Toen keek ik al niet meer. Daarna ook nooit meer zo'n talent hunt of zo gevolgd.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vanwege de hype was ik het 3e seizoen wel gaan kijken. Ik weet nog dat mijn hele klas voor Floortje was en eentje was voor Raffaela
Nee maar tot nu toe was het meer een soort ongefundeerde spanning. Nu is er duidelijkheid over wat er aan ten grondslag ligt.quote:
Dat is ook mijn puntquote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jim Bakkum is in elke Nederlandse romcom te vinden
Bekijk deze YouTube-video
Je weet toch inmiddels wel dat Meke uit een smakeloos land komtquote:
X-Factor was een veel leuker programma dan Idols. Ook leuker dan The Voice.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen keek ik al niet meer. Daarna ook nooit meer zo'n talent hunt of zo gevolgd.
Ik ben even een koffie gaan drinken want ik dacht dat ik wel wat frisse lucht kon gebruiken om door m'n verkoudheid heen te komen. Was ook oké maar dat uurtje buitenshuis gaat me de rest van de dag kosten om van bij te komenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik dacht ik ga wandelen buiten voor de beweging, maar het was ZO koud dat ik weer teruggegaan ben. Het lijkt wel -10.
Dat laatste heeft toch weinig met de temperatuur te maken?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben even een koffie gaan drinken want ik dacht dat ik wel wat frisse lucht kon gebruiken om door m'n verkoudheid heen te komen. Was ook oké maar dat uurtje buitenshuis gaat me de rest van de dag kosten om van bij te komen
Gevoelstemperatuur is vandaag erg laag ja. Vanochtend op de fiets al en met wandelen vanmiddag ook. De wind maakt het koud.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik dacht ik ga wandelen buiten voor de beweging, maar het was ZO koud dat ik weer teruggegaan ben. Het lijkt wel -10.
Wel met de emotionele gevoelstemperatuur Redefine.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste heeft toch weinig met de temperatuur te maken?
Nog steeds?quote:
Ze hebben allebei in musicals gespeeld, dus het is ook weer niet of ze er niks mee hebben gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jim dan vooral. Jamai was wel terecht. Jim kon toen gewoon echt niet zingen. Kan mij nog wel een verkrachting van Against All Odds van hem herinneren.
Het aparte bij hen is dat ze twee van de weinigen zijn die nog steeds wel veel doen, maar beiden dan weer niks met zingen.
Hier een gevoelstemperatuur van minus 7.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:15 schreef Guanabana het volgende:
Oh gevoelstemperatuur is ook -1.
Nou kan niet wachten op 20 graden.
Klopt. Maar dat is wel nog echt wat anders dan een zangcarrière.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben allebei in musicals gespeeld, dus het is ook weer niet of ze er niks mee hebben gedaan
Is dat door de temperatuur of jouw persoonlijkheidquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier een gevoelstemperatuur van minus 7.
Dit zou ik niet pikken als ik jou was, Luctor!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat door de temperatuur of jouw persoonlijkheid
Ik denk beide.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat door de temperatuur of jouw persoonlijkheid
@Strani zit nu balend in een hoek. Geen gehoopte rel.quote:
Door de temperatuur iets van minus 20 en dan mijn persoonlijkheid waardoor het minus 7 is.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani zit nu balend in een hoek. Geen gehoopte rel.
Eet smakelijk alvast.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:23 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Ik ga nu een Knorr Wereldgerecht maken.
Welke?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:23 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Ik ga nu een Knorr Wereldgerecht maken.
Ik ben vanmiddag naar de supermarkt en weer terug gelopen, zo'n 500 meter enkele reis. Mijn handen waren compleet bevroren toen ik terug wasquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:11 schreef Guanabana het volgende:
Voorlopig nietquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En nog steeds!
Ga je trouwens nog naar Stoornis of my Life?
Uitstekende vraag, mijn waardequote:
Nee over 3 wekenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Voorlopig nietIk had nog even de hoop dat ik gewonnen tegoedbonnen daarvoor kon inzetten, maar daar bleek een limiet op te zitten van 45 euro per ticket en daar zat Stoornis ruim boven
. Maar hij wordt verlengd, dus wie weet bedenk ik me nog
Ben jij al geweest?
Dat na werktijd vind ik wat minder, maar op zich een goed teken dat een manager vertrouwt op het inzicht van zijn mensen en hij zichzelf daar niet te goed voor vindt.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:47 schreef Arizona het volgende:
Als je manager jou, na een gezamenlijk enigszins verhit projectoverleg met een leverancier, vervolgens na werktijd nog belt om te vragen of hij nog wel "goed in de wedstrijd" zit en even wil spiegelen, wat zegt dat dan over de rolverdeling in het team?
(Het zegt in ieder geval dat ik veel meer salaris moet krijgen, vind ik).
Dat is wel het voordeel als je al wereldgerechten eet. Dan heb je al genoeg buitenlandse invloed in je leven en kan je gewoon in een huisje in Nederland op vakantiequote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:54 schreef Guanabana het volgende:
We hebben pasgeleden in een soort impuls (want korting en jeugdsentiment) Center Parcs geboekt, maar kregen vrij snel daarna al spijt toen we de reviews gingen lezen![]()
![]()
Dus ja, nu verwacht ik maar het ergste qua vies koud huisje en zo en dan maar het beste ervan maken
Oh ik dacht tijdens het lezen dat het meer de kant op ging van '.... je bent al zo burgerlijk/pauper, dan zal Center Parcs ook wel meevallen'.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel als je al wereldgerechten eet. Dan heb je al genoeg buitenlandse invloed in je leven en kan je gewoon in een huisje in Nederland op vakantie
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik dacht tijdens het lezen dat het meer de kant op ging van '.... je bent al zo burgerlijk/pauper, dan zal Center Parcs ook wel meevallen'.
Voor mij is het meer de Plaza en in het donker 's avonds zwemmen in het buitenzwembad (dat je door van die plastic flappen naar buiten gaatquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:57 schreef Strani het volgende:
Ik heb ook best sterke jeugdherinneringen aan Center ParksVooral oranje gordjinen, volgens mij hadden die huisjes dat midden/eind jaren 80.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja! Ik kan me alleen binnenzwembaden herinneren.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor mij is het meer die Plaza en in het donker 's avonds zwemmen in het buitenzwembad (dat je door van die plastic flappen naar buiten gaat) en dat het dan koud is (want we gingen blijkbaar altijd in de winter).
Nou ja, hij hoopte dat ik nog in de auto zat zei hijquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat na werktijd vind ik wat minder, maar op zich een goed teken dat een manager vertrouwt op het inzicht van zijn mensen en hij zichzelf daar niet te goed voor vindt.
Ben je oud genoeg dat jij het nog kent als Sporthuis Centrum?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja! Ik kan me alleen binnenzwembaden herinneren.
Eigenlijk is Center Parks gewoon heel erg tof.
Neequote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben je oud genoeg dat jij het nog kent als Sporthuis Centrum?
Oooh, dan ben je gewoon een jonge god!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
NeeNét niet, zie ik. Vanaf 1986 is het Center Parks. Nooit geweten!
Wij zijn de laatste keer naar de Centerparcs bij Parijs geweest. Van buiten waren dat echt gribushuisjes, maar van binnen was het echt dikke primaquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor mij is het meer de Plaza en in het donker 's avonds zwemmen in het buitenzwembad (dat je door van die plastic flappen naar buiten gaat) en dat het dan koud is (want we gingen blijkbaar altijd in de winter).
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn de laatste keer naar de Centerparcs bij Parijs geweest. Van buiten waren dat echt gribushuisjes, maar van binnen was het echt dikke prima. En de gaafste Aqua Mundo waar ik ooit ben geweest!
Wij gingen vroeger heel vaak naar Centerparcs, oftewel Sporthuis Centrum. Als kind al met mijn ouders maar later ook met onze eigen dochter. De huisjes zijn inderdaad vaak niet de allerbeste, maar de parken an sich vind ik heerlijk. Je bent er wel echt helemaal uit, ik vind het heel rustgevend om daar te zijn. Zeker die oudere parken, die huisjes liggen altijd zo mooi in het bos en ik hou van de sfeer van de Market Dome en de Aqua Mundo's
Dat wist ik toch alquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oooh, dan ben je gewoon een jonge god!
Oh ja met die foto's van gezellige haardvuurtjes en nevelige meertjes in het ochtendglorenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:09 schreef Arizona het volgende:
Ik vond die brochures van Centerparcs ook altijd zo mooi, ik kon daar uren in bladeren als kind. En dan uitpluizen in die tabellen, welk park nou het mooiste zwembad had met de meeste attracties
Daar zijn wij ook geweest, inderdaad een park met dat typische Centerparcs-gevoelquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
We gaan naar de Kempervennen, dat is wel ook een oude/grote geloof ik.
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:09 schreef Arizona het volgende:
Ik vond die brochures van Centerparcs ook altijd zo mooi, ik kon daar uren in bladeren als kind. En dan uitpluizen in die tabellen, welk park nou het mooiste zwembad had met de meeste attracties
Heb ook oude tv-reclames van 'Sporthuis Centrum' gekeken, vrij hilarisch.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja met die foto's van gezellige haardvuurtjes en nevelige meertjes in het ochtendgloren
Hahaha dat had ik ook altijd, raar fenomeen was datquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:14 schreef Arizona het volgende:
En dat je dan zo lang in het golfslagbad was geweest, dat je 's avonds in je bedje alsnog de golven voelde![]()
Oe, je brengt me op een ideequote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Heb ook oude tv-reclames van 'Sporthuis Centrum' gekeken, vrij hilarisch.
Dat dénkt iedereen, dat dat daardoor kwamquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:14 schreef Arizona het volgende:
En ze hadden knuffelmuren bij het zwembad![]()
En dat je dan zo lang in het golfslagbad was geweest, dat je 's avonds in je bedje alsnog de golven voelde
[..]
Daar zijn wij ook geweest, inderdaad een park met dat typische Centerparcs-gevoel
… En de aarde is plat en Trump is een genie.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dénkt iedereen, dat dat daardoor kwamMaar in werkelijkheid had Center Parks dwergen in dienst die voor heel weinig geld en vaak de hele nacht lang onder zo'n bed moesten liggen en de matras dan van beneden moesten bewegen om golven te simuleren.
Daar is nog een hoop gedoe van geweest toen dat aan het licht kwam.
Mooie poging tot marketingpraat, 'kijk ons eens progressief zijn en dwergen in dienst nemen.'quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dénkt iedereen, dat dat daardoor kwamMaar in werkelijkheid had Center Parks dwergen in dienst die voor heel weinig geld en vaak de hele nacht lang onder zo'n bed moesten liggen en de matras dan van beneden moesten bewegen om golven te simuleren.
Daar is nog een hoop gedoe van geweest toen dat aan het licht kwam.
Oh ja ik noem kinderen altijd dwergen maar je hebt gelijk, het waren kinderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooie poging tot marketingpraat, 'kijk ons eens progressief zijn en dwergen in dienst nemen.'
Deden ze niet, was gewoon kinderarbeid.
Gelukkig trapte men er niet in.
Wat is dát nou weer voor onzinquote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
… En de aarde is plat en Trump is een genie.
Ik noemde beide altijd gewoon mini's, maar dat werd onhandig toen die auto op de markt kwam.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja ik noem kinderen altijd dwergen maar je hebt gelijk, het waren kinderen.
Toen dacht iedereen opeens dat je het over de auto had.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik noemde beide altijd gewoon mini's, maar dat werd onhandig toen die auto op de markt kwam.
Wil je zeggen dat Trump géén genie is?quote:
Precies.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen dacht iedereen opeens dat je het over de auto had.
Ja, dat wordt dan erg verwarrend.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies.
En als er dan daadwerkelijk zo'n auto door de straat rijdt, bestuurd door een dwerg en met een kind als passagier, dan begrijp je wel dat de verwarring al snel meer dan compleet is.
Oja okéquote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar tot nu toe was het meer een soort ongefundeerde spanning. Nu is er duidelijkheid over wat er aan ten grondslag ligt.
Popstars the rivals was ook topquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
X-Factor was een veel leuker programma dan Idols. Ook leuker dan The Voice.
Eens een tienermeisje, altijd een tienermeisjequote:
Nee en Jamai doet nog mee bij Disney singalongs enzo, Jim heeft net de nieuwe Wicked ingezongenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben allebei in musicals gespeeld, dus het is ook weer niet of ze er niks mee hebben gedaan
De aarde is niet plat maar meer een soort banaan. Dat weet iedereen die een beetje eigen onderzoek doetquote:
Hoezo is de aarde niet plat??quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
De aarde is niet plat maar meer een soort banaan. Dat weet iedereen die een beetje eigen onderzoek doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |