Ja, waar dan?quote:
Wijquote:
Hallo leuk mensquote:Op maandag 26 januari 2026 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo leuke mensen
Ben toe aan een paar vrije dagen
Prima hoorquote:
Same samequote:Op maandag 26 januari 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor
En met jou?
Dadelijk even overleg en dan doorwerken. Productieve dag vandaag.quote:
Succesquote:Op maandag 26 januari 2026 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dadelijk even overleg en dan doorwerken. Productieve dag vandaag.
Thanksquote:
Hoiquote:
Is het koud in Nederland? Ik kom daar zaterdag aan.quote:
Ja... het is echt winterquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het koud in Nederland? Ik kom daar zaterdag aan.
Wut. Oh damnquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... het is echt winter
Tenminste in Groningen ligt veel sneeuw
maar er komt dooi aan, maar de warmste dag de komende week is volgens mijn telefoon drie graden...
Nou, dat denk ik niet. De reden is niet zo leuk. But thanks anywayquote:Maar met jou in het land wordt de gevoelstemperatuur een stuk hoger
Oh shit sorryquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wut. Oh damn
[..]
Nou, dat denk ik niet. De reden is niet zo leuk. But thanks anyway
No worriesquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit sorry
Had moeten vragen voordat ik grappen maak
KnuffelKan ik wat voor je doen?
Dan stuur ik je een extra warme, digitale knuffelquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
No worries
Knuffel helptI needed one
quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan stuur ik je een extra warme, digitale knuffel
Boehquote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:41 schreef Barbusse het volgende:
Catherine O' Hara dood. Alsof 2026 niet slechter kon beginnen
Is @Q. nog onder ons?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:41 schreef Barbusse het volgende:
Catherine O' Hara dood. Alsof 2026 niet slechter kon beginnen
Die is rijke mensenshit aan het doen. Beetje op vakantie gaan als het hier taffeskoud is.quote:
Rijke mensenshit en verstandige mensenshitquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die is rijke mensenshit aan het doen. Beetje op vakantie gaan als het hier taffeskoud is.
Klinkt heel verstandig.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die is rijke mensenshit aan het doen. Beetje op vakantie gaan als het hier taffeskoud is.
Ik had een beetje solidariteit van hem verwacht. Samen afzien enzoquote:
Loveeee de winterquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rijke mensenshit en verstandige mensenshit
Winter
Heul niet.quote:Op zondag 1 februari 2026 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Loveeee de winter
Maar ook de lente
En de zomer
Meer sneeuw is coming![]()
neequote:Op zondag 1 februari 2026 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Loveeee de winter
Maar ook de lente
En de zomer
Meer sneeuw is coming![]()
Ik hoop hetquote:
Wat erg, verschrikkelijkquote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Mijn papa is vannacht overleden
Gecondoleerd!quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Ooh Barb, gecondoleerd en een dikke knuffelquote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerd Barb, sterkte.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerd. Heel veel sterkte Barb!quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Oh fuck. Gecondoleerd man. Heel veel sterkte.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerd.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerdquote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerd en sterkte!quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerdquote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |