nee die noemde ik niet, ik reageerde op iemandquote:Op zondag 18 januari 2026 14:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. En jij noemt een voorbeeld van Hockey. En ik van Golf. Dus daarom OOK. Bij elke sport heb je mensen die zich kut gedragen
Bij mannenvoetbal zijn ze anders behoorlijk oververtegenwoordigd.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:36 schreef Starhopper het volgende:
Bij elke sport heb je mensen die zich kut gedragen
Moet ie weer moslims erbij halen om een punt te makenquote:Op zondag 18 januari 2026 14:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeg dat dan gewoon, je noemt golfers kut, das nogal generiek
als ik dat over moslims zeg begin jij te trippen
En ik reageer op jouquote:Op zondag 18 januari 2026 14:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die noemde ik niet, ik reageerde op iemand
dat zou een relevanter onderzoek zijnquote:Op zondag 18 januari 2026 14:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij mannenvoetbal zijn ze anders behoorlijk oververtegenwoordigd.
Die incidenten zie ik binnen het vrouwenvoetbal ook niet, zeker niet in dezelfde mate
Het zijn inderdaad specifiek Marokkanen in dit gevalquote:Op zondag 18 januari 2026 14:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Moet ie weer moslims erbij halen om een punt te maken
By far is wel een overstatement. Cricket en basketbal komen al in de buurt. Zelfs hockey heeft maar de helft aan het aantal fans als voetbal.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zou een relevanter onderzoek zijn
maar mannenvoetbal is ook by far de grootste sport ter wereld
naja weer, dat doe ik zelden maar hier is het wel relevant gezien je posthistorie maar vul eender welke andere bevolkingsgroep in en het werkt nog steedsquote:Op zondag 18 januari 2026 14:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Moet ie weer moslims erbij halen om een punt te maken
nee je legt me woorden in de mondquote:
Dat maak jij er vanquote:
nee als je zegt dat ik hockey erbij haal dan leg je me letterlijk woorden in de mondquote:
en oorlog met politie en mobiele eenheidquote:Op zondag 18 januari 2026 14:43 schreef -Sigaartje het volgende:
Als ze winnen wordt het oorlog met politie en mobiele eenheid, als ze verliezen wordt het slopen.
Met het aantal inwoners in India ook niet heel gek. Buiten India houdt het wel op behalve 2 man en een paardenkopquote:
Hooligans zijn al vanaf de jaren 80 een probleem en heeft weinig met de samenstelling van het volk te makenquote:Op zondag 18 januari 2026 14:18 schreef William_Papadin het volgende:
Fijn hè die culturele verrijking
Ik denk niet dat t veel verschil gaat maken.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:43 schreef -Sigaartje het volgende:
Als ze winnen wordt het oorlog met politie en mobiele eenheid, als ze verliezen wordt het slopen.
Jij hebt het over hockey en daar reageer ik weer op met een voorbeeld van golf. Wat is nou je probleem dan?quote:Op zondag 18 januari 2026 14:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee als je zegt dat ik hockey erbij haal dan leg je me letterlijk woorden in de mond
staat er, jij zegt dat ik hockey erbij haalde en dat deed ik niet, je legt me woorden in de mondquote:Op zondag 18 januari 2026 14:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij hebt het over hockey en daar reageer ik weer op met een voorbeeld van golf. Wat is nou je probleem dan?
Waren allemaal allochtonen in Beverwijk inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2026 14:18 schreef William_Papadin het volgende:
Fijn hè die culturele verrijking
Engeland?quote:Op zondag 18 januari 2026 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met het aantal inwoners in India ook niet heel gek. Buiten India houdt het wel op behalve 2 man en een paardenkop
quote:Op zondag 18 januari 2026 14:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij hebt het over hockey en daar reageer ik weer op met een voorbeeld van golf. Wat is nou je probleem dan?
quote:Op zondag 18 januari 2026 14:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
staat er, jij zegt dat ik hockey erbij haalde en dat deed ik niet, je legt me woorden in de mond
quote:
Je noemt een voorbeeld van hockeyquote:Op zondag 18 januari 2026 14:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
staat er, jij zegt dat ik hockey erbij haalde en dat deed ik niet, je legt me woorden in de mond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |