Ik had destijds aangemeld voor de open dag maar ze vonden me te oudquote:Op dinsdag 20 januari 2026 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, juist met kleinere sporten is dat belangrijk. Nederland stuurt naar de Zomerspelen ook genoeg deelnemers die echt oprecht geen realistische kans hebben op de top-6 ofzo, wat mijns inziens helemaal geen probleem is - zij hebben ook geknokt om zich te plaatsen en hebben zich geplaatst volgens de internationale eisen.
Hoe ga je ooit meer mensen krijgen met interesse in bobsleeën, laat staan om het zelf eens te gaan proberen, als je extreme eisen stelt om de sport überhaupt zichtbaar te krijgen?
Topquote:Op dinsdag 20 januari 2026 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Maar dat moet wel lukken ja. Misschien kunnen we dit topic ook wel gewoon naar OWS gaan verplaatsen straks, het is toch al een half liefdagboektopic natuurlijk, dus dan kan ik leuke (hoop ik) updates en dergelijken vanuit de Spelen rond Bruna hier posten, en dan gaat het exotischelandentopic in OWS niet voor driekwart over haar
Waarmee ik bedoel te zeggen dat er dan ook wel tijden hier komen te staan, inclusief in de OP, dus dat komt goed!
De klassieke sprint (kwalificatie, lijkt me niet dat ze top-30 haalt en dus de kwartfinales in gaatquote:Op dinsdag 20 januari 2026 12:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als jij aangeeft welke onderdelen ze mee doet pas ik hem even aan:
[ afbeelding ]
Gaat ze blij mee zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2026 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Topwil haar natuurlijk wel even toejuichen vanaf de bank.
Volgens mij moet ie dan zo zijn:quote:Op dinsdag 20 januari 2026 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De klassieke sprint (kwalificatie, lijkt me niet dat ze top-30 haalt en dus de kwartfinales in gaat), de 10km vrije stijl en de teamsprint (kwalificatie)
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 12:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie dan zo zijn:
[ afbeelding ]
Wat geweldig allemaal. Wat zal je trots zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Om 19u als het goed is een item online op Omroep Gelderland. Zo geen zin in om naar mijn eigen ongeschoren kop te kijken daar. Hopelijk hebben ze alles er uit geknipt en zien we alleen Bruna.
Potver dat moet ik zienquote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Om 19u als het goed is een item online op Omroep Gelderland. Zo geen zin in om naar mijn eigen ongeschoren kop te kijken daar. Hopelijk hebben ze alles er uit geknipt en zien we alleen Bruna.
Nou gaan we allemaal kijken natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Om 19u als het goed is een item online op Omroep Gelderland. Zo geen zin in om naar mijn eigen ongeschoren kop te kijken daar. Hopelijk hebben ze alles er uitgeknipt en zien we alleen Bruna.
Het staat onlinequote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Hier niet bijquote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:59 schreef mitt het volgende:
whehe meneer Moura in actie, we gaan kijken
Jij was niet in beeld?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier niet bijMaar er komt donderdag of vrijdag kennelijk ook nog iets op TV, oei.
Scherpquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom zijn die champagneglazen met water gevuld?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |