Dat lijkt mij ook. Zeker als er op hoop van zegen geboden gaat worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Biedronde 6 gaat er komen
Ha! Dit is al een grandioze overwinning.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik had ook wel meer op Alvarez verwacht. Had er zelf eerst ook exact 800.000 op, net als @:Mani89
Ik geloof overzicht als je ingelogd bent, en dan naar beneden scrollenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:52 schreef Mani89 het volgende:
Hoe/waar kan ik trouwens de biedingen van anderen zien? Ik ben wel benieuwd wat ik ben misgelopen bv.
Ik heb zelf al Walscheid sinds 2019 in mijn team, alleen in 2018 had ik hem niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog nooit voor iemand anders gereden denk ik
Eens.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:43 schreef maxi-mus het volgende:
Name droppen terwijl je zelf al klaar bent vind ik Not Dunne.
Anyway, nog twee kneusjes en kijkende naar wat er nog is:
Bekijk deze YouTube-video
Girmay is ook nog beschikbaar!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eens.
Al zeg ik hier nog wel even dat Pidcock, Pedersen en een zwik Kulset-broertjes (al dan niet gestopt) nog beschikbaar zijn.
Nog genoeg leuks!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:53 schreef Steven184 het volgende:
Zal mij benieuwen gezien de resterende budgetten
Nee, ik stuur hem zo op...negen uur is de deadline toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:59 schreef Pino112 het volgende:
@:Bill_Hillie @:Max23 @:Slobeend
Gaan jullie sowieso voor de vijfde ronde?
Deadline is al geweest joh. Morgen weer een kans.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:02 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Nee, ik stuur hem zo op...negen uur is de deadline toch?
Ja tis goedquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Deadline is al geweest joh. Morgen weer een kans.
Kopieer de lijst, kies er met een randomizer 10quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:08 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ja tis goed![]()
Wat een gedoe dit...gelukkig heb ik maar één renner nodig, dus dat moet lukken, maar het is wel kiezen tussen kwaad tot erger moet ik zeggen
Ik zou wel kijken of Simon Yates er niet ped ongeluk op staat.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kopieer de lijst, kies er met een randomizer 10
Jonas Kochquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik wil er wel eentje voor je selecteren.
Ik heb vooral iets hogere bedragen geboden op renners waar ik al vaker naast heb gegrepen in eerdere jaren (of het bod niet aandurfde uiteindelijk). Riccitello, Tarling, Laurance en Bissegger vallen in die categorie. De enige dubbelaar is Alveiro Cepeda, die had ik vorig jaar ook - ik wilde hem vooral nog een keer omdat ik anders niemand in de TDU heb en dat vind ik echt een kutbegin van het seizoen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over stokpaardjes gesproken, hebben jullie ook renners die al jaren in jullie team zitten?
Welke dirt heeft Higuita over jou?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb nu al 3 of 4 jaar Higuita, presteert nooit wat maar je hebt altijd het idee dat die dit jaar wel echt in de kleinere rondjes etc wat kan doen.
Was vorig jaar zo'n beetje de enige Astana die niet de ereplaatsen aaneenreeg.
Ja, goede vraag, ik trap er ieder jaar weer in voor een fooitje. Vorig jaar had ik wel echt hoop op de Astana bonus.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Welke dirt heeft Higuita over jou?
Alles op je #1 pick of een beetje gespreid?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:41 schreef DeLuna het volgende:
4 biedingen voor 1 renner moet wel lukken tochheb geen zin meer om nog naar meer renners te zoeken
Beetje gespreid. Heb net al hardop geroepen dat ik het waardeloos vind als je nog maar 1 renner hoeft maar wel meerdere keren wil bieden dat je dan moet spreiden en bijv niet 10x je resterende budget kan bieden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alles op je #1 pick of een beetje gespreid?
Meid. Je hebt 35 mln. Zet gewoon 35 mln op je top pick en niemand gaat hoger bieden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Beetje gespreid. Heb net al hardop geroepen dat ik het waardeloos vind als je nog maar 1 renner hoeft maar wel meerdere keren wil bieden dat je dan moet spreiden en bijv niet 10x je resterende budget kan bieden.
Geen rekening houden met de transfers om een type Prodhomme op te pikkenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Meid. Je hebt 35 mln. Zet gewoon 35 mln op je top pick en niemand gaat hoger bieden.
Nee, want wat Bob zegt. En ik heb ook principes, ik weiger 35 millie uit te geven voor een tweedehands Pidcock ofzoquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Meid. Je hebt 35 mln. Zet gewoon 35 mln op je top pick en niemand gaat hoger bieden.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen rekening houden met de transfers om een type Prodhomme op te pikken![]()
Zit nu wel met kneusje Donaldson.
Maar de transferperiode!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zit ie toevallig nu op Thailand met Ted?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar de transferperiode!
Het eerste jaar heb ik bijna 30 miljoen op Matvey Mamykin gezet toen ik nog maar 1 renner nodig had.
Die heeft het hele jaar geen uitslag gereden, in de Vuelta al z'n ruggenwervels gebroken en is daarna van de aardbodem verdwenen.
Ik! Al is het maar om snel mijn eigen resultaten in te kunnen zienquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Wie is er beschikbaar voor wat teasers?
Ik wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Wie is er beschikbaar voor wat teasers?
Wat verwachten deze mensen allemaal voor een wonderenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:02 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me zeer terecht.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:02 schreef Aguero het volgende:
Iemand met vertrouwen in Vermeersch hoor ik.
Vino moet nog maar een paar brieven schrijven, het blijft een landgenoot.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat verwachten deze mensen allemaal voor een wonderen
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:04 schreef Pino112 het volgende:
Steven mag morgen weer hahahaha
Doe dan ook meer dan één bieding.
Ik drink er een glaasje Franse melk opquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:04 schreef Pino112 het volgende:
Was toch een beetje lijstopvulling eigenlijk, althans voor mij. Voor een paar centen en dat ie plots een goed jaar blijkt te hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:02 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreemd zou je het kunnen noemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:07 schreef Pino112 het volgende:
13mln op Odd Cristian Eiking, maar dat is niet de winnende bieding
Met 10 biedingen had ik wss ook morgen weer gemogenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:04 schreef Pino112 het volgende:
Je hebt sowieso vier biedingen waar je de enige bent. Dus ook vol.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:10 schreef Mansjester het volgende:
Zo te horen moet ik morgen ook weer aan de bak.
Het scheelt dat ik wanneer minder had gespreid ik alsnog niet hoog genoeg had geboden denk ik
Vermandele Herfstcriterium-Oostrozebeke here we come.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:11 schreef Aguero het volgende:
Al die miljoenen van R_R zijn in ieder geval genoeg voor oude man Yves.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja. Maar ook mensen met pakweg 50 mln
Lam paard is ook al met prepensioen toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:11 schreef Aguero het volgende:
Al die miljoenen van R_R zijn in ieder geval genoeg voor oude man Yves.
Die had ik vorige ronde eigenlijk binnen, maar stond te laag in mijn volgorde. Eigenlijk wel spijt van.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:02 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt sowieso echt een lekker teamquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die had ik vorige ronde eigenlijk binnen, maar stond te laag in mijn volgorde. Eigenlijk wel spijt van.
Hoop echt op een schroeiende Cosnefroy met UAE-bonus en programma op maat.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt sowieso echt een lekker team
Ik wacht tot 20u58m52s morgenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:24 schreef Pino112 het volgende:
@:Steven184 Wil je zometeen al bieden of wachten tot morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |