Bal passeerde de goal line. Zolang de speler niet out of bounds is, ie in play. Daarom heb je ook toe tap catches. Bal wordt buiten de lijnen gevangen maar de speler in nog in bound en met twee tenen de grond raakt: catch.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:08 schreef Sdivad het volgende:
Ik kijk voor het eerst, kan iemand me uitleggen waarom dit een touchdown is terwijl hij naast het veld neerkwam en buiten de markering om vloog?
Seahawks moeten zich nog bewijzen. Ze speelden tegen een team dat door pleisters en verband samengehouden werd.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:53 schreef Keyos het volgende:
Denk dat de winnaar van dit potje naar de SB gaat. Weet alleen niet of dat spannend gaat worden tegen de Seahawks…
quote:[Nick Foles] Note for the Broncos and their fans: I know it has been an emotional 24 hours. I feel for Bo and the team, and I'm sending prayers for a strong recovery. A positive note going into the game versus the Patriots is that they struggle against backup QBs in championship-type games.
Pegula's dachten hetzelfde, McDermott ontslagen bij de Bills.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor een redelijk neutrale fan ook niet leuk.
De Bills nemen het verlies overigens ook zwaar, lijkt een beetje end of an era daar en het gevoel dat dit met de huidige core hun laatste kans was (en eindelijk eens geen Mahomes), misschien ook wel tijd voor een nieuwe coach
Vooraf dacht ik het ook niet, maar als hij zegt maar twee jaar mag toewerken naar prestatie in jaar drie dan zijn die mogelijkheden er wel. Ravens is dat bijvoorbeeld veel minder, dus wat dat betreft een keuze voor langere termijn ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:35 schreef slacker_nl het volgende:
Saleh naar Titans.. It doesn't make sense to me.
Ik ontbreek.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
Aantal gemiste PAT’s is nog steeds 4
3 jaar voor de Titans? hahahaha. Yeah.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:15 schreef RudyL het volgende:
[..]
Vooraf dacht ik het ook niet, maar als hij zegt maar twee jaar mag toewerken naar prestatie in jaar drie dan zijn die mogelijkheden er wel. Ravens is dat bijvoorbeeld veel minder, dus wat dat betreft een keuze voor langere termijn ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |