Die vindt het ookquote:
Waarschijnlijk dichterbijquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze Lelystad ook goed gekeurd hebben bij 'klaagmuur' ?
Het is wel om te janken, Israël is ook nog eens dagelijks in het nieuws.quote:
Jesus 10.000 euro.quote:
Je moet gewoon iemand die niet niet goed (slecht) gespeeld heeft in zijn waarde laten. Eerst zien of Jessica het wel beter kan. Niemand wilde het spelen. Als je al een beetje baalt en in zak en as zit is het laatste waar je wat aan hebt commentaar krijgen van je bondgenoten die het wel beter weten. Jammer maar helaas, dat achteraf gezeik is onnodig.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:06 schreef Cirilico het volgende:
Nou, Jessica had gewoon gelijk. Als je slecht bent in topo/algemene kennis moet je dat ook aangeven.
Den Haag, Houston en Jeruzalem waren én makkelijke antwoorden én redelijk makkelijk te benaderen op de kaart.
Jessica weet het nog netjes te brengen. Julia had je uitgekafferd in een zure toon.
Dan vind ik het niet netjes dat Cynthia het slachtoffer gaat spelen en tegelijkertijd Jessica aanvalt. En rot op met die bullshit "ik had een black-out". Neen, je wist het gewoon niet. Punt.
Sloerie Thomas wist net zo weinig dus die heeft met geluk gewonnen.
En toch denk ik dat het bezoek nog een extra doel heeft… iets met het 5de dier “ misschien moeten ze iets met een opdracht doen (bondjes wissel of iets of mogen ze meedenken aan een lange opdracht dat soort dingen )quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus 10.000 euro.![]()
Gelukkig gaat het naar een goed doel.
Dat is wel heel raar, iedereen kan op die veiling bieden. Dat zou niet eerlijk zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:20 schreef King_Merc het volgende:
[..]
En toch denk ik dat het bezoek nog een extra doel heeft… iets met het 5de dier “ misschien moeten ze iets met een opdracht doen (bondjes wissel of iets of mogen ze meedenken aan een lange opdracht dat soort dingen )
Er komen 4 gasten die wel heel erg veel hebben geboden om een 24 uur te winnen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:20 schreef King_Merc het volgende:
[..]
En toch denk ik dat het bezoek nog een extra doel heeft… iets met het 5de dier “ misschien moeten ze iets met een opdracht doen (bondjes wissel of iets of mogen ze meedenken aan een lange opdracht dat soort dingen )
Daar kan je toch een goed doel niet voor misbruiken?quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er komen 4 gasten die wel heel erg veel hebben geboden om een 24 uur te winnen.
Zal mij niet verbazen dat ze een 5e bondje worden, en dat DB zelf heeft overboden.
Idd en daarbij ook nog de andere bieders dus een nepveiling voorschotelen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan je toch een goed doel niet voor misbruiken?
Dat zal ook vast niet zo zijnquote:Op woensdag 28 januari 2026 23:19 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Idd en daarbij ook nog de andere bieders dus een nepveiling voorschotelen.
Ze zullen heus wel dokken.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan je toch een goed doel niet voor misbruiken?
3 en 4 waren nog slechterquote:Op donderdag 29 januari 2026 00:12 schreef JJ76 het volgende:
Zie nu toevallig tijdens zappen weer de uitslag van schilderij. Maar snap nog steeds niet hoe slangen 2de zijn, totaal geen realistisch schilderij(opdracht) en leek totaal niet op Roxy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |