Ja, Duda deed op het oog gelukkig toch gewoon haar best. Jaque ging er echt als een dolle vandoor, maar moest dat bekopen tegen de Kroatische. Verder prima, top-30 in de landenranglijst en daarmee een tweede startbewijs voor de Spelen kan nagenoeg niet meer fout gaan nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:49 schreef Starflyer het volgende:
Eerste ronde overleefd en nu 2 plekken gewonnen op Kroatië en Litouwen.
Warmup met hesje?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus ja, Bruna gaat zo voor de vorm even een korte warmup doen voor zover het echt lukt (beide voeten schreeuwen het uit van de pijn vandaag).
Jij begint met 450 toch? Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:45 schreef superniger het volgende:
1000 kunnen we wel bij elkaar krijgen.
Dat is wel 1000 gulden!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij begint met 450 toch? Echt fantastisch.
Dat moet dan nog aangepast worden ja, maar er lijkt vandaag ineens een kansje te zijn ontstaan dat het niet nodig gaat zijn. Nog even afwachten op een antwoord, maar mogelijk heeft mijn vader wat geregeld voor een SkiErgquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:49 schreef superniger het volgende:
In de OP straat nog de oude gofundme van 2 jaar geleden? Is dat ook voor de hometrainer?
Ditquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:59 schreef mitt het volgende:
Kan je even laten zien hoe het werkt, @:heywoodu
Trekken met je handen(ben je wel bekend mee) aan die gele(?) handvattenquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit
Ik kan echt totaal geen visualisatie verzinnen van hoe dit werkt
Dit jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Trekken met je handen(ben je wel bekend mee) aan die gele(?) handvatten
Moet toch prima in je woonkamer passen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De eckte eckte hebben ook nog zo'n soort hele brede loopband waar je op kunt skiën, maar dat is écht niet te betalen en daar hebben we überhaupt ook de ruimte niet voor
Donkerbruin vermoeden dat hij het wat minder goed naar de sneeuw weet om te zettenquote:
Ja dat zal niet best gaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Donkerbruin vermoeden dat hij het wat minder goed naar de sneeuw weet om te zetten
Top!! Wij hebben een roeimachine van hetzelfde merk, dat is ook al jaren dé standaard. Heeft hetzelfde vliegwiel, zo te zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:50 schreef heywoodu het volgende:
Supertoffe shit, van alles wat je naast 'gewoon trainen' kunt doen, tests over X kilometer/minuten, spelletjes als training, eigen trainingen maken, alles
Concept2-goden
[ afbeelding ]
Ben ik weer, met mijn gebruikelijke vertraging.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, Duda deed op het oog gelukkig toch gewoon haar best. Jaque ging er echt als een dolle vandoor, maar moest dat bekopen tegen de Kroatische. Verder prima, top-30 in de landenranglijst en daarmee een tweede startbewijs voor de Spelen kan nagenoeg niet meer fout gaan nu.
Over vertraging gesproken....oepsquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben ik weer, met mijn gebruikelijke vertraging.
Bruna heeft dus een best ok seizoen gehad? Ze heeft veel hulp gekregen van andere landen en goed haar eigen boontjes kunnen doppen, en heeft aan 3 wedstrijden aan het WK meegedaan waarvan er 1 heel goed ging. Als bonus nog een SkiErg ook én Brazilie heeft 2 startbewijzen voor de Spelen. Zo begrijp ik hem goed toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tl;dr --> Meer positieve dan negatieve dingen, dus op naar het olympisch seizoen en de olympische deadline halverwege januari
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over vertraging gesproken....oeps
Maar inderdaad: Bruna heeft een uitstekend seizoen gehad, gemiddeld gezien. Tot aan het Trondheimdrama ging het echt heel goed, met misschien één slechte wedstrijd, één DNF omdat iemand helemaal aan het begin van een 20km massastart tegen haar al zo pijnlijke voet knalde, nog één of twee wedstrijden die misschien wat 'minder' waren (maar niet slecht), en dan nog 10-12 wedstrijden die van 'goed' tot 'fantastisch' gingen.
Het WK heeft een enorm nare nasmaak achtergelaten, nog altijd wel, maar goed, dat is wat het is en de ogen zijn volle bak gericht op de komende ongeveer 9 maanden (nog maar...). Rondom het opzettelijk benadelen van haar door de coach van het nationale team (maar die vooral coach van haar concurrente is) loopt nog het een en ander, verder lopen er nog wat onderzoeken naar wat die blackout veroorzaakt kan hebben - hartonderzoeken, er zit iets niet goed in haar....tja, hoe zeg je dat, ademhalingsgestel (ofzo, het hele deel tussen je neus en oor). Daar moet geopereerd worden, maar hersteltijd daarvan is 2-3 maanden, dus dat kan gewoon echt niet vóór de Spelen en zal volgend jaar gebeuren.
Natuurlijk zijn er niet alleen negatieve dingen, zéker niet! Het heeft er alle schijn van dat ze voor komend seizoen, en ik kan bijna niet geloven dat ik dat typ....steun gaat krijgen van de bond![]()
Ja, we moeten het nog maar even afwachten, maar vooralsnog lijkt het daar wel op en dat zou geweldig zijn - sowieso natuurlijk, maar dan is de kans ook erg klein dat we nog iets met crowdfunding moeten doen, want dat nodig hebben is altijd een beetje kut, hoe superlief de uitgebreide steun ook absoluut is
En ze gaat een dezer dagen beginnen aan een regime van een diëtiste/voedingsdeskundige die ook veel met NOC*NSF werkt, want op voedingsgebied valt waarschijnlijk ook nog erg veel te winnen. En dan zijn er ook nog aanpassingen gedaan aan haar inlegzolen ivm de enorme pijn in haar hielen, wat van februari tot en met het WK ineens het nieuwe grote ding was. Als dat is verholpen ligt er ook nog weer meer vooruitgang klaar om opgeraapt te worden. En vanaf juni/juli komen er weer trainingskampen aan, volgens mij in elk geval weer een tijdje naar Baiba in Letland en ergens naar Oostenrijk
Dit is het deel van het jaar waarin er weer veel en hard gewerkt wordt aan van alles (en in haar dagelijkse werk, want ja, mei tot en met september is het met warm weer godvergeten druk in een fietsenwinkel), maar dat hoort erbij en al met al zou ik zeggen dat het tot nu toe goed vooruit gaat richting 2025/26.
Oh, en niet zo zeer belangrijk voor de sport, maar toch even leuk om te melden en iets wat haar echt motivatie geeft:Dat is bijna allemaal prachtig nieuws! Het klinkt hoopvol en positief. Dat moet een goed gevoel zijn voor jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tl;dr --> Meer positieve dan negatieve dingen, dus op naar het olympisch seizoen en de olympische deadline halverwege januariSpoilers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |