Gecondoleerd en sterkte!quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Mijn papa is vannacht overleden
Gecondoleerdquote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
quote:
Thanks jullie.quote:
*schouderklop geeft*quote:
Gecondoleerd schatjequote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gewoon in je joggingbroek naar kantoor.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:46 schreef DrMarten het volgende:
Lekker begin van de week als je in hoodie en joggingbroek thuis je ontbijtje zit weg te werken en je collega vraagt in welke ruimte het overleg straks ook alweer is.
Nu dus aangekleed in de trein
Q+ !quote:Op maandag 9 februari 2026 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon in je joggingbroek naar kantoor.
Ja, kan m'n arm nog niet helemaal recht omhoog optillen maar hopelijk komt dat nogquote:Op maandag 9 februari 2026 11:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
CL! Hoe is het met jou? De boel weer heel?
quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Toe aan vakantie. Toch alweer een week aan het werk. Verder mag ik niet klagen. Doe het wel.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 9 februari 2026 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, kan m'n arm nog niet helemaal recht omhoog optillen maar hopelijk komt dat nog
Damn, woman. Sterkte!quote:
Dat waardeer ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal er voortaan aan denken.
Niet een algemeen topic.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:57 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb wat zitten zoeken in dit deel van het forum. Maar kan het zo niet vinden (terwijl ik toch denk dat toch wel wat mensen ermee te maken hebben of hebben gehad). Is er een topic over dementie?
Je zou hem kunnen aanmaken,quote:Op maandag 16 februari 2026 14:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay thanks, dan heb ik iig niet scheef gekeken
Dat mag je zeker aanmakenquote:Op maandag 16 februari 2026 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zou hem kunnen aanmaken,
Misschien in overleg met @:Coolguy of @:Lenny77
En de niet-mooie vrouwen, dan?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:03 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik wilde alleen even hulde brengen aan alle mooie Vrouwen op deze wereld
Ok groetjes
Oh. Bedankt voor de hulde.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja ok, maar daar val jij niet onder dus no worries
Dotjequote:
Hey lieffie 😘quote:
quote:
Heb je je motor al?quote:
Morgen bellen ze voor het leveren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |