Nee, Rachel van Meetelen blijft bij de PVV.quote:
BOOS Nederland. Je bedoelt al die mensen die anderen lastig vallen met al hun demonstraties?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wilders was ook tam in de campagne. Die man heeft 20 jaar hetzelfde staan roepen en nu begint zijn stem kracht te verliezen.
Niet getreurd: er staat wel weer een nieuwe rattenvanger op voor BOOS!Nederland.
Van jou verwacht ik eigenlijk beter dan dit.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Weet je. Voor “fatsoenlijk” en “weldenkend” links is praktisch elke partij die überhaupt al over migratie begint, fout. Koester wat dat betreft geen illusies.
quote:SP:
Migratie behelst veel meer dan alleen asielaanvragen en de opvang van vluchtelingen. Veruit het grootste deel van de bevolkingsgroei wordt veroorzaakt door arbeidsmigratie, mensen die hierheen worden gehááld om te werken. Deze bevolkingsgroei legt druk op voorzieningen die na decennia bezuinigingsbeleid op barsten staan, zoals volkshuisvesting, zorg en onderwijs, en door gebrek aan (taal)begeleiding raakt het ook de leefbaarheid van sommige wijken. Daarom is het nodig om het totale netto ‘migratiesaldo’ te verlagen tot circa 40 duizend per jaar. Dat zorgt voor een beheersbare bevolkingsgroei waardoor voorzieningen op peil blijven en sociale samenhang behouden blijft. Alleen dan is er ook blijvend draagvlak om mensen die vluchten voor oorlog en geweld op een menswaardige manier op te vangen.
En dat is naar mijn weten voor het eerst sinds lange tijd, dat noemen van een gewenst / maximum migratiesaldo.quote:GL/PvdA:
1. Een humaan en realistisch asielbeleid
We kiezen voor een nieuw, effectief en menswaardig asielbeleid. Dat betekent de asielketen ontstoppen, de Spreidingswet goed uitvoeren, procedures versnellen én overlastgevers aanpakken. We sturen op een gemiddeld migratiesaldo van 40.000 tot 60.000 per jaar, in lijn met het advies van de Staatscommissie Demografische Ontwikkelingen.
Je ziet hoe een krankzinnig en megalomane "alternative facts" politicus de VS in een afgrond aan het storten is, en je denkt "Dat wil ik in Nederland ook?"quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:38 schreef Cruzinats het volgende:
Dit land heeft Lidewijqueen nodig
It's her turn now
Neem JA21. Alleen maar gezeik over Nanninga en haar tweets gedurende haar tijd bij Geenstijl. Deze partij wordt ook al als onfatsoenlijk gezien.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik eigenlijk beter dan dit.
Linkse partijen zijn in jaren nog niet zo kritisch geweest over migratie. Hell, de focus van rechts op migratie heeft bij links zelfs afgedwongen dat ze getallen zijn gaan noemen.
[..]
[..]
En dat is naar mijn weten voor het eerst sinds lange tijd, dat noemen van een gewenst / maximum migratiesaldo.
Ik bedoel de mensen die raadsleden en burgemeesters intimideren, met prinsenvlaggen zwaaien, ramen van gemeentehuizen en partijkantoren ingooien, ... .quote:Op woensdag 21 januari 2026 07:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
BOOS Nederland. Je bedoelt al die mensen die anderen lastig vallen met al hun demonstraties?
Of bedoel je de mensen die naar het programma van Tim Hofman kijken?
Of bedoel je Jesse Klaver? Die is momenteel niks anders dan.
Daar is toch een andere naam voor? Wees dan gewoon direct. Geen reden om omslachtig te doen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik bedoel de mensen die raadsleden en burgemeesters intimideren, met prinsenvlaggen zwaaien, ramen van gemeentehuizen en partijkantoren ingooien, ... .
Huh? We hadden het toch over migratiebeleid?quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Neem JA21. Alleen maar gezeik over Nanninga en haar tweets gedurende haar tijd bij Geenstijl. Deze partij wordt ook al als onfatsoenlijk gezien.
Terwijl dat klein bier is vergeleken met het virulente antisemitisme bij GL-PvdA adepten zoals Piri, of de schaamteloze laissez faire van een Halsema die over een stad regeert waar Joodse mensen onveilig zijn. Of waar de afkomst van daders wordt weggemoffeld door zo’n Groot Wassink.
Nee, het is volstrekt duidelijk. Er ligt nog steeds een taboe op dit onderwerp.
Extreem rechts.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Daar is toch een andere naam voor? Wees dan gewoon direct. Geen reden om omslachtig te doen.
Ik noem JA21.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Huh? We hadden het toch over migratiebeleid?
Weet je wat, laat ook maar.
Ik vind hem eerlijk gezegd meer geschikt voor de Muppetshow.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:01 schreef poolmetuitkering het volgende:
Volgens mij kwam de PVV in 2006 he
Goed dat na 20 jaar pvv'ers zich tegen Wilders keren
Wat een slechte politicus is dat!
hij kan nog altijd nieuw werk vinden bij comedy central
Mensen moeten gewoon normaal doen en van andermans spullen afblijven. Allemaal tuig.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Extreem rechts.
Met het verschil in definitie tussen radicaal en extreem, zijnde dat de eerste groep geen geweld gebruikt en de tweede wel. Dingen slopen maakt extreem.
Ze willen geen strenger asielbeleid maar gewoon net als de PVV een asielstop, ofwel geen asielbeleid meer…quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik noem JA21.
Die willen een strenger migratiebeleid. Maar ze worden net als alle andere partijen die hierover beginnen zwart gemaakt.
Mogen niet mee doen met Kabinet Koehandel 1. Zijn fout.
Het is zo duidelijk als wat.
Ultra linkse clubjes zijn ook één pot nat.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ze willen geen strenger asielbeleid maar gewoon net als de PVV een asielstop, ofwel geen asielbeleid meer…
Inhoudelijk zijn al die uiterst rechtse clubjes echt gewoon één pot nat.
Het is inderdaad volstrekt duidelijk dat antisemitisme op rechts een stuk meer salonfähig is dan antisemitisme op linksquote:Op woensdag 21 januari 2026 08:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nee, het is volstrekt duidelijk. Er ligt nog steeds een taboe op dit onderwerp.
Allicht maar die zitten gelukkig niet met tientallen zetels in het parlement.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:14 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ultra linkse clubjes zijn ook één pot nat.
Evenals de bewondering voor foute figuren als Trump en Poetin.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is inderdaad volstrekt duidelijk dat antisemitisme op rechts een stuk meer salonfähig is dan antisemitisme op links
Waarom wil jij dat JA21 het extreemlinkse D66 aan een regering helpt?quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik noem JA21.
Die willen een strenger migratiebeleid. Maar ze worden net als alle andere partijen die hierover beginnen zwart gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
Bootmigranten omschrijven met "dobbernegers" (in een column), links wegzetten als 'nuttige idioten voor Hamas" en "ebola is een oplossing voor migratie". Moet zo iemand nog serieus genomen worden? Dat door andere partijen zwart maken daar weet ik niks van, ik betwijfel ofquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik noem JA21.
Klopt! En van mij hoeft dat ook niet direct...quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Allicht maar die zitten gelukkig niet met tientallen zetels in het parlement.
Hij droomt al van een Nederlands ICE uniform, liefst gemaakt door Hugo Boss, mooi zwart met zilveren badges (die hebben vast de oude patronen nog wel in het archief) en immuniteit om met scherp op Linkschen en allochtonen te schieten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:39 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je ziet hoe een krankzinnig en megalomane "alternative facts" politicus de VS in een afgrond aan het storten is, en je denkt "Dat wil ik in Nederland ook?"
Er zijn inderdaad (muv denk en bij1) 3 smaken in Nederland mbt asiel; eerlijker (GLPvdA), strenger (SP, D66, VVD, CDA, CU) en 'helemaal mee stoppen' (de rest).quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bootmigranten omschrijven met "dobbernegers" (in een column), links wegzetten als 'nuttige idioten voor Hamas" en "ebola is een oplossing voor migratie". Moet zo iemand nog serieus genomen worden? Dat door andere partijen zwart maken daar weet ik niks van, ik betwijfel of
Aangezien je het in eerdere posts onzin lulde over asiel en links. Bijna de helft van de PVDA GL stemmers wil dat het aantal asielzoekers drastisch verlaagd wordt en linkser wordt het niet.
Die charlatans in een net pakje bedonderden de kiezer zelfs al vóór de verkiezingen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik noem JA21.
Ga eens met Franz von Papen praten. Daarvan dacht men dat ook, maar hij was ervan overtuigd dat zijn coalitie van partijen Hitler en de NSDAP wel in het gareel kon houden en ging dus gewoon met hen samenwerken. ‘Als ze eenmaal verantwoordelijkheid hebben, zwakken ze hun extreme gedachtengoed wel af’. We weten allemaal hoe dat afgelopen is.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:36 schreef Raw85 het volgende:
[..]
FvD steunt Rusland openlijk. Alle ideeën over belastingen of de regeldruk zijn totaal nietszeggend vergeleken met zo’n allesbepalend eerste standpunt. Natuurlijk kan de VVD daar nooit mee samenwerken.
Dan hoeven we ons daar dus niet druk over te maken. Kunnen we het weer hebben over het belang om ook uiterst rechts in het parlement te marginaliseren in plaats van normaliseren.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:39 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Klopt! En van mij hoeft dat ook niet direct...
Als dit clubje na verkiezing ooit nog in de kamer komt is dat met niet meer dan een enkele zetel.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:41 schreef recidivist het volgende:
Gidi Markuszowerhij dacht Geert is over nu VVD nooit meer met hem gaat regeren dus laat mij Israels belangen maar dienen vanuit een eigen partij en wat leent zich daar beter voor dan een minderheidscoalitie, die de deur niet perse hebben gesloten uiteraard. Wel een slimme zet op zich.
Lets wait and see. Ik zou dat niet zo met die zekerheid stellen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:42 schreef xpompompomx het volgende:
Als dit clubje na verkiezing ooit nog in de kamer komt is dat met niet meer dan een enkele zetel.
Ik denk ook dat een wat kleinere fractie Geert geen bal uitmaakt. Alle zgn zeurders zijn nu weg, wel zo makkelijk voor hem.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:41 schreef recidivist het volgende:
Gidi Markuszowerhij dacht Geert is over nu VVD nooit meer met hem gaat regeren dus laat mij Israels belangen maar dienen vanuit een eigen partij en wat leent zich daar beter voor dan een minderheidscoalitie, die de deur niet perse hebben gesloten uiteraard. Wel een slimme zet op zich.
Dat kun je helemaal nu nog niet zeggen. Dat hangt van zoveel factoren af.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als dit clubje na verkiezing ooit nog in de kamer komt is dat met niet meer dan een enkele zetel.
Nou, we zullen zien of men kleur gaat bekennen. Maar ik wil graag even attenderen op de vorige lijsttrekker van GL-PvdA;quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bootmigranten omschrijven met "dobbernegers" (in een column), links wegzetten als 'nuttige idioten voor Hamas" en "ebola is een oplossing voor migratie". Moet zo iemand nog serieus genomen worden? Dat door andere partijen zwart maken daar weet ik niks van, ik betwijfel of
Aangezien je het in eerdere posts onzin lulde over asiel en links. Bijna de helft van de PVDA GL stemmers wil dat het aantal asielzoekers drastisch verlaagd wordt en linkser wordt het niet.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)teren-voor-nederlandquote:Waar het huidige kabinet echter zijn focus heeft gelegd op asielmigratie, kijkt Timmermans naar de arbeidsmigratie.
https://revu.nl/artikel/6(...)-weinig-gebouwd-puntquote:De suggestie dat het aan migranten zou liggen werd door Klaver als flauwekul afgedaan: 'Dat is niet waar, dat is onjuist'. Het klopte volgens Klaver wel dat meer mensen in een land betekenen dat er meer druk op de huisvesting is. Vervolgens verweet Klaver de rechtse partijen te doen alsof het tekort aan woningen puur door de komst van migranten komt. De werkelijke reden is volgens hem dat er te weinig is gebouwd.
https://www.bndestem.nl/r(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Ik denk dat de politiek te lang heeft weggekeken van arbeidsmigratie. Het hele debat gaat over asiel, terwijl de grootste problemen veroorzaakt worden omdat er te veel arbeidsmigranten in een huis gestopt worden.
Het is een beetje de vraag wat Wilders gaat doen. Als die er tussentijds mee kapt, of bij de komende verkiezingen met pensioen gaat, komen die zetels vrij.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hè ja, de Russische vijfde colonne - we weten inderdaad allemaal dat die het beste met ons voor hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:38 schreef Cruzinats het volgende:
It's her turn now
Lidewie? Oh die Unibrow wap hahaquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:38 schreef Cruzinats het volgende:
It's her turn now
Ook al een reden om al die uiterst rechtse clubjes uit te sluiten. Van JA21 t/m FvD koesteren die allemaal een ongezonde sympathie voor de Russische zaak…quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:28 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hè ja, de Russische vijfde colonne - we weten inderdaad allemaal dat die het beste met ons voor hebben.
En we mogen nog gaan oppassen met de steun die zulke clubjes uit de VS gaan krijgen. Europa moet kapot en deze clubs doen daar gretig hun best voor.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:34 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ook al een reden om al die uiterst rechtse clubjes uit te sluiten. Van JA21 t/m FvD koesteren die allemaal een ongezonde sympathie voor de Russische zaak…
Achja als je links en rechts kijkt naar wat je binnenhaalt aangevuld met gezond verstand dan zou iedereen voor een totale asielstop zijn. Zeker uit moslim landen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ze willen geen strenger asielbeleid maar gewoon net als de PVV een asielstop, ofwel geen asielbeleid meer…
Inhoudelijk zijn al die uiterst rechtse clubjes echt gewoon één pot nat.
zijn vrijheidsstrijdersquote:Op woensdag 21 januari 2026 11:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja als je links en rechts kijkt naar wat je binnenhaalt aangevuld met gezond verstand dan zou iedereen voor een totale asielstop zijn. Zeker uit moslim landen.
EXTREEM NSFW: https://www.instagram.com/p/DTwoQuFEhZB/
Eens.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En we mogen nog gaan oppassen met de steun die zulke clubjes uit de VS gaan krijgen. Europa moet kapot en deze clubs doen daar gretig hun best voor.
Tuurlijk. Iedereen raszuiver en dan terugtrekken achter de dijken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja als je links en rechts kijkt naar wat je binnenhaalt aangevuld met gezond verstand dan zou iedereen voor een totale asielstop zijn. Zeker uit moslim landen.
Wat een genuanceerd account zeg.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan best met ze samenwerken, maar dat kunnen we ook zonder ze binnen te halen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:58 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tuurlijk. Iedereen raszuiver en dan terugtrekken achter de dijken.
Kan zijn, maar wat doet het af aan dit filmpje? Zijn talloze te vinden ook van andere accounts maar ik zie niet zo zeer hoe dit relevant is.quote:
Dat zie ik ook niet nee. Zijn ook talloze voorbeelden van Russen die gruwelijke oorlogsmisdaden pleegde op Oekrainse vrouwen. Gebruik je dat ook als maatstaf voor je mening richting de Russische medemens?quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kan zijn, maar wat doet het af aan dit filmpje? Zijn talloze te vinden ook van andere accounts maar ik zie niet zo zeer hoe dit relevant is.
Wat Greta hiermee van doen heeft is dat jij voorbij gaat aan de inhoud van een filmpje door het account waar dit op staat door expres een voorbeeld te geven vanuit de andere hoek die dan weer juist compleet wegkijkt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zie ik ook niet nee. Zijn ook talloze voorbeelden van Russen die gruwelijke oorlogsmisdaden pleegde op Oekrainse vrouwen. Gebruik je dat ook als maatstaf voor je mening richting de Russische medemens?
Wat heeft Greta hiermee te maken? Waarom zou ik me iets interesseren wat Greta Thunberg doet? of is dit weer in dezelfde trand als mij als antisemiet bestempelen zoals je in een vorig topic deed?
Ik ga inderdaad voorbij aan 1 van de miljoenen Social Media accounts tegenwoordig die maar een doel hebben en dat is niet om nieuws genuanceerd te brengen. Zou je ook eens moeten doen. Al ben je waarschijnlijk al te ver in de fuik geflikkerd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat Greta hiermee van doen heeft is dat jij voorbij gaat aan de inhoud van een filmpje door het account waar dit op staat door expres een voorbeeld te geven vanuit de andere hoek die dan weer juist compleet wegkijkt.
In tegenstelling tot jou ben ik alleen wel in staat om gewoon naar de inhoud van iets te kijken in plaats dat ik inhoud aan de kant schuif omdat het niet past bij mijn ideologie. Maar moet wel lekker zijn om zo simpel in het leven te staan.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad voorbij aan 1 van de miljoenen Social Media accounts tegenwoordig die maar een reden hebben en dat is niet om nieuws genuanceerd te brengen. Zou je ook eens moeten doen. Al ben je waarschijnlijk al te ver in de fuik geflikkerd.
Wat is mijn ideologie dan precies? Buiten antisemitisme danquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou ben ik alleen wel in staat om gewoon naar de inhoud van iets te kijken in plaats dat ik inhoud aan de kant schuif omdat het niet past bij mijn ideologie. Maar moet wel lekker zijn om zo simpel in het leven te staan.
This content may be inappropriatequote:Op woensdag 21 januari 2026 11:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij kan zelf het beste uitleggen waarom jij gedreven bent om bij een filmpje over extreem geweld in hoog tempo af te drijven van die inhoud om een discussie te starten over het kanaal waar het op staat met als bewust doel de inhoud te bagatelliseren en te delegitimiseren.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is mijn ideologie dan precies? Buiten antisemitisme dan
Het filmpje zal allang verwijderd zijn want ik kon het niet zien in ieder geval.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij kan zelf het beste uitleggen waarom jij gedreven bent om bij een filmpje over extreem geweld in hoog tempo af te drijven van die inhoud om een discussie te starten over het kanaal waar het op staat met als bewust doel de inhoud te bagatelliseren en te delegitimiseren.
Maar nu ik dan toch je aandacht hebt, wat vind je van de inhoud?
Iets van een bloedige strijd in Syrie en dat is dan typisch voor moslims. Ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
This content may be inappropriate
It's unavailable for certain audiences. Log in to continue.
Ik ben geen 17 dus ik heb geen instagram. Wat moet hier te zien zijn?
Als je zoiets nodig hebt om een punt te kunnen maken dan kan moet je je afvragen of je überhaupt wel een punt hebt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iets van een bloedige strijd in Syrie en dat is dan typisch voor moslims. Ofzo.
Kortom het standaard PVV narratief van moslims zijn onze vijand.
Als je mij de reactie even dm-ed of wat dan ook dan wil ik er best even naar kijken als het zo diep zit.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het filmpje zal allang verwijderd zijn want ik kon het niet zien in ieder geval.
Maar je loopt, net als in het vorige topic, alleen maar wedervragen te stellen. Ik neem aan dat als je me stante pede voor jodenhater kan uitmaken dat mijn ideologie uitleggen niet zo heel moeilijk moet zijn voor je
Het zit mij niet diep hoor, zal me verrotten wat mensen mij allemaal toewensen. Maar dan moet je vooral niet verwachten dat ik serieus op een oprui-linkje ga reageren als je zelf niet het fatsoen hebt om zo'n beschuldiging terug te nemen als je er meermaals op gewezen wordt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je mij de reactie even dm-ed of wat dan ook dan wil ik er best even naar kijken als het zo diep zit.
Moet bekennen dat ik jou allang ben vergeten in ieder geval.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beesten die al 'allah hakbar' schreeuwend aan het magdumpen zijn op mensen die al lang en breed gewond of dood zijn in wat naar het schijnt Syrië is.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk inderdaad. Een punt maken met beelden uit een land vanwaaruit een gigantische asielstroom komt is misschien wat onredelijk en gebaseerd op onderbuik gevoelens.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je zoiets nodig hebt om een punt te kunnen maken dan kan moet je je afvragen of je überhaupt wel een punt hebt.
mAaR dE inHoUD!11111!
Waarom denk je dat die mensen vluchten? Omdat er dus groeperingen zijn die aan het magdumpen zijn. Goed nagedacht.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
Beesten die al 'allah hakbar' schreeuwend aan het magdumpen zijn op mensen die al lang en breed gewond of dood zijn in wat naar het schijnt Syrië is.
[..]
Je hebt helemaal gelijk inderdaad. Een punt maken met beelden uit een land vanwaaruit een gigantische asielstroom komt is misschien wat onredelijk en gebaseerd op onderbuik gevoelens.
Mensen vluchten in grote getale uit moslimlanden uit angst voor geweld van andere moslims, dat is al decennia zo.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die mensen vluchten.
Europeanen vluchten vaak ook uit angst voor geweld van andere Europeanen. Goed gesproken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Mensen vluchten in grote getale uit moslimlanden uit angst voor geweld van andere moslims, dat is al decennia zo.
He, kijk. Als het filmpje bijvoorbeeld AI blijkt te zijn zou ik jou helemaal begrijpen. Maar iets een oprui linkje noemen terwijl je aangeeft dat jij de inhoud niet eens hebt beken is natuurlijk ook wel bijzonder. Het is nog steeds te bekijken, je moet alleen door de disclaimer op reel bekijken klikken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zit mij niet diep hoor, zal me verrotten wat mensen mij allemaal toewensen. Maar dan moet je vooral niet verwachten dat ik serieus op een oprui-linkje ga reageren als je zelf niet het fatsoen hebt om zo'n beschuldiging terug te nemen als je er meermaals op gewezen wordt.
Hij zal het wel fijn vinden om dergelijke filmpjes te delen. Ik sla even over, ook dat is onderdeel van een goede smaakquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je zoiets nodig hebt om een punt te kunnen maken dan kan moet je je afvragen of je überhaupt wel een punt hebt.
mAaR dE inHoUD!11111!
Om aan te geven dat argwanend zijn helemaal niet verkeerd is. Ondanks het frame dat je probeerde neer te zetten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hij zal het wel fijn vinden om dergelijke filmpjes te delen. Ik sla even over, ook dat is onderdeel van een goede smaak.
En die hebben allemaal hetzelfde geloof?quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Europeanen vluchten vaak ook uit angst voor geweld van andere Europeanen.
Sorry, ik kick gewoon niet op rondvliegende lichaamsdelen e.d.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Om aan te geven dat argwanend zijn helemaal niet verkeerd is. Ondanks het frame dat je probeerde neer te zetten.
Maar inderdaad, overslaan wat je niet uitkomt is veel verstandiger.
De Islamisering van Nederland is toch een teken van minachting voor de mensen die de Nederlandse normen en waarden respecteren en zich daar aan houden?quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iets van een bloedige strijd in Syrie en dat is dan typisch voor moslims. Ofzo.
Kortom het standaard PVV narratief van moslims zijn onze vijand.
Dat is juist de kracht van beeld, hoe gruwelijk ook. Dan hoef je niks te verzinnen, niet je kop in het zand te steken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:19 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Sorry, ik kick gewoon niet op rondvliegende lichaamsdelen e.d.
wens je er veel plezier mee. En ook met je verzinsels er omheen.
Je verschuilen achter een incident om extreemrechtse drek goed te praten lijkt me eerder een voorbeeld van struisvogelgedragquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is juist de kracht van beeld, hoe gruwelijk ook. Dan hoef je niks te verzinnen, niet je kop in het zand te steken.
Juist een incident... misschien niet constant wegkijken en dan die ene keer dat je er met de neus ingedrukt wordt doen alsof het een incident isquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je verschuilen achter een incident om extreemrechtse drek goed te praten lijkt me eerder een voorbeeld van struisvogelgedrag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |