Juist ja. Als het écht zo'n groot effect heeft vind ik het wel een flinke kanttekening waard bij elke eventuele Nederlandse medaille.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hadden ze m nog niet verboden, maar dan zouden ze m na de Spelen verbieden. Waardoor het kwaad al geschied is. Zoals destijds bij het zwemmen en die pakken waardoor ze bleven drijven.
Dat komt meer omdat ze de 8% winst heel letterlijk nemen. Alsof het betekent dat je 8% sneller bent. Terwijl het wel wat anders in elkaar zit.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist ja. Als het écht zo'n groot effect heeft vind ik het wel een flinke kanttekening waard bij elke eventuele Nederlandse medaille.
Stel je voor, op de 10km gewoon even een minuutje er af rijden
Een paar ja, maar niet de VS en Noorwegen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat ze de 8% winst heel letterlijk nemen. Alsof het betekent dat je 8% sneller bent. Terwijl het wel wat anders in elkaar zit.
En er zijn overigens ook andere landen met dat pak
Ik gebruik ook vaak telegrammen, maar mij noemen ze dan ouderwets.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hallo het heeft gewoon op Facebook gestaan hoor. En op Telegram.
Misschien verplicht vanuit de werkgever dat ze dat kijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op 19 januari keken daar zowaar nog 3000 mensen naar
[..]
Eens. Men kijkt dan enkel naar het positieve, maar niet naar de verdere consequenties ervan.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af hoe dit in de praktijk gaat werken. Denemarken wordt steeds aangehaald als land waar ze ervaring hebben met minderheidskabinetten... maar daar hebben ze dat inmiddels ook niet meer omdat het niet werkt in deze gepolariseerde tijd. En ze hebben daar geen Eerste Kamer.
Misschien wel het belangrijkste: in Denemarken moest de oppositie als ze een voorstel wegstemden ook met een concreet tegenvoorstel komen. Je kon niet als de PVV zeggen: we stemmen overal tegen zonder dat we zelf iets beters kunnen verzinnen. Dat kan in Nederland dus wel.
Hoe krijg je dan bv. een maatregel als bezuinigingen op de zorg erdoorheen? Want dat wil dit kabinet. Maar welke niet-regeringspartij gaat daar nou vóór stemmen?
Als we daarmee Stolz kunnen verslaan, vind ik dat prima.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Een paar ja, maar niet de VS en Noorwegen.
En inderdaad, het zal wel meevallen allemaal.
Moeilijke beslissingen krijg je er niet doorheen. En als het een keer wel lukt, is de kans groot dat dat maar één besluit is, en dat het niet mogelijk om een heel evenwichtig pakket van maatregelen te nemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af hoe dit in de praktijk gaat werken. Denemarken wordt steeds aangehaald als land waar ze ervaring hebben met minderheidskabinetten... maar daar hebben ze dat inmiddels ook niet meer omdat het niet werkt in deze gepolariseerde tijd. En ze hebben daar geen Eerste Kamer.
Misschien wel het belangrijkste: in Denemarken moest de oppositie als ze een voorstel wegstemden ook met een concreet tegenvoorstel komen. Je kon niet als de PVV zeggen: we stemmen overal tegen zonder dat we zelf iets beters kunnen verzinnen. Dat kan in Nederland dus wel.
Hoe krijg je dan bv. een maatregel als bezuinigingen op de zorg erdoorheen? Want dat wil dit kabinet. Maar welke niet-regeringspartij gaat daar nou vóór stemmen?
Ik ben wel benieuwd hoe Nederland dan gaat stemmen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moeilijke beslissingen krijg je er niet doorheen. En als het een keer wel lukt, is de kans groot dat dat maar één besluit is, en dat het niet mogelijk om een heel evenwichtig pakket van maatregelen te nemen.
Maar tot de Eerste Kamerverkiezingen volgend jaar zal er sowieso weinig bijzonders gebeuren waarschijnlijk.
Ik was gewoon een vroegwijs kind jaquote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg je nou dat @:arizona een beetje de generatie van onze ouders is?
De zitplaatsen voor openingsavond 124 euro per stuk. Denk ik, 1 stoel is op een andere plek dan de andere 2, maar gemiddeld datquote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:12 schreef NailQueen het volgende:
@:Arizona hoe duur waren de tickets voor Harry eigenlijk?
Leuk voor ze dat ze toch nog staplaatsen hebben kunnen vinden.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
De zitplaatsen voor openingsavond 124 euro per stuk. Denk ik, 1 stoel is op een andere plek dan de andere 2, maar gemiddeld dat![]()
Mijn dochter heeft inmiddels ook staplekken voor 140 euro voor een week later. En ze wil dus twee keerNM en ik gaan dan ook, maar dan zitten, voor 96 euro per kaart.
Die ene losse zitplek voor openingsavond verkopen we dus. Raken we vast kwijt, want openingsavond van de hele tour![]()
Mocht iemand van hier daarvoor belangstelling hebben, laat maar weten! Jullie gaan vóór een wildvreemde![]()
Qua prijzen valt het me nog mee. Ik had het erger verwacht. Ik zou wel heen willen maar ik ga liever niet meer alleen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
De zitplaatsen voor openingsavond 124 euro per stuk. Denk ik, 1 stoel is op een andere plek dan de andere 2, maar gemiddeld dat![]()
Mijn dochter heeft inmiddels ook staplekken voor 140 euro voor een week later. En ze wil dus twee keerNM en ik gaan dan ook, maar dan zitten, voor 96 euro per kaart.
Die ene losse zitplek voor openingsavond verkopen we dus. Raken we vast kwijt, want openingsavond van de hele tour![]()
Mocht iemand van hier daarvoor belangstelling hebben, laat maar weten! Jullie gaan vóór een wildvreemde![]()
Fijn om dat te horen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben trouwens weer wat opgeknapt dus ik ben weer aan het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Gelukkig niet, dat zouden we echt verkiezingsmoe wordenquote:Op woensdag 28 januari 2026 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, ik dacht dat we dit jaar al voor de Eerste Kamer (indirect) mochten gaan stemmen. Maar in maart is het voor de gemeente en dan volgend jaar voor de provincie.
Wat hebben de Polen hiermee te maken? In Polen groeien geen bananen!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe zou je dan de polen verklaren? Dat zijn duidelijk de uiteinden van de banaan
quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dat ben ik toch al wel eigenlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dat zouden we echt verkiezingsmoe worden
Met gemeenteraad, provincie, Europees parlement en kabinetten die het meestal maar een jaar of 2 volhouden heb je tegenwoordig elk jaar wel verkiezingen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ben ik toch al wel eigenlijk.
Ja, het zou fijn zijn als er eens wat minder ruzie gemaakt zou gaan worden in Den Haag.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Met gemeenteraad, provincie, Europees parlement en kabinetten die het meestal maar een jaar of 2 volhouden heb je tegenwoordig elk jaar wel verkiezingen.
quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk en daar ga je de mist in. Je hebt de noordpool en de zuidpool. Geen polen, maar poolen dus. Dat gat in het midden van de donut is waar de bal in moet!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe zou je dan de polen verklaren? Dat zijn duidelijk de uiteinden van de banaan
Er zullen best partijen zijn die constructieve oppositie willen voeren, zoals PvdA-GL en JA21 en enkele kleine partijen. Het nadeel is natuurlijk wel dat je moet oppassen te veel een applausmachine voor het kabinet te worden, want dan gaan de zetels voor die constructieve houding bij de volgende verkiezingen naar de kabinetspartijen en partijen die fellere oppositie voerden. En zeker zo’n JA21 kan natuurlijk vrij makkelijk gewoon naar 0, dus dat is wel een schrikbeeld. En andersom is het voor het kabinet lastig werken met een balans tussen te veel naar links of naar rechts, want dan valt de steun van de andere kant mogelijk weg, en krijg je ook ontevreden kiezers bij één of meerdere kabinetspartijen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:34 schreef Strani het volgende:
Je hoopt dan toch, en wellicht is dat naief, dat partijen in de oppositie juist deze kant grijpen om wat verantwoordelijkheid te nemen en zo laten zien dat er met ze samen te werken valt met het oog op volgende verkiezingen.
Sowieso in de hele wereldquote:Op woensdag 28 januari 2026 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het zou fijn zijn als er eens wat minder ruzie gemaakt zou gaan worden in Den Haag.
Ja het hangt er ook heel erg van af wat je er dan als oppositiepartij mee binnen weet te slepen. Het zal sowieso onderhandelen worden dus ze zullen steun geven in ruil voor iets anders, en als dat lukt zullen ze dat ook zeker zo brengen naar hun eigen kiezers toe.quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zullen best partijen zijn die constructieve oppositie willen voeren, zoals PvdA-GL en JA21 en enkele kleine partijen. Het nadeel is natuurlijk wel dat je moet oppassen te veel een applausmachine voor het kabinet te worden, want dan gaan de zetels voor die constructieve houding bij de volgende verkiezingen naar de kabinetspartijen en partijen die fellere oppositie voerden. En zeker zo’n JA21 kan natuurlijk vrij makkelijk gewoon naar 0, dus dat is wel een schrikbeeld. En andersom is het voor het kabinet lastig werken met een balans tussen te veel naar links of naar rechts, want dan valt de steun van de andere kant mogelijk weg, en krijg je ook ontevreden kiezers bij één of meerdere kabinetspartijen.
Heb je vandaag al gepleit voor de terechte onafhankelijkheid van Catalonië?quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve in deze SC. Hier mag juist wel eens wat meer ruzie gemaakt worden
Redefine ik zei ín deze SC. Als ik jou ergens achterlaat in een bos of diep in de zee heeft deze SC er weinig aan hèquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je vandaag al gepleit voor de terechte onafhankelijkheid van Catalonië?
Jij bent echt een stomme spanjaard!quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ouwe relnicht...quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik wat mee, jij nep-Friesquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij bent echt een stomme spanjaard!
Jij bent veel te lui om iemand anders naar een bos te slepenquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Redefine ik zei ín deze SC. Als ik jou ergens achterlaat in een bos of diep in de zee heeft deze SC er weinig aan hè
Bemoei je er niet meer IKEA boekenkastquote:
Zo, shots firedquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bemoei je er niet meer IKEA boekenkast
Nee gewoon doen, dan worden de mods van hier laaiendquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
*Gaat met haar blauwe stafjes zwaaien*
*oeps, verkeerd subforum*
In dit geval: gooien met inbussleutels.quote:
Moeten we wel een sport verzinnen om te doen in deze sc. Ik ben alleen maar mod van sportachtige subfora'squote:Op woensdag 28 januari 2026 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee gewoon doen, dan worden de mods van hier laaiend
Ik heb het Luxemburg topic al verbouwd.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee gewoon doen, dan worden de mods van hier laaiend
Dit is het Echte Sportliefhebbers Forum. Dus je zit goed.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moeten we wel een sport verzinnen om te doen in deze sc. Ik ben alleen maar mod van sportachtige subfora's
Nee joh, gewoon met een groepje navy SEALs deze SC binnenvallen met een geluidswapen en @H_T ontvoeren om 'm vervolgens ergens in het F1-subforum op te sluiten in afwachting van de rechtzaak.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moeten we wel een sport verzinnen om te doen in deze sc. Ik ben alleen maar mod van sportachtige subfora's
Dat topic heeft nu een open keuken?quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het Luxemburg topic al verbouwd.
@Nattekat en @TheStigsDutchCousin helpen jullie mee.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon met een groepje navy SEALs deze SC binnenvallen met een geluidswapen en @:H_T ontvoeren om 'm vervolgens ergens in het F1-subforum op te sluiten in afwachting van de rechtzaak.
Hm. Straks gaat ICE hier nog de topics in om mensen af te ranselen of erger.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon met een groepje navy SEALs deze SC binnenvallen met een geluidswapen en @:H_T ontvoeren om 'm vervolgens ergens in het F1-subforum op te sluiten in afwachting van de rechtzaak.
Ze betalen tol aan de belgen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat topic heeft nu een open keuken?
Al gebeurd.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat en @:Thestigsdutchcousin helpen jullie mee.
Grote bek? Kom dan! Ik zal jou eens verbouwen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bemoei je er niet meer IKEA boekenkast
Ja maar ja heb je wel een beetje actie hier...quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm. Straks gaat ICE hier nog de topics in om mensen af te ranselen of erger.
Hoef je je ook geen zorgen te maken dat je als je klaar bent een schroefje over hebt want die zitten nu bij hem ook al los.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Grote bek? Kom dan! Ik zal jou eens verbouwen.
quote:
Krijg jij wat lekkersquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Je krijgt een positieve beoordeling van mij.
Wie ga je daarvoor meenemen? @Strani ?quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Grote bek? Kom dan! Ik zal jou eens verbouwen.
Ik zie dat jij de vrijwilliger bent voor het ontvangen van pepperspray en een duw tegen de grondquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja heb je wel een beetje actie hier...
Jouw gooi ik in een wak in ELFquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi, dan neemt Delcyan9 Rodríguez het nu alleen over.
quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg jij wat lekkers
Bij hebben ze tenminste ooit nog nut gehad. Bij jou zijn ze bij de geboorte al niet eens vastgezetquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoef je je ook geen zorgen te maken dat je als je klaar bent een schroefje over hebt want die zitten nu bij hem ook al los.
Zoooo hé eerst steun ik jouw hele militaire operatie dan krijg ik dit er voor terug? Nou zeg dan maar dag tegen onze alliantiequote:
Dat is inderdaad wel een waardeloze steun jaquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoooo hé eerst steun ik jouw hele militaire operatie dan krijg ik dit er voor terug? Nou zeg dan maar dag tegen onze alliantie
Ik kan nog wel een minuut of twee door hoorquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:53 schreef Redefine het volgende:
Na deze vijf minuten gerel moeten @:Strani en ik wel weer de hele dag bijkomen en herstellen![]()
De bedoeling is om @Nattekat weg te krijgen bij F1quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoooo hé eerst steun ik jouw hele militaire operatie dan krijg ik dit er voor terug? Nou zeg dan maar dag tegen onze alliantie
Ik heb een ijsbad klaar staan in ELF.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:53 schreef Redefine het volgende:
Na deze vijf minuten gerel moeten @:Strani en ik wel weer de hele dag bijkomen en herstellen![]()
Het blijft heel erg stil.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een minuut of twee door hoor
Jij knalt er ook altijd meteen vol in. Je moet rustig opbouwen.
Daar hád ik je wellicht in kunnen steunen maar ja je hebt mij zojuist richting @Nattekat geduwd met jouw acties dus nu sta ik aan zijn kant.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De bedoeling is om @:Nattekat weg te krijgen bij F1
he @:Thestigsdutchcousin
*zet zijn klaagmodus aan*quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar hád ik je wellicht in kunnen steunen maar ja je hebt mij zojuist richting @:nattekat geduwd met jouw acties dus nu sta ik aan zijn kant.
quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De bedoeling is om @:Nattekat weg te krijgen bij F1
he @:Thestigsdutchcousin
Oh ja joh? Hier deze kan je krijgen!quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik wat mee, jij nep-Fries
Je moet me juist helpenquote:
Die smelten voordat ze aankomen in Spanje.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh ja joh? Hier deze kan je krijgen!
* gooit sneeuwballen naar strani
Dus plaatselijke regen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die smelten voordat ze aankomen in Spanje.
Ja, maar dat lijkt me niet echt een vergelijking. Zorgwekkender is meer dat er onder de twee kabinetten daarvoor ook weinig beleid is gemaakt. En heel Europa wordt momenteel nogal met de neus op de feiten gedrukt van de gevolgen van zo’n benadering, dus het is wel wenselijk dat er wat van de grond komt.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het hangt er ook heel erg van af wat je er dan als oppositiepartij mee binnen weet te slepen. Het zal sowieso onderhandelen worden dus ze zullen steun geven in ruil voor iets anders, en als dat lukt zullen ze dat ook zeker zo brengen naar hun eigen kiezers toe.
Hoe dan ook, ik ben benieuwd. Veel slechter dan de laatste paar jaar kan het qua stabiliteit niet dus laat ze dit maar eens proberen.
Is het nat in Barcelona?quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus plaatselijke regen.
Dit vertrouw ik niet. Volgens mij zit jij nu in je hoekje een plan te smeden om iedereen in één keer keihard te pakken.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik houd helemaal niet van ruzie, dus ik ga wel even rustig in een hoekje zitten
Ja ik weet ook niet wat het is. Zullen wel hormonen zijn of zo bij @Redefine want hij is de hele dag al zo geïrriteerd.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:01 schreef Fred_B het volgende:
Rellerig sfeertje hier trouwens. Bas Nijhuis is geblesseerd hoor.
Ja ik weet dat je ons daar graag in wilt lokken. Maar daar trappen wij niet inquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een ijsbad klaar staan in ELF.
Was het wel.quote:
Allemaal door de sneeuwballen van @Nailqueen.quote:
We zijn niet allemaal zo'n explosieve testosteronbom zoals jij beste Straan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat het is. Zullen wel hormonen zijn of zo bij @:redefine want hij is de hele dag al zo geïrriteerd.
En er zijn technische problemen bij de VAR.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:01 schreef Fred_B het volgende:
Rellerig sfeertje hier trouwens. Bas Nijhuis is geblesseerd hoor.
Dickie Advocaat.gifquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
En er zijn technische problemen bij de VAR.
Die zou juist bij zijn geweest als de VAR het niet zou doen.quote:
Wees welkom in mijn hoekje, waar we kunnen neerkijken op de ruziemakers.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:13 schreef Arizona het volgende:
Hier is het nog kouder dan de sfeer in dit topic!
Motsneeuw. Daar heb je echt helemaal niks aan.
Ik ben trouwens nog even aan het nadenken welke kant ik kies bij de rellen in dit topic.
Oe, veroordelend neerkijken op anderen, dat klinkt erg veelbelovend!quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wees welkom in mijn hoekje, waar we kunnen neerkijken op de ruziemakers.
Oh daar schuif ik ook aanquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wees welkom in mijn hoekje, waar we kunnen neerkijken op de ruziemakers.
Uiteraard is ons gedrag steun gewoon jouw schuld.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh daar schuif ik ook aan![]()
Aan het normale postgedrag was ook wel altijd al te zien dat deze ruziemakers zich zouden verlagen tot zulk laag niveau hè, ik kan niet zeggen dat ik echt verbaasd ben dat ze hiertoe verworden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |