Dit is waarsch. 75% van alle Fokkersquote:Op donderdag 15 januari 2026 09:22 schreef Document1 het volgende:
Leuk topic. Ik heb geen idee wie al zijn geweest dus hier fok forum user @:tong80![]()
[ link | afbeelding ]
Ben jij dit met mevrouw Schijf?quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:06 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ben jij dit met mevrouw Schijf?
Krijg er bijna een klein stijfje van!
Maar niet Tong, Herman is een knappe man.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit is waarsch. 75% van alle Fokkers
Die bovenste lijkt wel een jongere Barbara Hanniganquote:
Maar dat is niet hoe we hem zien dankzij zijn persoonlijkheid en postgedrag.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar niet Tong, Herman is een knappe man.
Akkoord.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dat is niet hoe we hem zien dankzij zijn persoonlijkheid en postgedrag.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor ouwe bibliothecaris tussen een lading LP's Grok van je maakte, deze van ChatGPT leek me beter
Bijnaquote:
Die dikke memmen zo in een bh had ik niet eens om gevraagd, dat wist AI gewoon uit zichzelf.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Bijna![]()
Wist niet dat jij nog op Fok rondliep joh
l->rquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:26 schreef GGMM het volgende:
Onze laatste FA meet (wie wie is moeten jullie raden)
[ afbeelding ]
Leuk gedaan!quote:
Jij hebt echt je roeping gevondenquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt echt je roeping gevonden
quote:
quote:
Uhhuh.quote:
Gaat het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is grappig, soms wel een zijden sjaal (gisteren nog), nooit hangoorbellen, en idd geen overdaad aan juwelen (ik draag mijn trouw- en verlovingsring samen, maar die zijn samen amper zo breed als de ring op het plaatje).quote:
quote:
lmao wtfquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:03 schreef VanKuikeren het volgende:
Een rondje VBL
@:Shreyas
[ afbeelding ]
@:DombohetOlifantje1
[ afbeelding ]
@:GGMM
[ afbeelding ]Vooral die van GGMM gaf mij een glimlach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard.quote:
Poeh, creepy individu wel.quote:
zie je mij als alcoholist jaquote:
Nee, je drinkt een biertje en wacht op je (First) date(s).quote:
ohhw, hij is wel leukquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, je drinkt een biertje en wacht op je (First) date(s).
Met Zappaquote:Op donderdag 15 januari 2026 18:46 schreef VanKuikeren het volgende:
@:Weltschmerz met zijn eigen Renaissancevloot
[ afbeelding ]
ze haat hanenquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:12 schreef qltel het volgende:
[..]
Ze lijkt erop!Maar waarom die haan??
Haha, briljant. Ik ben niet zo blond en lach wel altijdquote:
She no likes cocks?quote:
Toch wel een beetje boos, zoals de foto, zodra het gaat plenzen tijdens het werk?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Haha, briljant. Ik ben niet zo blond en lach wel altijd
quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:34 schreef MaJo het volgende:
Wat een geweldig topic ditBen nu wel benieuwd hoe jullie mij zien
Waar is de boterham met ei en rosbief?quote:
ik ga er misschien een mark II van makenquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar is de boterham met ei en rosbief?
En een mobieltje met dat woordspelletje?
Whehe nee sowieso zeer goed gemaakt!
Ik ben eigenlijk wel altijd heel realistischquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch wel een beetje boos, zoals de foto, zodra het gaat plenzen tijdens het werk?
quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
ik ga er misschien een mark II van maken
maar moet even wachten
Je ziet er idd goed uit!quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel altijd heel realistisch. Het hoort er ook bij en ik kan het niet veranderen
. Probeer dan binnen werk of een rit te plannen met de werkbus (spullen halen of wegbrengen). Een klein beetje boos en klein beetje teleurgesteld. Ik zie er toch best goed uit. Dank
. Haha
Ik moet dit ook eens doen
quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:42 schreef VanKuikeren het volgende:
@:ikweethetookniet
[ afbeelding ]
Heb je nog een tuin die gesnoeid moet worden?quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind deze wel woest aantrekkelijk ja
De spiegel hallucineert en neemt een loopje met ons. Verder is de man in bad geen neger dus dat klopt ook al niet.quote:
Ik ben het ook niet zelf natuurlijk. If you know you know.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De spiegel hallucineert en neemt een loopje met ons. Verder is de man in bad geen neger dus dat klopt ook al niet.
Ah zo. Dan heb ik niets gezegd. Beschouw het als niet geschreven s.v.p. Maestro. Ik denk dan wel te vermoeden over wie het gaat...quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet zelf natuurlijk. Maar ik mag hem helaas niet mentionen.
ik twijfel tussen twee personenquote:Op donderdag 15 januari 2026 22:04 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ah zo. Dan heb ik niets gezegd. Beschouw het als niet geschreven s.v.p. Maestro. Ik denk dan wel te vermoeden over wie het gaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
ik twijfel tussen twee personenDie tweede is het zeker niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |