Het is niet eens zo simpel als even overstappen op een Europees alternatief en klaar. Bij veel Europese diensten is er ook weer een plug-in naar VS software of hosting. Dat is niet te overzien.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:52 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nou, dan blijven we toch lekker aan de tiet van de VS hangen? En dan moeten de Europese techbedrijven ook maar verkassen. Als het Amerikaanse bedrijven zijn geworden willen we hun producten misschien wel gebruiken.
Nou, ik vind het een geniale zet van hemquote:Op donderdag 22 januari 2026 13:25 schreef Discombobulate het volgende:
Rutte als premier![]()
Rutte als secgen NAVO
De 1 vind het prachtig, die Microsoft software, zoals jij, de ander ergert zich er groen en geel aan, zoals ik.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1? Hoezo dat nu weer?
Ik noem 2 van de grootste bekende producten die 99% van de wereld gebruikt, dat houdt niet in dat ik niet meer ken.
En nee helemaal niemand vindt dat we Trump Groenland moeten geven.
Tja, zijn rol nu is inderdaad het hoertje zijn, dat doet hij goed.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een geniale zet van hem
Eerst Trump paaien, en dan met het verdrag van 1951 komen alsof het een nieuw verdrag is, en Trump gaat er in mee.
Waarbij Macron, Starmer etc boos worden, is Rutte aan het inlikken en die idioot aan het bespelen, en daardoor krijgt hij voor elkaar wat Europa en de NAVO wil.
Als premier heeft hij met beleid er een potje van gemaakt. Maar het internationale politieke toneel bespelen, dat kan hij juist heel goed.
Het is wel raar toch? Trump krijgt precies niks mits het klopt en blaat over ‘best deal ever’. Hij mag dan misschien volslagen debiel zijn, de mensen om hem heen zullen hem dan toch vertellen dat hij gebakken lucht verkocht krijgt? Of hebben zij het inmiddels ook gehad met die oranje kleuter?quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een geniale zet van hem
Eerst Trump paaien, en dan met het verdrag van 1951 komen alsof het een nieuw verdrag is, en Trump gaat er in mee.
Waarbij Macron, Starmer etc boos worden, is Rutte aan het inlikken en die idioot aan het bespelen, en daardoor krijgt hij voor elkaar wat Europa en de NAVO wil.
Als premier heeft hij met beleid er een potje van gemaakt. Maar het internationale politieke toneel bespelen, dat kan hij juist heel goed.
Nope, die mag ook niet.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
WhatsApp niet vanwege veiligheidskwestie :´)
Wat een overdreven zooi zeg.
Zeker wel TikTok....
Ik zie verschillende op Fok die dat wel vinden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1? Hoezo dat nu weer?
Ik noem 2 van de grootste bekende producten die 99% van de wereld gebruikt, dat houdt niet in dat ik niet meer ken.
En nee helemaal niemand vindt dat we Trump Groenland moeten geven.
Hij vind zichzelf heel erg slim en de beste president ooit. Hij heeft al meer gedaan voor zijn land (en zijn bankrekening) als alle voorgaande presidenten samen. Voor de hele wereld, zelfs! Binnenkort heeft hij ook alle conflicten in het Midden-Oosten opgelost, als hij Gaza heeft omgevormd tot een luxe vakantieoord voor de rijken der Aarde.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is wel raar toch? Trump krijgt precies niks mits het klopt en blaat over ‘best deal ever’. Hij mag dan misschien volslagen debiel zijn, de mensen om hem heen zullen hem dan toch vertellen dat hij gebakken lucht verkocht krijgt? Of hebben zij het inmiddels ook gehad met die oranje kleuter?
Fout. Het is "de grote Donny Trump reality TV show", waarin die kleffe balzak de grote bullebak is. En elke aflevering moet de vorige overtreffen. Ben benieuwd wat er volgende week op het programma staat.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog afgezien van dat er nooit een militaire optie op tafel heeft gelegen: ik zeg alleen maar dat er een onderzoek is waaruit zou blijken dat een aanzienlijk deel van de Groenlanders bij de VS willen horen, maar dat dat onderzoek niet betrouwbaar is.
Nogmaals: de VS (laat staan Trump/GOP) wil niet eens dat Groenland een staat wordt van de VS. Het is allemaal tactiek om verderop een deal te krijgen.
Trump is een realist en ziet het scherp, en dat hij Groenland wil is onze schuld.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:21 schreef Discombobulate het volgende:
Gewoon met je poten van Groenland afblijven. Zo simpel is het. En niet gaan toegeven.
Eerder andersom. En ik ben geen groot fan van hem verder.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:25 schreef Discombobulate het volgende:
Rutte als premier![]()
Rutte als secgen NAVO
SCOTUS zou hij tegen de muur moeten zetten of zo. Die kan je niet wegsturen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:11 schreef SymbolicFrank het volgende:
Het wordt ook heel spannend als de hoge raad die tarieven verbied en eist dat het allemaal terug betaald moet worden. Zijn eerste neiging zal wel zijn die hele hoge raad te ontbinden.
Excel is idd geen database maar als je altijd in een bepaald format bepaalde data binnen krijgt is het makkelijk om dat met een vba macro te importeren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:44 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Omdat de mensen die dat doen niet kunnen programmeren. Er zijn al programma's die dat werk voor je doen. En Excel is geen database.
Het is ook helemaal niet nodig. Blijkbaar denken bepaalde mensen dat een Europa dat op eigen benen moet staan wil zeggen dat er helemaal geen afhankelijkheid meer mag bestaan. Maar dat is een utopie. Een utopie waar overigens ook Amerika niet aan voldoet. Die zijn eveneens rete afhankelijk van van alles en nog wat.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is niet eens zo simpel als even overstappen op een Europees alternatief en klaar. Bij veel Europese diensten is er ook weer een plug-in naar VS software of hosting. Dat is niet te overzien.
Nu jammeren dat we maar van de Amerikaanse meuk afmoeten omdat je Trump een lul vindt is dan ook kortzichtig. En zou bovenal enorm impulsief wanbeleid zijn.
Kom op, jij snapt toch ook wel dat het niet gaat om dat Trump een lul is? We zijn zeer afhankelijk van 1 land, wat al niet goed is. Daarboven laat dat land signalen zien dat ze niet zo te vertrouwen zijn. Welk land gaat nou dreigen een ander land over te nemen tegen wensen van dat land in? Niet bepaald een betrouwbare partner.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is niet eens zo simpel als even overstappen op een Europees alternatief en klaar. Bij veel Europese diensten is er ook weer een plug-in naar VS software of hosting. Dat is niet te overzien.
Nu jammeren dat we maar van de Amerikaanse meuk afmoeten omdat je Trump een lul vindt is dan ook kortzichtig. En zou bovenal enorm impulsief wanbeleid zijn.
Rutte heeft jarenlange ervaring met populistische idioten opgedaan in de NL politiek, dat werpt nu z’n vruchten afquote:Op donderdag 22 januari 2026 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rutte is gewoon een enorme geit.
En hij weet met allerlei sociale gymnastiek toch altijd mensen voor zijn karretje te spannen, of ze het nu zelf doorhebben of niet.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Rutte heeft jarenlange ervaring met populistische idioten opgedaan in de NL politiek, dat werpt nu z’n vruchten af
En anders heeft hij ergens nog wel wat pfas achter de hand om verse teflon aan te maken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
En hij weet met allerlei sociale gymnastiek toch altijd mensen voor zijn karretje te spannen, of ze het nu zelf doorhebben of niet.
Zijn voorbeeld is de man die elke dag vaseline smeerde .quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En anders heeft hij ergens nog wel wat pfas achter de hand om verse teflon aan te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |