SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat is vooral een punt achter het vorige topic.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit keer wel met een punt in de TT.
Ja, ook dat.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is vooral een punt achter het vorige topic.
@Strani heeft zijn pleziertje gehad, dus denk het welquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laten we ook de rel vooral in het vorige topic houden.
quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit keer wel met een punt in de TT.
Dit zijn wel twee compleet tegengestelde berichten hè!quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat @Guanabana de messen al uit het heeft gehaald jegens deze TT jaquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn wel twee compleet tegengestelde berichten hè!
De goede kantquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar hád ik je wellicht in kunnen steunen maar ja je hebt mij zojuist richting @:nattekat geduwd met jouw acties dus nu sta ik aan zijn kant.
Oeh.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn wel twee compleet tegengestelde berichten hè!
Ben ik te laat om de kastjes op slot te doen?quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Guanabana de messen al uit het heeft gehaald jegens deze TT ja
Ik denk dat je alleen nog veilig bent als je een panic room hebtquote:Op woensdag 28 januari 2026 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben ik te laat om de kastjes op slot te doen?
Strani is inmiddels ondergesneeuwd. Graag gedaan!quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is fijn om te horen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Strani is inmiddels ondergesneeuwd. Graag gedaan!
Die moet er vast wel zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je alleen nog veilig bent als je een panic room hebt
Was er een rel?quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die indruk kreeg ik wel, daarom heb ik dat topic maar snel gesloten.quote:
Er zijn geen kanten. Iedereen steekt elkaar hier in de rug bij de eerste mogelijkheidquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:13 schreef Arizona het volgende:
Hier is het nog kouder dan de sfeer in dit topic!
Motsneeuw. Daar heb je echt helemaal niks aan.
Ik ben trouwens nog even aan het nadenken welke kant ik kies bij de rellen in dit topic.
Ja, begin dan ook eens een echte!! Is echt veel te lang geleden hoorquote:Op woensdag 28 januari 2026 15:11 schreef Guanabana het volgende:
Een neprel én een punt in de TT, ik ben zwaar teleurgesteld
Ja, dat heb je wel eens.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:11 schreef Guanabana het volgende:
Een neprel én een punt in de TT, ik ben zwaar teleurgesteld
Ik vind een rel alleen leuk als ik er zelf geen onderdeel van uitmaakquote:Op woensdag 28 januari 2026 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, begin dan ook eens een echte!! Is echt veel te lang geleden hoor
Ja maar je kunt toch twee anderen een beetje tegen elkaar uitspelen per DM?quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind een rel alleen leuk als ik er zelf geen onderdeel van uitmaak
Oh, dan kan ik gewoon punten aan het einde van mijn zinnen in de TT zetten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind een rel alleen leuk als ik er zelf geen onderdeel van uitmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |