Sorry, had je verkeerd begrepenquote:Op maandag 2 februari 2026 15:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Voor de anderen: graag alleen de vetgedrukte woorden apart doorgeven, dan kan ik het makkelijk copy-pasten.
Wie de winnaar wordt, hebben we trouwens al in het begin voorspeld, dus dat hoeft niet meer.
Geen probleem, je staat al in de lijstquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Omdat het nogal veel mensen zijn om te DM-en, eerst maar even kijken of dit werkt...
@:Evenstar, @:Koffieplanter, @:tjoptjop, @:Attitude en @:Faraday01: ik mis jullie voorspelling nog voor morgennacht, mochten jullie nog mee willen doen
Dat is deze toch? of heb ik wat gemistquote:Op maandag 2 februari 2026 17:37 schreef tjoptjop het volgende:
Over
Heads
No
No
Seahawks
Seahawks
Pats
Yes
Yes
No
Yes
Yes
Seahwaksr
Over
Yes
No
No
No
Team
yellow
Winnaar Seahawks
Je hebt gelijk, is er doorheen gegliptquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[..]
Dat is deze toch? of heb ik wat gemist
Aangezien ik in de spek en bonen categorie zit , laat ik het aan de echte kennersquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Omdat het nogal veel mensen zijn om te DM-en, eerst maar even kijken of dit werkt...
@:Evenstar, @:Koffieplanter, @:tjoptjop, @:Attitude en @:Faraday01: ik mis jullie voorspelling nog voor morgennacht, mochten jullie nog mee willen doen
En @Koffieplanter is gesneuveld in de strijd tegen guurrechts op dit forum dus die zien we helaas niet meer terug hierquote:
O, ok... goed om te weten, thxquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En @:koffieplanter is gesneuveld in de strijd tegen guurrechts op dit forum dus die zien we helaas niet meer terug hier
Je hebt 1 antwoord te weinig gegeven: bij de vetgedrukte Yes/No moet er nog 1 bij. De vragen daarvan zijn:quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:53 schreef Evenstar het volgende:
Over
Heads
No
Yes
Seahawks
Patriots
Seahawks
Yes
No
No
Yes
Seahawks
Under
No
No
No
No
Team
Yellow
ik heb hier ondertiteling.voor nodigquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En @:koffieplanter is gesneuveld in de strijd tegen guurrechts op dit forum dus die zien we helaas niet meer terug hier
Geband voor reacties op de FP of het nieuws forum. Ik kom daar niet meer omdat in mijn ogen nogal extreme meningen daar rondgaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
ik heb hier ondertiteling.voor nodig
Ik haal het er niet echt uit, maar.. ok. Ik zag wel wat pareltjes van hoe beledig ik (extreem)rechts met hun eigen terminologie. Koffieplanter: kut van je ban.quote:Op zondag 8 februari 2026 00:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Geband voor reacties op de FP of het nieuws forum. Ik kom daar niet meer omdat in mijn ogen nogal extreme meningen daar rondgaan.
Kijk anders even in dit topic vanaf ongeveer post 100, dat geeft een beeld.
WLR / [WLR SC #386] op plaats 666 bij de VVD
Je komt nog 2 vragen tekort, 2 van deze vragen:quote:Op zondag 8 februari 2026 16:16 schreef Attitude het volgende:
Over
Heads
No
No
Patriots
Seahawks
Patriots
Yes
Yes
No
Yes
Yes
Patriots
Over
No
Yes
Family
Orange
Ai... dacht goed geteld te hebben.... heb het aangepast. Dank.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je komt nog 2 vragen tekort, 2 van deze vragen:
How many interceptions Over/Under 2,5
50+ yd FG Yes/No
Last team to score wins Yes/No
OT Yes/No
QB will be MVP Yes/No
Mocht je niet op tijd reageren, dan vul ik ze wel in voor je. Hetzelfde geldt trouwens voor @:Evenstar
Rtl Duitsland zendt het ook uit, heb je Duits commentaarquote:Op zondag 8 februari 2026 23:25 schreef tjoptjop het volgende:
Zo, ik ben klaar voor Bad Bunny
Nu nog even uitvogelen hoe ik ga kijken, heb alleen espn open net en dat is denk ik NL commentaar, weinig zin in.
Mwah, zeker op dit tijdstip mis ik dan alsnog de helftquote:Op zondag 8 februari 2026 23:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Rtl Duitsland zendt het ook uit, heb je Duits commentaar
Ik had nog nooit van Bad Bunny gehoord maar dat ligt echt aan mij denk ikquote:Op zondag 8 februari 2026 23:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
OMG op ESPN NL een item over 'wie is Bad Bunny?"![]()
![]()
![]()
Ik ook amper. Maar als Trump een hekel aan 'm heeft, vind ik het een toffe peer.quote:Op maandag 9 februari 2026 00:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van Bad Bunny gehoord maar dat ligt echt aan mij denk ik![]()
Ik zou er in elk geval goed mee kunnen levenquote:Op maandag 9 februari 2026 00:25 schreef Wicky15 het volgende:
Seahawks zwaar favoriet als ik het zo hoor? (Ben een NFL noob dus geen idee)
Poahhhh, dat is genietenquote:Op maandag 9 februari 2026 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nachos con queso, nuggets en cheese sticks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |