Waar voetbal met lichtjaren verschil op nummer 1 staatquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 18 januari 2026 14:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je noemt een voorbeeld van hockey
Niet alleen daarquote:Op zondag 18 januari 2026 14:49 schreef tesssssssss het volgende:
Ik zou in ieder geval een avondje binnen plannen, als ik daar zou wonen.
Prima laten we vanavond alle relschoppers direct oppakken en naar hun naam en afkomst vragenquote:Op zondag 18 januari 2026 14:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hooligans zijn al vanaf de jaren 80 een probleem en heeft weinig met de samenstelling van het volk te maken
Gepikeerde Maroc gespotquote:Op zondag 18 januari 2026 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren allemaal allochtonen in Beverwijk inderdaad
Dat zullen grotendeels allochtonen zijnquote:Op zondag 18 januari 2026 15:08 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Prima laten we vanavond alle relschoppers direct oppakken en naar hun naam en afkomst vragen
Eerste hit op google als ik zoek op supporters rellen. Ziet er nogal wit uitquote:Op zondag 18 januari 2026 14:18 schreef William_Papadin het volgende:
Fijn hè die culturele verrijking
Nee, bij het WK punniken ook niet.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:38 schreef Mikeytt het volgende:
Die incidenten zie ik binnen het vrouwenvoetbal ook niet, zeker niet in dezelfde mate
Nou inderdaad zeg.quote:
Is toch traditie bij voetbal. Ik zie het probleem niet. Goed geïntegreerd dusquote:Op zondag 18 januari 2026 15:23 schreef sp3c het volgende:
ja boeiend, het is gewoon dieptragisch dat Nederlandse steden zich schrap moeten zetten voor een voetbalwedstrijd van Marokko
gewoon op stampen als zodra het misgaat, heel hard
of ze wel of niet geintegreerd zouden zijn is het probleem niet hier neequote:Op zondag 18 januari 2026 15:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is toch traditie bij voetbal. Ik zie het probleem niet. Goed geïntegreerd dus
Zegt Beverwijk je iets?quote:Op zondag 18 januari 2026 14:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat heeft dat met intelligentie te maken?
kan me herinneren dat monica seles neergestoken werd door een fan tijdens een wedstrijd, dat heb ik voetbalsupporters nog niet zien doen maar ik volg de sport niet echt goed
zwarte markt?quote:
Jawel. Als ze niet geintegreerd zouden zijn zouden er geen rellen zijnquote:Op zondag 18 januari 2026 15:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
of ze wel of niet geintegreerd zouden zijn is het probleem niet hier nee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |