Er is nog een Belgische God beschikbaar!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:02 schreef Slobeend het volgende:
- FINK¦T Tilen gekocht voor ¤ 8.200.000
- EULÁLIO Afonso gekocht voor ¤ 8.200.000
- LOOCKX Lander gekocht voor ¤ 6.200.000
- DE LA CALLE Hugo gekocht voor ¤ 3.200.000
- GRISEL Matys gekocht voor ¤ 2.200.000
- CHRISTOPHERSEN Cedrik Bakke gekocht voor ¤ 320.000
Geweldige oogst deze ronde. Nog drie idioten zien te vinden.
Vooral Roglic en Bauhaus ja. En Izagirre/Barguil maar dat was voor een fooitje in R2 En Hayter heeft ook maar 2 wonderjaren gehad. Kan me niet voorstellen dat die ineens weer een wonderjaar heeft maar een mens mag hopenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker geen slecht team, maar wel veel renners die al een beetje over hun piek zijn.
Kun je rekenen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik verwacht de doorbraak van Garcia
Roglic voor iets meer dan 4 miljoen is natuurlijk meer dan prima.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral Roglic en Bauhaus ja. En Izagirre/Barguil maar dat was voor een fooitje in R2 En Hayter heeft ook maar 2 wonderjaren gehad. Kan me niet voorstellen dat die ineens weer een wonderjaar heeft maar een mens mag hopen
Aan het begin van het seizoen best aardig, maar die Vuelta was echt flut. Al was toen net hele team ziek, misschien speelde dat mee.quote:
Wel maar 1 echte wereldtopper, maar die zijn er ook maar max 10-15. En nog een paar goeie sprokkelaars voor dit spelletje. Ik ben tevredenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roglic voor iets meer dan 4 miljoen is natuurlijk meer dan prima.
Flinkst scoren in de Sloveense criteriums in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij was ik onder invloed toen ik de uitslagen van Finkst bekeek.
Vermoedelijk een betere aankoop dan Magnus Kulset.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flinkst scoren in de Sloveense criteriums in ieder geval
Ach, ik heb ooit geboden op een renner die met pensioen bleek te zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vermoedelijk een betere aankoop dan Magnus Kulset.
Roglic schaar je daar niet onder? Stond vorig jaar in de top 36 met meest scorende renners, dan heb je er 2 van in dat lijstje, dat is 2 keer zoveel als het gemiddelde team.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel maar 1 echte wereldtopper, maar die zijn er ook maar max 10-15. En nog een paar goeie sprokkelaars voor dit spelletje. Ik ben tevreden
Vast beter dan Wessel Krulquote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij was ik onder invloed toen ik de uitslagen van Finkst bekeek.
Adrien Costa.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, ik heb ooit geboden op een renner die met pensioen bleek te zijn.
Kristoffer Halvorsen, never forget.
Bovendien gaat Roglic dit jaar meer rondjes van een week rijden en dat blijft natuurlijk wel bijna een garantie op veel punten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roglic schaar je daar niet onder? Stond vorig jaar in de top 36 met meest scorende renners, dan heb je er 2 van in dat lijstje, dat is 2 keer zoveel als het gemiddelde team.
Adrien Costa @DecoAorestequote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, ik heb ooit geboden op een renner die met pensioen bleek te zijn.
Kristoffer Halvorsen, never forget.
Olivier Pardini @Momoquote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Adrien Costa @:DecoAoreste
Was er niet ook op een andere oude renner geboden die het jaar ervoor al met pensioen was in het eerste jaar?
Ambrosius was ook wel triest het eerste jaar toen een van de weinig punten scorende renners van hem verongelukte.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Adrien Costa @:DecoAoreste
Was er niet ook op een andere oude renner geboden die het jaar ervoor al met pensioen was in het eerste jaar?
Van Uden was er al uit toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben jullie ook op een sprinter geboden die niet kan sprinten?
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valentijn was vorig jaar wel echt ontzettend matig. Filosoof lijkt mij een betere keus.
No emotions. Just business.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
We sluiten niets uit. Wim heeft een bepaald aantal stokpaardjes.
Ja na de Tour had ie gelukkig een geweldige herfst.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
Was ook een rommeltje bij Groupama vorig jaar.
Over stokpaardjes gesproken, hebben jullie ook renners die al jaren in jullie team zitten?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
We sluiten niets uit. Wim heeft een bepaald aantal stokpaardjes.
Ik proef enig sarcasme hier.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja na de Tour had ie gelukkig een geweldige herfst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |