We moeten blijkbaar nog dieper graven voor z'n zwaktes. We kunnen ons richten op Magic the Gathering misschien?quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd Strani! Heb jij eventueel tips?
quote:
Hoe was de Nintendo?quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga wel voor het eerst dit jaar kijken (naar de Switch).
Ow, ik zou daar niets negatiefs over kunnen zeggen!quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten blijkbaar nog dieper graven voor z'n zwaktes. We kunnen ons richten op Magic the Gathering misschien?
Kunnen of willen?quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, ik zou daar niets negatiefs over kunnen zeggen!
Maar denk dan aan die arme zééhondjes die worden neergeknuppeldquote:
Als ze dat niet willen, dan moeten ze zich ook niet in dat mooie zachte witte bont kleden.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar denk dan aan die arme zééhondjes die worden neergeknuppeld
Voor Go Ahead is het bijna onmogelijk. Feyenoord heeft het eigenlijk nog wel in eigen hand. Bij winst zijn ze vrijwel zeker door. Vooral als ze het wat doelpunten verschil winnen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even naar de stand in de Europa League gekeken. Het zal lastig worden voor Feyenoord en/of Go Ahead Eagles om door te gaan.
Ja, grote kans dat het alleen AZ blijft.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:30 schreef Redefine het volgende:
Maar de kans is zeer aanwezig dat er maar één Nederlandse ploeg naar de volgende ronde gaat. AZ in de Conference League.
Wanbeleid in Amsterdam en Rotterdam. Utrecht dat ongekend kwakkelt. Go Ahead dat boven verwachting presteerde, maar er wel uitligt. PSV had pech met de loting, maar uiteindelijk is het seizoen ook weinig meer dan een schitterende overwinning op Napoli (die er ook uitliggen overigens) en een historische uitslag tegen een zwalkend Liverpool. Daar had toch wel meer ingezeten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:30 schreef Redefine het volgende:
Maar de kans is zeer aanwezig dat er maar één Nederlandse ploeg naar de volgende ronde gaat. AZ in de Conference League.
Touché.quote:
Ik denk dat we zelfs terug moeten naar de Griekse oudheid voor heldendaden van Ajax.quote:
Ja ik was ook wel verbaasd vanochtendquote:Op donderdag 29 januari 2026 12:36 schreef Guanabana het volgende:
Er lag hier ineens weer sneeuw, dit was niet de afspraak.
Hier beetje op sommige plekken, en ik ben superbang om uit te glijden dus ik schuifel rond als een bejaarde pinguinquote:Op donderdag 29 januari 2026 12:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik was ook wel verbaasd vanochtendGelukkig niet glad hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |