Wutquote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, zolang ik geen brokken maak of het is mijn schuld niet dan is er niks aan de hand
[..]
Ik denk als ik straks de motor kan volgooien ik net zoveel zou betalen als wat ik normaal in een auto zou doen
Wat zijn de brandstofprijzen in die bananenrepubliek waar jij woont?quote:
2 bananen en 1 sinasappel per literquote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zijn de brandstofprijzen in die bananenrepubliek waar jij woont?
Daar rijden ze op afgekeurde port.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zijn de brandstofprijzen in die bananenrepubliek waar jij woont?
Die gebruiken we om mee te koken.quote:
Normaal gooi ik de motor vol voor 25-30 euro ofzo. Dat is nu x2,5quote:
Holy guacamolequote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normaal gooi ik de motor vol voor 25-30 euro ofzo. Dat is nu x2,5
Voordeel is wel dat ik voorlopig toch niet kan toerenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2026 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ik voorlopig toch niet kan toeren![]()
Beknelde zenuw in de nek. Advies is om niet te rijden op de motor eer het over/genezen is. Ik heb 2x gereden en sindsdien staat ie stil (2 weken)quote:
Ouchquote:Op zondag 15 maart 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beknelde zenuw in de nek. Advies is om niet te rijden op de motor eer het over/genezen is. Ik heb 2x gereden en sindsdien staat ie stil (2 weken)
Thanks! Het gaat wel beter. Fysio heeft goed gemasseerd. Doe nekoefeningen. En ik kan fatsoenlijk slapen. Dus even afwachten wat het doet de komende weken.quote:
Oh wat naarquote:Op zondag 15 maart 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beknelde zenuw in de nek. Advies is om niet te rijden op de motor eer het over/genezen is. Ik heb 2x gereden en sindsdien staat ie stil (2 weken)
Ik duim voor jequote:Op zondag 15 maart 2026 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks! Het gaat wel beter. Fysio heeft goed gemasseerd. Doe nekoefeningen. En ik kan fatsoenlijk slapen. Dus even afwachten wat het doet de komende weken.
Thanks!quote:Op zondag 15 maart 2026 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat naar
Sterkte en beterschap
Ja, ik ben niet met de motor weg geweest.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik duim voor je
En luisteren naar advies van de fysio he![]()
Verstandigquote:Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Ja, ik ben niet met de motor weg geweest.
Dank je lieverdquote:Op zondag 15 maart 2026 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verstandig
Snap dat het naar is... met zulke mooie weer
Dikke en voorzichtige knuffel voor jou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |