We hebben er genoeg, dat zijn alleen geen enorme monopolisten. Dat jij ze niet kent, wil niet zeggen dat ze er niet zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:34 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
ASML is het enige Nederlandse bedrijf in de techniek dat wereldtop is. Voor de rest kan Nederland in de techniek niet mee. Wij hebben daar niet de juiste houding voor, wij ouwehoeren te veel. Rest van Europa? Ierland? Denemarken?
Trump heeft schijnbaar STTR/SBIR programma’s de nek om gedraaid. Subsidies om startups en samenwerkingen tussen universiteiten en bedrijven te financieren. Een moedige zet. Een aantal Amerikaanse vrienden zijn startups begonnen die verslaafd waren aan deze subsidies en die nooit iets verkocht hebben.
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja dat houd ook precies bij wanneer een document geedit is door wie?
Teams lijkt me inderdaad de makkelijkste om te vervangen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:59 schreef SymbolicFrank het volgende:
Is er iemand die Teams zo geweldig vind? Gebruik gewoon 1 van deze.
Exchange is lang gebruikt voor de agenda en omdat de compatibiliteit van de concurrentie niet geweldig was. Maar vooral omdat iedereen daar een Microsoft cursus voor had gedaan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Teams lijkt me inderdaad de makkelijkste om te vervangen.
Pijnpunt zit denk ik nog in de mailserver. Exchange heeft ondanks al zijn gebreken al decennialang nauwelijks competitie, omdat de rest nog matiger werkt.
Als Open Source alternatief heb je Zimbra die vorig jaar nog getroffen werd door een heel zwaar lek. En ook Zimbra is Amerikaans. Al zou je die met moeite wel kunnen forken, beetje zoals met Nextcloud is gedaan.
Liever Zoom.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:59 schreef SymbolicFrank het volgende:
Je zult het niet geloven, maar Office kan het bestandsformaat van LibreOffice lezen. Dat is namelijk een internationale standaard. Hij kan documenten zelfs zo opslaan. Alleen VBA is een probleem. Maar je moet ook geen programma's gaan schrijven in Office producten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Werkt echt waardeloos in vergelijking met Word
Moest een tijdje ´´verplicht´´ werken met LibreOffice. Dus ik ken het wel.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:18 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven, maar Office kan het bestandsformaat van LibreOffice lezen. Dat is namelijk een internationale standaard. Hij kan documenten zelfs zo opslaan.
Je draait het omquote:Op donderdag 22 januari 2026 09:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moest een tijdje ´´verplicht´´ werken met LibreOffice. Dus ik ken het wel.
Gelukkig kan je de bestanden van LibreOffice idd zo overzetten naar wat goeds
Als het brouwsel in de VS werkelijk zo briljant en moedig is, dan zouden ze in de eerste plaats al geen fascistische gedachtenpolitie spelen en een veel opener klimaat creëeren waardoor iedere scholier of student in de wereld de VS als droom ziet voor de toekomst om te wonen, werken en een gezin te stichten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:34 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
ASML is het enige Nederlandse bedrijf in de techniek dat wereldtop is. Voor de rest kan Nederland in de techniek niet mee. Wij hebben daar niet de juiste houding voor, wij ouwehoeren te veel. Rest van Europa? Ierland? Denemarken?
Trump heeft schijnbaar STTR/SBIR programma’s de nek om gedraaid. Subsidies om startups en samenwerkingen tussen universiteiten en bedrijven te financieren. Een moedige zet. Een aantal Amerikaanse vrienden zijn startups begonnen die verslaafd waren aan deze subsidies en die nooit iets verkocht hebben.
Jij zegt dat Office de bestanden van LibreOffice kan lezen, dat is wat ik bevestig en fijn vind.quote:
Ja, dingen beloven en roepen hoort bij vooral de politici.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:21 schreef TAmaru het volgende:
De tactiek van Trump is helemaal niet zo moeilijk te begrijpen hoor. Heel veel rijke, invloedrijke mensen zijn zo. Die hebben 0 talent in wat ze doen, maar ze schreeuwen heel hard, zetten gigantisch hoog in, blijven zeggen dat ze alles willen voor niets, blijven zeuren, schreeuwen en traineren, en uiteindelijk krijgen ze daardoor meer dan een ander. Of het nu op zakelijk gebied is of bijvoorbeeld met vrouwen.
Ik heb genoeg mensen meegemaakt in mijn leven die zo waren/zijn. Vaak werkt dat wel en krijgen ze wat ze willen. Achter hun rug om heeft iedereen natuurlijk een tyfushekel aan ze en worden ze gehaat en verguisd.
Maar ik blijf erbij dat veel Europese landen ook gebaat zouden zijn bij een leider als Trump. Iemand die gewoon eens doorpakt, ingrijpt en opkomt voor de belangen van zijn eigen burgers. Het blijft een gevaarlijke gek, maar hij doet ook goede dingen. Nu deden Hitler en Mussolini dat natuurlijk ook ... maar ja die dronken ook water, zoals Baudet altijd zegt.
Jammer dat hier na wat slappe persoonlijke aanvallen verder geen concrete reactie op kwam.quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:26 schreef Since2003 het volgende: [..] Leg eens concreet uit wáárom dit een stap te ver is?
Waarom moet je dat niet? Weet je wel niet hoeveel tijd veel bedrijven besparen door de simpele uitbereidingen van deze programmas op hun werk methodieken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:18 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven, maar Office kan het bestandsformaat van LibreOffice lezen. Dat is namelijk een internationale standaard. Hij kan documenten zelfs zo opslaan. Alleen VBA is een probleem. Maar je moet ook geen programma's gaan schrijven in Office producten.
Omdat de mensen die dat doen niet kunnen programmeren. Er zijn al programma's die dat werk voor je doen. En Excel is geen database.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom moet je dat niet? Weet je wel niet hoeveel tijd veel bedrijven besparen door de simpele uitbereidingen van deze programmas op hun werk methodieken.
Typische beroepsdeformatie van software developers. Die worden altijd heel droevig van slecht geschreven code. Maar ja, vanuit bedrijfsoogpunt is het waardevol als het mensen productiever maakt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom moet je dat niet? Weet je wel niet hoeveel tijd veel bedrijven besparen door de simpele uitbereidingen van deze programmas op hun werk methodieken.
Waar blijkt dat uit dat het overgrote deel Groenlanders liever bij de VS hoort? De Groenlanders moeten maar eens kijken hoe het in Alaska gaat met de totaal vernietigde Eskimo cultuur.quote:Op donderdag 22 januari 2026 07:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
laten we ze even naast elkaar leggen.
Afghanistan miljoenen mensen ligt ver van de VS en veel ervaring met oorlog voeren tegen een bezetter, met lui die zwaar gemotiveerd zijn.
Groenland, wonen nog geen 100.000 mensen waarvan een behoorlijk gedeelte bij de VS wil, heeft geen leger en ze wonen allemaal bij elkaar, en ligt letterlijk naast de deur.
Enige wat europa gezamelijk kan doen is alle overzeese troepen in europa gevangen nemen.
maar dan breekt de pleuris echt uit dus dat doen ze niet.
Dus zoals ik al zei de VS kan Groenland zo inemen..
Totdat ze tegen de de grenzen van hun kunnen aanlopen en een programmeur inhuren om ze te helpen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Typische beroepsdeformatie van software developers. Die worden altijd heel droevig van slecht geschreven code. Maar ja, vanuit bedrijfsoogpunt is het waardevol als het mensen productiever maakt.
Wat echt in 99,9999% van de gevallen niet gebeurt hoor. Zeker vandaag de dag als mensen wat handig zijn met Google en / of AI is het allemaal niet zo spannend.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:54 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Totdat ze tegen de de grenzen van hun kunnen aanlopen en een programmeur inhuren om ze te helpen.
Ja gelukkig heeft de USA wel hun inheemse bevolking altijd met respect behandeld.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Canada en Denemarken zijn niet echt zachtzinnig en menselijk met de Inuit omgegaan, hopelijk brengen de VS wat beschaving daar.
Nice try.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Canada en Denemarken zijn niet echt zachtzinnig en menselijk met de Inuit omgegaan, hopelijk brengen de VS wat beschaving daar.
Wanneer wordt een complexe Excel formule een programma? Wat je ook steeds vaker ziet is dat de gevraagde informatie ergens op een website staat. Aan een AI vragen om code te maken versnelt het proces alleen. Je komt dan bij de Vibe Coding terecht: "het was zo klaar en het voelt goed! Ik heb geen flauw idee hoe het werkt, maar dat boeit ook niet!"quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat echt in 99,9999% van de gevallen niet gebeurt hoor. Zeker vandaag de dag als mensen wat handig zijn met Google en / of AI is het allemaal niet zo spannend.
Er staat behoorlijk deel.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:53 schreef Cherni het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit dat het overgrote deel Groenlanders liever bij de VS hoort? De Groenlanders moeten maar eens kijken hoe het in Alaska gaat met de totaal vernietigde Eskimo cultuur.
Trump en Poetin gedragen zich als een Nero in het zuur. Bizar. Zogenaamd om de veiligheid zoals Rusland die onzin uitkraamt mbt Oekraine.
LibreOfficequote:
Wat verslaving brengen bedoel je?quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Alle Groenlanders die ik op mainstream heb gehoord willen niet bij de VS horen. Waarom ook. Als je ziet wat er in Alaska is gebeurd dan kun je maar beter het zo houden zoals het nu is. Ook premier Nielsen is totaal geen voorstander.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er staat behoorlijk deel.
Maar er is inderdaad een onderzoek dat dit onderschrijft. Alleen is het onderzoek van een niveau om niet al te serieus te nemen.
Ze hebben niets te willen. Dat is het hele punt. Als Daddy US op je land of regime change of grondstoffen uit is....dan gaat dat gebeuren. Nooit anders geweest. Enige ongewone is dat het nu een NAVO-lid betreft, so called ally. Waar het tot dit eventuele moment dat het echt gebeurd altijd landen waren die niet tot de NAVO behoorden. En ook daar hadden wij nooit een groot probleem mee (onze politici). Het is pas een probleem nu wijzelf aan de beurt zijn. Of een van ons dan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:20 schreef Cherni het volgende:
Alle Groenlanders die ik op mainstream heb gehoord willen niet bij de VS horen. Waarom ook. Als je ziet wat er in Alaska is gebeurd dan kun je maar beter het zo houden zoals het nu is. Ook premier Nielsen is totaal geen voorstander.
Nee, totale waanzin met Trump en Poetin. De VS is niet meer zoals het was.
Uiteraard, nu is mijn invloed totaal niets waard, maar ik was er altijd al tegen. Ik heb al zo vaak gezegd dat we in de jaren 90 de zaak uit handen hebben gegeven als EU zijnde. Of we er iets van leren betwijfel ik.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:30 schreef recidivist het volgende:
[..]
Ze hebben niets te willen. Dat is het hele punt. Als Daddy US op je land of regime change of grondstoffen uit is....dan gaat dat gebeuren. Nooit anders geweest. Enige ongewone is dat het nu een NAVO-lid betreft, so called ally. Waar het tot dit eventuele moment dat het echt gebeurd altijd landen waren die niet tot de NAVO behoorden. En ook daar hadden wij nooit een groot probleem mee (onze politici). Het is pas een probleem nu wijzelf aan de beurt zijn. Of een van ons dan.
Maar hier is de grap: ook de VS wil Groenland niet inlijven en zeker de GOP niet. Want Groenland als extra blauwe staat… rly?quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:20 schreef Cherni het volgende:
[..]
Alle Groenlanders die ik op mainstream heb gehoord willen niet bij de VS horen. Waarom ook. Als je ziet wat er in Alaska is gebeurd dan kun je maar beter het zo houden zoals het nu is. Ook premier Nielsen is totaal geen voorstander.
Nee, totale waanzin met Trump en Poetin. De VS is niet meer zoals het was.
Daar staat tegenover, dat Trump zijn keutel nu toch teruggetrokken heeft door het optreden van de EU. Niet met wapengekletter, maar door te dreigen met economische sancties.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:31 schreef Cherni het volgende:
Bovendien de reden is natuurlijk onzin. De NAVO kan nu ook al de zaak beveiligen zonder dat de VS het wil hebben. Dat gaat natuurlijk ook voor een deel over grondstoffen al schijnen die moeilijk te delven zijn. Maar ja de EU met von der Leyen aan het roer en gigant Kallas kom je niet ver. Alleen de premier van Canada Carney gaf behoorlijk tegengas tijden zijn optreden in Davos.
Startups zijn altijd wel risky, big risk, big potential gain. Dus de ervaring van een paar vrienden zegt niet zoveel. De uni waar ik werk heeft vorig jaar 2 start ups waarin ze deelnamen verkocht zien worden voor elk meer dan een miljard USD.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:34 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
En gaan ze dat ook waarmaken? Of is het een kwestie van te veel geld en te weinig interessante investeringen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:40 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Startups zijn altijd wel risky, big risk, big potential gain. Dus de ervaring van een paar vrienden zegt niet zoveel. De uni waar ik werk heeft vorig jaar 2 start ups waarin ze deelnamen verkocht zien worden voor elk meer dan een miljard USD.
Die opkomst van China heb ik het al vaker over gehad. Dat zijn we zelf schuld. Maar Trump en uiteraard de clan die hij om zich heen heeft, heeft zich ook uit tal van westerse organisaties terug getrokken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar hier is de grap: ook de VS wil Groenland niet inlijven en zeker de GOP niet. Want Groenland als extra blauwe staat… rly?
Trump wil Groenland voor national security. Waaronder kunnen delven wat in de grond zit. Daar draait alles om. En Trump speelt het spel zonder rekening te houden met de regels die sowieso alleen maar een papieren tijger was.
Door de opkomst van China is de houding van de VS veranderd. De regels werkten niet meer in hun voordeel. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen: dat is niet alleen Trump. Dat is breed gedragen in de VS. Trump is alleen extra lomp en heel direct.
Gewoon het verschil tussen een vrouw die stiekem vreemdgaat en de variant die je in je gezicht zegt dat ze zojuist stuk is getrokken door de buurjongen.
Dat is juist een vrij groot probleem, maar we dwalen af.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat echt in 99,9999% van de gevallen niet gebeurt hoor. Zeker vandaag de dag als mensen wat handig zijn met Google en / of AI is het allemaal niet zo spannend.
Je kunt het vaak niet reproduceren, dus moet je dat spul eindeloos blijven ondersteunen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is juist een vrij groot probleem, maar we dwalen af.
Trump is geen oorzaak, maar een gevolg.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:46 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die opkomst van China heb ik het al vaker over gehad. Dat zijn we zelf schuld. Maar Trump en uiteraard de clan die hij om zich heen heeft, heeft zich ook uit tal van westerse organisaties terug getrokken.
https://www.nu.nl/verkiez(...)er-31-van-de-vn.html
Dat zegt genoeg hoe lomp hij is. En als klap op de vuurpijl speelt Poetin het leuk mee om 1 miljard aan bevroren goederen te willen schenken voor een nieuwe zogenaamde vredesraad. Je kunt je zogenaamd inkopen.Weet er het fijne nog niet van.
Dat ik dit nog allemaal mag meemaken had ik nooit kunnen bedenken.
https://youtube.com/shorts/xNEmxezXpvQ?si=4XteNxchcZ0OwHkN
quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:59 schreef SymbolicFrank het volgende:
quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Teams lijkt me inderdaad de makkelijkste om te vervangen.
Pijnpunt zit denk ik nog in de mailserver. Exchange heeft ondanks al zijn gebreken al decennialang nauwelijks competitie, omdat de rest nog matiger werkt.
Als Open Source alternatief heb je Zimbra die vorig jaar nog getroffen werd door een heel zwaar lek. En ook Zimbra is Amerikaans. Al zou je die met moeite wel kunnen forken, beetje zoals met Nextcloud is gedaan.
Het video conferencing deel van Teams is eenvoudig te vervangen en daar zijn al genoeg alternatieven voor, dus daar ligt de pijn niet.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Liever Zoom.
Maar FleepNooit van gehoord, maar is Estisch en dus
Daar noem je dan ook een bedrijf dat niks met kantoorautomatisering heeft. De meeste ander bedrijven zien de bui al hangen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het video conferencing deel van Teams is eenvoudig te vervangen en daar zijn al genoeg alternatieven voor, dus daar ligt de pijn niet.
Waar het 'm in mijn ogen zal liggen (naast Exchange) zijn samenwerkingsmogelijkheden (Sharepoint, Co-authoring) buiten je eigen organisatie en dat laatste gaat hand in hand met de adoptiegraad binnen de industrie.
Voorbeeld: Hier draaien Teams omgevingen waar 6/7 externe partijen ook in deelnemen. Dan kan je als grotere MKB-er wel hard gaan roepen dat je de Teams omgeving de rug toekeert. Maar als één van de partijen in die gedeelde omgeving ASML is en zij niets anders toestaan dan MS Teams, dan heb je geen poot om op te staan. Zelfs ZOOM meetings worden daar geweigerd want geen approved platform.
Klopt. Zo veel zaken zitten gewoon ingebakken en dat krijg je er niet zo maar uit.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het video conferencing deel van Teams is eenvoudig te vervangen en daar zijn al genoeg alternatieven voor, dus daar ligt de pijn niet.
Waar het 'm in mijn ogen zal liggen (naast Exchange) zijn samenwerkingsmogelijkheden (Sharepoint, Co-authoring) buiten je eigen organisatie en dat laatste gaat hand in hand met de adoptiegraad binnen de industrie.
Voorbeeld: Hier draaien Teams omgevingen waar 6/7 externe partijen ook in deelnemen. Dan kan je als grotere MKB-er wel hard gaan roepen dat je de Teams omgeving de rug toekeert. Maar als één van de partijen in die gedeelde omgeving ASML is en zij niets anders toestaan dan MS Teams, dan heb je geen poot om op te staan. Zelfs ZOOM meetings worden daar geweigerd want geen approved platform.
Dus je noemt nu gewoon op wat je zelf gebruikt en vind alle andere dingen maar eng en onhandig? Hoe zou dat nu toch komen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Klopt. Zo veel zaken zitten gewoon ingebakken en dat krijg je er niet zo maar uit.
Google zit er gewoon in en alle producten die Microsoft heeft zijn gewoon van hele hoge kwaliteit en letterlijk iedereen kent het (van Windows tot Word en Teams).
Dat werkt gewoon super goed en makkelijk, dan stap je niet ineens over naar iets wat 99% van de andere bedrijven niet heeft.
Zelfde eigenlijk voor WhatsApp.
Werkt super goed. Waarom zou je dan op andere dingen gaan?
Ik heb een vriend die alleen maar signal gebruikt, voor vage redenen overigens.
Nou sorry hoor, ik ken letterlijk maar 1 persoon die Signal gebruikt. Pas jij je maar lekker aan, niet ik/wij.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Trump is geen oorzaak, maar een gevolg.
Vers van de pers:
Bekijk deze YouTube-video
Aanrader. Puur realisme.
En Trump is ook een realist. Ziet dingen heel scherp . De manier hoe hij er mee omgaat is vers twee. Maar Europa moet zich niet druk maken om Trump. Want dan sus je jezelf in slaap (nog 3 jaar…). Nee, Europa moet zich realiseren dat Trump zijn acties richting Europa het gevolg zijn van hoe Europa zichzelf in de hoek heeft geschilderd.
En nu komen de consequenties… jarenlang is alles vooruit geschoven en hebben we geleefd in LaLaLand.
No more.
Wat is je referentiekader m.b.t. hoe het was vergeleken met vandaag?quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:20 schreef Cherni het volgende:
[..] De VS is niet meer zoals het was.
Bij ons op het werk is er een verbod op WhatsApp.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Klopt. Zo veel zaken zitten gewoon ingebakken en dat krijg je er niet zo maar uit.
Google zit er gewoon in en alle producten die Microsoft heeft zijn gewoon van hele hoge kwaliteit en letterlijk iedereen kent het (van Windows tot Word en Teams).
Dat werkt gewoon super goed en makkelijk, dan stap je niet ineens over naar iets wat 99% van de andere bedrijven niet heeft.
Zelfde eigenlijk voor WhatsApp.
Werkt super goed. Waarom zou je dan op andere dingen gaan?
Ik heb een vriend die alleen maar signal gebruikt, voor vage redenen overigens.
Nou sorry hoor, ik ken letterlijk maar 1 persoon die Signal gebruikt. Pas jij je maar lekker aan, niet ik/wij.
Ik benoem wat 99% van de mensen gebruikt.........quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dus je noemt nu gewoon op wat je zelf gebruikt en vind alle andere dingen maar eng en onhandig? Hoe zou dat nu toch komen?
En jij denkt na het dreigen van militaire acties de Groenlanders positiever zijn gaan denken over de VS? Als een Verian onderzoek al van slecht niveau zou zijn. Maar goed zelfs als die alle inwoners Groenland vragen en een vergelijkbaar antwoord geven zullen de MAGA idioten dat nooit kunnen geloven. Hoe kun je nou niet bij het beste land ter wereld willen horen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er staat behoorlijk deel.
Maar er is inderdaad een onderzoek dat dit onderschrijft. Alleen is het onderzoek van een niveau om niet al te serieus te nemen.
Ik denk dat iedereen al gauw kijkt naar de periode voor Trump.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:39 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Wat is je referentiekader m.b.t. hoe het was vergeleken met vandaag?
Oh serieus?quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bij ons op het werk is er een verbod op WhatsApp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |