Ballhandling is erg lastig in deze omstandighedenquote:Op zondag 18 januari 2026 21:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Het valt nog mee, straks in Chicago is er een gevoelstemperatuur van -17.
Ik lees -5. Heeft zeker invloed op het spelquote:Op zondag 18 januari 2026 21:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Het valt nog mee, straks in Chicago is er een gevoelstemperatuur van -17.
Inderdaad ontzettend dom, is ook geen echte franchise qb naar mijn idee.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
WTF was dat voor actie van CJ
Gaat om de positie van de bal. Is die wel binnen de lijnen, dan geldt het.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:08 schreef Sdivad het volgende:
Ik kijk voor het eerst, kan iemand me uitleggen waarom dit een touchdown is terwijl hij naast het veld neerkwam en buiten de markering om vloog?
Bal passeerde de goal line. Zolang de speler niet out of bounds is, ie in play. Daarom heb je ook toe tap catches. Bal wordt buiten de lijnen gevangen maar de speler in nog in bound en met twee tenen de grond raakt: catch.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:08 schreef Sdivad het volgende:
Ik kijk voor het eerst, kan iemand me uitleggen waarom dit een touchdown is terwijl hij naast het veld neerkwam en buiten de markering om vloog?
Seahawks moeten zich nog bewijzen. Ze speelden tegen een team dat door pleisters en verband samengehouden werd.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:53 schreef Keyos het volgende:
Denk dat de winnaar van dit potje naar de SB gaat. Weet alleen niet of dat spannend gaat worden tegen de Seahawks…
quote:[Nick Foles] Note for the Broncos and their fans: I know it has been an emotional 24 hours. I feel for Bo and the team, and I'm sending prayers for a strong recovery. A positive note going into the game versus the Patriots is that they struggle against backup QBs in championship-type games.
Pegula's dachten hetzelfde, McDermott ontslagen bij de Bills.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor een redelijk neutrale fan ook niet leuk.
De Bills nemen het verlies overigens ook zwaar, lijkt een beetje end of an era daar en het gevoel dat dit met de huidige core hun laatste kans was (en eindelijk eens geen Mahomes), misschien ook wel tijd voor een nieuwe coach
Vooraf dacht ik het ook niet, maar als hij zegt maar twee jaar mag toewerken naar prestatie in jaar drie dan zijn die mogelijkheden er wel. Ravens is dat bijvoorbeeld veel minder, dus wat dat betreft een keuze voor langere termijn ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:35 schreef slacker_nl het volgende:
Saleh naar Titans.. It doesn't make sense to me.
Ik ontbreek.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
Aantal gemiste PAT’s is nog steeds 4
3 jaar voor de Titans? hahahaha. Yeah.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:15 schreef RudyL het volgende:
[..]
Vooraf dacht ik het ook niet, maar als hij zegt maar twee jaar mag toewerken naar prestatie in jaar drie dan zijn die mogelijkheden er wel. Ravens is dat bijvoorbeeld veel minder, dus wat dat betreft een keuze voor langere termijn ofzo
Ga weg. Seahawks... eruit.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:37 schreef Evenstar het volgende:
Ik hoop op Rams, omdat ik ze ook als SB winnaar heb, maar als ik zo naar de afgelopen wedstrijden kijk vond ik de Seahawks toch echt vies goed.
Patriots
Seahawks
Toch wel handig hoor, misschien kan hij nog eens invallen als Allen geblesseerd isquote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Bills zijn Philip Rivers aan het interviewen voor hun HC positie, lol. Lmao, zelfs.
Ben benieuwd of dit ervoor zorgt dat Rodgers nog een jaartje blijft....quote:Steelers reach verbal agreement to hire Pittsburgh native Mike McCarthy as next head coach
The Steelers have found their replacement for Mike Tomlin.
The team has reached a verbal agreement to hire Pittsburgh native and former Dallas Cowboys and Green Bay Packers head coach Mike McCarthy, the team said via social media on Saturday afternoon.
McCarthy is expected to sigh a five-year contract to become the team's next head coach, according to the Pittsburgh Post-Gazette's Gerry Dulac.
Nu alsnog, grote fout terwijl de Patriots er niets van bakten de eerste helftquote:Op zondag 25 januari 2026 22:10 schreef Evenstar het volgende:
Zie, omdat ze hebben afgefloten is het nu geen TD ..... anders was het een TD geweest, grote grote grote fout.
Duidelijk naar achterenquote:Op zondag 25 januari 2026 22:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moeilijk te zien of die bal nou naar achter of voor ging
De defensive line helpt hem ook niet echt afgelopen minutenquote:Op zondag 25 januari 2026 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Stidham is nu Bambi on ice. En mijns inziens is het de schuld van Payton.
Dit waren geen PATs.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:35 schreef Attitude het volgende:
Weer 2 missed pat erbij. Denk da we de statistieken hierover kunnen loslaten..
Dit waren fieldgoalsquote:Op zondag 25 januari 2026 22:35 schreef Attitude het volgende:
Lateral pass == backward.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moeilijk te zien of die bal nou naar achter of voor ging
Dat deuntje van Ozempic een aantal jaar terug zit nog steeds in m'n kopquote:Op zondag 25 januari 2026 21:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die medicijnreclames in de VS zijn zo vreemd, net voor crohn’s nu reclame voor een of ander niet chemo kankermedicijn
Aantal missed PAT's op dit moment is 4.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:35 schreef Attitude het volgende:
Ben nog niet helemaal overtuigt. Mag blij zijn met de defense in deze game en de vorige week.quote:Op maandag 26 januari 2026 00:03 schreef Evenstar het volgende:
Patriots hebben weer een franchise QB te pakken hoor.
Net aan.quote:
Duhhhh. NFC > AFC. Dit is de exhte superbowlquote:Op maandag 26 januari 2026 02:47 schreef Attitude het volgende:
Weer TD. Deze game is spannender dan de vorige..
quote:Overtime-wedstrijden t/m Conference Championships (playoffs 2026)
1) Broncos vs. Bills — Divisional Round → 33–30 (OT)
2) Rams vs. Bears — Divisional Round → 20–17 (OT)
quote:Missed PAT's
1) Brandon McManus (Green Bay Packers) - Packers @ Bears
2) Ka’imi Fairbairn (Houston Texans) - Texans @ Steelers
3) Jake Elliott (Philadelphia Eagles) - 49ers @ Eagles
4) Eddy Piñeiro (San Francisco 49ers) - 49ers @ Eagles
Ben ik volledig met je eens, nu is de SB nog wel weer wat anders, maar voor mij zijn alle punten de Seahawks favoriet. Maar dat had ik ook gehad bij vele andere teams die vanuit NFC meededen aan de play-offs vs teams AFC.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 04:29 schreef slacker_nl het volgende:
Seahawks gaan winnen, als de AFC/NFC finales wat zeggen over de kwaliteiten van de teams, dan is het een simpele keuze: seahawks. NFC was de eigenlijke SB wedstrijd imo.
Dat is zeker een mooi lijstje. Ik weet alleen niet waarom je aan mij vraagt wat ik hier van denk.quote:Op donderdag 29 januari 2026 03:25 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb het vragenlijstje voor de SB even opgezocht. Ik ga het niet bijhouden, maar voor de eindstrijd lijkt me dit wel een mooie. Wat denk jij, RobertoCarlos?
Length of National Anthem Over/Under 110 seconds
Coin flip Heads/Tails
1st commercial after kickoff is a beverage Yes/No
Team to score first, wins Yes/No
Which team will get the first penalty
Which team will commit the first turnover
Which team will be the first to challenge
Score in first 6,5 minutes Yes/No
Will either team score in the last 2,5 minutes Yes/No
Something goes wrong in Half Time Show Yes/No
Defensive/Special team TD Yes/No
40yd TD pass in 2nd half (either team) Yes/No
Which team to score first in 3rd quarter
How many interceptions Over/Under 2,5
50+ yd FG Yes/No
Last team to score wins Yes/No
OT Yes/No
QB will be MVP Yes/No
Who will MVP thank first Coach/Team/Family/God/No one/Other
Color gatorade : clear/lime-green/yellow/orange/red/blue/purple
Voorgaande jaren kregen we bonuspunten voor deze vragenlijst. De nr 1 met meeste goed 3 punten, nr 2 twee punten en de nr 3 één punt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooi lijstje. Ik weet alleen niet waarom je aan mij vraagt wat ik hier van denk.
Maar mocht je op een indirecte manier aan mij vragen of ik iets van een soort Superbowl-bonusronde-poule in elkaar wil zetten, dan wil ik dat best doen als ik daar mensen blij mee kan makenTenminste, als iedereen het er mee eens is en ik ga niet tijdens de Superbowl de antwoorden bijhouden, dat moet dan ergens online te vinden zijn of iemand van ons houdt dat bij.
En deze SB-bonusronde staat dan los van de gewone poule natuurlijk![]()
Volgend jaar doe ik hetquote:Op donderdag 29 januari 2026 18:10 schreef tjoptjop het volgende:
Staat @:RobertoCarlos dan met z'n goede gedrag om een paar weken geleden een gezellig poultje bij te houden.
Het hoort erbij, traditiequote:Op donderdag 29 januari 2026 11:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooi lijstje. Ik weet alleen niet waarom je aan mij vraagt wat ik hier van denk.
Maar mocht je op een indirecte manier aan mij vragen of ik iets van een soort Superbowl-bonusronde-poule in elkaar wil zetten, dan wil ik dat best doen als ik daar mensen blij mee kan makenTenminste, als iedereen het er mee eens is en ik ga niet tijdens de Superbowl de antwoorden bijhouden, dat moet dan ergens online te vinden zijn of iemand van ons houdt dat bij.
En deze SB-bonusronde staat dan los van de gewone poule natuurlijk![]()
quote:Length of National Anthem Over/Under 110 seconds
Coin flip Heads/Tails
1st commercial after kickoff is a beverage Yes/No
Team to score first, wins Yes/No
Which team will get the first penalty
Which team will commit the first turnover
Which team will be the first to challenge
Score in first 6,5 minutes Yes/No
Will either team score in the last 2,5 minutes Yes/No
Something goes wrong in Half Time Show Yes/No
Defensive/Special team TD Yes/No
40yd TD pass in 2nd half (either team) Yes/No
Which team to score first in 3rd quarter
How many interceptions Over/Under 2,5
50+ yd FG Yes/No
Last team to score wins Yes/No
OT Yes/No
QB will be MVP Yes/No
Who will MVP thank first Coach/Team/Family/God/No one/Other
Color gatorade : clear/lime-green/yellow/orange/red/blue/purple
Hoop JSN, maar mochten de Patriots het onverwacht winnen door Maye dan verdient hij het i guess.quote:
quote:Grammy Awards
Het gala ging niet voorbij zonder de aandacht ook te vestigen op de onvrede over Trump en de Amerikaanse immigratiedienst ICE. Zo opende de host van het gala, comedian Trevor Noah, de avond met enkele sneren naar Trump. "Er is een nieuw drankspel in de VS", grapte hij. "Elke keer dat je het nieuws aanzet, moet je drinken." Hij zei ook dat Anxiety, een nummer van rapper en Grammy-winnaar Doechii, het nieuwe volkslied is.
Net als bij de Golden Globes vorige maand droegen ook afgelopen nacht verschillende aanwezigen speldjes met de tekst "ICE Out". Billie Eilish was een van hen.
Ook lieten verschillende artiesten van zich horen in hun speeches, onder wie Bad Bunny. Hij begon zijn dankwoord met: "Voordat ik god bedank, zeg ik eerst: ICE eruit!"
Artiesten krijgen nooit betaald om op te treden tijdens de SB.quote:Op maandag 2 februari 2026 05:45 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd of hij zich tijdens de show inhoudt. Zal in het contract wel iets over staan dat hij dan geen geld krijgt en/of een boete.
[..]
Anders is er altijd nog de vertraging (sinds nipplegate) waardoor er gemute kan worden.quote:Op maandag 2 februari 2026 05:45 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd of hij zich tijdens de show inhoudt. Zal in het contract wel iets over staan dat hij dan geen geld krijgt en/of een boete.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |