abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2026 @ 12:18:17 #126
319979 Fok-it
All is well
pi_219890244
quote:
19s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:17 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
In tegenstelling tot jou ben ik alleen wel in staat om gewoon naar de inhoud van iets te kijken in plaats dat ik inhoud aan de kant schuif omdat het niet past bij mijn ideologie. Maar moet wel lekker zijn om zo simpel in het leven te staan.
Wat is mijn ideologie dan precies? Buiten antisemitisme dan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 21 januari 2026 @ 12:22:39 #127
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219890280
quote:
19s.gif Op woensdag 21 januari 2026 11:54 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Achja als je links en rechts kijkt naar wat je binnenhaalt aangevuld met gezond verstand dan zou iedereen voor een totale asielstop zijn. Zeker uit moslim landen.

EXTREEM NSFW: https://www.instagram.com/p/DTwoQuFEhZB/
This content may be inappropriate
It's unavailable for certain audiences. Log in to continue.

Ik ben geen 17 dus ik heb geen instagram. Wat moet hier te zien zijn?
Huilen dan.
pi_219890315
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wat is mijn ideologie dan precies? Buiten antisemitisme dan
Jij kan zelf het beste uitleggen waarom jij gedreven bent om bij een filmpje over extreem geweld in hoog tempo af te drijven van die inhoud om een discussie te starten over het kanaal waar het op staat met als bewust doel de inhoud te bagatelliseren en te delegitimiseren.

Maar nu ik dan toch je aandacht hebt, wat vind je van de inhoud?
  woensdag 21 januari 2026 @ 12:27:14 #129
319979 Fok-it
All is well
pi_219890353
quote:
19s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:25 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Jij kan zelf het beste uitleggen waarom jij gedreven bent om bij een filmpje over extreem geweld in hoog tempo af te drijven van die inhoud om een discussie te starten over het kanaal waar het op staat met als bewust doel de inhoud te bagatelliseren en te delegitimiseren.

Maar nu ik dan toch je aandacht hebt, wat vind je van de inhoud?
Het filmpje zal allang verwijderd zijn want ik kon het niet zien in ieder geval.

Maar je loopt, net als in het vorige topic, alleen maar wedervragen te stellen. Ik neem aan dat als je me stante pede voor jodenhater kan uitmaken dat mijn ideologie uitleggen niet zo heel moeilijk moet zijn voor je
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219890354
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Iets van een bloedige strijd in Syrie en dat is dan typisch voor moslims. Ofzo.

Kortom het standaard PVV narratief van moslims zijn onze vijand.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 21 januari 2026 @ 12:32:39 #131
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219890413
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je zoiets nodig hebt om een punt te kunnen maken dan kan moet je je afvragen of je überhaupt wel een punt hebt.

mAaR dE inHoUD!11111 :( !
Huilen dan.
pi_219890422
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het filmpje zal allang verwijderd zijn want ik kon het niet zien in ieder geval.

Maar je loopt, net als in het vorige topic, alleen maar wedervragen te stellen. Ik neem aan dat als je me stante pede voor jodenhater kan uitmaken dat mijn ideologie uitleggen niet zo heel moeilijk moet zijn voor je
Als je mij de reactie even dm-ed of wat dan ook dan wil ik er best even naar kijken als het zo diep zit.
Moet bekennen dat ik jou allang ben vergeten in ieder geval.
  woensdag 21 januari 2026 @ 12:36:08 #133
319979 Fok-it
All is well
pi_219890442
quote:
19s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:33 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Als je mij de reactie even dm-ed of wat dan ook dan wil ik er best even naar kijken als het zo diep zit.
Moet bekennen dat ik jou allang ben vergeten in ieder geval.
Het zit mij niet diep hoor, zal me verrotten wat mensen mij allemaal toewensen. Maar dan moet je vooral niet verwachten dat ik serieus op een oprui-linkje ga reageren als je zelf niet het fatsoen hebt om zo'n beschuldiging terug te nemen als je er meermaals op gewezen wordt.
pi_219890466
quote:

[..]

quote:

[..]

Beesten die al 'allah hakbar' schreeuwend aan het magdumpen zijn op mensen die al lang en breed gewond of dood zijn in wat naar het schijnt Syrië is.

quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als je zoiets nodig hebt om een punt te kunnen maken dan kan moet je je afvragen of je überhaupt wel een punt hebt.

Je hebt helemaal gelijk inderdaad. Een punt maken met beelden uit een land vanwaaruit een gigantische asielstroom komt is misschien wat onredelijk en gebaseerd op onderbuik gevoelens.
  woensdag 21 januari 2026 @ 12:38:48 #135
319979 Fok-it
All is well
pi_219890470
En dan nog met de vraag komen: Wat vind je zelf van de inhoud?

Wat voor antwoord verwacht je dan? `Ja vind er weinig mis mee' `Ik ben wel tegen verkrachting en andere wandaden maar als het moslims zijn knijp ik wel een oogje dicht' Zoiets? Werkelijk?
pi_219890483
quote:
19s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:38 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
[..]
Beesten die al 'allah hakbar' schreeuwend aan het magdumpen zijn op mensen die al lang en breed gewond of dood zijn in wat naar het schijnt Syrië is.
[..]
Je hebt helemaal gelijk inderdaad. Een punt maken met beelden uit een land vanwaaruit een gigantische asielstroom komt is misschien wat onredelijk en gebaseerd op onderbuik gevoelens.
Waarom denk je dat die mensen vluchten? Omdat er dus groeperingen zijn die aan het magdumpen zijn. Goed nagedacht.

Je onderbuik bevat iets teveel diarree, met alle respect. Maar goed, zoals iemand anders al aangaf, te ver in de algoritmefuik getrapt. Daar kom je bijna niet meer uit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_219890490
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Waarom denk je dat die mensen vluchten.
Mensen vluchten in grote getale uit moslimlanden uit angst voor geweld van andere moslims, dat is al decennia zo.
pi_219890499
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:42 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Mensen vluchten in grote getale uit moslimlanden uit angst voor geweld van andere moslims, dat is al decennia zo.
Europeanen vluchten vaak ook uit angst voor geweld van andere Europeanen. Goed gesproken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_219890502
Islam, werelds grootste vergissing.
pi_219890505
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het zit mij niet diep hoor, zal me verrotten wat mensen mij allemaal toewensen. Maar dan moet je vooral niet verwachten dat ik serieus op een oprui-linkje ga reageren als je zelf niet het fatsoen hebt om zo'n beschuldiging terug te nemen als je er meermaals op gewezen wordt.
He, kijk. Als het filmpje bijvoorbeeld AI blijkt te zijn zou ik jou helemaal begrijpen. Maar iets een oprui linkje noemen terwijl je aangeeft dat jij de inhoud niet eens hebt beken is natuurlijk ook wel bijzonder. Het is nog steeds te bekijken, je moet alleen door de disclaimer op reel bekijken klikken.

Natuurlijk stel ik wedervragen, maar dat is niet meer dan normaal. Helemaal wanneer mensen expres voorbij gaan aan het punt en het dan maar de hele discussie gaan door er van alles en nog wat bij te halen. Als jij gewoon inhoudelijk reageert op wat ik zeg in de context waarin ik het zeg dan is dat niet nodig.
pi_219890678
Hebben die afsplitsers dat filmpje gemaakt of waarom is dat zo relevant?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_219890679
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hij zal het wel fijn vinden om dergelijke filmpjes te delen. Ik sla even over, ook dat is onderdeel van een goede smaak :).
pi_219890746
quote:
2s.gif Op woensdag 21 januari 2026 13:03 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Hij zal het wel fijn vinden om dergelijke filmpjes te delen. Ik sla even over, ook dat is onderdeel van een goede smaak :).
Om aan te geven dat argwanend zijn helemaal niet verkeerd is. Ondanks het frame dat je probeerde neer te zetten.
Maar inderdaad, overslaan wat je niet uitkomt is veel verstandiger.
pi_219890798
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Europeanen vluchten vaak ook uit angst voor geweld van andere Europeanen.
En die hebben allemaal hetzelfde geloof?
pi_219891158
BALEN JOH
"Pools are perfect for holding water"
pi_219891190
quote:
19s.gif Op woensdag 21 januari 2026 13:14 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Om aan te geven dat argwanend zijn helemaal niet verkeerd is. Ondanks het frame dat je probeerde neer te zetten.
Maar inderdaad, overslaan wat je niet uitkomt is veel verstandiger.
Sorry, ik kick gewoon niet op rondvliegende lichaamsdelen e.d.
wens je er veel plezier mee :s). En ook met je verzinsels er omheen.
pi_219891201
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De Islamisering van Nederland is toch een teken van minachting voor de mensen die de Nederlandse normen en waarden respecteren en zich daar aan houden?
Dat men de Islamisering van Nederland geen vijandige daad vindt is onbestaanbaar.
pi_219891276
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2026 14:19 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Sorry, ik kick gewoon niet op rondvliegende lichaamsdelen e.d.
wens je er veel plezier mee :s). En ook met je verzinsels er omheen.
Dat is juist de kracht van beeld, hoe gruwelijk ook. Dan hoef je niks te verzinnen, niet je kop in het zand te steken.
pi_219891302
quote:
19s.gif Op woensdag 21 januari 2026 14:31 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Dat is juist de kracht van beeld, hoe gruwelijk ook. Dan hoef je niks te verzinnen, niet je kop in het zand te steken.
Je verschuilen achter een incident om extreemrechtse drek goed te praten lijkt me eerder een voorbeeld van struisvogelgedrag ;)
pi_219891370
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2026 14:33 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Je verschuilen achter een incident om extreemrechtse drek goed te praten lijkt me eerder een voorbeeld van struisvogelgedrag ;)
Juist een incident... misschien niet constant wegkijken en dan die ene keer dat je er met de neus ingedrukt wordt doen alsof het een incident is ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')