Ja, waar dan?quote:
Wijquote:
Hallo leuk mensquote:Op maandag 26 januari 2026 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo leuke mensen
Ben toe aan een paar vrije dagen
Prima hoorquote:
Same samequote:Op maandag 26 januari 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor
En met jou?
Dadelijk even overleg en dan doorwerken. Productieve dag vandaag.quote:
Succesquote:Op maandag 26 januari 2026 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dadelijk even overleg en dan doorwerken. Productieve dag vandaag.
Thanksquote:
Hoiquote:
Is het koud in Nederland? Ik kom daar zaterdag aan.quote:
Ja... het is echt winterquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het koud in Nederland? Ik kom daar zaterdag aan.
Wut. Oh damnquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... het is echt winter
Tenminste in Groningen ligt veel sneeuw
maar er komt dooi aan, maar de warmste dag de komende week is volgens mijn telefoon drie graden...
Nou, dat denk ik niet. De reden is niet zo leuk. But thanks anywayquote:Maar met jou in het land wordt de gevoelstemperatuur een stuk hoger
Oh shit sorryquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wut. Oh damn
[..]
Nou, dat denk ik niet. De reden is niet zo leuk. But thanks anyway
No worriesquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit sorry
Had moeten vragen voordat ik grappen maak
KnuffelKan ik wat voor je doen?
Dan stuur ik je een extra warme, digitale knuffelquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
No worries
Knuffel helptI needed one
quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan stuur ik je een extra warme, digitale knuffel
Boehquote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:41 schreef Barbusse het volgende:
Catherine O' Hara dood. Alsof 2026 niet slechter kon beginnen
Is @Q. nog onder ons?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:41 schreef Barbusse het volgende:
Catherine O' Hara dood. Alsof 2026 niet slechter kon beginnen
Die is rijke mensenshit aan het doen. Beetje op vakantie gaan als het hier taffeskoud is.quote:
Rijke mensenshit en verstandige mensenshitquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die is rijke mensenshit aan het doen. Beetje op vakantie gaan als het hier taffeskoud is.
Klinkt heel verstandig.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die is rijke mensenshit aan het doen. Beetje op vakantie gaan als het hier taffeskoud is.
Ik had een beetje solidariteit van hem verwacht. Samen afzien enzoquote:
Loveeee de winterquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rijke mensenshit en verstandige mensenshit
Winter
Heul niet.quote:Op zondag 1 februari 2026 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Loveeee de winter
Maar ook de lente
En de zomer
Meer sneeuw is coming![]()
neequote:Op zondag 1 februari 2026 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Loveeee de winter
Maar ook de lente
En de zomer
Meer sneeuw is coming![]()
Ik hoop hetquote:
Wat erg, verschrikkelijkquote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Mijn papa is vannacht overleden
Gecondoleerd!quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Ooh Barb, gecondoleerd en een dikke knuffelquote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerd Barb, sterkte.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerd. Heel veel sterkte Barb!quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Oh fuck. Gecondoleerd man. Heel veel sterkte.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerd.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerdquote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerd en sterkte!quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerdquote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
quote:
Thanks jullie.quote:
*schouderklop geeft*quote:
Gecondoleerd schatjequote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gewoon in je joggingbroek naar kantoor.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:46 schreef DrMarten het volgende:
Lekker begin van de week als je in hoodie en joggingbroek thuis je ontbijtje zit weg te werken en je collega vraagt in welke ruimte het overleg straks ook alweer is.
Nu dus aangekleed in de trein
Q+ !quote:Op maandag 9 februari 2026 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon in je joggingbroek naar kantoor.
Ja, kan m'n arm nog niet helemaal recht omhoog optillen maar hopelijk komt dat nogquote:Op maandag 9 februari 2026 11:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
CL! Hoe is het met jou? De boel weer heel?
quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Toe aan vakantie. Toch alweer een week aan het werk. Verder mag ik niet klagen. Doe het wel.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 9 februari 2026 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, kan m'n arm nog niet helemaal recht omhoog optillen maar hopelijk komt dat nog
Damn, woman. Sterkte!quote:
Dat waardeer ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal er voortaan aan denken.
Niet een algemeen topic.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:57 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb wat zitten zoeken in dit deel van het forum. Maar kan het zo niet vinden (terwijl ik toch denk dat toch wel wat mensen ermee te maken hebben of hebben gehad). Is er een topic over dementie?
Je zou hem kunnen aanmaken,quote:Op maandag 16 februari 2026 14:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay thanks, dan heb ik iig niet scheef gekeken
Dat mag je zeker aanmakenquote:Op maandag 16 februari 2026 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zou hem kunnen aanmaken,
Misschien in overleg met @:Coolguy of @:Lenny77
En de niet-mooie vrouwen, dan?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:03 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik wilde alleen even hulde brengen aan alle mooie Vrouwen op deze wereld
Ok groetjes
Oh. Bedankt voor de hulde.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja ok, maar daar val jij niet onder dus no worries
Dotjequote:
Hey lieffie 😘quote:
quote:
Heb je je motor al?quote:
Morgen bellen ze voor het leveren.quote:
O oke woensdag wordt denk ik wel een mooie dat om te rijden, maar dan heb je hem waarschijnlijk nog nietquote:Op maandag 23 februari 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen bellen ze voor het leveren.
Voor je het weet is het weer voorbijquote:
Woensdag werk ik in Rotterdam. Denk dat het donderdag of vrijdag wordt.quote:Op maandag 23 februari 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke woensdag wordt denk ik wel een mooie dat om te rijden, maar dan heb je hem waarschijnlijk nog niet
quote:Op maandag 23 februari 2026 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Woensdag werk ik in Rotterdam. Denk dat het donderdag of vrijdag wordt.
Ja, volgende week droogquote:Op maandag 23 februari 2026 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]Er komen nog genoeg mooie dagen aan
Gelukkig is de dag al meer dan de helft voorbij, zou niet al te veel meer op gang komen als ik jou was.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:25 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet niet wat het is vandaag, maar ik kan gewoon niet op gang komen
Heb en iets te lange to do-lijst helaas.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is de dag al meer dan de helft voorbij, zou niet al te veel meer op gang komen als ik jou was.
maandagquote:Op maandag 23 februari 2026 15:25 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet niet wat het is vandaag, maar ik kan gewoon niet op gang komen
Ja! En lekker. Zit naast een open raamquote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maandag
regen
grijs en grauw
![]()
![]()
Gelukkig is het nu dinsdag en droog
Sorryquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
Wat een koude saaie triestige dag met bijpassend weer.
dikke knuffel voor jouquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
Wat een koude saaie triestige dag met bijpassend weer.
Is toch niet jouw schuldquote:
lievvvvvquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toch niet jouw schuld![]()
Barb
[..]
lievvvvv
Hoe is het met jou?quote:
Euh....quote:
Oeiquote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 25 februari 2026 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zonnetje
Straks muziekje op en richting mijn moeder fietsen
quote:
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh vind je ons niet lief
Bakkes ukkiequote:Op donderdag 26 februari 2026 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag het. Hij is duidelijk aan het stoken.
Hoi jijquote:
RIPquote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:42 schreef Q. het volgende:
Benieuwd hoe lang we hier nog hebben.
FB / FOK MOET BLIJVEN! #1
Ze waren okay. Relatief.quote:
NederFin.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:42 schreef Barbusse het volgende:
Onze Finland en Nederland posters hangen weer
Skattiequote:
CotSquote:
Direct keihard aangezet en met groot sentiment genoten?quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:46 schreef DrMarten het volgende:
Gister een oude CD-speler weggegeven aan mijn nichtje. Ding stond al jaren stof te vangen. Krijg ik net een appje of ik een CD kwijt was.
Ben er jaren van overtuigd geweest dat ik die in een auto had laten zitten toen ik hem bijna 10 jaar terug ingeruild had. Nooit aan gedacht om die oude CD-speler te checken![]()
Maar Angus & Julia Stone zijn weer terecht
Klachten van geluidsoverlast.quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Direct keihard aangezet en met groot sentiment genoten?
Zij heeft de cd nu en de cd-spelerquote:Op donderdag 12 maart 2026 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Direct keihard aangezet en met groot sentiment genoten?
Zoals het hoortquote:Op donderdag 12 maart 2026 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klachten van geluidsoverlast.
Confisqueren die hap, en rap 'n beetjequote:Op donderdag 12 maart 2026 12:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zij heeft de cd nu en de cd-speler
Ik heb net een nieuwe cd-speler gekocht. Fysieke media FTW.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:46 schreef DrMarten het volgende:
Gister een oude CD-speler weggegeven aan mijn nichtje. Ding stond al jaren stof te vangen. Krijg ik net een appje of ik een CD kwijt was.
Ben er jaren van overtuigd geweest dat ik die in een auto had laten zitten toen ik hem bijna 10 jaar terug ingeruild had. Nooit aan gedacht om die oude CD-speler te checken![]()
Maar Angus & Julia Stone zijn weer terecht
Bij mij was het bij de aanschaf van de vorige auto precies andersom.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Krijg een mail van de verzekering: uw motorverzekering is gewijzigd.
Ik denk: wtf.
Staat in de brief: u heeft 12 schadevrije jaren opgegeven. Dit is niet correct.
Ik: *zweet*
Brief: u heeft er 13. Daarom is uw premie aangepast.
Ik:
Ik zit er over te denken zo'n alles in 1 ding te gaan halen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe cd-speler gekocht. Fysieke media FTW.
Lekker bezigquote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij was het bij de aanschaf van de vorige auto precies andersom.
Op de site van de verzekeraar de schadevrije jaren opgezocht, ingevuld en vervolgens van diezelfde verzekeraar bericht dat ik een jaar minder zou hebben
Ook handigquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik:
Uiteindelijk maakte het dus niks uitquote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had precies dat wtf momentje eerder in het jaar toen we overstapten naar een andere verzekeraar
Ik blijf wel lekker fietsen. Heb ik ook minder last van de stijgende benzineprijzen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:50 schreef DrMarten het volgende:
Ik kwam er wel achter de verzekering die ik had echt tyfusduur was.
Net een nieuwe auto en daarom me er wat meer in verdiept. Ben nu met een 8 jaar jongere auto met ruim 100.000 minder kilometers op de teller ¤10 goedkoper uit dan bij de oude auto. En heb nog een betere dekking ook
Gevalletje fuck Allianz!
Die prijzen zijn wel een dingetje ja. 2.08 per liter inmiddelsquote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf wel lekker fietsen. Heb ik ook minder last van de stijgende benzineprijzen.
Net getankt, bijna 100 euroquote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die prijzen zijn wel een dingetje ja. 2.08 per liter inmiddels
En naar Duitsland rijden heeft nu ook echt geen zin meer. Scheelt maar een paar cent.
Heb de auto wel op standje Eco gezet. Eens zien of dat iets scheelt
Je moet wel zakgeld meenemen ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net getankt, bijna 100 euro
Tankpas wel, maar toch.
I'm gonna walk 500 miles. And gonna walk 500 more.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf wel lekker fietsen. Heb ik ook minder last van de stijgende benzineprijzen.
Indeed, same herequote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakte het dus niks uit![]()
Ach, zolang ik geen brokken maak of het is mijn schuld niet dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed, same here(18 ipv 17 jaar was het geloof ik)
Ik denk als ik straks de motor kan volgooien ik net zoveel zou betalen als wat ik normaal in een auto zou doenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je moet wel zakgeld meenemen ja.
Ben blij dat ik in de gelukkige omstandigheid ben dat ik het kan betalen, maar kan me voorstellen dat veel mensen hier zenuwachtig van worden.
Wel weer een goede motivatie om meer de fiets te pakken. Al blijf ik het ov wel mijden als de pest.
Wutquote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, zolang ik geen brokken maak of het is mijn schuld niet dan is er niks aan de hand
[..]
Ik denk als ik straks de motor kan volgooien ik net zoveel zou betalen als wat ik normaal in een auto zou doen
Wat zijn de brandstofprijzen in die bananenrepubliek waar jij woont?quote:
2 bananen en 1 sinasappel per literquote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zijn de brandstofprijzen in die bananenrepubliek waar jij woont?
Daar rijden ze op afgekeurde port.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zijn de brandstofprijzen in die bananenrepubliek waar jij woont?
Die gebruiken we om mee te koken.quote:
Normaal gooi ik de motor vol voor 25-30 euro ofzo. Dat is nu x2,5quote:
Holy guacamolequote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normaal gooi ik de motor vol voor 25-30 euro ofzo. Dat is nu x2,5
Voordeel is wel dat ik voorlopig toch niet kan toerenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2026 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ik voorlopig toch niet kan toeren![]()
Beknelde zenuw in de nek. Advies is om niet te rijden op de motor eer het over/genezen is. Ik heb 2x gereden en sindsdien staat ie stil (2 weken)quote:
Ouchquote:Op zondag 15 maart 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beknelde zenuw in de nek. Advies is om niet te rijden op de motor eer het over/genezen is. Ik heb 2x gereden en sindsdien staat ie stil (2 weken)
Thanks! Het gaat wel beter. Fysio heeft goed gemasseerd. Doe nekoefeningen. En ik kan fatsoenlijk slapen. Dus even afwachten wat het doet de komende weken.quote:
Oh wat naarquote:Op zondag 15 maart 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beknelde zenuw in de nek. Advies is om niet te rijden op de motor eer het over/genezen is. Ik heb 2x gereden en sindsdien staat ie stil (2 weken)
Ik duim voor jequote:Op zondag 15 maart 2026 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks! Het gaat wel beter. Fysio heeft goed gemasseerd. Doe nekoefeningen. En ik kan fatsoenlijk slapen. Dus even afwachten wat het doet de komende weken.
Thanks!quote:Op zondag 15 maart 2026 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat naar
Sterkte en beterschap
Ja, ik ben niet met de motor weg geweest.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik duim voor je
En luisteren naar advies van de fysio he![]()
Verstandigquote:Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Ja, ik ben niet met de motor weg geweest.
Dank je lieverdquote:Op zondag 15 maart 2026 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verstandig
Snap dat het naar is... met zulke mooie weer
Dikke en voorzichtige knuffel voor jou
CotSquote:
Ahwquote:
Durfde je niet?quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben al een poosje niet meer in deze buurt geweest
Eng hèquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben al een poosje niet meer in deze buurt geweest
Valt ook wel meequote:
Vind het niet meevallenquote:
Ahw.quote:
Nou zeg.quote:
Grapjeeeeequote:
quote:
Komt vast door je lengte.quote:
quote:
Gerustquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarmee je mij ook beschermt?
*bonk*quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daardoor heb ik eerder deurpostvrees.
Skattiequote:
Tijd voor de vrijmibo!quote:
Heb je een favo thee ?quote:
Is wel gezonder hèquote:
Zero dan wel.quote:
Zal jou eens snobben.quote:
Hue huequote:
quote:
quote:
Maagdelijk wit ikquote:
quote:
Liefst Pepsi Maxquote:
Pepsi is geen colaquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liefst Pepsi Max
En die uit Duitsland is het lekkerst
Smaakt ook niet slecht.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liefst Pepsi Max
En die uit Duitsland is het lekkerst
Jim won't take me!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'll take $500 for things that ain't even slightly true, Jim.
Nu al?quote:
Nu pas bedoel je. Tis goddomme al lang maandargh geweest.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |