Leuk! Laten we er een welles-niettes discussie van maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waarom denk je dit soort leugens nodig te hebben?
Weldenkend links wil best luisteren naar de zorgen van de verdwaalde medemensen, tenminste als die zorgen geuit worden zonder weldenkend links te beledigen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Weet je. Voor “fatsoenlijk” en “weldenkend” links is praktisch elke partij die überhaupt al over migratie begint, fout. Koester wat dat betreft geen illusies.
Come to the Dark side.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:38 schreef Cruzinats het volgende:
Dit land heeft Lidewijqueen nodig
It's her turn now
De FvD wil helemaal niet regerenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:21 schreef -Deluzion- het volgende:
Blij om te zien dat FVD zo hard doorgroeit. Vorige keer al op FVD gestemd en volgende verkiezingen waarschijnlijk weer, op naar 40 zetels.
Het is bij jou ook zo doorzichtig he lolquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:38 schreef Cruzinats het volgende:
It's her turn now
Zijn er genoeg papiertjes die ze kan oplezen?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:38 schreef Cruzinats het volgende:
It's her turn now
Sterker nog, kort nadat ie het had laten vallen, had (ik meen) Baudet een motie ingediend om toch nog eens serieus te kijken naar of de belangrijkste punten van Wilders omtrent asiel toch uit te voeren.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ach ja. Het interesseert Geert helemaal niets.
Geert heeft het laten vallen van het kabinet niet eens met zijn eigen partij besproken. Niemand wist het, behalve hijzelf.
De PVV is trouwens ook begonnen door een afvaller die zijn fractie verliet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Hij mag die mensen dan wel afvallen en verraders noemen, maar als je merkt dat je toch wel heel vaak stront ruikt word het toch eens hoog tijd onder je eigen schoenen te kijken.
Wilders was ook tam in de campagne. Die man heeft 20 jaar hetzelfde staan roepen en nu begint zijn stem kracht te verliezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:58 schreef Arcee het volgende:
Opvallend beheerste, eerlijke en realistische eerste reactie van Wilders, vond ik.
Dat is de proffesionele kant.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:58 schreef Arcee het volgende:
Opvallend beheerste, eerlijke en realistische eerste reactie van Wilders, vond ik.
Het niet willen stoppen van de langzame islamisering van Nederland is ook iets om boos op te worden, want men zet daarmee de Nederlandse normen en waarden in de vuilnisbak.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wilders was ook tam in de campagne. Die man heeft 20 jaar hetzelfde staan roepen en nu begint zijn stem kracht te verliezen.
Niet getreurd: er staat wel weer een nieuwe rattenvanger op voor BOOS!Nederland.
Nee, Rachel van Meetelen blijft bij de PVV.quote:
BOOS Nederland. Je bedoelt al die mensen die anderen lastig vallen met al hun demonstraties?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wilders was ook tam in de campagne. Die man heeft 20 jaar hetzelfde staan roepen en nu begint zijn stem kracht te verliezen.
Niet getreurd: er staat wel weer een nieuwe rattenvanger op voor BOOS!Nederland.
Van jou verwacht ik eigenlijk beter dan dit.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Weet je. Voor “fatsoenlijk” en “weldenkend” links is praktisch elke partij die überhaupt al over migratie begint, fout. Koester wat dat betreft geen illusies.
quote:SP:
Migratie behelst veel meer dan alleen asielaanvragen en de opvang van vluchtelingen. Veruit het grootste deel van de bevolkingsgroei wordt veroorzaakt door arbeidsmigratie, mensen die hierheen worden gehááld om te werken. Deze bevolkingsgroei legt druk op voorzieningen die na decennia bezuinigingsbeleid op barsten staan, zoals volkshuisvesting, zorg en onderwijs, en door gebrek aan (taal)begeleiding raakt het ook de leefbaarheid van sommige wijken. Daarom is het nodig om het totale netto ‘migratiesaldo’ te verlagen tot circa 40 duizend per jaar. Dat zorgt voor een beheersbare bevolkingsgroei waardoor voorzieningen op peil blijven en sociale samenhang behouden blijft. Alleen dan is er ook blijvend draagvlak om mensen die vluchten voor oorlog en geweld op een menswaardige manier op te vangen.
En dat is naar mijn weten voor het eerst sinds lange tijd, dat noemen van een gewenst / maximum migratiesaldo.quote:GL/PvdA:
1. Een humaan en realistisch asielbeleid
We kiezen voor een nieuw, effectief en menswaardig asielbeleid. Dat betekent de asielketen ontstoppen, de Spreidingswet goed uitvoeren, procedures versnellen én overlastgevers aanpakken. We sturen op een gemiddeld migratiesaldo van 40.000 tot 60.000 per jaar, in lijn met het advies van de Staatscommissie Demografische Ontwikkelingen.
Je ziet hoe een krankzinnig en megalomane "alternative facts" politicus de VS in een afgrond aan het storten is, en je denkt "Dat wil ik in Nederland ook?"quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:38 schreef Cruzinats het volgende:
It's her turn now
Neem JA21. Alleen maar gezeik over Nanninga en haar tweets gedurende haar tijd bij Geenstijl. Deze partij wordt ook al als onfatsoenlijk gezien.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik eigenlijk beter dan dit.
Linkse partijen zijn in jaren nog niet zo kritisch geweest over migratie. Hell, de focus van rechts op migratie heeft bij links zelfs afgedwongen dat ze getallen zijn gaan noemen.
[..]
[..]
En dat is naar mijn weten voor het eerst sinds lange tijd, dat noemen van een gewenst / maximum migratiesaldo.
Ik bedoel de mensen die raadsleden en burgemeesters intimideren, met prinsenvlaggen zwaaien, ramen van gemeentehuizen en partijkantoren ingooien, ... .quote:Op woensdag 21 januari 2026 07:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
BOOS Nederland. Je bedoelt al die mensen die anderen lastig vallen met al hun demonstraties?
Of bedoel je de mensen die naar het programma van Tim Hofman kijken?
Of bedoel je Jesse Klaver? Die is momenteel niks anders dan.
Daar is toch een andere naam voor? Wees dan gewoon direct. Geen reden om omslachtig te doen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik bedoel de mensen die raadsleden en burgemeesters intimideren, met prinsenvlaggen zwaaien, ramen van gemeentehuizen en partijkantoren ingooien, ... .
Huh? We hadden het toch over migratiebeleid?quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Neem JA21. Alleen maar gezeik over Nanninga en haar tweets gedurende haar tijd bij Geenstijl. Deze partij wordt ook al als onfatsoenlijk gezien.
Terwijl dat klein bier is vergeleken met het virulente antisemitisme bij GL-PvdA adepten zoals Piri, of de schaamteloze laissez faire van een Halsema die over een stad regeert waar Joodse mensen onveilig zijn. Of waar de afkomst van daders wordt weggemoffeld door zo’n Groot Wassink.
Nee, het is volstrekt duidelijk. Er ligt nog steeds een taboe op dit onderwerp.
Extreem rechts.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Daar is toch een andere naam voor? Wees dan gewoon direct. Geen reden om omslachtig te doen.
Ik noem JA21.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Huh? We hadden het toch over migratiebeleid?
Weet je wat, laat ook maar.
Ik vind hem eerlijk gezegd meer geschikt voor de Muppetshow.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:01 schreef poolmetuitkering het volgende:
Volgens mij kwam de PVV in 2006 he
Goed dat na 20 jaar pvv'ers zich tegen Wilders keren
Wat een slechte politicus is dat!
hij kan nog altijd nieuw werk vinden bij comedy central
Mensen moeten gewoon normaal doen en van andermans spullen afblijven. Allemaal tuig.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Extreem rechts.
Met het verschil in definitie tussen radicaal en extreem, zijnde dat de eerste groep geen geweld gebruikt en de tweede wel. Dingen slopen maakt extreem.
Ze willen geen strenger asielbeleid maar gewoon net als de PVV een asielstop, ofwel geen asielbeleid meer…quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik noem JA21.
Die willen een strenger migratiebeleid. Maar ze worden net als alle andere partijen die hierover beginnen zwart gemaakt.
Mogen niet mee doen met Kabinet Koehandel 1. Zijn fout.
Het is zo duidelijk als wat.
Ultra linkse clubjes zijn ook één pot nat.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ze willen geen strenger asielbeleid maar gewoon net als de PVV een asielstop, ofwel geen asielbeleid meer…
Inhoudelijk zijn al die uiterst rechtse clubjes echt gewoon één pot nat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |