Betaal gewoon belasting man. Al die treurige methodes om de boel voor een paar euro op te lichten. Ik vind dat echt in en in zielig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:23 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me af hoe de belastingdienst hier mee omgaat, stel je voor ik koop voor 50K aan bitcoin en laat dat plaatsen in een eigen wallet, vervolgens maak ik die Bitcoin over naar een andere wallet. Tegen de belastingdienst zeg ik: Dit is is een anonieme gift aan strijders in de Ukraine. Mag dit dan? Uiteraard als ik het als gift wil opvoeren zullen ze graag een bonnetje hebben, maar moet ik er dan ook nog belasting over betalen als er koerswinst is gemaakt?
Nee maar het ging mij om de eerste stap, als ik dus mijn Bitcoin van een beurs naar Selfcustody wallet move, en dat geld over maak naar een "goed doel", moet ik dan nog steeds belasting betalen als de Bitcoin dat jaar stijgt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als jij gewoon fysiek goud of zilver thuis hebt kunnen we de belastingdienst dat niet.
Ik betaal gewoon belasting, het gaat mij om de discussie over de nieuwe belasting op aandelen die er aan komt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Betaal gewoon belasting man. Al die treurige methodes om de boel voor een paar euro op te lichten. Ik vind dat echt in en in zielig.
Die je probeert te omzeilen. Dat is gewoon zielig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon belasting, het gaat mij om de discussie over de nieuwe belasting op aandelen die er aan komt.
Ik hoef helemaal niets te omzeilen omdat mijn vermogen onder de grens ligt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die je probeert te omzeilen. Dat is gewoon zielig.
Dat kunnen ze (als ze willen) vrij gemakkelijk te weten te komen, omdat de handelaren de verkoop moeten registreren en jou identificeren. Plus het kan vanaf 1-1 alleen bancair (wil het over enige substantie gaan).quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als jij gewoon fysiek goud of zilver thuis hebt kunnen we de belastingdienst dat niet.
En marktplaats kun je ook niet meer onbeperkt dingetjes verkopenquote:Op donderdag 5 februari 2026 13:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat kunnen ze (als ze willen) vrij gemakkelijk te weten te komen, omdat de handelaren de verkoop moeten registreren en jou identificeren. Plus het kan vanaf 1-1 alleen bancair (wil het over enige substantie gaan).
Wat is dat, topic pointer?quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je de topic pointer gelezen?
De intrinsieke waarde is 0. Dus als je geld over hebt om mee te speculeren, prima.
Ach, het is voor een vriend. Prima hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niets te omzeilen omdat mijn vermogen onder de grens ligt.
Schreef hierboven ook al dat het geen betrekking om mij heeft, als je hier alleen maar bent om persoonlijke aanvallen uit te voeren ga dan lekker naar een ander topic.
Dat wat heel duidelijk boven het tekstvak staat waarin je je reactie typt.quote:
quote:Alle informatie en posts in dit topic zijn louter informatief en educatief bedoeld en dus geen financieel advies. Het handelen in cryptocurrencies kan uiterst volatiel en risicovol zijn. Doe altijd zelf gedegen onderzoek en volg nooit blind adviezen op van andere users.
Oftewel, neem alles met een korreltje zout en stel alleen hypothetische vragen als je de Belastingdienst wil oplichten. Alles hier is louter voor educatieve doeleinden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wat heel duidelijk boven het tekstvak staat waarin je je reactie typt.
[..]
zo danquote:BTC/USD SPOT RATE (BTCUSD)
66.594,35
-5768.35
-8%
Liquidatiesquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is geen gewone ruis meer. Maar wat wel??
Als je blij bent met je crypto en graag meer wil, kopen. Maar niet om te ‘middelen’. Dat is enkel je exposure vergrotenquote:
Ik ben niet blijquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je blij bent met je crypto en graag meer wil, kopen. Maar niet om te ‘middelen’. Dat is enkel je exposure vergroten
Dan niet meer kopen, in de hoop je verlies te verkleinen. Algemeen beleggerswijshridquote:
Dus nooit de dip kopen?quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan niet meer kopen, in de hoop je verlies te verkleinen. Algemeen beleggerswijshrid
quote:
zo zo , er gaan mensen klappen krijgenquote:BTC/USD SPOT RATE (BTCUSD)
63.642,70
-8712.3
-12,35 %
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |