Jep, we bedachten ons zondagavond ineens dat ze wel eens daar zou kunnen zijn (onder anderen op basis van tijden waarop ze online was en reageerde op berichtjes - ze hebben nog wel regelmatig contact). Dinsdagochtend kreeg ik een antwoord op mijn mailtje die kant op met de vraag welke landen er mee zouden doen, daar werd Brazilië genoemdquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De afgelopen dagen heeft ze twee wedstrijden gedaan in Zuid Korea. Respectievelijk 235 en 191 punten gescoord.
https://www.fis-ski.com/D(...)code=CC&raceid=51364
https://www.fis-ski.com/D(...)code=CC&raceid=51366
Ik neem aan dat ze naar Azië is omdat ze denkt daar makkelijker een keer een echt vette score te pakken?quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, we bedachten ons zondagavond ineens dat ze wel eens daar zou kunnen zijn (onder anderen op basis van tijden waarop ze online was en reageerde op berichtjes - ze hebben nog wel regelmatig contact). Dinsdagochtend kreeg ik een antwoord op mijn mailtje die kant op met de vraag welke landen er mee zouden doen, daar werd Brazilië genoemd
Was vanaf dat moment weer ongekend spannend, want in theorie zijn daar best goede punten te halen. Donderdagochtend viel alvast mee, gisterochtend (grootste kans, want vrije stijl) stond om 4 uur mijn wekker om met trillende handjes de uitslag te bekijken
Maar inderdaad, 191, en daar heeft ze helemaal niks aan. Vraag is waar ze nu is, Japan voor de 26e en 27e of terug naar Europa voor Campra op de 30e (of allebei, hoewel dat wel erg intensief zou zijn). Campra is voor Bruna in elk geval de volgende.
Het blijft verder wel ongemeen spannend. Nog altijd is het zo dat de kans voor Bruna heel groot is als Jaque het A-criterium níet haalt. En voor de goede orde, dat is dus gemiddeld onder 150 in afstandswedstrijden, waarbij dit nu haar beste vijf resultaten zijn:
[ afbeelding ]
Alles boven 186.65 levert haar dus sowieso helemaal niks op, als al haar wedstrijden boven de 156 punten zitten is het ook nog precies goed voor ons.
Morgen nog vier weken, dan zit de kwalificatieperiode er op...
Dat zal sowieso de reden zijn ja, maar dat viel in Korea gelukkig dus alvast tegen. Een Mongolische vriendin van Bruna deed daar ook mee, hopelijk kan die ons ook aan een lijst voor Japan helpen om te zien of Jaque daar isquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze naar Azië is omdat ze denkt daar makkelijker een keer een echt vette score te pakken?
Ik denk dat het voor de meeste 'exotische' landen ook niet zo'n soap is omdat er vaak maar één iemand is die er überhaupt aanspraak op maakt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:54 schreef Viv het volgende:
Ik had voorheen (voordat we hier betrokken raakten bij Bruna) werkelijk geen idee dat het kwalificeren voor de Spelen zo'n uitgebreid "schaakspel" is in het langlaufen.![]()
Veel succes nog!!![]()
![]()
![]()
Klopt, er zijn vrij weinig van zulke situaties. Vorige keer Servië bij de vrouwen bijvoorbeeld, waar nota bene een religieus aspect aan zat en wat zo ver ging dat een atlete in Servië 50 meter voor de finish uitstapte zodat haar punten niet mee zouden tellen en haar concurrente dus niet goed genoeg zou scoren (de punten zijn onder meer afhankelijk van wie er in de top-5 eindigen), dat was tamelijk triest en uiteindelijk gingen ze allemaal nietquote:Op zondag 21 december 2025 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de meeste 'exotische' landen ook niet zo'n soap is omdat er vaak maar één iemand is die er überhaupt aanspraak op maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |