Zat hij aan de Ozempic?quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heel veel afgevallen. Ik schrok.
Rust in Vrede.
Ik zeg niet dat hij een complotdenker was, maar hij nodigde in zn podcast wel steeds meer dubieuze figuren uit zoals David Icke.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:54 schreef Viesdik het volgende:
[..]
noem eens 1 complot
ben oprecht benieuwd
Of is het vooral gewoon makkelijk om te zeggen?
Kut autocorrectie ookquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:16 schreef Mike het volgende:
Maxime Meiland vindt het ook erg van Robert:
[ link | afbeelding ]
Maar wel fideel dat ze het even gecheckt heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:16 schreef Mike het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn oogwit is ook heel erg geel. Op dat filmpje.quote:
Die heeft ie ook geneukt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:16 schreef Mike het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het lijkt hier dat hij in ieder geval niet vies was van coke en alcoholquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:16 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100142479_1761a4c2
Ik denk doordat hij eigenlijk een reptiel uit de vijfde dimensie was.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kwam niet door slechte belichting/bewerking? Wat ik ook las. Ik keek dat verder nooit dus jij zal wel weten of dat eerst niet zo was.
Godverdommequote:Op donderdag 15 januari 2026 16:16 schreef Mike het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:45 schreef synsysterstylo het volgende:
Hartstilstand? Die is sowieso omgelegd omdat hij de waarheid sprak /s
Beetje in de stijl van de oude Romeinenquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:50 schreef Rnie het volgende:
Dag lieverd. Ik omhels je grote mooie lijf en ik kus je gezicht.\
Aldus Thierry. Waren die twee zo close dan joh?
leverkanker?quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:47 schreef yvonne het volgende:
Als ik hem zo hoor lijkt het erop dat hij ergens in 2025 een diagnose gekregen en wat het ook was, hij heeft de strijd verloren.
RIP
Je kunt van 'm zeggen wat je wilt maar hij maakte spraakmakende programma's en er blijft steeds meer eenheidssmurrie over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |