abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219957855
Cynthia schrikt ervan
pi_219957863
casper heeft het antwoord aan de dame gegeven
uhu
waarom schreef je het dan niet op
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219957867
"Wees op alles voorbereid"

Jeukpoeder >:)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219957870
Casper met z'n 12 uur vindt dat hij het goede antwoord aan Cynthia heeft gegeven.
pi_219957877
Ach gossie dan had hij zelf moeten opschrijven en niet zeuren dat hij dat voorzei (maar hij zei inderdaad wel 16u)
pi_219957880
Weggeven die enveloppe aan de groep van Roxy })
pi_219957883
Ja, laat die brief gewoon liggen op je bed.
pi_219957888
foei wat een kleinkind is die Casper
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219957895
quote:
99s.gif Op donderdag 29 januari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
foei wat een kleinkind is die Casper
En ook een klein kind
pi_219957897
grote waffels bij de newbie's
casper en noah
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219957919
Melvin is wel van het open deuren openen heh? :P
pi_219957925
Wie gaf er nou het goede antwoord O-)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219957999

Neem aan dat het alleen de (lege) enveloppe is die op bed is blijven liggen voor ze de kamer uitliepen? :P
pi_219958011
Wero... moet iedere keer denken aan Weirdo 8)7
pi_219958022
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wero... moet iedere keer denken aan Weirdo 8)7
Wero?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219958031
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 20:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Wero?
iDeal wordt Wero O-)
pi_219958044
hmmmm Noah zegt dat mercedes heel goed kan liegen
pi_219958046
Kleutertje Casper
pi_219958062
oneinbaar
pi_219958065
Mevlin had bonje gekregen met Erik om WC-papier :')
pi_219958066
De limbo is ook niet zo'n helder licht
pi_219958067
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
oneinbaar
limbo :Y
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219958074
kijk Marlijn heeft een mede weirde gevonden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219958076
wat een enorm gelul van Casper zeg
pi_219958077
Casper gaat wel binnen recordtijd van neutraal naar irritante kwast.
pi_219958084
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Casper gaat wel binnen recordtijd van neutraal naar irritante kwast.
Was ie imho al hoor
  Moderator donderdag 29 januari 2026 @ 20:27:33 #227
388664 crew  Dotteke
pi_219958104
Wie waagt het om onder dbg te bellen alles gemist wie heeft er gewonnen. Wat stond er in de brief wat zijn ze aan het zoeken. Morgen maar even terug kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219958108
"De bank is magisch, want daar bloeit en groeit de liefde schimmel"
pi_219958134
zit je er net 4 dagen in, slecht nieuws pffff
pi_219958135
:W
pi_219958136
Ai weer een zwarte brief.
pi_219958140
Sneu voor Melvin
pi_219958144
Bah, altijd kut zulke brieven
pi_219958148
tot morgen :W
pi_219958886
Frank zijn """excuses""" zijn dit keer iets beter maar nog altijd betrekt hij het niet op zichzelf. Het gaat wederom om hoe anderen zich voelen en hoe anderen zich jegens hem gedragen en hoe graag hij alles zo snel mogelijk weer wil vergeten.
We moeten het er maar mee doen. :{

De twee wanstaltige kechs zijn weer bezig geweest. Ze merken het elk vanzelf wel. :)
Hotapnyc
pi_219958892
Nou, dat was een verplichte samenkomst opgezet vanuit de FEBO om alle koppen weer dezelfde kant op te krijgen omtrent het Roxy bil-touch akkefietje van Frank. Hoop gedeug om niets en iedereen weer blij maar had van mij niet gehoeven, het is al erg genoeg dat de FEBO hier puntenaftrek voor gegeven heeft terwijl het eigenlijk al uitgepraat was met Roxy. Die andere hadden daar niet als hyena's op moeten duiken die het nog erger vonden dan Roxy zelf. Maar goed, I rest my case.
Ondertussen vind ik die Casper steeds enger worden met zijn hoofd en zijn vieze vlekken/puisten in zijn nek, brrr. En die Marlijn past wel bij hem, ook zo'n stiekemerd die iedereen voor de bus gooit. Gisteren in de aflevering ook weer v.w.b. Cynthia.
Die 'geheime opdracht' die Cynthia heeft gekregen omdat ze toevallig de opdracht had gewonnen zou ook zomaar eens bij voorbaat al bekend kunnen zijn dat ze die zou winnen, tussen haar en de FEBO. Het geheim zit hem dan ook 'in de staart'. Dat hoeft niet per definitie einde cyclus te zijn maar misschien letterlijk 'in haar staart' aangezien ze die heeft. We wachten af.
Melvin zwarte brief; het kan ook nooit eens een cyclus zonder gezeik van de buitenwacht....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219959206
Wie heeft Thomas zijn haar gedaan?? 😂😂
pi_219959257
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was een verplichte samenkomst opgezet vanuit de FEBO om alle koppen weer dezelfde kant op te krijgen omtrent het Roxy bil-touch akkefietje van Frank. Hoop gedeug om niets en iedereen weer blij maar had van mij niet gehoeven, het is al erg genoeg dat de FEBO hier puntenaftrek voor gegeven heeft terwijl het eigenlijk al uitgepraat was met Roxy. Die andere hadden daar niet als hyena's op moeten duiken die het nog erger vonden dan Roxy zelf. Maar goed, I rest my case.
Ondertussen vind ik die Casper steeds enger worden met zijn hoofd en zijn vieze vlekken/puisten in zijn nek, brrr. En die Marlijn past wel bij hem, ook zo'n stiekemerd die iedereen voor de bus gooit. Gisteren in de aflevering ook weer v.w.b. Cynthia.
Die 'geheime opdracht' die Cynthia heeft gekregen omdat ze toevallig de opdracht had gewonnen zou ook zomaar eens bij voorbaat al bekend kunnen zijn dat ze die zou winnen, tussen haar en de FEBO. Het geheim zit hem dan ook 'in de staart'. Dat hoeft niet per definitie einde cyclus te zijn maar misschien letterlijk 'in haar staart' aangezien ze die heeft. We wachten af.
Melvin zwarte brief; het kan ook nooit eens een cyclus zonder gezeik van de buitenwacht....
Ja dat is ook stom, je kan toch wel even wachten met doodgaan of iets anders. :D
pi_219959278
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 22:16 schreef Yver73 het volgende:
Wie heeft Thomas zijn haar gedaan?? 😂😂
Wie weet ik niet, maar voor 'met wat' betreft heb ik wel een vermoeden..

:P
pi_219959315
Casper. |:( Wat een jaloezie en afgunst. Totaal geen teamplayer. :') Klein, klein kleutertje wat doe je op tv.
Hotapnyc
pi_219960000
Casper, irritant ventje die de hele dag door blijft zeuren over dat antwoord. 8)7

Salar begint wel een hoog playboy gehalte te krijgen.
Hij is nooit helemaal duidelijk tegen Mercedes. Het moet zo vaag mogelijk blijven.
All those angels with their wings glued on.
pi_219960099
Jeffrey uit EJVJL vindt er ook wat van, van de hele Frank bips-touch gate: https://lovereality.nl/ej(...)na-gele-kaart-frank/
Denk dat Salar hier niet veel zei in deze kwestie hoor dus weet niet op welke quote van hem hij doelt hier in? Meer die Mercedes en Noah die als ware geitenwollensokkennookerts (zoals Jeff zelf zou zeggen) en deugkneusjes in de bres sprongen en zwaar hypocriet zijn in dit verhaal.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219960150
Beetje saaie aflevering. Ik heb het wel te doen met Chess. Ik heb het vermoeden dat we een heleboel niet weten van haar relatie thuis. En dat daar meer fout zit dan we denken. Anders had Chess vast niet zo close geworden met Thomas. Het lijkt wel alsof ze het niet uit durfde te maken en erop wachtte tot haar vriend dat zou doen. Hoe dan ook, er was iets niet goed thuis. En dan de volgende excuus poging van Frank richting Roxy en de groep. Opnieuw weer een wat zwak excuus, want uit een paar woorden haalde ik dat hij toch eigenlijk niet vindt dat hij zoveel fout heeft gedaan. En dat terwijl wat hij deed, op de billen slaan van een vrouw, gewoon keihard strafbaar is, Het applaus aan het einde vond ik wat tenenkrommend eigenlijk. En dan de geheime opdracht, een opdracht verzieken. Zal niet zo moeilijk zijn. Het zal niet te maken hebben met dat er een 5e dier al aanwezig is neem ik aan. Dat 5e dier speelde al toen dat eerste bericht een paar dagen terug op het scherm verscheen. En wat dat gaat inhouden zal misschien zijn dat als iemand zijn of haar bondje op de laatste plaats kan krijgen, dat ze dan de knock-outs als laatste mogen spelen. Dus de plek die anders voor het team dat eerste staat is. We gaan het zien.
  vrijdag 30 januari 2026 @ 02:27:25 #244
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219960160
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 02:16 schreef Ilja2001 het volgende:
Beetje saaie aflevering. Ik heb het wel te doen met Chess. Ik heb het vermoeden dat we een heleboel niet weten van haar relatie thuis. En dat daar meer fout zit dan we denken. Anders had Chess vast niet zo close geworden met Thomas. Het lijkt wel alsof ze het niet uit durfde te maken en erop wachtte tot haar vriend dat zou doen. Hoe dan ook, er was iets niet goed thuis. En dan de volgende excuus poging van Frank richting Roxy en de groep. Opnieuw weer een wat zwak excuus, want uit een paar woorden haalde ik dat hij toch eigenlijk niet vindt dat hij zoveel fout heeft gedaan. En dat terwijl wat hij deed, op de billen slaan van een vrouw, gewoon keihard strafbaar is, Het applaus aan het einde vond ik wat tenenkrommend eigenlijk. En dan de geheime opdracht, een opdracht verzieken. Zal niet zo moeilijk zijn. Het zal niet te maken hebben met dat er een 5e dier al aanwezig is neem ik aan. Dat 5e dier speelde al toen dat eerste bericht een paar dagen terug op het scherm verscheen. En wat dat gaat inhouden zal misschien zijn dat als iemand zijn of haar bondje op de laatste plaats kan krijgen, dat ze dan de knock-outs als laatste mogen spelen. Dus de plek die anders voor het team dat eerste staat is. We gaan het zien.
Niet alleen haar vriend, maar ook haar vriendinnen gaven aan hoe fout ze bezig is.
pi_219960200
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 02:27 schreef spapaars het volgende:

[..]
Niet alleen haar vriend, maar ook haar vriendinnen gaven aan hoe fout ze bezig is.
Dat is niet waar. Ze gaven alleen door dat ze niet wilden komen. Niet waarom niet. Jij vult dat zelf in.
  vrijdag 30 januari 2026 @ 03:30:54 #246
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219960221
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 03:10 schreef Ilja2001 het volgende:

[..]
Dat is niet waar. Ze gaven alleen door dat ze niet wilden komen. Niet waarom niet. Jij vult dat zelf in.
Hoe duidelijk het kan zijn dat ze voor haar ex-vriend hebben gekozen?
pi_219961243
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 00:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Salar begint wel een hoog playboy gehalte te krijgen.
Hij is nooit helemaal duidelijk tegen Mercedes. Het moet zo vaag mogelijk blijven.
Omdat hij zich niet aangetrokken tot haar voelt. Alles wat hij zegt en doet is afstandelijk, oppervlakkig, gekunsteld, indirect.
Echt nul komma nul affectie of seksuele opwinding.

Eén en al steriel theater.
Hotapnyc
pi_219961381
@greysbones @KinKiJan
In het nieuwe voorstukje is Salar nog steeds zenuwachtig over het komende familiebezoek van Mercedes. Dus nog niet geweest. :D
pi_219961435
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 10:38 schreef LionHeart het volgende:
@:greysbones @:Kinkijan
In het nieuwe voorstukje is Salar nog steeds zenuwachtig over het komende familiebezoek van Mercedes. Dus nog niet geweest. :D
Haha! Op dit tempo kunnen haar ouders volgende cyclus met Mercedes mee als zijn bezoek :')
  vrijdag 30 januari 2026 @ 10:59:57 #250
3542 Gia
User under construction
pi_219961510
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 21:40 schreef Cirilico het volgende:
Frank zijn """excuses""" zijn dit keer iets beter maar nog altijd betrekt hij het niet op zichzelf. Het gaat wederom om hoe anderen zich voelen en hoe anderen zich jegens hem gedragen en hoe graag hij alles zo snel mogelijk weer wil vergeten.
We moeten het er maar mee doen. :{

De twee wanstaltige kechs zijn weer bezig geweest. Ze merken het elk vanzelf wel. :)
Wat is er zo moeilijk aan het accepteren dat Roxy de excuses van Frank geaccepteerd heeft en ze het er verder bij wil laten. Jezus! Je lijkt Mercedes wel!
  vrijdag 30 januari 2026 @ 11:11:25 #251
3542 Gia
User under construction
pi_219961560
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 02:27 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dit! In elke relatie is wel es wat.
Ze hebben 6 jaar een relatie, volgen dezelfde muziekopleiding, treden op, hebben fans, wat al tot jaloezie kan leiden, enz....
Ik denk dat Chess ook in die relatie een prinsesje wilde zijn, maar Nanne wil ook het 'prinsje' zijn. Oftewel, Chess werd niet op handen gedragen en aanbeden door vriendlief, wat Thomas, nu voor tv, wel doet. Dus, ja, ze krijgt nu wat ze in haar relatie miste. Dat betekent niet dat er iets mis was in die relatie, maar vooral dat Chess steeds opnieuw op zoek zal gaan naar een vent die haar op een voetstuk zet en aanbidt.

Zodra ze eruit zijn en in een relatie zitten met werk, huishouden, stress en noem maar op, dan is dat aanbidden zo afgelopen. Over tot normaal doen.
Kom op, Thomas blijft buiten de loods echt niet haar voetveeg.
pi_219961593
Geen idee hoe die relatie was. Chess zegt kut, maar we weten het gewoon niet. We weten wel hoe Chess het probleem 'opgelost' heeft en die verdient absoluut geen schoonheidsprijs, en wat mij betreft ook 0 sympathie.
pi_219961609
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 4,0 Marktaandeel: 13,9 Kijkcijfer: 668.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 14

Best goede score zo op de altijd lastige vrijdag. Er is dus flink teruggekeken.
537.000 kijkers keken naar de lineaire aflevering waarin o.a. 'de wiedergutmachung versammlung' van Frank over zijn bips-touch centraal stond...Het was wanstaltig, een soort tribunaal om helemaal nietsss.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219961734
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
Geen idee hoe die relatie was. Chess zegt kut, maar we weten het gewoon niet. We weten wel hoe Chess het probleem 'opgelost' heeft en die verdient absoluut geen schoonheidsprijs, en wat mij betreft ook 0 sympathie.
En ze wilde nog wel trouwen.
pi_219961793
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 11:41 schreef Hagenesie het volgende:

[..]
En ze wilde nog wel trouwen.
Niet de eerste keer dat iemand de loods in kwam voor een ton voor de bruiloft die uiteindelijk niet door ging. :P

Donna destijds, alleen gingen zij en ook Wesley met veel meer respect voor de hele situatie om dat wat we hier nu hebben gezien.
pi_219961941
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 11:51 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Niet de eerste keer dat iemand de loods in kwam voor een ton voor de bruiloft die uiteindelijk niet door ging. :P

Donna destijds, alleen gingen zij en ook Wesley met veel meer respect voor de hele situatie om dat wat we hier nu hebben gezien.
Ja, zo kan en hoort het ook.
pi_219962661
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 10:10 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Omdat hij zich niet aangetrokken tot haar voelt. Alles wat hij zegt en doet is afstandelijk, oppervlakkig, gekunsteld, indirect.
Echt nul komma nul affectie of seksuele opwinding.

Eén en al steriel theater.
Het is wel sneu voor Mercedes die misschien denkt dat het iets serieus kan worden buiten de loods.
Binnen een paar maanden is ie al naar de volgende.
All those angels with their wings glued on.
pi_219963067
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 02:16 schreef Ilja2001 het volgende:
Beetje saaie aflevering. Ik heb het wel te doen met Chess. Ik heb het vermoeden dat we een heleboel niet weten van haar relatie thuis. En dat daar meer fout zit dan we denken. Anders had Chess vast niet zo close geworden met Thomas. Het lijkt wel alsof ze het niet uit durfde te maken en erop wachtte tot haar vriend dat zou doen. Hoe dan ook, er was iets niet goed thuis.
Joh houd toch op met die onzin, Chess lult maar wat in de rondte, zolang ze zichzelf maar als slachtoffer kan neerzetten. Zit je relatie niet goed dan werk je eraan of je gaat uit elkaar. Vreemd gaan zowel fysiek als mentaal is met geen enkele uitleg goed te praten.
pi_219963692
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 13:39 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Het is wel sneu voor Mercedes die misschien denkt dat het iets serieus kan worden buiten de loods.
Binnen een paar maanden is ie al naar de volgende.
Met die schuinbek van een Mercedes heb ik geen medelijden. Haar moeder waarschuwde haar al maar luisteren, ho maar. Vind het ûberhaupt een verwend nest met haar saggerijnige hoofd de hele dag. En haar agressie naar Frank toe toen hij Roxy op haar billen sloeg terwijl ze er uitdagend bijlag en de rest op de bank bovenop elkaar lag te knuffelen. Was niet oké wat Frank toen deed maar waar bemoeit Mercedes zich mee en waarom het allemaal zo opblazen terwijl Frank zelf al enorm was geschrokken en je meteen al kon zien dat hij er niet bij stil stond dat zoiets tegenwoordig niet meer kan. Nee, er zitten verdomd veel onvolwassen prinsesjes in de groep deze keer. Om over die pubers van een jongens maar te zwijgen. En dat moet dan de toekomst vertegenwoordigen? God beware me. :|W

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 30-01-2026 15:57:22 ]
pi_219963713
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:24 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Joh houd toch op met die onzin, Chess lult maar wat in de rondte, zolang ze zichzelf maar als slachtoffer kan neerzetten. Zit je relatie niet goed dan werk je eraan of je gaat uit elkaar. Vreemd gaan zowel fysiek als mentaal is met geen enkele uitleg goed te praten.
Helemaal eens, dat kind doet zich voor als slachtoffer maar heeft geen enkel respect voor de relatie die ze thuis heeft zitten. Ook Thomas moet zich doodschamen om er gewoon mee door te gaan. Heb erg te doen met haar vriend en als ik hem was zou ik alvast al haar spullen bij de voordeur zetten want hier is elk excuus overbodig en ongewenst. :(
pi_219963778
Die Casper is ook een ergernis zeg! Maar blijven doorzeuren over het feit dat hij de uitkomst had weggegeven en niet eens werd uitgekozen om de enveloppe te openen, jank jank. Zijn jeugdpuistjes zijn nog niet ingedroogd of meneer denkt al volwassen te zijn. Elke meid kan wel een beurt van hem krijgen want kieskeurig is hij niet, zegt hij. Zou hij denken dat het stoer is om zo te praten over meisjes-vrouwen? En waarom wordt dáár niets over gezegd? Maar goed, Marlijn staat al voor hem klaar. Die gaat straks natuurlijk òòk meteen janken als hij haar niet ten huwelijk vraagt. Phoe, wat een vreselijke kinderen allemaal. :{w

[ Bericht 1% gewijzigd door Chea49 op 30-01-2026 15:59:12 ]
  vrijdag 30 januari 2026 @ 15:54:55 #262
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219963807
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:24 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
DIT
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219964288
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 10:59 schreef Gia het volgende:

[..]
Wat is er zo moeilijk aan het accepteren dat Roxy de excuses van Frank geaccepteerd heeft en ze het er verder bij wil laten. Jezus! Je lijkt Mercedes wel!
Kennelijk niet zo moeilijk als begrijpend lezen. :D
Hotapnyc
pi_219964362
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
Plus als die vriend zo naar/onredelijk tegen haar was hadden die vriendinnen haar wellicht begrepen.
pi_219965010
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 17:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Plus als die vriend zo naar/onredelijk tegen haar was hadden die vriendinnen haar wellicht begrepen.
Kan, geen idee, misschien willen ze geen partij kiezen. Of gewoon sowieso niet met hun kop op TV.

Als bekenden van mij die loods in gaan hoeven ze mij ook niet te bellen, hoe ze zich daar dan ook gedragen.
Hun gedoe, laat mij er buiten! :')
pi_219965101
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:29 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Kan, geen idee, misschien willen ze geen partij kiezen. Of gewoon sowieso niet met hun kop op TV.

Als bekenden van mij die loods in gaan hoeven ze mij ook niet te bellen, hoe ze zich daar dan ook gedragen.

Nee maar dat was wel al afgesproken haar bezoek. Ze zou bezoek krijgen (3 man) vriend en 2 vriendinnen dus die hebben later afgehaakt. Het niet op tv willen komen is dus niet aan de orde.
pi_219965188
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:29 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Maar dat zou je dan vooraf zeggen tegen je vrienden. Dan zou je ook niet uitgenodigd worden.

Dat haar beste vriendinnen geen partij voor haar kiezen is echt wel een teken.
pi_219965307
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee maar dat was wel al afgesproken haar bezoek. Ze zou bezoek krijgen (3 man) vriend en 2 vriendinnen dus die hebben later afgehaakt. Het niet op tv willen komen is dus niet aan de orde.
Ze geven door wie ze op bezoek willen uitnodigen inderdaad, dat wordt dan bevestigd, of er wordt gevraagd om andere namen als er iemand niet kan/wil komen. Dat hebben we nu al zo vaak gezien, dat is hier niet anders.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:56 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Maar dat zou je dan vooraf zeggen tegen je vrienden. Dan zou je ook niet uitgenodigd worden.

Dat haar beste vriendinnen geen partij voor haar kiezen is echt wel een teken.
We kunnen hooguit concluderen dat ze geen partij willen kiezen, voor de rest is gokken op basis van de conclusie van Chess. Het gaat om een gezamenlijke vriendengroep, snap wel dat die er niet tussen willen zitten en al helemaal niet op TV.
  vrijdag 30 januari 2026 @ 19:26:22 #269
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219965391
Nu hebben we alleen nog wat werkloosheidssteun in uniform.
Maar zo gaan we voor echt beginnen.
pi_219965440
:Y)
pi_219965443
Vrijdag sabotagedag
pi_219965490
Roland weer als eerste buiten :D
  vrijdag 30 januari 2026 @ 19:36:30 #273
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219965493
Frank doet mij denken aan Paulus de Boskabouter.
pi_219965505
Mercedes geniepig lachen
pi_219965511
Lijkt me wel easy om te saboteren :D
pi_219965513
Wel grappig, dus Cynthia gaat dit lekker verkloten. Is moeilijk, iedereen straks boos op je
pi_219965530
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt me wel easy om te saboteren :D
Nu wel maar die krijgt wel even een bak stront _O-
pi_219965535
Ze hoeft niks te doen zo _O-
pi_219965537
Geloof niet dat Cynthia veel hoeft te saboteren
pi_219965538
De pleuris breekt uit bij Föhnmaster Salar O-)
pi_219965541
Jan _O-
pi_219965543
Is het dan nog wel saboteren? :P
pi_219965545
_O- Wat als Jessica en Frank het verkloten nog voor Cynthia iets heeft kunnen doen?!
pi_219965553
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
_O- Wat als Jessica en Frank het verkloten nog voor Cynthia iets heeft kunnen doen?!
En als die 2 het niet verkloten is het Salar wel _O- _O-
pi_219965559
Die 'ik had daar moeten staan'-blik van Casper ook :')
  vrijdag 30 januari 2026 @ 19:43:51 #286
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219965576
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:40 schreef LionHeart het volgende:
Jan _O-
pi_219965580
Nou, gratis brief voor de Gieren. Deze opdracht was onhaalbaar.
pi_219965581
Chess staat weer te luistervinken :X
pi_219965584
Daar is Jan weer *O*
pi_219965604
Hmm.. idee aardig, uitvoering minder. Dacht dat ze juist iets zouden winnen met die gouden brief.
pi_219965608
Drama om een gouden brief die slechts max 100 punten zou afpakken? Ik dacht die Cynthia moet meteen naar huis of zelf nog iemand naar huis sturen :')
you tokkie to me?
pi_219965623
"Ik word niet goed!"
"Dit kan ik niet aan!"

Het is een enveloppe, geen martelwerktuig :')

Edit: Dan bedoel ik die gouden, niet de zwarte uiteraard
pi_219965646
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:49 schreef schetterklep het volgende:
Drama om een gouden brief die slechts max 100 punten zou afpakken? Ik dacht die Cynthia moet meteen naar huis of zelf nog iemand naar huis sturen :')
Er is nog nooit iemand naar huis gestuurd.
  vrijdag 30 januari 2026 @ 19:58:36 #294
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219965680
Drama
pi_219965688
Arme Melvin
pi_219965693
Heftig, poh
pi_219965705
Dat is een heeeeel slecht bruggetje voiceover
  vrijdag 30 januari 2026 @ 20:04:32 #298
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219965726
Salar vreest vader.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat zijn dochter zich voor korte tijd in een spinnenweb van een klootjanus bevindt.
pi_219965739
Dingen die je niet wilt horen hij de kapper:

"Oh,kut"
pi_219965743
Wat een aansteller met dat haar, dat zit er met 3 weken weer aan.
pi_219965748

"Ow kut!" zegt ze dan _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')