Ik denk dat Lange Frans meer weet, Janet Ossebaard is ook al uit de weg geruimd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:20 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De ziekte van plotseling dus. Wat gek, dat zou alleen gevaccineerden treffen....
Eens flink aan de tand gaan voelen, die man.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk dat Lange Frans meer weet, Janet Ossebaard is ook al uit de weg geruimd.
Dan meot je ook even naar de dokter omdat je lange-termijn geheugen stuk is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:24 schreef Canopus het volgende:
Een nare man is overleden.
Ik kan niks positiefs over hem verzinnen.
Was zij van Jottewawee m’kaddesh?quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk dat Lange Frans meer weet, Janet Ossebaard is ook al uit de weg geruimd.
Nee, die leeft gelukkig nog. Ossebaard was wat sinisterder en besprak destijds met Lange Frans het uit de weg ruimen van Rutte.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was zij van Jottewawee m’kaddesh?
Er is niks mis met mijn geheugen. Ik vond hem vroeger niet leuk en tijdens corona vond ik het een steeds akeliger persoon.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan meot je ook even naar de dokter omdat je lange-termijn geheugen stuk is.
Hij was voor zijn wappie-era een stuk normaler ja, maar zijn show was toch vooral schijtlollig dan geniaalquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan meot je ook even naar de dokter omdat je lange-termijn geheugen stuk is.
Ik dacht altijd dat jij Robert Jensen was. Maar je post nog gewoon dus ik zat foutquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:08 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben er serieus kapot van.
Zo jong nog. Hij was een van mijn belangrijkste steunpilaren tijdens het corona fascisme.
Nee, de laffe tarrel blijft zelf gegaan te zijnquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien was hij tegen zijn wil naar een ziekenhuis gebracht omdat het zo slecht ging, ze moeten je dan opnemen.
Ach ja, als het vliegtuig neerstort slaat iedere atheïst opeens ook een kruisjequote:Op donderdag 15 januari 2026 15:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee, de laffe tarrel blijft zelf gegaan te zijn
Was zijn ruggengraat maar zo groot geweest als zijn vieze dikke pens.
Nou, ik had soms wel het gevoel dat Robert Jensen zijn content hier vandaan haalde.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij Robert Jensen was. Maar je post nog gewoon dus ik zat fout
Maar alleen gevaccineerden krijgen tegenwoordig toch een hartstilstand? Denk je dat hij stiekem toch lekker aan het boosteren was?quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik heb denk ik op maximaal 5 uitzendingen na, al zijn uitzendingen gezien sinds hij daar in 2019 mee is begonnen.
Hij had inderdaad gezondheidsproblemen. Volgens mij at hij ongezond en dronk hij veel. Hij is toen opeens gestopt met drinken en viel snel af. In een van zijn laatste shows sprak hij over z'n anus, maar dat het over het algemeen wel goed met hem ging.
Tja.. als je zo ongezond leeft en in een keer zo snel afvalt, dan loop je het risico op hartfalen.
Kan me ook voorstellen dat hij geen medicijnen wilde, zoals bloedverdunners ofzo.
Maar goed.. hij was ook heel kritisch op Wilders geworden. Hij vond hem een waardeloos figuur, een lafaard, een conman.
Misschien is hij ook een handje geholpen, maar dat is een complot
noem eens 1 complotquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:58 schreef Arnhemunited het volgende:
Jensen in de middag was legendarische radio. Ook de eerste jaren van zijn talkshow waren geniaal.
Jammer dat hij daarna de complottheorie-kant is opgegaan. Desondanks RIP.
Hij kende Fok! door Total Roef en Marianquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nou, ik had soms wel het gevoel dat Robert Jensen zijn content hier vandaan haalde.
Het is me een aantal keer overkomen dat het geen waarover ik sprak, een dag later door hem werd behandeld.
Zijn ogen waren ook geel in zijn laatste utizending. Dat duidt op een falende leverquote:Op donderdag 15 januari 2026 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb even snel gekeken maar erg gezond ziet hij er niet uit daar.
Dat kwam niet door slechte belichting/bewerking? Wat ik ook las. Ik keek dat verder nooit dus jij zal wel weten of dat eerst niet zo was.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:55 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Zijn ogen waren ook geel in zijn laatste utizending. Dat duidt op een falende lever
Hij werd iig niet gedwongen om te drinkenquote:Op donderdag 15 januari 2026 14:16 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Wel een ironische dood na jarenlang fophef maken over de gevaren die vaccins opleveren voor het hart. En ondertussen maar vergeten dat elke dag een megastal leegvreten wel echte impact op je lijf heeft.
Ja ff in de gaten houden of er nu een user is die niet meer postquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nou, ik had soms wel het gevoel dat Robert Jensen zijn content hier vandaan haalde.
Het is me een aantal keer overkomen dat het geen waarover ik sprak, een dag later door hem werd behandeld.
Hij was ook erg mager geworden, in combinatie met die gele ogen duidt dat wel op levercirrose denk ik hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kwam niet door slechte belichting/bewerking? Wat ik ook las. Ik keek dat verder nooit dus jij zal wel weten of dat eerst niet zo was.
Heel veel afgevallen. Ik schrok.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Hebben jullie zijn laatste uitzending gezien op jensen.nl?
Ik vond hem er daar al niet gezond uit zien... erg afgevallen lijkt het ook
Zat hij aan de Ozempic?quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heel veel afgevallen. Ik schrok.
Rust in Vrede.
Ik zeg niet dat hij een complotdenker was, maar hij nodigde in zn podcast wel steeds meer dubieuze figuren uit zoals David Icke.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:54 schreef Viesdik het volgende:
[..]
noem eens 1 complot
ben oprecht benieuwd
Of is het vooral gewoon makkelijk om te zeggen?
Kut autocorrectie ookquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:16 schreef Mike het volgende:
Maxime Meiland vindt het ook erg van Robert:
[ link | afbeelding ]
Maar wel fideel dat ze het even gecheckt heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:16 schreef Mike het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn oogwit is ook heel erg geel. Op dat filmpje.quote:
Die heeft ie ook geneukt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:16 schreef Mike het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het lijkt hier dat hij in ieder geval niet vies was van coke en alcoholquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:16 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100142479_1761a4c2
Ik denk doordat hij eigenlijk een reptiel uit de vijfde dimensie was.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kwam niet door slechte belichting/bewerking? Wat ik ook las. Ik keek dat verder nooit dus jij zal wel weten of dat eerst niet zo was.
Godverdommequote:Op donderdag 15 januari 2026 16:16 schreef Mike het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:45 schreef synsysterstylo het volgende:
Hartstilstand? Die is sowieso omgelegd omdat hij de waarheid sprak /s
Beetje in de stijl van de oude Romeinenquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:50 schreef Rnie het volgende:
Dag lieverd. Ik omhels je grote mooie lijf en ik kus je gezicht.\
Aldus Thierry. Waren die twee zo close dan joh?
leverkanker?quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:47 schreef yvonne het volgende:
Als ik hem zo hoor lijkt het erop dat hij ergens in 2025 een diagnose gekregen en wat het ook was, hij heeft de strijd verloren.
RIP
Je kunt van 'm zeggen wat je wilt maar hij maakte spraakmakende programma's en er blijft steeds meer eenheidssmurrie over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |