen haar ouders volgende cyclus met Mercedes mee als zijn bezoekquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:38 schreef LionHeart het volgende:
@:greysbones @:Kinkijan
In het nieuwe voorstukje is Salar nog steeds zenuwachtig over het komende familiebezoek van Mercedes. Dus nog niet geweest.
Wat is er zo moeilijk aan het accepteren dat Roxy de excuses van Frank geaccepteerd heeft en ze het er verder bij wil laten. Jezus! Je lijkt Mercedes wel!quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:40 schreef Cirilico het volgende:
Frank zijn """excuses""" zijn dit keer iets beter maar nog altijd betrekt hij het niet op zichzelf. Het gaat wederom om hoe anderen zich voelen en hoe anderen zich jegens hem gedragen en hoe graag hij alles zo snel mogelijk weer wil vergeten.
We moeten het er maar mee doen.
De twee wanstaltige kechs zijn weer bezig geweest. Ze merken het elk vanzelf wel.
Dit! In elke relatie is wel es wat.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet alleen haar vriend, maar ook haar vriendinnen gaven aan hoe fout ze bezig is.
En ze wilde nog wel trouwen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
Geen idee hoe die relatie was. Chess zegt kut, maar we weten het gewoon niet. We weten wel hoe Chess het probleem 'opgelost' heeft en die verdient absoluut geen schoonheidsprijs, en wat mij betreft ook 0 sympathie.
Niet de eerste keer dat iemand de loods in kwam voor een ton voor de bruiloft die uiteindelijk niet door ging.quote:
Ja, zo kan en hoort het ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat iemand de loods in kwam voor een ton voor de bruiloft die uiteindelijk niet door ging.
Donna destijds, alleen gingen zij en ook Wesley met veel meer respect voor de hele situatie om dat wat we hier nu hebben gezien.
Het is wel sneu voor Mercedes die misschien denkt dat het iets serieus kan worden buiten de loods.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Omdat hij zich niet aangetrokken tot haar voelt. Alles wat hij zegt en doet is afstandelijk, oppervlakkig, gekunsteld, indirect.
Echt nul komma nul affectie of seksuele opwinding.
Eén en al steriel theater.
Joh houd toch op met die onzin, Chess lult maar wat in de rondte, zolang ze zichzelf maar als slachtoffer kan neerzetten. Zit je relatie niet goed dan werk je eraan of je gaat uit elkaar. Vreemd gaan zowel fysiek als mentaal is met geen enkele uitleg goed te praten.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:16 schreef Ilja2001 het volgende:
Beetje saaie aflevering. Ik heb het wel te doen met Chess. Ik heb het vermoeden dat we een heleboel niet weten van haar relatie thuis. En dat daar meer fout zit dan we denken. Anders had Chess vast niet zo close geworden met Thomas. Het lijkt wel alsof ze het niet uit durfde te maken en erop wachtte tot haar vriend dat zou doen. Hoe dan ook, er was iets niet goed thuis.
Met die schuinbek van een Mercedes heb ik geen medelijden. Haar moeder waarschuwde haar al maar luisteren, ho maar. Vind het ûberhaupt een verwend nest met haar saggerijnige hoofd de hele dag. En haar agressie naar Frank toe toen hij Roxy op haar billen sloeg terwijl ze er uitdagend bijlag en de rest op de bank bovenop elkaar lag te knuffelen. Was niet oké wat Frank toen deed maar waar bemoeit Mercedes zich mee en waarom het allemaal zo opblazen terwijl Frank zelf al enorm was geschrokken en je meteen al kon zien dat hij er niet bij stil stond dat zoiets tegenwoordig niet meer kan. Nee, er zitten verdomd veel onvolwassen prinsesjes in de groep deze keer. Om over die pubers van een jongens maar te zwijgen. En dat moet dan de toekomst vertegenwoordigen? God beware me.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het is wel sneu voor Mercedes die misschien denkt dat het iets serieus kan worden buiten de loods.
Binnen een paar maanden is ie al naar de volgende.
Helemaal eens, dat kind doet zich voor als slachtoffer maar heeft geen enkel respect voor de relatie die ze thuis heeft zitten. Ook Thomas moet zich doodschamen om er gewoon mee door te gaan. Heb erg te doen met haar vriend en als ik hem was zou ik alvast al haar spullen bij de voordeur zetten want hier is elk excuus overbodig en ongewenst.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:24 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Joh houd toch op met die onzin, Chess lult maar wat in de rondte, zolang ze zichzelf maar als slachtoffer kan neerzetten. Zit je relatie niet goed dan werk je eraan of je gaat uit elkaar. Vreemd gaan zowel fysiek als mentaal is met geen enkele uitleg goed te praten.
DITquote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:24 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Joh houd toch op met die onzin, Chess lult maar wat in de rondte, zolang ze zichzelf maar als slachtoffer kan neerzetten. Zit je relatie niet goed dan werk je eraan of je gaat uit elkaar. Vreemd gaan zowel fysiek als mentaal is met geen enkele uitleg goed te praten.
Kennelijk niet zo moeilijk als begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan het accepteren dat Roxy de excuses van Frank geaccepteerd heeft en ze het er verder bij wil laten. Jezus! Je lijkt Mercedes wel!
Plus als die vriend zo naar/onredelijk tegen haar was hadden die vriendinnen haar wellicht begrepen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
Geen idee hoe die relatie was. Chess zegt kut, maar we weten het gewoon niet. We weten wel hoe Chess het probleem 'opgelost' heeft en die verdient absoluut geen schoonheidsprijs, en wat mij betreft ook 0 sympathie.
Kan, geen idee, misschien willen ze geen partij kiezen. Of gewoon sowieso niet met hun kop op TV.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus als die vriend zo naar/onredelijk tegen haar was hadden die vriendinnen haar wellicht begrepen.
Nee maar dat was wel al afgesproken haar bezoek. Ze zou bezoek krijgen (3 man) vriend en 2 vriendinnen dus die hebben later afgehaakt. Het niet op tv willen komen is dus niet aan de orde.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan, geen idee, misschien willen ze geen partij kiezen. Of gewoon sowieso niet met hun kop op TV.
Als bekenden van mij die loods in gaan hoeven ze mij ook niet te bellen, hoe ze zich daar dan ook gedragen.
Hun gedoe, laat mij er buiten!
Maar dat zou je dan vooraf zeggen tegen je vrienden. Dan zou je ook niet uitgenodigd worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan, geen idee, misschien willen ze geen partij kiezen. Of gewoon sowieso niet met hun kop op TV.
Als bekenden van mij die loods in gaan hoeven ze mij ook niet te bellen, hoe ze zich daar dan ook gedragen.
Hun gedoe, laat mij er buiten!
Ze geven door wie ze op bezoek willen uitnodigen inderdaad, dat wordt dan bevestigd, of er wordt gevraagd om andere namen als er iemand niet kan/wil komen. Dat hebben we nu al zo vaak gezien, dat is hier niet anders.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat was wel al afgesproken haar bezoek. Ze zou bezoek krijgen (3 man) vriend en 2 vriendinnen dus die hebben later afgehaakt. Het niet op tv willen komen is dus niet aan de orde.
We kunnen hooguit concluderen dat ze geen partij willen kiezen, voor de rest is gokken op basis van de conclusie van Chess. Het gaat om een gezamenlijke vriendengroep, snap wel dat die er niet tussen willen zitten en al helemaal niet op TV.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:56 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Maar dat zou je dan vooraf zeggen tegen je vrienden. Dan zou je ook niet uitgenodigd worden.
Dat haar beste vriendinnen geen partij voor haar kiezen is echt wel een teken.
Nu wel maar die krijgt wel even een bak strontquote:
En als die 2 het niet verkloten is het Salar welquote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Wat als Jessica en Frank het verkloten nog voor Cynthia iets heeft kunnen doen?!
Er is nog nooit iemand naar huis gestuurd.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:49 schreef schetterklep het volgende:
Drama om een gouden brief die slechts max 100 punten zou afpakken? Ik dacht die Cynthia moet meteen naar huis of zelf nog iemand naar huis sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |