Alcaraz heeft hier in de provincie op de tennisacademie van Juan Carlos Ferrero gezetenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:21 schreef Yesse het volgende:
Alcaraz gewonnenik dacht ik breek even met de voetbal trend
Voetbal is wel een beetje klaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:21 schreef Yesse het volgende:
Alcaraz gewonnenik dacht ik breek even met de voetbal trend
Toch is Carlos Alcaraz geen onverdienstelijke voetballer bij Everton hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voetbal is wel een beetje klaar.
De uitvinder van de Rocher?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Alcaraz heeft hier in de provincie op de tennisacademie van Juan Carlos Ferrero gezetenNet als overigens spelers als Zverev en Sharapova, lees ik net.
Ferrero komt ook zelf uit deze omgeving. Alcaraz één provincie zuidelijker.
Andersom! Ook weer een veel voorkomend misverstand, maar Rocher heeft Juan Carlos Ferrero uitgevondenquote:
Dat zou goed kunnen. Ik ken de spelers van Everton niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch is Carlos Alcaraz geen onverdienstelijke voetballer bij Everton hoor.
Ik ook niet, Google wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Ik ken de spelers van Everton niet eigenlijk.
Ah! Bedankt voor de uitleg, ik ga als een verlicht mens straks het weekend inquote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Andersom! Ook weer een veel voorkomend misverstand, maar Rocher heeft Juan Carlos Ferrero uitgevonden
Het is dus de schuld van Rocher dat Martin Verkerk Roland Garros niet heeft gewonnenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Andersom! Ook weer een veel voorkomend misverstand, maar Rocher heeft Juan Carlos Ferrero uitgevonden
Rocher that!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is dus de schuld van Rocher dat Martin Verkerk Roland Garros niet heeft gewonnen
Kan er weinig positiefs uithalen...quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:04 schreef Fred_B het volgende:
Wat vinden we van het regeerakkoord van het Kabinet Rutte V?
Verschillende dingen die ik eruit heb gehoord en gelezen bevallen me nietquote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:04 schreef Fred_B het volgende:
Wat vinden we van het regeerakkoord van het Kabinet Rutte V?
Ik verwachtte een beleidslijn die vooral zou bestaan uit voortmodderen, geld schrapen, weinig hervormen, weinig verbeteren en weinig inspirerends.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan er weinig positiefs uithalen...
Ze gaan wel de arbeidskorting en de algemene heffingskorting afschaffen, dus zullen ze wel weer iets nieuws moeten bedenken om mensen daarvoor te compenserenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik verwachtte een beleidslijn die vooral zou bestaan uit voortmodderen, geld schrapen, weinig hervormen, weinig verbeteren en weinig inspirerends.
En dat lijkt ook zo ongeveer 1-op-1 uit te komen
Geen bezuinigingen op onderwijs.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan er weinig positiefs uithalen...
Dat is wel het fijne aan dat externe geheugenquote:
Ja. De hervormingen die er zijn, dat zijn dan juist weer niet echt de goede hervormingen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik verwachtte een beleidslijn die vooral zou bestaan uit voortmodderen, geld schrapen, weinig hervormen, weinig verbeteren en weinig inspirerends.
En dat lijkt ook zo ongeveer 1-op-1 uit te komen
Je neemt pauze van het zijn van een beauty-icoon?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wel weer mooi geweest voor deze week.
Maar realistisch, echt links beleid gaat nu ook gewoon niet lukken in Nederland want daar is Nederland niet links genoeg voor. Ik ben allang blij dat het niet meer extreemrechts beleid is.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. De hervormingen die er zijn, dat zijn dan juist weer niet echt de goede hervormingen.
Maar vreesde ik al voor nadat het de huidige samenstelling zou worden. Met PvdA/GL erbij zou D66 wel wat meer progressieve zaken kunnen oppakken. Maar nu trekken ze gewoon weer naar het oude wijn in nieuwe zakken beleid van de afgelopen vijftien jaar.
Ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Je neemt pauze van het zijn van een beauty-icoon?
Het blijft daar maar tekeer gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:13 schreef Strani het volgende:
Gaat weer stormen vannacht en morgen overdag. Had eigenlijk allemaal sociale plannen voor morgen maar die ga ik nu toch maar skippen, of pas later mee beginnen als de wind een beetje op tijd gaat liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |