abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2026 @ 11:49:35 #201
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219898102
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik denk dat iedereen al gauw kijkt naar de periode voor Trump.
Specifiek Trump heeft het land met sneltrein vaart de afgrond ingeholpen.
[..]
Oh serieus?
In de zin van je mag het uberhaupt niet hebben of meer van niet tijdens het werken chatten.
Bij ons mogen we geen werkzaken bespreken op WhatsApp. Privé mag je natuurlijk wel iemand feliciteren zijn verjaardag ofzo.
pi_219898105
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik denk dat iedereen al gauw kijkt naar de periode voor Trump.
Specifiek Trump heeft het land met sneltrein vaart de afgrond ingeholpen.
[..]
Oh serieus?
In de zin van je mag het uberhaupt niet hebben of meer van niet tijdens het werken chatten.
Het is niet toegestaan om WhatsApp op je werktelefoon te hebben en niet toegestaan om werkgerelateerde zaken via WhatsApp te delen.

Op je privetelefoon mag je gewoon whatsappen, ook tijdens werktijd
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219898113
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:48 schreef Momo het volgende:

[..]
En jij denkt na het dreigen van militaire acties de Groenlanders positiever zijn gaan denken over de VS? Als een Verian onderzoek al van slecht niveau zou zijn. Maar goed zelfs als die alle inwoners Groenland vragen en een vergelijkbaar antwoord geven zullen de MAGA idioten dat nooit kunnen geloven. Hoe kun je nou niet bij het beste land ter wereld willen horen?
Nog afgezien van dat er nooit een militaire optie op tafel heeft gelegen: ik zeg alleen maar dat er een onderzoek is waaruit zou blijken dat een aanzienlijk deel van de Groenlanders bij de VS willen horen, maar dat dat onderzoek niet betrouwbaar is.

Nogmaals: de VS (laat staan Trump/GOP) wil niet eens dat Groenland een staat wordt van de VS. Het is allemaal tactiek om verderop een deal te krijgen.
  donderdag 22 januari 2026 @ 11:55:45 #204
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219898123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nog afgezien van dat er nooit een militaire optie op tafel heeft gelegen: ik zeg alleen maar dat er een onderzoek is waaruit zou blijken dat een aanzienlijk deel van de Groenlanders bij de VS willen horen, maar dat dat onderzoek niet betrouwbaar is.

Nogmaals: de VS (laat staan Trump/GOP) wil niet eens dat Groenland een staat wordt van de VS. Het is allemaal tactiek om verderop een deal te krijgen.
Raar om te zeggen dat een onderzoek waar blijft dat 6% van de Groenlanders onderdeel wil worden van de VS met een onzekerheidsmarge van 3% onbetrouwbaar te noemen. Antwoord lijkt mij wel duidelijk.
pi_219898124
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik benoem wat 99% van de mensen gebruikt.........
99% van de mensen gebruikt Microsoft en WhatsApp.

Is een alternatief dan eng?
Nee, niet per se. Al zijn Signal en Telegram van die vage complot wappie hoekjes. Daar ga ik dan ook niet snel naar toe.
WhatsApp werkt super goed en iedereen gebruikt het, waarom zou ik dan overstappen?
Zelfde met Microsoft producten. Word is het beste wat er is, Windows net zo. Waarom zou ik dan kwaliteit inleveren en gaan naar iets wat minder werkt en toch niemand gebruikt?
Dus je wilt zeggen, dat dat voor andere mensen anders werkt? Of dat de meerderheid altijd gelijk heeft? Of dat je het al die tijd toch niet fout hebt gedaan?

Onbekend maakt onbemind. Microsoft heeft de afgelopen 25 jaar maar 1 nieuw ding gemaakt dat ook gebruikt wordt: Teams. De rest is allemaal oude en onhandige troep, die alleen populair is omdat dat het enige is wat de meeste mensen kennen. Net zoals jij.
pi_219898151
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Bij ons op het werk is er een verbod op WhatsApp.
Welke CAO zit je? WhatsApp kan een rechtsgeldig communicatiemiddel zijn
pi_219898173
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:55 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dus je wilt zeggen, dat dat voor andere mensen anders werkt? Of dat de meerderheid altijd gelijk heeft? Of dat je het al die tijd toch niet fout hebt gedaan?

Onbekend maakt onbemind. Microsoft heeft de afgelopen 25 jaar maar 1 nieuw ding gemaakt dat ook gebruikt wordt: Teams. De rest is allemaal oude en onhandige troep, die alleen populair is omdat dat het enige is wat de meeste mensen kennen. Net zoals jij.
Azure doet het ook best leuk hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_219898214
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:03 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Welke CAO zit je? WhatsApp kan een rechtsgeldig communicatiemiddel zijn
Geen idee wat voor CAO.

Het is een veiligheidskwestie waarom WhatsApp op de zwarte lijst staat.
En er zijn alternatieven die wèl gebruikt mogen worden.
Dus ik zie daar verder geen probleem in.
Op de pc is wat we aan programma's kunnen gebruiken ook beperkt tot wat de organisatie beheert.
pi_219898240
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Raar om te zeggen dat een onderzoek waar blijft dat 6% van de Groenlanders onderdeel wil worden van de VS met een onzekerheidsmarge van 3% onbetrouwbaar te noemen. Antwoord lijkt mij wel duidelijk.
Als jij niet doorhebt dat ik het over een ander onderzoek heb, dan houdt het wel op…
  donderdag 22 januari 2026 @ 12:23:35 #210
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219898298
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als jij niet doorhebt dat ik het over een ander onderzoek heb, dan houdt het wel op…
Raar dat we het dan over een ander onderzoek hebben als dit onderzoek wel duidelijk zou maken dat de Groenlanders niet bij de VS willen horen.
pi_219898307
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:23 schreef Momo het volgende:

[..]
Raar dat we het dan over een ander onderzoek hebben als dit onderzoek wel duidelijk zou maken dat de Groenlanders niet bij de VS willen horen.
Plus dat hij zelf zegt dat het andere onderzoek onbetrouwbaar zou zijn.
pi_219898318
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:06 schreef Monolith het volgende:

[..]
Azure doet het ook best leuk hoor.
Het is niet, dat gebruikers daar iets aan hebben. En tegenwoordig zijn dat voornamelijk VM's, waar uiteraard ook meestal Linux op draait. Dat nieuwe programmeermodel, met de nieuwe UI, ten tijde van Windows 8 en de Windows Phone is niet erg aangeslagen. Dus heel nieuw en anders is het niet.
  donderdag 22 januari 2026 @ 12:28:39 #213
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_219898319
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:28 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het is niet, dat gebruikers daar iets aan hebben. En tegenwoordig zijn dat voornamelijk VM's, waar uiteraard ook meestal Linux op draait. Dat nieuwe programmeermodel, met de nieuwe UI, ten tijde van Windows 8 en de Windows Phone is niet erg aangeslagen. Dus heel nieuw en anders is het niet.
dit is wel erg off-topic
Blaf me vol
pi_219898323
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:28 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
dit is wel erg off-topic
Ja/nee. Het gaat er over waarom we zo van de VS afhankelijk zijn dat ze overal mee wegkomen. Digitale diensten is het grootste pijnpunt.
pi_219898327
Het is sowieso vermoeiend als mensen cryptisch verwijzen naar dingen en dan gaan lopen miepen dat anderen ze niet
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:28 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
De omzet zegt iets anders. Net als dat software als Power BI uit 2015 vrij dominant aan het worden in die markt en zo zijn er nog wel heel veel nieuwe zaken die van Microsoft afkomen hoor.
Je houdt er nogal een eigen definitie op na van wat nieuw of zinvol is heb ik het idee. Bedrijven hebben daar een heel ander beeld bij.
Maar goed, met Groenland heeft het verder niets van doen inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_219898349
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:31 schreef Monolith het volgende:
Het is sowieso vermoeiend als mensen cryptisch verwijzen naar dingen en dan gaan lopen miepen dat anderen ze niet
[..]
De omzet zegt iets anders. Net als dat software als Power BI uit 2015 vrij dominant aan het worden in die markt en zo zijn er nog wel heel veel nieuwe zaken die van Microsoft afkomen hoor.
Je houdt er nogal een eigen definitie op na van wat nieuw of zinvol is heb ik het idee. Bedrijven hebben daar een heel ander beeld bij.
Maar goed, met Groenland heeft het verder niets van doen inderdaad.
Je discussieert met een werkloze toch? Geen wonder dat 'ie niet weet hoe het in het bedrijfsleven gaat.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219898363
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:35 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je discussieert met een werkloze toch? Geen wonder dat 'ie niet weet hoe het in het bedrijfsleven gaat.
Wanneer was de laatste keer dat jij Power BI hebt gebruikt? Of doe je dat iedere dag?
  donderdag 22 januari 2026 @ 12:39:29 #218
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_219898376
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:37 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Wanneer was de laatste keer dat jij Power BI hebt gebruikt? Of doe je dat iedere dag?
Dagelijks, niet meer weg te denken hier.
pi_219898395
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:55 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]

De meerderheid heeft niet altijd gelijk. Maar als 99% van de hele bevolking bepaalde producten gebruikt dan zegt dat toch wel wat.

Wat zou ik fout gedaan hebben dan?

WhatsApp werkt heel goed. Microsoft ook.
Dat is echt geen nieuws en juist ook het hele probleem waarom we niet ineens kunnen overstappen.
En ook iemand die beide producten niet gebruikt doet dat niet vanwege de kwaliteit. Die weten ook wel dat die producten gewoon top zijn.
pi_219898414
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:11 schreef Wantie het volgende:

Het is een veiligheidskwestie waarom WhatsApp op de zwarte lijst staat.
En er zijn alternatieven die wèl gebruikt mogen worden.
Dus ik zie daar verder geen probleem in.
Op de pc is wat we aan programma's kunnen gebruiken ook beperkt tot wat de organisatie beheert.
WhatsApp niet vanwege veiligheidskwestie :´)
Wat een overdreven zooi zeg.

Zeker wel TikTok....
pi_219898552
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:43 schreef bianconeri het volgende:

[..]
De meerderheid heeft niet altijd gelijk. Maar als 99% van de hele bevolking bepaalde producten gebruikt dan zegt dat toch wel wat.

Wat zou ik fout gedaan hebben dan?

WhatsApp werkt heel goed. Microsoft ook.
Dat is echt geen nieuws en juist ook het hele probleem waarom we niet ineens kunnen overstappen.
En ook iemand die beide producten niet gebruikt doet dat niet vanwege de kwaliteit. Die weten ook wel dat die producten gewoon top zijn.
Nou, dan blijven we toch lekker aan de tiet van de VS hangen? En dan moeten de Europese techbedrijven ook maar verkassen. Als het Amerikaanse bedrijven zijn geworden willen we hun producten misschien wel gebruiken.
pi_219898640
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:52 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Nou, dan blijven we toch lekker aan de tiet van de VS hangen? En dan moeten de Europese techbedrijven ook maar verkassen. Als het Amerikaanse bedrijven zijn geworden willen we hun producten misschien wel gebruiken.
Waarom ook niet?

Producten weg doen die overbodig zijn en goed lokaal gemaakt/geproduceerd kunnen worden helemaal prima. Lekker doen.

Maar het zijn maar bedrijven en de VS maar een land. Dat toevallig een bedrijf daar dan vandaan komt? So be it. De VS is (nog) geen Rusland, Israel of Noord-Korea (bv).
Kan mij dat wat schelen, als het product maar veilig en kwalitatief hoogwaardig is.

Ik ga niet naar een minder product die niemand gebruikt toevallig omdat dat bedrijf Europees is.
pi_219898664
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:00 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Waarom ook niet?

Producten weg doen die overbodig zijn en goed lokaal gemaakt/geproduceerd kunnen worden helemaal prima. Lekker doen.

Maar het zijn maar bedrijven en de VS maar een land. Dat toevallig een bedrijf daar dan vandaan komt? So be it. De VS is (nog) geen Rusland, Israel of Noord-Korea (bv).
Kan mij dat wat schelen, als het product maar veilig en kwalitatief hoogwaardig is.

Ik ga niet naar een minder product die niemand gebruikt toevallig omdat dat bedrijf Europees is.
Dat weet je niet, als je er geen ervaring mee hebt of wil hebben. Je kent er maar 1.

En daarom vinden veel mensen dat we Trump Groenland maar moeten geven.
pi_219898679
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:04 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dat weet je niet, als je er geen ervaring mee hebt of wil hebben. Je kent er maar 1.

En daarom vinden veel mensen dat we Trump Groenland maar moeten geven.
Ik ken er maar 1? Hoezo dat nu weer?
Ik noem 2 van de grootste bekende producten die 99% van de wereld gebruikt, dat houdt niet in dat ik niet meer ken.

En nee helemaal niemand vindt dat we Trump Groenland moeten geven.
pi_219898687
Als Trump aan de macht blijft, en Rusland valt NAVO landen in Europa binnen, dan gaat Trump niet ingrijpen.

Trump gaat dan Groenland en Canada binnenvallen. Daarna valt hij Australië en Nieuw Zeeland binnen "om te voorkomen dat China ze annexeert".

Mexico wil hij niet hebben omdat Mexicanen niet de juiste kleur hebben.
  donderdag 22 januari 2026 @ 13:12:19 #226
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219898710
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:52 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het is niet eens zo simpel als even overstappen op een Europees alternatief en klaar. Bij veel Europese diensten is er ook weer een plug-in naar VS software of hosting. Dat is niet te overzien.

Nu jammeren dat we maar van de Amerikaanse meuk afmoeten omdat je Trump een lul vindt is dan ook kortzichtig. En zou bovenal enorm impulsief wanbeleid zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219898754
Rutte als premier :D

Rutte als secgen NAVO :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219898801
Welk stuk bedoelde boekenstijn hier gisteren mee?

https://x.com/ajboekestij(...)6dQb4EaXVgAMDVd0zU5w
Vakman pur sang
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 januari 2026 @ 13:32:36 #229
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_219898814
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:25 schreef Discombobulate het volgende:

Nou, ik vind het een geniale zet van hem

Eerst Trump paaien, en dan met het verdrag van 1951 komen alsof het een nieuw verdrag is, en Trump gaat er in mee.
Waarbij Macron, Starmer etc boos worden, is Rutte aan het inlikken en die idioot aan het bespelen, en daardoor krijgt hij voor elkaar wat Europa en de NAVO wil.

Als premier heeft hij met beleid er een potje van gemaakt. Maar het internationale politieke toneel bespelen, dat kan hij juist heel goed.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_219898869
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik noem 2 van de grootste bekende producten die 99% van de wereld gebruikt, dat houdt niet in dat ik niet meer ken.

De 1 vind het prachtig, die Microsoft software, zoals jij, de ander ergert zich er groen en geel aan, zoals ik.

Maar ja, ik maakte 23 jaar geleden al Linux computernetwerken bij bedrijven, compleet met OpenOffice. Zolang ze dat niet wisten of interessant vonden, was iedereen blij. Kei goedkoop. Werkte altijd. Ik deed ook alles monitoren, dus ik wist het eerder als het papier in de printer op was dan zij.

Er zaten er ook een paar tussen, die dat totaal onacceptabel vonden en Microsoft rommel eisten. Aan die paar klanten was ik het grootste deel van mijn tijd kwijt. Ook vele malen duurder. Je moet er vaak naar toe en veel met de hand doen. Allemaal ook moeilijk te automatiseren. Het kan wel maar dan moet je de software gaan distribueren. Of zoals we tegenwoordig doen: uitbesteden en in de Cloud draaien. Alleen een browser installeren en daar alles mee doen.

Ik weet dus waar ik over praat. Als je het allemaal gedaan en gebruikt hebt, kun je het ook goed vergelijken.
pi_219898879
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Eerst Trump paaien, en dan met het verdrag van 1951 komen alsof het een nieuw verdrag is, en Trump gaat er in mee.
Waarbij Macron, Starmer etc boos worden, is Rutte aan het inlikken en die idioot aan het bespelen, en daardoor krijgt hij voor elkaar wat Europa en de NAVO wil.

Als premier heeft hij met beleid er een potje van gemaakt. Maar het internationale politieke toneel bespelen, dat kan hij juist heel goed.
Tja, zijn rol nu is inderdaad het hoertje zijn, dat doet hij goed.
pi_219898903
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Het is wel raar toch? Trump krijgt precies niks mits het klopt en blaat over ‘best deal ever’. Hij mag dan misschien volslagen debiel zijn, de mensen om hem heen zullen hem dan toch vertellen dat hij gebakken lucht verkocht krijgt? Of hebben zij het inmiddels ook gehad met die oranje kleuter?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_219898937
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]
WhatsApp niet vanwege veiligheidskwestie :´)
Wat een overdreven zooi zeg.

Zeker wel TikTok....
Nope, die mag ook niet.
pi_219898953
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik zie verschillende op Fok die dat wel vinden.
pi_219898962
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:46 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Het is wel raar toch? Trump krijgt precies niks mits het klopt en blaat over ‘best deal ever’. Hij mag dan misschien volslagen debiel zijn, de mensen om hem heen zullen hem dan toch vertellen dat hij gebakken lucht verkocht krijgt? Of hebben zij het inmiddels ook gehad met die oranje kleuter?
Hij vind zichzelf heel erg slim en de beste president ooit. Hij heeft al meer gedaan voor zijn land (en zijn bankrekening) als alle voorgaande presidenten samen. Voor de hele wereld, zelfs! Binnenkort heeft hij ook alle conflicten in het Midden-Oosten opgelost, als hij Gaza heeft omgevormd tot een luxe vakantieoord voor de rijken der Aarde.
  donderdag 22 januari 2026 @ 13:57:17 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219898966
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Fout. Het is "de grote Donny Trump reality TV show", waarin die kleffe balzak de grote bullebak is. En elke aflevering moet de vorige overtreffen. Ben benieuwd wat er volgende week op het programma staat.
Huilen dan.
pi_219899054
Het wordt ook heel spannend als de hoge raad die tarieven verbied en eist dat het allemaal terug betaald moet worden. Zijn eerste neiging zal wel zijn die hele hoge raad te ontbinden.
pi_219899100
Gewoon met je poten van Groenland afblijven. Zo simpel is het. En niet gaan toegeven.
pi_219899129
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 14:21 schreef Discombobulate het volgende:
Gewoon met je poten van Groenland afblijven. Zo simpel is het. En niet gaan toegeven.
Trump is een realist en ziet het scherp, en dat hij Groenland wil is onze schuld.

Of zoiets.
  Forum Admin donderdag 22 januari 2026 @ 14:36:42 #240
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219899160
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:25 schreef Discombobulate het volgende:

Eerder andersom. En ik ben geen groot fan van hem verder.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219899214
foutje
pi_219899280
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 14:11 schreef SymbolicFrank het volgende:
Het wordt ook heel spannend als de hoge raad die tarieven verbied en eist dat het allemaal terug betaald moet worden. Zijn eerste neiging zal wel zijn die hele hoge raad te ontbinden.
SCOTUS zou hij tegen de muur moeten zetten of zo. Die kan je niet wegsturen.
pi_219899285
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 09:44 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Omdat de mensen die dat doen niet kunnen programmeren. Er zijn al programma's die dat werk voor je doen. En Excel is geen database.

Excel is idd geen database maar als je altijd in een bepaald format bepaalde data binnen krijgt is het makkelijk om dat met een vba macro te importeren.

Ander voorbeeld op mijn oude werk stonden silos granulaat, hoe vol deze zaten was via een webportaal te zien maar dat was omslachtig en per silo een aparte pagina. Nu zette de inkoopmedewerker elke ochtend de pc aan werd excel opgestart nieuwe gegevens bijgevoegd en daarna meteen grafieken getoond waardoor ze daar nooit meer zomaar zonder granulaat zaten..

En zo zal hij er nog veel meer toepassingen die intern fantastisch werken.
pi_219899300
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het is niet eens zo simpel als even overstappen op een Europees alternatief en klaar. Bij veel Europese diensten is er ook weer een plug-in naar VS software of hosting. Dat is niet te overzien.

Nu jammeren dat we maar van de Amerikaanse meuk afmoeten omdat je Trump een lul vindt is dan ook kortzichtig. En zou bovenal enorm impulsief wanbeleid zijn.
Het is ook helemaal niet nodig. Blijkbaar denken bepaalde mensen dat een Europa dat op eigen benen moet staan wil zeggen dat er helemaal geen afhankelijkheid meer mag bestaan. Maar dat is een utopie. Een utopie waar overigens ook Amerika niet aan voldoet. Die zijn eveneens rete afhankelijk van van alles en nog wat.
  donderdag 22 januari 2026 @ 15:06:40 #245
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219899317
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Kom op, jij snapt toch ook wel dat het niet gaat om dat Trump een lul is? We zijn zeer afhankelijk van 1 land, wat al niet goed is. Daarboven laat dat land signalen zien dat ze niet zo te vertrouwen zijn. Welk land gaat nou dreigen een ander land over te nemen tegen wensen van dat land in? Niet bepaald een betrouwbare partner.
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 15:07:13 #246
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219899318
Rutte is gewoon een enorme geit.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219899327
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rutte is gewoon een enorme geit.
Rutte heeft jarenlange ervaring met populistische idioten opgedaan in de NL politiek, dat werpt nu z’n vruchten af :P
  donderdag 22 januari 2026 @ 15:12:07 #248
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219899337
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Rutte heeft jarenlange ervaring met populistische idioten opgedaan in de NL politiek, dat werpt nu z’n vruchten af :P
En hij weet met allerlei sociale gymnastiek toch altijd mensen voor zijn karretje te spannen, of ze het nu zelf doorhebben of niet.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219899351
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 15:12 schreef Perrin het volgende:

[..]
En hij weet met allerlei sociale gymnastiek toch altijd mensen voor zijn karretje te spannen, of ze het nu zelf doorhebben of niet.
En anders heeft hij ergens nog wel wat pfas achter de hand om verse teflon aan te maken.
pi_219899376
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 15:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En anders heeft hij ergens nog wel wat pfas achter de hand om verse teflon aan te maken.
Zijn voorbeeld is de man die elke dag vaseline smeerde .
Die was ook zo glad als een aal.
Ook de in en uitgangen zijn goed door gesmeerd.

Voor de personen die het niet weten zie link.

https://grokipedia.com/page/Robert_Chesebrough
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')