Ook ongevaccineerde mensen gaan helaas dood.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar alleen gevaccineerden krijgen tegenwoordig toch een hartstilstand? Denk je dat hij stiekem toch lekker aan het boosteren was?
Laat ik zo stellen, dat het mij wel opviel.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kwam niet door slechte belichting/bewerking? Wat ik ook las. Ik keek dat verder nooit dus jij zal wel weten of dat eerst niet zo was.
Hoe kan je dat in de gaten houden dan? Of zien?quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja ff in de gaten houden of er nu een user is die niet meer post
Geweldige man David Icke.. heb David een keer live gezien in Londen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:11 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij een complotdenker was, maar hij nodigde in zn podcast wel steeds meer dubieuze figuren uit zoals David Icke.
Ja, we noemen het ook wel Vagevuur.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ook ongevaccineerde mensen gaan helaas dood.
Maar we krijgen wel een speciaal plekje in de hemel.
Net even uitgerekend dat Jensen pas 28 jaar was in die uitzending, ik heb hem altijd veel ouder ingeschat.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:50 schreef -Deluzion- het volgende:
Heftig, ik kan mij deze uitzending nog herinneren, die keek ik toen live.
Bekijk deze YouTube-video
Beiden, RIP.
Weet je waarom hij dit zei?quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:16 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100142479_1761a4c2
Ik sluit niks uit.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:39 schreef dikkedaniel het volgende:
SCHIJNT DAT ROBERT JENSEN IS OMGELEGD DOOR DE MOSSAD OMDAT HIJ TEVEEL WIST!!!!
Heeft dragonlife oid vandaag not wat gepost?quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja ff in de gaten houden of er nu een user is die niet meer post
Thierry ziet er ook niet best meer uit. Stiekem toch geprikt?quote:
Wat een mooie woorden. En zo puur en eerlijk. Had dit nog niet gelezen.quote:
Ja.. erg close. Denk eind 2020 close geworden. Omdat Thierry in den beginnen nog in het corona narratief geloofde, maar Jensen heeft hem de waarheid verteld en werd hij onderdeel van de weerstand.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:50 schreef Rnie het volgende:
Dag lieverd. Ik omhels je grote mooie lijf en ik kus je gezicht.
Aldus Thierry. Waren die twee zo close dan joh?
ik ook...quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:50 schreef -Deluzion- het volgende:
Heftig, ik kan mij deze uitzending nog herinneren, die keek ik toen live.
Bekijk deze YouTube-video
Beiden, RIP.
De rest ook, als je deze lijst tenminste wilt gebruiken als voorbeelden van helden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:00 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit.
Alle helden gaan vroeg dood.. alle slechte mensen blijven leven.
Denk aan:
*Jezus
* Kennedy
* Charlie Kirk
* Pim Fortuyn
* Robert Jensen
* George Orwell
* Theo van Gogh
* Adolf Hitler
Dat laatste is een grap
Hitler zou ook als held zijn onthaald als hij vlak voor de Tweede Wereldoorlog zou zijn gestorven.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De rest ook, als je deze lijst tenminste wilt gebruiken als voorbeelden van helden.
Hij was dan eerst ook wel flink aangekomen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Hebben jullie zijn laatste uitzending gezien op jensen.nl?
Ik vond hem er daar al niet gezond uit zien... erg afgevallen lijkt het ook
Het leek wel alsof hij kanker had.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij was dan eerst ook wel flink aangekomen.
Hopelijk vinden ze hem weer.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
teveel zure figuren die het niet kunnen laten om af te geven op het overlijden van iemand waar ze het mee oneens zijn. zo jammer weer. stilstaan bij nabestaanden die een dierbare zijn verloren is er niet bij.
Geen idee. Ik heb hem zo niet gezien.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:35 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Het leek wel alsof hij kanker had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |