Dat heb ik geweten ja... Ging op mijn plaat gisteravond, was ineens spekglad. Gelukkig is mijn hersencel niet beschadigd geraakt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:46 schreef Momo het volgende:
[ x ]
IJzel kansen weer voor maandag en dinsdag
Weer een tegenvallerquote:
Voor wie?quote:
Steeds maar weer die koers richting net-niet weer. Geen lente, geen winter.quote:
Tja deze winter wil gewoon niet lukken om de kou goed door te laten komen, dan mag ik hier nog blij zijn in het noorden, maar op het ijs staan is nog steeds niet aan de orde geweest. (Bedoel dan grotere wateren)quote:Op maandag 2 februari 2026 11:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Steeds maar weer die koers richting net-niet weer. Geen lente, geen winter.
Putto is het niet met je eens.quote:Op maandag 2 februari 2026 11:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja deze winter wil gewoon niet lukken om de kou goed door te laten komen, dan mag ik hier nog blij zijn in het noorden, maar op het ijs staan is nog steeds niet aan de orde geweest. (Bedoel dan grotere wateren)
Die putto mag zijn weerlijn wel mee het graf in nemen. Zulke personen lekker links laten liggenquote:Op maandag 2 februari 2026 12:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Putto is het niet met je eens.
Putto??quote:Op maandag 2 februari 2026 12:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Putto is het niet met je eens.
Rest van de maand dit weer is prima. Volle bak zon en 6-8 gradenquote:
Zon lacht ons al de hele dag toe?quote:Op maandag 2 februari 2026 15:06 schreef Seeburg54 het volgende:
Man man![]()
Wat ben ik zat van dit klotenweer. Koud, vorst, akelige oostenwind. Sneeuw. Ijzel.![]()
En het eind komt maar niet in zicht.
Afgelopen weekend waren we in Gelderland, daar was het een stuk aangenamer. Hier in Drenthe wil die kou maar niet opbokken.
Het is ook best wel zuur dan te horen dat ze elders steeds dubbele cijfers hebben.quote:Op maandag 2 februari 2026 15:06 schreef Seeburg54 het volgende:
Man man![]()
Wat ben ik zat van dit klotenweer. Koud, vorst, akelige oostenwind. Sneeuw. Ijzel.![]()
En het eind komt maar niet in zicht.
Afgelopen weekend waren we in Gelderland, daar was het een stuk aangenamer. Hier in Drenthe wil die kou maar niet opbokken.
Ik hoop morgenavond okquote:Op zondag 1 februari 2026 17:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt hier komt nog wel een eerste code rood van het jaar aan.
Jup, dat merk ik vandaag al. Echt van die vrieswind, daarom wordt het zometeen ook gelijk koud zodra de zon weg is.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:22 schreef fotostarter het volgende:
7 graden maar die wind maakt het ijzig koud. Gadver
Hier in Drenthe nu -9 graden gevoelstemperatuur genot.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:22 schreef fotostarter het volgende:
7 graden maar die wind maakt het ijzig koud. Gadver
Nergens in Nederland is het warmquote:
Ja, dat is in elk geval positief. De zon. Maar mijn lijf trekt die kou niet meer. Stijf en stram.quote:Op maandag 2 februari 2026 15:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zon lacht ons al de hele dag toe?
De eersten zaten hier alweer voorzichtig op het terras.
En die zaterdag dan helemaal, zowww. Lekker.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:04 schreef INViCTuS het volgende:
Woensdag wel schappelijke temperatuur
[ x ]
Ik zou het minder erg vinden als het einde van dit shitweer in zicht is. Maar dat wil maar niet lukken. Ik word er gewoon depri en chagarijnig van.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het is ook best wel zuur dan te horen dat ze elders steeds dubbele cijfers hebben.
Nu ligt de temperatuur hier meestal wel een stukje lager en dat is oke maar het verschil is idd nu wel heel lang groot.
Ik ben echt jaloers gewoon.
Dat kaartje hierboven geeft dan wel wat hoop.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:11 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik zou het minder erg vinden als het einde van dit shitweer in zicht is. Maar dat wil maar niet lukken. Ik word er gewoon depri en chagarijnig van.
Ik moet het nog zien hier in het noorden. Maar goed, het is februari, vaak de maand met echt winterweer. Wat wil ik ook eigenlijk.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat kaartje hierboven geeft dan wel wat hoop.
Nog 2,5 maand. Kom op je kunt het!quote:Op maandag 2 februari 2026 17:08 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, dat is in elk geval positief. De zon. Maar mijn lijf trekt die kou niet meer. Stijf en stram.
Bovendien heb ik buitendieren, sta je voor je werk al die waterbakken ijsvrij te maken in de kou en in het donker. Bah.![]()
Ik wil voorjaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 februari 2026 17:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nog 2,5 maand. Kom op je kunt het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb dat ook met die dieren. Zo vervelend als steeds alles dicht vriest. Hier echt alleen begin van de maand maar 2 of 3 keer gehad dat het nodig was. Verder overdag in ieder geval weer boven nul. Echt niet mogen klagen deze winter. Heerlijk weer steeds.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:08 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, dat is in elk geval positief. De zon. Maar mijn lijf trekt die kou niet meer. Stijf en stram.
Bovendien heb ik buitendieren, sta je voor je werk al die waterbakken ijsvrij te maken in de kou en in het donker. Bah.![]()
Ik wil voorjaar.
Mazzelaar. Hier is het al weken ijshakken en/of sneeuwruimen.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met die dieren. Zo vervelend als steeds alles dicht vriest. Hier echt alleen begin van de maand maar 2 of 3 keer gehad dat het nodig was. Verder overdag in ieder geval weer boven nul. Echt niet mogen klagen deze winter. Heerlijk weer steeds.
Maar dat is dus in de Limburgs/Brabantse woestijn.
Dat was idd ook heel naar!quote:Op maandag 2 februari 2026 18:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Iedereen klaagt wel over de kou, maar toch heb ik liever dit dan die zeiknatte herfst van twee jaar geleden die een half jaar duurde.
Tja avond en nacht werk natuurlijk, dan zijn de meeste mensen binnen of van de weg af.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:19 schreef michiel_merk het volgende:
Code oranje voor het noorden morgen[ afbeelding ]
Nummertje 8 al weer van dit jaarquote:Op maandag 2 februari 2026 19:57 schreef Nijna het volgende:
Hoeveelste code oranje is dit deze winter... ik kan me niet herinneren dat we zo lang achter elkaar in geel/oranje hebben gezeten (kan het ook vergeten zijn).
Maar we gaan het weer zien...
Voor even, maar wat gebeurt er over 10 à 15 dagen? Het kan werkelijk alle kanten op van mild bij ZW-wind tot ijzig koud bij NO-wind. Vooralsnog ziet het er mild uit, maar de wind hoeft maar te veranderen en we kunnen de schaatsen weer uit het vet halen. Wel bijzonder hoe dun de scheidslijn tussen mild en kou des doods is.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:04 schreef INViCTuS het volgende:
Woensdag wel schappelijke temperatuur
[ x ]
Dan mag Noord-Holland, Flevoland, Utrecht, Overijssel en Gelderland ook wel code oranje als ik dit zie:quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:19 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |