quote:Op donderdag 30 april 2026 18:17 schreef Faraday01 het volgende:
gefeliciteerd!
Over 20 jaar een nieuwe FOK’er met 6 schermen
Gezien de misselijkheid waar dat kind Bruna al weken doorheen haalt mag ik hopen dat het zowel een olympische sporter als een overdreven sportfanaat wordtquote:
quote:Op donderdag 30 april 2026 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Even een update.
We zijn inmiddels ruim twee maanden verder na het eind van de Spelen, wat vooral in de eerste weken gepaard ging met een behoorlijk gevoel van 'Wat nu?'. Post-olympische struggles bestaan zonder twijfel, niet gek dat veel atleten na afloop hulp vragen, alleen hoor je er niet zo veel over verder.
Bruna is nog altijd wel van plan om voor 2030 te gaan, maar het WK van volgend jaar februari lijkt er niet meer in te zitten. Ze moet nog operaties ondergaan aan de neusholtes, die al een paar jaar voor zaken als duizeligheid en verstoring van de balans zorgen, en aan haar benen: ik weet even niet meer of ik dat tijdens de Spelen gepost had, maar de problemen in november/december, waardoor ze in de vrije stijl nauwelijks kon presteren, kwamen door compartimentssyndroom in beide benen. Gelukkig niet acuut, dan had ze al lang niet meer kunnen lopen (en al lang onder het mes geweest), maar wel genoeg om bijvoorbeeld ook de olympische 10km bijzonder heftig te maken. Maar goed, strijden tot het einde.
Die operaties zou ze rond deze tijd willen doen, of een tijdje terug al, maar daar is een complicatie bij gekomen, waardoor dat waarschijnlijk op z'n vroegst allemaal pas volgend jaar gaat worden.Gefeliciteerd @Bruna en @heywoodu, dit is geweldig nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
We hebben wel al jarenlang een naam op het oog, maar ja, er zijn twee optiesquote:Op donderdag 30 april 2026 20:41 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe gaat de kleine druif heten? Vullen jullie aan:
V
Laura
naam overleden Braziliaanse vriendin Bruna
M
Nori(aki)
Je moet in Nederland inmiddels ook actief nadenken over de achternaamquote:Op donderdag 30 april 2026 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hebben wel al jarenlang een naam op het oog, maar ja, er zijn twee opties
Voor het geslacht waar we nog geen naam voor hebben gebruiken we ook al jaren "NoName" als placeholder, maar dat is nu een beetje ingeburgerd op dusdanige wijze dat we het jammer vinden dat dat niet realistisch als naam te kiezen is
Dat wordt nog stevig nadenken.
Hoezo?quote:Op donderdag 30 april 2026 21:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je moet in Nederland inmiddels ook actief nadenken over de achternaam
Oh zo, dat zal die van mij worden, waarschijnlijk, maar wie weetquote:Op donderdag 30 april 2026 21:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Moura is veel beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |