quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wacht even. Van welke kant komt de escalatie volgens jou precies?
quote:
Uiteraard. Alhoewel ik verder niet direct een reden heb om aan te nemen dat het een stel onopgeleide incompetente prutsers zijn geloof ik wel dat ze daar ondertussen aardig op hun tandvlees lopen en dat dat voor een groot deel ook het probleem is.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoewel dit klopt is het natuurlijk wel zaak dat agenten daarvoor getrained zijn en deze tulpenclub is dat niet. Of in ieder geval die we hier zien..
Stukje miscommunicatie, maar hoe kom je in zo'n situatie terecht? Als je met een vuurwapen op zak met agenten gaat worstelen dan moet je niet gek opkijken als ze je onschadelijk maakt als ze niet weten of je ze elk moment zelf dood kan schieten.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar zoals het er nu naar uit ziet was het wapen hem al afhandig gemaakt.
Daar doel ik op met training.
Is een betaalde Rusland trollquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar hij lijkt haar te duwen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde hij haar overeind te helpen.
Wat ik tot nu toe zie van ice zijn natuurlijk de excessen maar die zijn wel zo heftig en veelvoorkomend dat bij mij het beeld ontstaat dat er op zijn zachtst gezegd wat mis is met die instantie.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uiteraard. Alhoewel ik verder niet direct een reden heb om aan te nemen dat het een stel onopgeleide incompetente prutsers zijn geloof ik wel dat ze daar ondertussen aardig op hun tandvlees lopen en dat dat voor een groot deel ook het probleem is.
Het begon allemaal met Hillary’s emailsquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoop het. Geheel vrijwillig en voor je lol zulke onzin uitkramen zou niet best zijn.quote:
Of hij helpt haar overeindquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij valt die gozer die nu dood is, eerst nog ff die vrouw aan.
Hij was niet blankquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:51 schreef TheJanitor het volgende:
Gelukkig vinden alleen blanken het belangrijk genoeg om hun leven te geven voor criminele illegalen anders kreeg je weer een BLM beweging waar ze alles slopen en tv's jatten.
Jup was ik ook al bang voor, waarom anders zoveel firepower meenemen om te gaan 'demonstreren' (Mega gevaarlijke onveilige situatie veroorzaken bij agenten die met gevaar voor eigen leven de wet aan het handhaven zijn).quote:
Hij ziet er erg Joods uitquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:50 schreef incel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit schijnt hem trouwens te zijn
Mensen uit het Midden-Oosten en Noord Afrika vallen onder blank hier in Amerikaquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:55 schreef incel het volgende:
[..]
Jup, snap niet waarom alle media over een blanke man schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |