Helemaalquote:
Ik mis een te duur patserhorloge.quote:
hoeren staan op het balkonquote:Op donderdag 15 januari 2026 09:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis een te duur patserhorloge.
En waar zijn de hoeren?
Je zet hem in url. Je moet hem in [img] [/img] zetten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:56 schreef Peejtur het volgende:
@:GGMM
[ afbeelding ]
Waarom doet hij het elke keer niet? Of duurt het even voordat postimg hem goed geupload heeft???
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:22 schreef essnhills het volgende:
[..]Oke ik ben overtuigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Mijn helm gaat niet afquote:Op donderdag 15 januari 2026 10:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet zeggen dat grotendeels van de AI mannen hier er fantastisch uit zienAlleen al daarom kom ik hier lezen
Echt hè.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet zeggen dat grotendeels van de AI mannen hier er fantastisch uit zienAlleen al daarom kom ik hier lezen
quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Holy shit, hoe weet jij dit nogquote:
Ik kan bevestigen dat Alex deze klompen bezit.quote:
chatgpt.comquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:32 schreef Viesdik het volgende:
Stomme vraag, maar waar maak je deze fotos?
Haha fantastisch! En ik voel me gevleid. Met drie van mijn grote geneugten in het leven (paarden, natuur en drank), wel een iets minder knap gezicht en inmiddels een dagje ouder...quote:
Credits van ChatGPT waren op.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom post je van mij dan gewoon een foto en geen AI-render?
Ben je minstens zo knap?quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zit altijd zo zwoel kijkend te Fok!en ja
Nee, de vorige keer had ik 'm gerepareerd voor je.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:56 schreef Peejtur het volgende:
@:GGMM
[ afbeelding ]
Waarom doet hij het elke keer niet? Of duurt het even voordat postimg hem goed geupload heeft???
Dat staat hij wel. Zal nog eens kijken. In quote staat hij wel goed.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je zet hem in url. Je moet hem in [ [url= ]afbeelding[/url] ] zetten.
Check! Thanks.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, de vorige keer had ik 'm gerepareerd voor je.![]()
Je moet het plaatje op postimg openen in een nieuw tabblad, en die link gebruiken hier (eindigt op .png)
Je wil niet weten wat voor ouwe bibliothecaris tussen een lading LP's Grok van je maakte, deze van ChatGPT leek me beterquote:
AI / Laat zien hoe jij jouw AI behandeld.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:03 schreef Document1 het volgende:
Ik vroeg of hij een plaatje van PSVcl kon maken maar ik krijg dit als reactie.
“ Dit is gericht op een specifieke (niet-publieke) persoon en voegt er een negatieve kwalificatie aan toe. Daar kan en ga ik geen afbeelding van maken.”
Mn prompt was dit
“Maak een plaatje van fok forum user PSVcl hij gelooft in complottheorieën”
Nu heb ik ruzie met ChatGPT hij blijft nu alles afwijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |