abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2026 @ 08:44:20 #81
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219888555
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:30 schreef probeer het volgende:

[..]
Van jou verwacht ik eigenlijk beter dan dit.

Linkse partijen zijn in jaren nog niet zo kritisch geweest over migratie. Hell, de focus van rechts op migratie heeft bij links zelfs afgedwongen dat ze getallen zijn gaan noemen.
[..]
[..]
En dat is naar mijn weten voor het eerst sinds lange tijd, dat noemen van een gewenst / maximum migratiesaldo.
Neem JA21. Alleen maar gezeik over Nanninga en haar tweets gedurende haar tijd bij Geenstijl. Deze partij wordt ook al als onfatsoenlijk gezien.

Terwijl dat klein bier is vergeleken met het virulente antisemitisme bij GL-PvdA adepten zoals Piri, of de schaamteloze laissez faire van een Halsema die over een stad regeert waar Joodse mensen onveilig zijn. Of waar de afkomst van daders wordt weggemoffeld door zo’n Groot Wassink.

Nee, het is volstrekt duidelijk. Er ligt nog steeds een taboe op dit onderwerp.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 21 januari 2026 @ 08:47:05 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219888566
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 07:51 schreef thedeedster het volgende:

[..]
BOOS Nederland. Je bedoelt al die mensen die anderen lastig vallen met al hun demonstraties?

Of bedoel je de mensen die naar het programma van Tim Hofman kijken?

Of bedoel je Jesse Klaver? Die is momenteel niks anders dan.
Ik bedoel de mensen die raadsleden en burgemeesters intimideren, met prinsenvlaggen zwaaien, ramen van gemeentehuizen en partijkantoren ingooien, ... .
Huilen dan.
  woensdag 21 januari 2026 @ 08:49:26 #83
182233 thedeedster
pi_219888581
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik bedoel de mensen die raadsleden en burgemeesters intimideren, met prinsenvlaggen zwaaien, ramen van gemeentehuizen en partijkantoren ingooien, ... .
Daar is toch een andere naam voor? Wees dan gewoon direct. Geen reden om omslachtig te doen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219888614
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Neem JA21. Alleen maar gezeik over Nanninga en haar tweets gedurende haar tijd bij Geenstijl. Deze partij wordt ook al als onfatsoenlijk gezien.

Terwijl dat klein bier is vergeleken met het virulente antisemitisme bij GL-PvdA adepten zoals Piri, of de schaamteloze laissez faire van een Halsema die over een stad regeert waar Joodse mensen onveilig zijn. Of waar de afkomst van daders wordt weggemoffeld door zo’n Groot Wassink.

Huh? We hadden het toch over migratiebeleid?

Weet je wat, laat ook maar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_219888628
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:49 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Daar is toch een andere naam voor? Wees dan gewoon direct. Geen reden om omslachtig te doen.
Extreem rechts.

Met het verschil in definitie tussen radicaal en extreem, zijnde dat de eerste groep geen geweld gebruikt en de tweede wel. Dingen slopen maakt extreem.
  woensdag 21 januari 2026 @ 09:03:06 #86
182233 thedeedster
pi_219888655
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:57 schreef probeer het volgende:

[..]
Huh? We hadden het toch over migratiebeleid?

Weet je wat, laat ook maar.
Ik noem JA21.

Die willen een strenger migratiebeleid. Maar ze worden net als alle andere partijen die hierover beginnen zwart gemaakt.

Mogen niet mee doen met Kabinet Koehandel 1. Zijn fout.

Het is zo duidelijk als wat.
pi_219888659
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:01 schreef poolmetuitkering het volgende:
Volgens mij kwam de PVV in 2006 he

Goed dat na 20 jaar pvv'ers zich tegen Wilders keren

Wat een slechte politicus is dat!

hij kan nog altijd nieuw werk vinden bij comedy central
Ik vind hem eerlijk gezegd meer geschikt voor de Muppetshow.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 21 januari 2026 @ 09:04:26 #88
182233 thedeedster
pi_219888663
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:59 schreef probeer het volgende:

[..]
Extreem rechts.

Met het verschil in definitie tussen radicaal en extreem, zijnde dat de eerste groep geen geweld gebruikt en de tweede wel. Dingen slopen maakt extreem.
Mensen moeten gewoon normaal doen en van andermans spullen afblijven. Allemaal tuig.
pi_219888669
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik noem JA21.

Die willen een strenger migratiebeleid. Maar ze worden net als alle andere partijen die hierover beginnen zwart gemaakt.

Ze willen geen strenger asielbeleid maar gewoon net als de PVV een asielstop, ofwel geen asielbeleid meer…
Inhoudelijk zijn al die uiterst rechtse clubjes echt gewoon één pot nat.
  Redactie Frontpage woensdag 21 januari 2026 @ 09:14:15 #90
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_219888708
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:06 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ze willen geen strenger asielbeleid maar gewoon net als de PVV een asielstop, ofwel geen asielbeleid meer…
Ultra linkse clubjes zijn ook één pot nat.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
pi_219888721
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Het is inderdaad volstrekt duidelijk dat antisemitisme op rechts een stuk meer salonfähig is dan antisemitisme op links
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219888773
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:14 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
Ultra linkse clubjes zijn ook één pot nat.
Allicht maar die zitten gelukkig niet met tientallen zetels in het parlement.
pi_219888780
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het is inderdaad volstrekt duidelijk dat antisemitisme op rechts een stuk meer salonfähig is dan antisemitisme op links
Evenals de bewondering voor foute figuren als Trump en Poetin.
pi_219888792
quote:

[..]
Ik noem JA21.

Waarom wil jij dat JA21 het extreemlinkse D66 aan een regering helpt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_219888855
quote:

[..]
Ik noem JA21.

Bootmigranten omschrijven met "dobbernegers" (in een column), links wegzetten als 'nuttige idioten voor Hamas" en "ebola is een oplossing voor migratie". Moet zo iemand nog serieus genomen worden? Dat door andere partijen zwart maken daar weet ik niks van, ik betwijfel of

Aangezien je het in eerdere posts onzin lulde over asiel en links. Bijna de helft van de PVDA GL stemmers wil dat het aantal asielzoekers drastisch verlaagd wordt en linkser wordt het niet.
  Redactie Frontpage woensdag 21 januari 2026 @ 09:39:34 #96
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_219888864
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:21 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Allicht maar die zitten gelukkig niet met tientallen zetels in het parlement.
Klopt! En van mij hoeft dat ook niet direct... :D
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  woensdag 21 januari 2026 @ 09:41:49 #97
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219888883
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:39 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Je ziet hoe een krankzinnig en megalomane "alternative facts" politicus de VS in een afgrond aan het storten is, en je denkt "Dat wil ik in Nederland ook?" :D

:')
Hij droomt al van een Nederlands ICE uniform, liefst gemaakt door Hugo Boss, mooi zwart met zilveren badges (die hebben vast de oude patronen nog wel in het archief) en immuniteit om met scherp op Linkschen en allochtonen te schieten.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219888887
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Bootmigranten omschrijven met "dobbernegers" (in een column), links wegzetten als 'nuttige idioten voor Hamas" en "ebola is een oplossing voor migratie". Moet zo iemand nog serieus genomen worden? Dat door andere partijen zwart maken daar weet ik niks van, ik betwijfel of

Aangezien je het in eerdere posts onzin lulde over asiel en links. Bijna de helft van de PVDA GL stemmers wil dat het aantal asielzoekers drastisch verlaagd wordt en linkser wordt het niet.
Er zijn inderdaad (muv denk en bij1) 3 smaken in Nederland mbt asiel; eerlijker (GLPvdA), strenger (SP, D66, VVD, CDA, CU) en 'helemaal mee stoppen' (de rest).

Maar och en wee, er is niet genoeg kritiek op migratie :') :') :')
  woensdag 21 januari 2026 @ 09:48:12 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219888936
quote:

[..]
Ik noem JA21.

Die charlatans in een net pakje bedonderden de kiezer zelfs al vóór de verkiezingen.
Huilen dan.
  woensdag 21 januari 2026 @ 10:07:19 #100
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219889086
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 19:36 schreef Raw85 het volgende:

[..]
FvD steunt Rusland openlijk. Alle ideeën over belastingen of de regeldruk zijn totaal nietszeggend vergeleken met zo’n allesbepalend eerste standpunt. Natuurlijk kan de VVD daar nooit mee samenwerken.
Ga eens met Franz von Papen praten. Daarvan dacht men dat ook, maar hij was ervan overtuigd dat zijn coalitie van partijen Hitler en de NSDAP wel in het gareel kon houden en ging dus gewoon met hen samenwerken. ‘Als ze eenmaal verantwoordelijkheid hebben, zwakken ze hun extreme gedachtengoed wel af’. We weten allemaal hoe dat afgelopen is.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219889175
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:39 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
Klopt! En van mij hoeft dat ook niet direct... :D
Dan hoeven we ons daar dus niet druk over te maken. Kunnen we het weer hebben over het belang om ook uiterst rechts in het parlement te marginaliseren in plaats van normaliseren.
  woensdag 21 januari 2026 @ 10:41:13 #102
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_219889486
Gidi Markuszower oO/ hij dacht Geert is over nu VVD nooit meer met hem gaat regeren dus laat mij Israels belangen maar dienen vanuit een eigen partij en wat leent zich daar beter voor dan een minderheidscoalitie, die de deur niet perse hebben gesloten uiteraard. Wel een slimme zet op zich.
enkelband
  Moderator woensdag 21 januari 2026 @ 10:42:23 #103
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219889509
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:41 schreef recidivist het volgende:
Gidi Markuszower oO/ hij dacht Geert is over nu VVD nooit meer met hem gaat regeren dus laat mij Israels belangen maar dienen vanuit een eigen partij en wat leent zich daar beter voor dan een minderheidscoalitie, die de deur niet perse hebben gesloten uiteraard. Wel een slimme zet op zich.
Als dit clubje na verkiezing ooit nog in de kamer komt is dat met niet meer dan een enkele zetel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 21 januari 2026 @ 10:46:36 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219889575
Gidi Baba en de zetelrovers.
Huilen dan.
  woensdag 21 januari 2026 @ 10:50:04 #105
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_219889630
quote:
14s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:42 schreef xpompompomx het volgende:
Als dit clubje na verkiezing ooit nog in de kamer komt is dat met niet meer dan een enkele zetel.
Lets wait and see. Ik zou dat niet zo met die zekerheid stellen.
enkelband
pi_219889670
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:41 schreef recidivist het volgende:
Ik denk ook dat een wat kleinere fractie Geert geen bal uitmaakt. Alle zgn zeurders zijn nu weg, wel zo makkelijk voor hem.
En echt invloed op een D66 kabinet had ie toch al niet.

Markuszower is 100% PVVer. En staat volledig achter Wilders zijn gedachtengoed.
Door deze 7 die wel opeens mee willen doen en zich constructief op willen stellen, is het evenwicht echt veranderd.
Ze hebben al aangedrongen op een gesprek met de formateur. Ze willen echt meedoen. En niet aan de zijlijn staan.

Er zijn opeens zeven zetels op rechts bijgekomen. Ik vind het een heel slimme zet.
pi_219889712
quote:

[..]
Dat kun je helemaal nu nog niet zeggen. Dat hangt van zoveel factoren af.
Misschien blijken ze het wel heel goed met een JA21 te kunnen vinden, en sluiten ze zich over een paar jaar daarbij aan.

Er zijn nu geen nieuwe verkiezingen hè.
  woensdag 21 januari 2026 @ 11:04:07 #108
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219889777
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:46 schreef Isdatzo het volgende:
Gidi Baba en de zetelrovers.
_O- _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 21 januari 2026 @ 11:06:58 #109
182233 thedeedster
pi_219889796
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou, we zullen zien of men kleur gaat bekennen. Maar ik wil graag even attenderen op de vorige lijsttrekker van GL-PvdA;
quote:
Waar het huidige kabinet echter zijn focus heeft gelegd op asielmigratie, kijkt Timmermans naar de arbeidsmigratie.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)teren-voor-nederland

Of een Klaver, die alleen vindt dat er te weinig gebouwd wordt;
quote:
De suggestie dat het aan migranten zou liggen werd door Klaver als flauwekul afgedaan: 'Dat is niet waar, dat is onjuist'. Het klopte volgens Klaver wel dat meer mensen in een land betekenen dat er meer druk op de huisvesting is. Vervolgens verweet Klaver de rechtse partijen te doen alsof het tekort aan woningen puur door de komst van migranten komt. De werkelijke reden is volgens hem dat er te weinig is gebouwd.
https://revu.nl/artikel/6(...)-weinig-gebouwd-punt

Hier nog een interview met Klaver. En ja hoor; arbeidsmigratie;
quote:
Ik denk dat de politiek te lang heeft weggekeken van arbeidsmigratie. Het hele debat gaat over asiel, terwijl de grootste problemen veroorzaakt worden omdat er te veel arbeidsmigranten in een huis gestopt worden.
https://www.bndestem.nl/r(...)%2Fwww.google.com%2F

Om nou dus te vertrouwen op zo'n peiling, uiteindelijk zijn het de politici die beleid maken.
  woensdag 21 januari 2026 @ 11:14:25 #110
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_219889851
quote:

[..]
Het is een beetje de vraag wat Wilders gaat doen. Als die er tussentijds mee kapt, of bij de komende verkiezingen met pensioen gaat, komen die zetels vrij.

Ik zie er uiteindelijk nog wel een herschikking van de partijen op uiterst rechts van komen. JA21, BBB en de groep-Mossad aan de ene kant, en FvD met evt wat PVV-overlopers aan de andere kant.

Markuszower c.s. hebben van zichzelf nauwelijks achterban, dus als die los deel gaan nemen is dat net zo kansloos als die partij van Joram van Klaveren.
  woensdag 21 januari 2026 @ 11:28:41 #111
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_219889957
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:38 schreef Cruzinats het volgende:
Dit land heeft Lidewijqueen nodig

It's her turn now
Hè ja, de Russische vijfde colonne - we weten inderdaad allemaal dat die het beste met ons voor hebben.

:N
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 21 januari 2026 @ 11:30:26 #112
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219889967
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:38 schreef Cruzinats het volgende:
Dit land heeft Lidewijqueen nodig

It's her turn now
Lidewie? Oh die Unibrow wap haha
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219890000
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 11:28 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Hè ja, de Russische vijfde colonne - we weten inderdaad allemaal dat die het beste met ons voor hebben.

:N
Ook al een reden om al die uiterst rechtse clubjes uit te sluiten. Van JA21 t/m FvD koesteren die allemaal een ongezonde sympathie voor de Russische zaak…
  Moderator woensdag 21 januari 2026 @ 11:51:00 #114
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219890098
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2026 11:34 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ook al een reden om al die uiterst rechtse clubjes uit te sluiten. Van JA21 t/m FvD koesteren die allemaal een ongezonde sympathie voor de Russische zaak…
En we mogen nog gaan oppassen met de steun die zulke clubjes uit de VS gaan krijgen. Europa moet kapot en deze clubs doen daar gretig hun best voor.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219890110
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:06 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Achja als je links en rechts kijkt naar wat je binnenhaalt aangevuld met gezond verstand dan zou iedereen voor een totale asielstop zijn. Zeker uit moslim landen.

EXTREEM NSFW: https://www.instagram.com/p/DTwoQuFEhZB/
pi_219890120
quote:
19s.gif Op woensdag 21 januari 2026 11:54 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Achja als je links en rechts kijkt naar wat je binnenhaalt aangevuld met gezond verstand dan zou iedereen voor een totale asielstop zijn. Zeker uit moslim landen.

zijn vrijheidsstrijders :{w
pi_219890122
quote:
85s.gif Op woensdag 21 januari 2026 11:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En we mogen nog gaan oppassen met de steun die zulke clubjes uit de VS gaan krijgen. Europa moet kapot en deze clubs doen daar gretig hun best voor.
Eens.
pi_219890128
quote:

[..]

Tuurlijk. Iedereen raszuiver en dan terugtrekken achter de dijken.
  woensdag 21 januari 2026 @ 11:58:53 #119
319979 Fok-it
All is well
pi_219890131
quote:

[..]

Wat een genuanceerd account zeg.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219890134
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2026 11:58 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Tuurlijk. Iedereen raszuiver en dan terugtrekken achter de dijken.
Je kan best met ze samenwerken, maar dat kunnen we ook zonder ze binnen te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')