Stond als tiener elke dag op met Robert Jensen en Jan Paparazziquote:Op donderdag 15 januari 2026 18:35 schreef tralalala het volgende:
RIP
Telefoonterreur, Reinout Oerlemans, Bassie, Rene Froger, bellen met Chriet Titulaer en Maarten Spanjer, Sint en de tietenpiet.
![]()
![]()
![]()
Zeker tijdens zijn tijd bij YorinFM maakte hij en Jan Paparazzi geweldige radio.![]()
Daarna ging hij volgens mij terug naar Veronica en toen was het wel afgelopen. '
Dat deed hij zelf ook.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
teveel zure figuren die het niet kunnen laten om af te geven op het overlijden van iemand waar ze het mee oneens zijn. zo jammer weer.
"Ik heb een ontzettend kutjaar gehad."quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Hebben jullie zijn laatste uitzending gezien op jensen.nl?
Ik vond hem er daar al niet gezond uit zien... erg afgevallen lijkt het ook
Mitchel de Managerquote:Op donderdag 15 januari 2026 18:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Friday night roulette met Kelly en de tokkies
Ik vind wel dat we de details mogen weten. Dat is ons recht.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
"Ik heb een ontzettend kutjaar gehad."
"52, nog nooit iets meegemaakt en nu kom je opeens een aantal obstakels tegen."
Nou, dat zegt wel iets.
Tja, fysiek en mentaal was hij al jarenlang niet opperbestquote:Op donderdag 15 januari 2026 18:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nou, dat zegt wel iets.
Slechte mensen worden oud. Kijk naar george soros, Biden, schwab, kissinger.. Etc etcquote:Op donderdag 15 januari 2026 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De rest ook, als je deze lijst tenminste wilt gebruiken als voorbeelden van helden.
Hij ziet iig zowat groengeel op dat laatste filmpje.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nou, dat zegt wel iets.
Je vergeet Trump.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Slechte mensen worden oud. Kijk naar george soros, Biden, schwab, kissinger.. Etc etc
Denk dat jij ook oud wordt
Geelzucht ja, dat sowieso.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hij ziet iig zowat groengeel op dat laatste filmpje.
Zoals Jensen zelf ook dagelijks deed. Een mooier afscheid kan hij niet krijgen, ik denk dat hij lachend naar ons kijkt van boven.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
teveel zure figuren die het niet kunnen laten om af te geven op het overlijden van iemand waar ze het mee oneens zijn. zo jammer weer. stilstaan bij nabestaanden die een dierbare zijn verloren is er niet bij.
Weet ik niet. Jensen liep tevens bij een kliniek, hopelijk hoef je ook dat niet na te doen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:14 schreef Canopus het volgende:
[..]
Zoals Jensen zelf ook dagelijks deed. Een mooier afscheid kan hij niet krijgen, ik denk dat hij lachend naar ons kijkt van boven.
Dat is wel heel drastisch...quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoorde dat ie met het gezicht naar beneden wordt begraven
Dat hoop ik ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Weet ik niet. Jensen liep tevens bij een kliniek, hopelijk hoef je ook dat niet na te doen.
Hij zat zwaar aan de coke.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:16 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100142479_1761a4c2
Wie zijn jouw helden?quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De rest ook, als je deze lijst tenminste wilt gebruiken als voorbeelden van helden.
Oh echt? Zonde. Zo jong.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:30 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Hij zat zwaar aan de coke.
Wat voor kliniek?quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Weet ik niet. Jensen liep tevens bij een kliniek, hopelijk hoef je ook dat niet na te doen.
Mja inderdaad. Wat hebben mensen tegen die man? Kan zijn dat je z'n humor niks vond, of het niet met hem eens was, maar hier wordt door sommigen gedaan alsof het mooi is dat de wereld van hem af is. Het was geen Hitler zegquote:
Dat is die achterlijke polarisatie overal.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja inderdaad. Wat hebben mensen tegen die man? Kan zijn dat je z'n humor niks vond, of het niet met hem eens was, maar hier wordt door sommigen gedaan alsof het mooi is dat de wereld van hem af is. Het was geen Hitler zeg
Ik heb z’n webshop eens bekeken maar daar die spullen vind ik niet mooi.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:03 schreef DrDentz het volgende:
https://jensen.nl/
Vreemde intro eigenlijk. Ik ga door tot de laatste snik. Lijkt wel terminaal.
Nee inderdaad. Hij heeft geen kinderen vermoord ofzo, hij was gewoon wat radicaal. Blij zijn dat iemand dood is vind ik veel te ver gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja inderdaad. Wat hebben mensen tegen die man? Kan zijn dat je z'n humor niks vond, of het niet met hem eens was, maar hier wordt door sommigen gedaan alsof het mooi is dat de wereld van hem af is. Het was geen Hitler zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |