Hopelijk niet voor jou inderdaad. Volgens mij heb je al genoeg gehadquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:23 schreef sturmpie het volgende:
we zijn druk bezig met containers te vullen met wit poeder schat voor trump zijn achterban
Nee hoor, maar als hij het echt wil hebben dan gaat niemand hem stoppen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er wordt al reikhalzend naar uitgekeken zie ik
Tot nu toe durft hij niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als hij het echt wil hebben dan gaat niemand hem stoppen.
het is nooit genoeg voor de mafia, mafia snuift gewoon door, ze komen bij je langs, tring, ding dong, de deurbel, je vrouw zit aan tafel, je kijkt op de camera, oh 'n meisje met 'n briefje, .... je neemt 't briefje aan en gaat ermee naar je vrouw, en je gaat 't samen lezen:quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk niet voor jou inderdaad. Volgens mij heb je al genoeg gehad
Vervelende vent. Maar hij heeft ook de aandachtsspanne van een kleuter, misschien kunnen we hem afleiden met iets anders en verdwijnt deze fixatie weer.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tot nu toe durft hij niet.
Hij loopt nu weer te dreigen met importheffingen.
Dus de militaire optie is toch niet zo aantrekkelijk.
Omdat het nogal wat vragen zou oproepen als hij gaat lopen dreigen met geweld tegen traditionele bondgenoten, ik denk dat ze daar in het Pentagon ook helemaal niet op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gros van de Amerikanen zit er ook niet op te wachten en ook binnen z'n eigen partij zijn ze er niet happig op. Dit komt vooral uit de koker van types als Miller en Vance.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is echter nu al meer dan de eerste keer dat die zij dat hij Groenland wou hebben wat dan ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gros van de Amerikanen zit er ook niet op te wachten en ook binnen z'n eigen partij zijn ze er niet happig op. Dit komt vooral uit de koker van types als Miller en Vance.
In eigen land vinden ze toch vooral dat ie zich eens moet gaan bezig moet houden met de economie, want daar is men nog steeds niet over te spreken.
Gaat ook niet gebeuren voor het WK.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:58 schreef DrDentz het volgende:
Nou ik ga niet naar het WK voetbal kijken als de USA Denemarken aanvalt 🖕🏻
Ik neem aan dat de Europese landen dan ook niet meedoen bij een militaire aanval.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:58 schreef DrDentz het volgende:
Nou ik ga niet naar het WK voetbal kijken als de USA Denemarken aanvalt 🖕🏻
En conform Trumps gebruikelijke tactieken gaat nu het onderhandelen (lees proberen af te persen en chanteren) nu beginnen. Ben benieuwd hoe sterk de ruggegraat van de Europese leiders zal blijken.quote:
Die importheffingen hebben alleen zin als hij ze aan de hele EU oplegt omdat het een gemeenschappelijke markt is. Anders verstuurt Nederland de goederen via andere EU landen die niet tot dit rijtje behoren om er onderuit te komen. Domme oranje clown zal dit wel niet snappen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:41 schreef Firuze60 het volgende:
Alleen de landen die troepen sturen toch?
Nah, die twee soldaatjes van ons..goh
Vooralsnog kussen Europese regeringsleiders zijn ring.quote:
Mooi alles via België en Luxemburg dus sturen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die importheffingen hebben alleen zin als hij ze aan de hele EU oplegt omdat het een gemeenschappelijke markt is. Anders verstuurt Nederland de goederen via andere EU landen die niet tot dit rijtje behoren om er onderuit te komen. Domme oranje clown zal dit wel niet snappen.
Als die Europese 'solidariteit' ook maak op een greintje waarheid rust, dan sturen we toch op zijn minst nog wat troepenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:34 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, we doen mee, leuk Donald!
"Ik ga gewoon pakken wat ik pakken wil wij hebben een HEEL GROOT en HEEL STERK leger met allemaal mannetjes met geweren en er is NIKS dat jullie ertegen kunnen doen....quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En conform Trumps gebruikelijke tactieken gaat nu het onderhandelen (lees proberen af te persen en chanteren) nu beginnen. Ben benieuwd hoe sterk de ruggegraat van de Europese leiders zal blijken.
Heeft hij nooit gesnapt, hij heeft ook tijdens zijn eerste termijn constant dingen geroepen over nieuwe handelsverdragen met Duitsland ofzo. Hij moest er meerdere keren op gewezen worden dat handelsverdragen via de EU gaan en niet via landen an sich.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die importheffingen hebben alleen zin als hij ze aan de hele EU oplegt omdat het een gemeenschappelijke markt is. Anders verstuurt Nederland de goederen via andere EU landen die niet tot dit rijtje behoren om er onderuit te komen. Domme oranje clown zal dit wel niet snappen.
"Now, after Centuries..."quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:34 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, we doen mee, leuk Donald!
De waarheid is dood.quote:“The Party told you to reject the evidence of your eyes and ears. It was their final, most essential command.”
Zoals Canada aangeeft is China tegenwoordig een stabielere partner.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:57 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop toch niet dat Nederland nu met hangende pootjes die ene militair toch niet gaat sturen.
In die handelsdeal tussen de EU en de VS is de EU al benadeeld, nu wordt het wat mij betreft wel een keer tijd dat de EU economische tegenmaatregelen treft. Je moet een keer een grens trekken.
er gaat er nog een he, eentje met een rollator met mitrailleur eropquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:57 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop toch niet dat Nederland nu met hangende pootjes die ene militair toch niet gaat sturen.
In die handelsdeal tussen de EU en de VS is de EU al benadeeld, nu wordt het wat mij betreft wel een keer tijd dat de EU economische tegenmaatregelen treft. Je moet een keer een grens trekken.
Iemand die vroeger veel gepest is kan nu anderen pesten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:02 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat een gevaarlijk walgelijk stuk vreten is het toch. Die gek moet tot stoppen worden gebracht, samen met zijn enge pitbull lakei Vance en andere consorten. Wat de fuck is er aan de hand in de wereld man.
Er was een tijd waar president van de VS een eervolle taak was, maarja het publiek daar heeft zelf gestemd hierop. Jaja Harris en Biden waren ook niet alles, beter een matige president dan een oranje narcistische gek.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:02 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat een gevaarlijk walgelijk stuk vreten is het toch. Die gek moet tot stoppen worden gebracht, samen met zijn enge pitbull lakei Vance en andere consorten. Wat de fuck is er aan de hand in de wereld man.
Toch knap om 1 jaar je zorgvuldig opgebouwde alliantie netwerk naar de knoppen te helpen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals Canada aangeeft is China tegenwoordig een stabielere partner.
Voor Trump zal het allemaal niet zoveel uitmaken. Die hebben hun toekomst al zeker gesteld.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Toch knap om 1 jaar je zorgvuldig opgebouwde alliantie netwerk naar de knoppen te helpen.
Zou dat het zijn? Volgens mij heeft die ouwe zot gewoon te weinig trappen in zijn reet gehad als kind. Verwende blagen worden plagen. En een portie krankzinnigheid maakt de teringzooi compleet. Hulde aan die debielen die op hem hebben gestemd en hem ondanks alle ellende nog steeds ophemelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand die vroeger veel gepest is kan nu anderen pesten.
De doc toch even gaan zien, opent aardig wat ogen over hem. Als 13-jarige is ie naar een militaire school gestuurd door zijn pa en aardig streng opgevoed.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:07 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Volgens mij heeft die ouwe zot gewoon te weinig trappen in zijn reet gehad als kind. Verwende blagen worden plagen. En een portie krankzinnigheid maakt de teringzooi compleet. Hulde aan die debielen die op hem hebben gestemd en hem ondanks alle ellende nog steeds ophemelen.Bedankt klootzakken.
hij helpt poetin, dat is wat hij doet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:11 schreef SymbolicFrank het volgende:
De meningen zijn heel sterk verdeeld. "Tussen: we moeten snel Trump zijn voeten kussen en Groenland over dragen, want anders gaan we er aan!" en "Wat een akelige vent, dat hij zijn bek houd, anders gaan wij ook eens laten zien wat we kunnen!"
En dus ook over wat er gaat gebeuren. Ik ben benieuwd.
Mijn voorspelling: langzaam maar zeker stuurt de EU steeds meer troepen en materieel en er wordt er steeds minder zaken gedaan met de VS, waardoor hun markt gaat inzakken. Trump gaat de basis in Groenland versterken, maar stopt met dreigen en draait de tarieven terug. En eist nog een keer de Nobelprijs voor de vrede.
En om de aandacht daarvan af te leiden, gaat hij dan achter een ander land aan. Een kleintje, zoals Cuba of Panama.
Nee joh die kunnen niet rijk genoeg zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Trump zal het allemaal niet zoveel uitmaken. Die hebben hun toekomst al zeker gesteld.
Goed punt, daar had ik niet aan gedacht. Dat klinkt heel aannemelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:13 schreef Korenfok het volgende:
[..]
hij helpt poetin, dat is wat hij doet.
hij zorgt ervoor dat landen, ging materieel naar oekraine kunnen sturen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |