Van alle alternatieve debielen rondom Covid juist hem als steunpilaar zien..quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:08 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben er serieus kapot van.
Zo jong nog. Hij was een van mijn belangrijkste steunpilaren tijdens het corona fascisme.
Misschien was hij tegen zijn wil naar een ziekenhuis gebracht omdat het zo slecht ging, ze moeten je dan opnemen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:24 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sowieso, wat deed hij daar? Big pharma was toch de grote vijand? Maar nee, toen meneertje met zijn dikke plofkop zich niet lekker voelde wist hij niet hoe snel hij naar die big pharma moest rennen.
Laffe hond was het bij leven en als laffe hond zal hij worden herinnert.
Overleden aan een hartaanval geloof ik best, maar hij was dus al ziek.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:16 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschil
Dat is het meest logische inderdaad. Mensen gaan niet dood aan een hartstilstand. Onmogelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:24 schreef Viesdik het volgende:
Het zou mij overigens totaal niet verbazen als hij vergiftigd is.
Maar goed.. wellicht wat vergezocht. Maar in de huidige tijd sta ik nergens meer van te kijken.
Sterkte!quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:08 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben er serieus kapot van.
Zo jong nog. Hij was een van mijn belangrijkste steunpilaren tijdens het corona fascisme.
Dat waren zijn beste tijden waar ik graag naar luisterdequote:Op donderdag 15 januari 2026 13:57 schreef Urquhart het volgende:
Altijd enorm genoten van met name de Jensen in de Ochtend/Middag shows met Jan PaparazziTelefoonterreur, Talk of the Town, bellen met Maarten Spanjer
Waar meneer goed aan verdient heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sterkte!
En RIP Jensen. Ik had niets met zijn ideeën, maar waardeer het wel dat hij anders durfde te denken en tegen de stroom in durfde te gaan.
@GGMM vond hem ook al een ordinaire graaier.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:32 schreef Canopus het volgende:
[..]
Waar meneer goed aan verdient heeft.
Niet dat hij er nu nog wat aan heeft.
Dan heeft GGMM gelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM vond hem ook al een ordinaire graaier.
In het ziekenhuis?quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:24 schreef Viesdik het volgende:
Het zou mij overigens totaal niet verbazen als hij vergiftigd is.
Maar goed.. wellicht wat vergezocht. Maar in de huidige tijd sta ik nergens meer van te kijken.
Jezus ga je goed.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:24 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sowieso, wat deed hij daar? Big pharma was toch de grote vijand? Maar nee, toen meneertje met zijn dikke plofkop zich niet lekker voelde wist hij niet hoe snel hij naar die big pharma moest rennen.
Laffe hond was het bij leven en als laffe hond zal hij worden herinnert.
Wat zat er niet goed dan bij zijn anus?quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:33 schreef DrDentz het volgende:
Misschien darmkanker, omdat hij steeds zei dat het met z'n anus niet goed zat.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:33 schreef DrDentz het volgende:
Misschien darmkanker, omdat hij steeds zei dat het met z'n anus niet goed zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |