O oke woensdag wordt denk ik wel een mooie dat om te rijden, maar dan heb je hem waarschijnlijk nog nietquote:Op maandag 23 februari 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen bellen ze voor het leveren.
Voor je het weet is het weer voorbijquote:
Woensdag werk ik in Rotterdam. Denk dat het donderdag of vrijdag wordt.quote:Op maandag 23 februari 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke woensdag wordt denk ik wel een mooie dat om te rijden, maar dan heb je hem waarschijnlijk nog niet
quote:Op maandag 23 februari 2026 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Woensdag werk ik in Rotterdam. Denk dat het donderdag of vrijdag wordt.
Ja, volgende week droogquote:Op maandag 23 februari 2026 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]Er komen nog genoeg mooie dagen aan
Gelukkig is de dag al meer dan de helft voorbij, zou niet al te veel meer op gang komen als ik jou was.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:25 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet niet wat het is vandaag, maar ik kan gewoon niet op gang komen
Heb en iets te lange to do-lijst helaas.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is de dag al meer dan de helft voorbij, zou niet al te veel meer op gang komen als ik jou was.
maandagquote:Op maandag 23 februari 2026 15:25 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet niet wat het is vandaag, maar ik kan gewoon niet op gang komen
Ja! En lekker. Zit naast een open raamquote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maandag
regen
grijs en grauw
![]()
![]()
Gelukkig is het nu dinsdag en droog
Sorryquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
Wat een koude saaie triestige dag met bijpassend weer.
dikke knuffel voor jouquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
Wat een koude saaie triestige dag met bijpassend weer.
Is toch niet jouw schuldquote:
lievvvvvquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toch niet jouw schuld![]()
Barb
[..]
lievvvvv
Hoe is het met jou?quote:
Euh....quote:
Oeiquote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 25 februari 2026 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zonnetje
Straks muziekje op en richting mijn moeder fietsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |