Nee, ik stuur hem zo op...negen uur is de deadline toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:59 schreef Pino112 het volgende:
@:Bill_Hillie @:Max23 @:Slobeend
Gaan jullie sowieso voor de vijfde ronde?
Deadline is al geweest joh. Morgen weer een kans.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:02 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Nee, ik stuur hem zo op...negen uur is de deadline toch?
Ja tis goedquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Deadline is al geweest joh. Morgen weer een kans.
Kopieer de lijst, kies er met een randomizer 10quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:08 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ja tis goed![]()
Wat een gedoe dit...gelukkig heb ik maar één renner nodig, dus dat moet lukken, maar het is wel kiezen tussen kwaad tot erger moet ik zeggen
Ik zou wel kijken of Simon Yates er niet ped ongeluk op staat.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kopieer de lijst, kies er met een randomizer 10
Jonas Kochquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik wil er wel eentje voor je selecteren.
Ik heb vooral iets hogere bedragen geboden op renners waar ik al vaker naast heb gegrepen in eerdere jaren (of het bod niet aandurfde uiteindelijk). Riccitello, Tarling, Laurance en Bissegger vallen in die categorie. De enige dubbelaar is Alveiro Cepeda, die had ik vorig jaar ook - ik wilde hem vooral nog een keer omdat ik anders niemand in de TDU heb en dat vind ik echt een kutbegin van het seizoen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over stokpaardjes gesproken, hebben jullie ook renners die al jaren in jullie team zitten?
Welke dirt heeft Higuita over jou?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb nu al 3 of 4 jaar Higuita, presteert nooit wat maar je hebt altijd het idee dat die dit jaar wel echt in de kleinere rondjes etc wat kan doen.
Was vorig jaar zo'n beetje de enige Astana die niet de ereplaatsen aaneenreeg.
Ja, goede vraag, ik trap er ieder jaar weer in voor een fooitje. Vorig jaar had ik wel echt hoop op de Astana bonus.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Welke dirt heeft Higuita over jou?
Alles op je #1 pick of een beetje gespreid?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:41 schreef DeLuna het volgende:
4 biedingen voor 1 renner moet wel lukken tochheb geen zin meer om nog naar meer renners te zoeken
Beetje gespreid. Heb net al hardop geroepen dat ik het waardeloos vind als je nog maar 1 renner hoeft maar wel meerdere keren wil bieden dat je dan moet spreiden en bijv niet 10x je resterende budget kan bieden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alles op je #1 pick of een beetje gespreid?
Meid. Je hebt 35 mln. Zet gewoon 35 mln op je top pick en niemand gaat hoger bieden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Beetje gespreid. Heb net al hardop geroepen dat ik het waardeloos vind als je nog maar 1 renner hoeft maar wel meerdere keren wil bieden dat je dan moet spreiden en bijv niet 10x je resterende budget kan bieden.
Geen rekening houden met de transfers om een type Prodhomme op te pikkenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Meid. Je hebt 35 mln. Zet gewoon 35 mln op je top pick en niemand gaat hoger bieden.
Nee, want wat Bob zegt. En ik heb ook principes, ik weiger 35 millie uit te geven voor een tweedehands Pidcock ofzoquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Meid. Je hebt 35 mln. Zet gewoon 35 mln op je top pick en niemand gaat hoger bieden.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen rekening houden met de transfers om een type Prodhomme op te pikken![]()
Zit nu wel met kneusje Donaldson.
Maar de transferperiode!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zit ie toevallig nu op Thailand met Ted?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar de transferperiode!
Het eerste jaar heb ik bijna 30 miljoen op Matvey Mamykin gezet toen ik nog maar 1 renner nodig had.
Die heeft het hele jaar geen uitslag gereden, in de Vuelta al z'n ruggenwervels gebroken en is daarna van de aardbodem verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |