Ja ik vond het ook al een warrige conclusie op basis van die connectiesquote:Op maandag 2 februari 2026 17:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, denk ik niet, zo'n softwarewijziging zou door een meerderheid van de nodes / miners geaccepteerd moeten worden en niemand gaat dat doen.
En een kleine commit valt direct op.
quote:Riley wrote, “At the time this letter was written, there were around 12,000 commits to Bitcoin’s code. Today, there are 47,583 commits to Bitcoin’s code. That means that 74.79% of the Bitcoin core development and code was committed after Jeffrey Epstein took over the defacto senior management role as benefactor. He may not have been ‘Satoshi’, but he was absolutely running the executive direction of Bitcoin on behalf of Mossad.
What are the odds that there are backdoors built into Bitcoin’s code at this point? Probably about 100%.”
Riley made these assertions while sharing a screenshot of an email correspondence between the former head of the Massachusetts Institute of Technology (MIT) Media Lab, Joi Ito, and Epstein.
He also tried to link the event to the FBI recovery of the Bitcoin ransom for the 2021 Continental Pipeline hack, writing, “P.S. Ever wonder how the Bitcoin ransome for the 2021 Continental Pipeline hack was ‘Recovered’ by the FBI? I didn’t.”
However, the assertions seem to conflate indirect academic funding with operational control and highlight a misunderstanding in both Bitcoin’s governance structure and how open-source software development operates.
https://www.cryptopolitan(...)bitcoin-development/quote:X users have repeatedly called out Riley on this point, with one stating, “Bitcoin Core is fully open-source with thousands of independent contributors, rigorous peer review, reproducible builds, PGP-signed merges since late 2015, constant auditing by global developers, and no credible evidence of undetected malicious changes despite a decade of intense scrutiny.”
https://www.youtube.com/shorts/DIDK-twT3-Mquote:Op maandag 2 februari 2026 17:58 schreef Lichtloper het volgende:
Bij elke theorie die er op neerkomt dat Joden het financiële systeem manipuleren, moeten direct alle alarmbellen gaan rinkelen.
Technisch gezien wel maar het is niet realistisch. Bitcoin is open source en iedereen kan meekijken met de wijzigingen die gemaakt worden. Als er een of meerdere maintainers omgekocht zijn of kwade bedoelingen hebben dan weet meteen de hele wereld het.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:11 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ afbeelding ]
Spannend
Zou dit technisch gezien mogelijk zijn?
Blij dat ik die troep verkocht heb. Week geleden en nu nog eens 20k er vanaf. Koekoek.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:47 schreef Plots het volgende:
Wel raar, dat bitcoin - het digitale goud - niet meestijgt met goud.
Nu je dat zegt, misschien is het wel andersom ---> goud volgde het afgelopen jaar bitcoin, naar de weg omhoog (met enige vertraging). Met de 20% goudcrash van vorige week, volgt het bitcoin nu op de weg naar beneden. (Wat waarschijnlijk is na zo een crash imho).quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Blij dat ik die troep verkocht heb. Week geleden en nu nog eens 20k er vanaf. Koekoek.
quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Blij dat ik die troep verkocht heb. Week geleden en nu nog eens 20k er vanaf. Koekoek.
Lolquote:Op woensdag 5 november 2025 19:53 schreef Elan het volgende:
Gisteren ook nog even wat bijgekocht, rode candles zijn je vriend.
Mijn grootste angst is dat BTC straks onbetaalbaar is ik te weinig gekocht heb.
Duur ritje van 90 naar 60.quote:
Angsthaas. Bijkopen nu. Historische kans.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je de topic pointer gelezen?quote:Op donderdag 5 februari 2026 07:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Angsthaas. Bijkopen nu. Historische kans.
Jouw intrinsieke waarde is ook 0 kerel. Toch zijn er mensen die gek genoeg dol op jou zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je de topic pointer gelezen?
De intrinsieke waarde is 0. Dus als je geld over hebt om mee te speculeren, prima.
Geen idee wat je denkt toe te voegen met ad hominems of een whataboutism over goud?quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:20 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Jouw intrinsieke waarde is ook 0 kerel. Toch zijn er mensen die gek genoeg dol op jou zijn.Goud is ook een waardeloos stukje metaal. Ik houd helemaal niet van goud. En al vele duizenden jaren zijn mensen dol op goud.
Ik bedoel maar te zeggen dat dingen de waarde hebben die je ze toekent. Dat geldt voor mensen, metaal of voor crypto. Intrinsiek heeft helemaal niets enige vaststaande waarde. Mogelijk alleen lucht, eten en water, omdat dat eerste levensbehoeften zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geen idee wat je denkt toe te voegen met ad hominems of een whataboutism over goud?
Vond je het zelf een zinnige bijdrage?
Ja, blahblah.quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
De intrinsieke waarde is 0. Dus als je geld over hebt om mee te speculeren, prima.
Je bitcoin is daarmee wel ‘zwart’ geworden. Hoe wil je het dan weer terug wit in je porto krijgen?quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:23 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me af hoe de belastingdienst hier mee omgaat, stel je voor ik koop voor 50K aan bitcoin en laat dat plaatsen in een eigen wallet, vervolgens maak ik die Bitcoin over naar een andere wallet. Tegen de belastingdienst zeg ik: Dit is is een anonieme gift aan strijders in de Ukraine. Mag dit dan? Uiteraard als ik het als gift wil opvoeren zullen ze graag een bonnetje hebben, maar moet ik er dan ook nog belasting over betalen als er koerswinst is gemaakt?
Er is wel degelijk verschil in iets fysieks zoals een stuk land, een huis, een auto of een ton ijzer en iets als Bitcoin of euro.quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik bedoel maar te zeggen dat dingen de waarde hebben die je ze toekent. Dat geldt voor mensen, metaal of voor crypto. Intrinsiek heeft helemaal niets enige vaststaande waarde. Mogelijk alleen lucht, eten en water, omdat dat eerste levensbehoeften zijn.
De Bitcoin was een briljante uitvinding. Eentje die onze wereld kan veranderen. En ja, er zijn betere, goedkopere crypto's dan Bitcoin. Maar de Bitcoin is en blijft de allereerste.
Met een restitutie bonnetje nadat de oorlog voorbij isquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bitcoin is daarmee wel ‘zwart’ geworden. Hoe wil je het dan weer terug wit in je porto krijgen?
Dat is waar, maar ook zwart geld heeft waarde, wellicht dat ik het gewoon wil bewaren voor doomsday money.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bitcoin is daarmee wel ‘zwart’ geworden. Hoe wil je het dan weer terug wit in je porto krijgen?
Dan heb je het uitgeleend. Dan moet je dat nog steeds belasting op betalen..quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:39 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Met een restitutie bonnetje nadat de oorlog voorbij is
Voor dat doel zou ik het liever omzetten in kleine coupures zilver en goudquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ook zwart geld heeft waarde, wellicht dat ik het gewoon wil bewaren voor doomsday money.
Klopt, in sommige landen heb je automaten waar je goud met bitcoin kan kopen, maar ik vroeg me meer af hoe de belastingdienst dat zietquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor dat doel zou ik het liever omzetten in kleine coupures zilver en goud
Als jij gewoon fysiek goud of zilver thuis hebt kunnen we de belastingdienst dat niet.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, in sommige landen heb je automaten waar je goud met bitcoin kan kopen, maar ik vroeg me meer af hoe de belastingdienst dat ziet
Betaal gewoon belasting man. Al die treurige methodes om de boel voor een paar euro op te lichten. Ik vind dat echt in en in zielig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:23 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me af hoe de belastingdienst hier mee omgaat, stel je voor ik koop voor 50K aan bitcoin en laat dat plaatsen in een eigen wallet, vervolgens maak ik die Bitcoin over naar een andere wallet. Tegen de belastingdienst zeg ik: Dit is is een anonieme gift aan strijders in de Ukraine. Mag dit dan? Uiteraard als ik het als gift wil opvoeren zullen ze graag een bonnetje hebben, maar moet ik er dan ook nog belasting over betalen als er koerswinst is gemaakt?
Nee maar het ging mij om de eerste stap, als ik dus mijn Bitcoin van een beurs naar Selfcustody wallet move, en dat geld over maak naar een "goed doel", moet ik dan nog steeds belasting betalen als de Bitcoin dat jaar stijgt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als jij gewoon fysiek goud of zilver thuis hebt kunnen we de belastingdienst dat niet.
Ik betaal gewoon belasting, het gaat mij om de discussie over de nieuwe belasting op aandelen die er aan komt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Betaal gewoon belasting man. Al die treurige methodes om de boel voor een paar euro op te lichten. Ik vind dat echt in en in zielig.
Die je probeert te omzeilen. Dat is gewoon zielig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon belasting, het gaat mij om de discussie over de nieuwe belasting op aandelen die er aan komt.
Ik hoef helemaal niets te omzeilen omdat mijn vermogen onder de grens ligt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die je probeert te omzeilen. Dat is gewoon zielig.
Dat kunnen ze (als ze willen) vrij gemakkelijk te weten te komen, omdat de handelaren de verkoop moeten registreren en jou identificeren. Plus het kan vanaf 1-1 alleen bancair (wil het over enige substantie gaan).quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als jij gewoon fysiek goud of zilver thuis hebt kunnen we de belastingdienst dat niet.
En marktplaats kun je ook niet meer onbeperkt dingetjes verkopenquote:Op donderdag 5 februari 2026 13:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat kunnen ze (als ze willen) vrij gemakkelijk te weten te komen, omdat de handelaren de verkoop moeten registreren en jou identificeren. Plus het kan vanaf 1-1 alleen bancair (wil het over enige substantie gaan).
Wat is dat, topic pointer?quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ach, het is voor een vriend. Prima hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niets te omzeilen omdat mijn vermogen onder de grens ligt.
Schreef hierboven ook al dat het geen betrekking om mij heeft, als je hier alleen maar bent om persoonlijke aanvallen uit te voeren ga dan lekker naar een ander topic.
Dat wat heel duidelijk boven het tekstvak staat waarin je je reactie typt.quote:
quote:Alle informatie en posts in dit topic zijn louter informatief en educatief bedoeld en dus geen financieel advies. Het handelen in cryptocurrencies kan uiterst volatiel en risicovol zijn. Doe altijd zelf gedegen onderzoek en volg nooit blind adviezen op van andere users.
Oftewel, neem alles met een korreltje zout en stel alleen hypothetische vragen als je de Belastingdienst wil oplichten. Alles hier is louter voor educatieve doeleinden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wat heel duidelijk boven het tekstvak staat waarin je je reactie typt.
[..]
zo danquote:BTC/USD SPOT RATE (BTCUSD)
66.594,35
-5768.35
-8%
Liquidatiesquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is geen gewone ruis meer. Maar wat wel??
Als je blij bent met je crypto en graag meer wil, kopen. Maar niet om te ‘middelen’. Dat is enkel je exposure vergrotenquote:
Ik ben niet blijquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je blij bent met je crypto en graag meer wil, kopen. Maar niet om te ‘middelen’. Dat is enkel je exposure vergroten
Dan niet meer kopen, in de hoop je verlies te verkleinen. Algemeen beleggerswijshridquote:
Dus nooit de dip kopen?quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan niet meer kopen, in de hoop je verlies te verkleinen. Algemeen beleggerswijshrid
quote:
zo zo , er gaan mensen klappen krijgenquote:BTC/USD SPOT RATE (BTCUSD)
63.642,70
-8712.3
-12,35 %
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |