Ik hou me aan de regels.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gewoon luisteren naar de handhavers op dit forum anders mogen zij hun wapen op je legen ja.
Jij terrorist.
Executie van een reeds ontwapende man.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
De regering Trump is groot voorstander van wapenbezit.
Dus die moet niet gaan janken dat er mensen gewapend op straat lopen.
In Nederland denken we daar totaal anders over.
Je vergelijking gaat daarom niet op
Verder mag je op deze foto aanwijzen op welke manier zijn handen verborgen waren en de ICE schutter uit voorzorg zijn hele magazijn moest leegschieten.
[ afbeelding ]
Als dat zo is dan zullen die agenten er wel voor gestraft worden toch?quote:Op zondag 25 januari 2026 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Executie van een reeds ontwapende man.
Meer kan ik er niet van maken.
En het roept heel donkere beelden op.
Maar alles met common fucking sense.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het heeft zelfs niks met ''links'' of ''rechts'' te maken.
Ik voel me door jou ernstig bedreigd, dus ik ga je nu bannen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:43 schreef incel het volgende:
[..]
Ik hou me aan de regels.
Dat is het mooie van een democratie. Mensen mogen een mening hebben. Maar je mag er geen geweld bij gebruiken.
Stel je voor dat iemand naar FOK! hoofdkwartier ga met een wapen op zak en heel hard in admins hun gezicht gaat schreeuwen omdat ze het ergens niet mee eens zijn, en dan raar opkijken als ze de politie bellen zeker omdat ze zich niet veilig voelen
Met die debiel in het Witte Huis? Natuurlijk niet.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:44 schreef incel het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zullen die agenten er wel voor gestraft worden toch?
Maar het is dus niet zo, want ze handelen conform de wet.
Echter kan ik met mijn posts jouw leven en dat van je collegas niet binnen 1 seconde beeindigen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik voel me door jou ernstig bedreigd, dus ik ga je nu bannen.
Is nog volgens de regels ook.
Aaah kijk, nu komt de aap uit de mouw.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met die debiel in het Witte Huis? Natuurlijk niet.
Deze schutter gaat zelfs een lintje krijgen.
De enige wiens leven in 1 seconde via nekschot beëindigd werd, was dat van een man die zijn 2e amendement rechten ten volste uitdroeg maar niet 'op de juiste - lees redneck - manier'.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:45 schreef incel het volgende:
[..]
Echter kan ik met mijn posts jouw leven en dat van je collegas niet binnen 1 seconde beeindigen.
Wat die gast met z'n pistool dus wel kon.
Nee.quote:
Waar het om gaat is dat jij het normaal vindt dat ze dat met dood moesten bekopen..quote:Op zondag 25 januari 2026 19:41 schreef incel het volgende:
[..]
"Fake news"
De enige mensen die hier fake news verspreiden zijn idioten die denken dat wat deze gast en die vrouw met die auto deden normaal is.
Blijf met je poten van agenten en hulpverleners af. Doe je dat niet, dan mag je vertrekken uit de maatschappij.
Uhm ja... ICE zijn de stormtroepen van deze debiel.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:45 schreef incel het volgende:
[..]
Aaah kijk, nu komt de aap uit de mouw.
Het gaat dus wederom om "Die debiel uit het witte huis"
Hij werd neergeschoten toen zijn wapen al afgepakt was. Dus zou erg knap zijnquote:Op zondag 25 januari 2026 19:45 schreef incel het volgende:
Wat die gast met z'n pistool dus wel kon.
De ICE-doodseskaders in Minneapolis vallen uiteindelijk toch onder zijn verantwoordelijkheid??quote:Op zondag 25 januari 2026 19:45 schreef incel het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:45 schreef incel het volgende:
[..]
Helaas kunnen ze wel beter richten dan stormtroopersquote:Op zondag 25 januari 2026 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm ja... ICE zijn de stormtroepen van deze debiel.
Wat heeft dit met mij te maken? Dat zijn de regels daar in de VS. Als je een vuurwapen hebt, dan moet je extra voorzichtig zijn. Doe je dat niet en ga je met vuurwapen op zak met 6 agenten vechten en kunnen ze er niet 100% zeker voor zorgen dat jij ze niet dood kan schieten, dan zullen ze jou gewoon doodschieten. Dat is volgens de regels.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat jij het normaal vindt dat ze dat met dood moesten bekopen..
De rest vindt dat de incompetentie van ICE daarin een doorslaggevende rol heeft gespeeld.
ICE zijn agenten noch hulpverleners.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:41 schreef incel het volgende:
[..]
"Fake news"
De enige mensen die hier fake news verspreiden zijn idioten die denken dat wat deze gast en die vrouw met die auto deden normaal is.
Blijf met je poten van agenten en hulpverleners af. Doe je dat niet, dan mag je vertrekken uit de maatschappij.
Het is wel zijn schuld dat ICE nu zo te keer gaat, want onder andere presidenten gebeurde dat niet.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:45 schreef incel het volgende:
[..]
Qua Star Wars ja.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Helaas kunnen ze wel beter richten dan stormtroopers
Er is geen 1 wet in die us die zegt dat je iemand mag doodschieten als er geen gevaar meer isquote:Op zondag 25 januari 2026 19:48 schreef incel het volgende:
[..]
Wat heeft dit met mij te maken? Dat zijn de regels daar in de VS. Als je een vuurwapen hebt, dan moet je extra voorzichtig zijn. Doe je dat niet en ga je met vuurwapen op zak met 6 agenten vechten en kunnen ze er niet 100% zeker voor zorgen dat jij ze niet dood kan schieten, dan zullen ze jou gewoon doodschieten. Dat is volgens de regels.
En wat is daar slecht aan? Jij vindt het goed dat er veel illegalen zijn?quote:Op zondag 25 januari 2026 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is wel zijn schuld dat ICE nu zo te keer gaat, want onder andere presidenten gebeurde dat niet.
quote:Op zondag 25 januari 2026 19:50 schreef incel het volgende:
[..]
En wat is daar slecht aan? Jij vindt het goed dat er veel illegalen zijn?
Achteraf makkelijk praten, op dat moment waren 6 agenten voor hun leven aan het vechten.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij werd neergeschoten toen zijn wapen al afgepakt was. Dus zou erg knap zijnDit moet zelfs jij nog zien. Of negeer je die foto hier boven voor het gemak maar ff?
Allerlei boeren in Nebraska wel, zolang ze ze voor een habbekrats het veld in konden sturen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:50 schreef incel het volgende:
[..]
En wat is daar slecht aan? Jij vindt het goed dat er veel illegalen zijn?
Dit is waarom deze discussie zo hevig is. Het gaat niet om die gast of om dat wijf wat met haar auto op die agenten in reed. Het gaat erom dat mensen Trump haten. Het gaat erom dat mensen vinden dat illegalen niet uitgezet hoeven te worden. Het gaat erom dat mensen denken boven de wet te staan omdat ze in hun linkse woke bubbel willen deugen. DAT is waar de discussie over gaat.quote:
[..]
Achteraf makkelijk praten, op dat moment waren 6 agenten voor hun leven aan het vechten.
quote:
Er zal ook wel een reden zijn dat de mensen voor ICE probeert te rekruteren uit deze groep en niet onder, noem eens wat, juristen, sociaalwerkers of rechtenstudenten.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm ja... ICE zijn de stormtroepen van deze debiel.
Zelfde volk dat op 6 januari probeerde de Amerikaanse democratie met geweld te vernietigen
[..]
Achteraf makkelijk praten, op dat moment waren 6 agenten voor hun leven aan het vechten.
[..]
Nee je snapt er gewoon helemaal, maar dan ook helemaal niks van.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:51 schreef incel het volgende:
[..]
Dit is waarom deze discussie zo hevig is. Het gaat niet om die gast of om dat wijf wat met haar auto op die agenten in reed. Het gaat erom dat mensen Trump haten. Het gaat erom dat mensen vinden dat illegalen niet uitgezet hoeven te worden. Het gaat erom dat mensen denken boven de wet te staan omdat ze in hun linkse woke bubbel willen deugen. DAT is waar de discussie over gaat.
In Amerika werkt het anders dan hier vriend. Daar is iedereen met een vuurwapen levensgevaarlijk.quote:
Dat hebben we gezien ja.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:52 schreef incel het volgende:
[..]
In Amerika werkt het anders dan hier vriend. Daar is iedereen met een vuurwapen levensgevaarlijk.
quote:
Blij om te zien dat het onderzoeksteam van FOK! dit beter weet de beoordelen dan de Amerikaanse overheid.quote:
Maar hebben ze daadwerkelijk een ander mandaat gekregen? Ik heb dat niet echt meegekregen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Stuk minder medewerkers wel en een ander mandaat. Heimelijk of niet.
U studeert drama, zie ik.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:50 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Hoe komt het dat jij geen Spaans spreekt in Nederland, amigo?quote:Op zondag 25 januari 2026 19:52 schreef incel het volgende:
[..]
In Amerika werkt het anders dan hier vriend. Daar is iedereen met een vuurwapen levensgevaarlijk.
Naar mijn mening, eerst de FBI er heen sturen, de hele fraude case bloot leggen, als blijkt dat Walz en de burgermeester inderdaad betrokken waren met de fraude, deze uit het ambt ontheffen en dan had ICE vrij spel gehad.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Noem had in navolging daarvan de ICE operaties kunnen stil leggen totdat ze op 1 lijn zat met de lokale overheid.
https://www.nytimes.com/2(...)or-has-arrived.html#quote:The toolbox isn’t particularly varied. President Trump is using all the instruments: the reported quotas for ICE arrests; the paramilitary force made up of thugs drunk on their own brutality; the spectacle of random violence, particularly in city streets; the postmortem vilification of the victims. It’s only natural that our brains struggle to find logic in what we are seeing. There is a logic, and this logic has a name. It’s called state terror .
Ik ben niet woke.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:53 schreef incel het volgende:
[..]
Wederom hier houdt het op. Linkse woke bubbel. Compleet knettergek en neit voor reden vatbaar.
De wet maakt niet uit, de regels maken niet uit, want Trump slecht!
Vandaar het ''heimelijk'' want het lijkt er op dat ze zichzelf taken en verantwoordelijkheden toe eigenen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar hebben ze daadwerkelijk een ander mandaat gekregen? Ik heb dat niet echt meegekregen.
Dat het aantal in de straat door overheidsapparaten geëxecuteerde Amerikanen onder Obama op 0 staat zegt ook veel.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vandaar het ''heimelijk'' want het lijkt er op dat ze zichzelf taken en verantwoordelijkheden toe eigenen.
Werd er maar een onafhankelijk eerlijk onderzoek gedaan.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:52 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Blij om te zien dat het onderzoeksteam van FOK! dit beter weet de beoordelen dan de Amerikaanse overheid.
Jij had natuurlijk liever hetzelfde beleid als in Europa daar gezien. Kom maar binnen allemaal jongens. Gratis geld!quote:Op zondag 25 januari 2026 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben niet woke.
Goeiedag, dat uitgerekend ik op fok nog woke genoemd mag worden...
En ja, Trump is slecht. In- en inslecht. De meest waardeloze president sinds Andrew Johnson, en nog stukken gevaarlijker ook.
En volgens welke wet is het oké om een reeds ontwapende burger die door 5 collega's in bedwang wordt gehouden in het achterhoofd te schieten om daarna de rest van het magazijn in zijn rug te legen?quote:Op zondag 25 januari 2026 19:53 schreef incel het volgende:
[..]
Wederom hier houdt het op. Linkse woke bubbel. Compleet knettergek en neit voor reden vatbaar.
De wet maakt niet uit, de regels maken niet uit, want Trump slecht!
Dat je iets tiranniek vindt wil niet zeggen dat het zo is natuurlijk.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
Was toch iets met burgers die zich moeten kunnen beschermen tegen een tirannieke overheid?
Hmmmmmmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |