Hier kan menig mens nog wat van lerenquote:Op maandag 9 februari 2026 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
In NFL-schaaltjes opgediend ook nog
Jawel joh gewoon doenquote:Op maandag 9 februari 2026 00:31 schreef tjoptjop het volgende:
Grillworst met kaas wat ik in plakjes even bak in de pan![]()
Straks misschien nog bitterballen, maar ben kapot en beide teams boeien me niet heel echt dus ik weet niet of ik dat ga halen
Nog maar 8 maanden en de oliebollenkraam staat er alweerquote:Op maandag 9 februari 2026 00:35 schreef Wicky15 het volgende:
De SuperBowl laat me vooral elk jaar realiseren hoe snel de tijd vliegt
quote:Op maandag 9 februari 2026 00:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nog maar 8 maanden en de oliebollenkraam staat er alweer
Hopelijk straks Taylor Swift in beeldquote:Op maandag 9 februari 2026 00:49 schreef superniger het volgende:
Ik kijk nu ook.
Hup Tom Brady
#dagjesmens
Ik heb dan weer geen idee wie Joshua is dus de cirkel is rondquote:Op maandag 9 februari 2026 00:52 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Dude heeft geen enkel idee waar die is
'Joshua from Seventeen'quote:Op maandag 9 februari 2026 00:52 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Dude heeft geen enkel idee waar die is
Ja knap hoe ze dat timen (naast de kunst van het in formatie vliegen), staan velen niet bij stilquote:
Heb je die docu op netflix gezien over die vliegers? Echt tof.quote:Op maandag 9 februari 2026 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja knap hoe ze dat timen (naast de kunst van het in formatie vliegen), staan velen niet bij stil
Nee niet gezien, zal er eens aan denken.quote:Op maandag 9 februari 2026 00:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb je die docu op netflix gezien over die vliegers? Echt tof.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |